Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Huizenvragenlijst

<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15901

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 15 Jan 2019 13:52

Re: Huizenvragenlijst

Bliss schreef:Waar woon je? Leeuwarden
In wat voor huis woon je? (rij, vrijstaand etc.) Hoekwoning met eigen oprit, garage en ruime tuin.
Wat is de woonoppervlakte? En ben je hier tevreden over? 150 m2. Prima tevreden over al mag het altijd nog ietsje groter. Maar met een woonkamer van bijna 13 meter hebben we zeker niet te klagen.
Hoeveel slaapkamers heeft het? 4, waarvan een de halve zolderverdieping.
Wanneer heb je het gekocht (indien van toepassing)? In 2015 voor 240.000 euro.
Hoeveel hypotheek betaal je maandelijks (netto)? (je hoeft niet te antwoorden als je dat niet wilt uiteraard) Het exacte bedrag weet ik niet maar het is netto, met maandelijkse HR teruggave, ongeveer 750 euro.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Geel

Bericht 15 Jan 2019 14:07

Re: Huizenvragenlijst

Waar woon je? In Rotterdam

In wat voor huis woon je? (rij, vrijstaand etc.) Het is een soort portiekwoning: gedeelde tuin, twee deuren en onze deur gaat een trap omhoog en komt dan in de woonkamer. Wij hebben twee verdiepingen en een zolder.

Wat is de woonoppervlakte? En ben je hier tevreden over? Volgens mij 90 m2. Het is voor nu ruim genoeg, maar ik mis steeds meer een tuin en een grotere keuken en badkamer. En ik zou zo graag ergens wonen waar het rustiger is, maar ik durf niet zo ver weg bij alles wat me vertrouwd is en waar ik zo van houd. Want met ons inkomen, zouden we wat wij graag willen niet in onze provincie kunnen kopen, schat ik. Dilemma's, dilemma's.

Hoeveel slaapkamers heeft het?Drie.

Wanneer heb je het gekocht (indien van toepassing)?In 2015, tegen een heel laag tarief.

Hoeveel hypotheek betaal je maandelijks (netto)? (je hoeft niet te antwoorden als je dat niet wilt uiteraard) Volgens mij rond de €450. Het huis kostte €118.000.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 15 Jan 2019 22:36

Re: Huizenvragenlijst

Fantine schreef:Jaaa we hebben er zin in! Wonen nu midden in de binnenstad, ook een erg fijne plek maar wel toe aan meer buitenruimte en minder studenten geschreeuw haha. Waar wonen jullie?


In de K-wijk haha vlakbij het ziekenhuis!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Oreo

Kletskop

Berichten: 790

Geregistreerd: 24 Mei 2018 21:22

Bericht 16 Jan 2019 19:50

Re: Huizenvragenlijst

Waar woon je?
Grens Noord & Zuid Holland, maar nog nét Zuid Holland

In wat voor huis woon je? (rij, vrijstaand etc.)
Nieuwbouw, hoekwoning in een rijtje van 4

Wat is de woonoppervlakte? En ben je hier tevreden over?
Dat zal zo’n 120m2 worden denk ik, verdeeld over 3 etages.

Hoeveel slaapkamers heeft het?
3 en op de zolder kan je een 4e kamee maken.

Wanneer heb je het gekocht (indien van toepassing)?
We hebben augustus 2017 getekend. Overdracht grond was februari 2018. Hopelijk krijgen we februari 2019 de sleutel.

Hoeveel hypotheek betaal je maandelijks (netto)? (je hoeft niet te antwoorden als je dat niet wilt uiteraard)
Volgens mij wordt dit €1250,- netto. Maar kan inmiddels ook iets minder zijn omdat we dmv overwaarde van ons appartement flink hebben kunnen aflossen.
22112014 / 10042019
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 16 Jan 2019 20:05

Re: Huizenvragenlijst

Waar woon je?
Gelderland

In wat voor huis woon je? (rij, vrijstaand etc.)
Nu: gezinswoning (rij), maar we hebben een nieuwbouwwoning gekocht die hopelijk volgend naar klaar is.
Nieuw: vrijstaand

Wat is de woonoppervlakte? En ben je hier tevreden over?
Nu: 150m2
Nieuw: 260m2
Huidig is eigenlijk groot zat, maar niet overal even handig ingedeeld. Op zolder zit bijvoorbeeld de trap precies onhandig in midden, waardoor je niet zoveel met de ruimte kunt.
Nieuw lijkt ons nu wel erg groot haha, maar vast heerlijk.

Hoeveel slaapkamers heeft het?
Nu: 3 en zolder zou je kamer van kunnen maken
Nieuw: 4 en je zou nog 2 extra kunnen maken

Wanneer heb je het gekocht (indien van toepassing)?
Huidige huis gekocht in 2008
Nieuwe net ;)
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 16 Jan 2019 22:11

Re: Huizenvragenlijst

]Waar woon je? Friesland
In wat voor huis woon je? (rij, vrijstaand etc.) rijtje
Wat is de woonoppervlakte? En ben je hier tevreden over? Wonen115 m² huis is groot genoeg tuin is klein.
Hoeveel slaapkamers heeft het? 3
Wanneer heb je het gekocht (indien van toepassing)? 2004
Hoeveel hypotheek betaal je maandelijks (netto)? (je hoeft niet te antwoorden als je dat niet wilt uiteraard) €265 betalen we per maand plus €190 aflossing.
Afbeelding
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 17 Jan 2019 22:51

Re: Huizenvragenlijst

Waar woon je?Friesland
In wat voor huis woon je? (rij, vrijstaand etc.) vrijstaand
Wat is de woonoppervlakte? En ben je hier tevreden over? ik geloof 140m2. Mocht wel wat groter
Hoeveel slaapkamers heeft het? 3 en een kantoor/studeer/speelkamer
Wanneer heb je het gekocht (indien van toepassing)?2014
Hoeveel hypotheek betaal je maandelijks (netto)? (je hoeft niet te antwoorden als je dat niet wilt uiteraard)600
2014 2016
<<

Tante-es

Noob

Berichten: 4

Geregistreerd: 19 Jan 2019 18:41

Bericht 19 Jan 2019 18:59

Re: Huizenvragenlijst

Bliss schreef:Waar woon je?
Drenthe

In wat voor huis woon je? (rij, vrijstaand etc.)
Wij wonen in een vrijstaand huis.

Wat is de woonoppervlakte? En ben je hier tevreden over?
Onze benedenverdieping is 110m2 boven zal denk ik 80m2 zijn? Ik ben vooral blij met de ruime woonkamer. Hier ben je toch het meest.

Hoeveel slaapkamers heeft het?
3

Wanneer heb je het gekocht (indien van toepassing)?
2012

Hoeveel hypotheek betaal je maandelijks (netto)? (je hoeft niet te antwoorden als je dat niet wilt uiteraard)
950
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 20 Jan 2019 19:12

Re: Huizenvragenlijst

Waar woon je?
Randstad, vlakbij Leiden

In wat voor huis woon je? (rij, vrijstaand etc.)
Nieuwbouw, rijwoning, blokje van 4 huizen

Wat is de woonoppervlakte? En ben je hier tevreden over?
145 m2, zeer tevreden, wij komen uit een flatje van 35m2

Hoeveel slaapkamers heeft het?
4

Wanneer heb je het gekocht (indien van toepassing)?
Eind 2017 gekocht, oplevering is volgende week

Hoeveel hypotheek betaal je maandelijks (netto)? (je hoeft niet te antwoorden als je dat niet wilt uiteraard)
Is nog even afwachten aangezien we alleen nog maar gedeeltelijk hypotheek hebben betaald tijdens de bouw maar zal rond de 1100 euro zijn
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

yes1984

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 537

Geregistreerd: 14 Nov 2013 08:56

Bericht 20 Jan 2019 19:42

Re: Huizenvragenlijst

Waar woon je? Dorp in Noord-Oost Friesland
In wat voor huis woon je? (rij, vrijstaand etc.) Twee onder 1 kap, met oprit voor twee auto's. Tuin voor en achter en ruime garage.
Wat is de woonoppervlakte? En ben je hier tevreden over? 130 m2 We zijn hier erg tevreden
Hoeveel slaapkamers heeft het? 5 waarvan op de eerste verdieping 4 en op zolder 1.
Wanneer heb je het gekocht (indien van toepassing)? 2015
Hoeveel hypotheek betaal je maandelijks (netto)? (je hoeft niet te antwoorden als je dat niet wilt uiteraard) € 630,- netto inclusief aflossing.
Afbeelding
Afbeelding
* 3-1-2009* en * 26-11-2012*
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers