Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Thuis fitness apparatuur

<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 16 Jan 2019 10:43

Thuis fitness apparatuur

Wie heeft er thuis fitness apparatuur?
Wat is jullie ervaring ermee? Gebruik je het veel, of staan de apparaten stof te vangen?
Waar staan de apparaten in huis?
Ik kan in de avond thuis niet vaak weg en zit erover te denken om een hardloopband aan te schaffen.
Een programma a la Julian Michaels heb ik ook gedaan, maar hou ik niet zo goed vol als het programma is afgelopen.
Laatst gewijzigd door Soleil op 16 Jan 2019 10:47, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 16 Jan 2019 10:44

Re: Thuis fitness apparatuur

Wij hebben een spinningfiets, bevalt goed.
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1893

Geregistreerd: 14 Apr 2014 11:58

Bericht 16 Jan 2019 10:55

Re: Thuis fitness apparatuur

Ik heb op 't moment een crosstrainer staan. Ik gebruik hem elke dag, 's ochtends voor de kinderen wakker zijn. Hij staat in de woonkamer in een hoek, maar dat is nu meer door het gebrek aan een goede kamer boven. Ik heb ook een loopband gehad, maar die is een halfjaar geleden kapot gegaan. Deze gebruikte ik om de dag. Vind het vooral ideaal om toch te kunnen sporten, omdat ik met de kinderen vaak niet weg kan.
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 16 Jan 2019 11:40

Re: Thuis fitness apparatuur

Wij hebben een Tacx op zolder staan. Dat is een standaard waar we onze gewone racefiets in kunnen klikken en kunnen gaan fietsen. Ideaal vind ik.
Momenteel gebruikt m’n man ‘m vooral, hij doet een intensief trainingsprogramma van 3 maanden waardoor hij bijna dagelijks op de fiets zit. Ik heb dan vaak geen tijd meer (of geen zin om om 21:30 u nog te beginnen). Maar de 3 maanden zijn bijna om en dan kan ik 2x per week op de fiets.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Spark

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 122

Geregistreerd: 30 Jan 2014 15:10

Bericht 16 Jan 2019 11:50

Re: Thuis fitness apparatuur

Ik heb bodypump spullen, stang, gewichten, step ect. En Ook kettlebels, weerstand banden en dat soort dingen.
Zo kan ik m'n eigen trainingen maken thuis. Ik doe het vaak buiten, wij wonen achteraf dus niemand die mij ziet. :smile:
Vaak maak ik mijn eigen WOD, bijvoorbeeld;
400 m run
25 KB Swing
20 Squats
15 Bent over row
10 Clean and press
5 burpees
20 minuten zoveel rondjes als ik kan.
<<

Anoniem279

Bericht 16 Jan 2019 17:22

Re: Thuis fitness apparatuur

Ik heb eigenlijk alleen dumbells, dynabands en een matje, gebruik ik heel af en toe, over het algemeen verkies ik toch liever de sportschool.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 16 Jan 2019 17:45

Re: Thuis fitness apparatuur

Ik heb een elastiek en dumbells en een yogamatje. Alleen het matje gebruik ik vaak. Verder sport(te) ik wel eens thuis, maar dan meestal trainingen waarbij je alleen je lichaamsgewicht gebruikt.
Cardio apparaten zie ik mezelf thuis niet zo snel gebruiken.
<<

Sneeuwwitje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1342

Geregistreerd: 05 Sep 2013 18:33

Bericht 18 Jan 2019 20:39

Re: Thuis fitness apparatuur

Ik had een crosstrainer, was geen succes hier haha
Zoon 08.2010 Zoon 02.2013
Dochter 03.2016 Zoon 06.2018
<<

Anoniem316

Bericht 18 Jan 2019 21:30

Re: Thuis fitness apparatuur

Ik heb een spinning fiets maar die staat al een paar weken stof te vangen. Na de verhuizing krijgt hij weer een mooi plekje en wil ik weer fanatiek gaan fietsen. Ik vind het erg fijn dat je er op kunt gaan wanneer je wilt en dus niet afhankelijk bent van openingstijden.
<<

Biscotti

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 116

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:11

Bericht 18 Jan 2019 21:31

Re: Thuis fitness apparatuur

Wij hebben een Wahoo kickr snap staan. Hier zet je je racefiets, mountainbike of andere geschikte fiets in met het achterwiel. Beetje hetzelfde als de genoemde tacx. En we hebben nog een massagerol liggen. In de toekomst willen we waarschijnlijk nog een goede roeitrainer aanschaffen. De kickr staat in de garage, dat is nu wel fris maar ook wel lekker
<<

morgen

Noob

Berichten: 68

Geregistreerd: 18 Jan 2019 22:00

Bericht 18 Jan 2019 22:06

Re: Thuis fitness apparatuur

wij hebben sinds gisteren een hometrainer.

mijn man had een abbo op de sportschool en zat dan alleen op zo'n ding. daarom maar besloten om er zelf 1 aan te schaffen en het abbo op te zeggen.
ook heeft hij nog dumbells.
hij is trouwens de enige die het gebruikt.
zussieskleding
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11347

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 19 Jan 2019 17:51

Re: Thuis fitness apparatuur

Oeh ik wil ook zo'n wahoo kickr! Maar zo duur! Wij hebben op zolder 2 tacxen staan en een bosubal. En beneden ligt een matje voor oefeningen.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem294

Bericht 19 Jan 2019 20:17

Re: Thuis fitness apparatuur

Wij hebben een krachtstation, halterbanken, halterset, gewichten, dumbells, kettlebells, balancebal en ik vergeet vast nog wat, we hebben een vrij uitgebreid assortiment in onze sportkamer. We hadden ook een crosstrainer en hometrainer maar conditietraining doe ik echt liever in de buitenlucht dus die hebben we verkocht. In en uit de schuur werkte toch niet echt.
<<

Anoniem286

Bericht 19 Jan 2019 20:48

Re: Thuis fitness apparatuur

Wij hebben een roei apparaat en een bankje met dumbells. Op het moment wordt het niet echt gebruikt, straks na mijn bevalling wil ik iig weer gaan roeien.

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers