Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt? #9

<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 15 Jan 2019 21:31

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Wat tof UN! Lijkt me best moeilijk dat op ‘latere leeftijd’ no offence te gaan leren
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1692

Geregistreerd: 31 Dec 2018 17:26

Bericht 15 Jan 2019 21:48

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Marin, wat ben je toch attent, lief van je
Juli 2019
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 15 Jan 2019 21:51

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Zora schreef:Wat tof UN! Lijkt me best moeilijk dat op ‘latere leeftijd’ no offence te gaan leren
Noem je me nou een ouwe taart? Ik zwem sowieso wekelijks maar dan schoolslag, ik ben altijd een van de youngsters!
#teammaple🍁
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 15 Jan 2019 22:33

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Haha nouuuu volgens mij is het wel een latere leeftijd dan normaal gesproken om een andere slag te leren :angel: ben benieuwd hoe het je af gaat. Ziet er altijd zo smooth uit!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 15 Jan 2019 23:11

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Wat lief Marin!
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Oreo

Kletskop

Berichten: 790

Geregistreerd: 24 Mei 2018 21:22

Bericht 16 Jan 2019 09:23

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Supertof UN!
Borstcrawl is gelukkig niet heel erg moeilijk, je moet alleen een flinke longinhoud ontwikkelen en niet bang zijn met je hoofd onder water te zijn continue. Ik vind het een heerlijke slag, fijner dan schoolslag. En met de crawl kun je heel fijn trainen, fijner dan met schoolslag vind ik. Plankje tussen je benen om je armslag te oefenen en plankje bij je armen om je benen te trainen.
22112014 / 10042019
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 16 Jan 2019 10:01

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Oreo, thanks! Plank en beendrijver heb ik besteld, muts krijg ik ook nog. Moet alleen nog een bril (weet jij een fijne?). Een uur banentrekken kan ik zonder moeite, hoop dat dat iets zegt over m’n conditie. Ik probeer die conditie goed op te krikken iig. Misschien nog even een nieuw badpak scoren.
#teammaple🍁
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 16 Jan 2019 10:03

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Superleuk, UN! Ik adem altijd water in tijdens borstcrawl en kan het sowieso heel slecht, maar dan hang ik als een stikkende zeehond over de rand. Ik ben heel benieuwd hoe het je bevalt. Ik ben ook van plan nog een keer een zwemcursus te doen. Ik vind zwemmen eerder zo fijn; ook al kan ik het slecht. Succes en veel plezier!
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Anoniem301

Bericht 16 Jan 2019 11:35

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Urban Naked schreef:Oreo, thanks! Plank en beendrijver heb ik besteld, muts krijg ik ook nog. Moet alleen nog een bril (weet jij een fijne?). Een uur banentrekken kan ik zonder moeite, hoop dat dat iets zegt over m’n conditie. Ik probeer die conditie goed op te krikken iig. Misschien nog even een nieuw badpak scoren.

Leuk man, succes!
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 16 Jan 2019 13:35

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Borstcrawl is nog best technisch om te leren. Ik zie altijd wel de struggles van nieuwkomers bij mijn club die het nog moeten leren. Gaat je vast lukken UN! Qua zwembril zou ik je aanraden te gaan passen. Glaasjes op je ogen duwen zonder het elastiek over je hoofd te doen; blijven ze dan hangen dan is dat brilletje wel geschikt voor je.
Als je dichterbij woonde, dan mocht je mijn collectie wel testen!

Wat ook nog fijn kan zijn is een snorkel kopen. En dan niet een snorkel voor in de zee, maar voor het banen zwemmen. Deze loopt voor je hoofd langs. Kun je heel goed stabiel blijven liggen en goed op je slag concentreren.

Badmuts heb je al toch? Anders wil ik er wel eentje opsturen naar je!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Geel

Bericht 16 Jan 2019 13:52

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ik vind het toch zo tof dat je zoiets nieuws gewoon gaat leren!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 16 Jan 2019 15:07

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Wat zijn jullie meelevend! Dankje Jip. Ik heb nog geen badmuts maar die zit in m’n startpakket, dus die krijg ik bij de eerste les! Ik geloof dat we tijdens de eerste les ook brillen mogen passen. Dus dan wacht ik dat nog even af.

Ja het zal vast niet makkelijk zijn. Maar dat hoeft ook niet. Het idee dat ik het een kans geef levert me al een positief gevoel op dus: :banaan:
#teammaple🍁
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 16 Jan 2019 15:26

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Bij wie of wat ga je de lessen volgen? (ben niet nieuwsgierig hoor..)
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 16 Jan 2019 15:32

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ik stuur je even een PB!
#teammaple🍁
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 16 Jan 2019 15:52

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Wat leuk UN. En het is misschien niet gemakkelijk, maar wel super leuk om te doen en te leren.

Ik heb net mijn wintersport geboekt. Nu nog even kijken of ik iemand kan vinden om mee te rijden naar Italie. Ik zit alleen wel met mijn lestijden, maar dat zie ik tzt wel. Ik heb er vertrouwen in dat het goed gaat komen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Pollepel

Kwebbel

Berichten: 298

Geregistreerd: 25 Okt 2018 18:14

Bericht 16 Jan 2019 21:08

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Gaaf UN, weer iets nieuws lereb

Ik baal enorm, mijn dochter van 4 krijgt vokgende week een kroon(kies) en een maand hierna worden haar gaatjes gevuld.
Door die k.. Coeliakie is haar gebit niet goed aangemaakt, waardoor nu alles rot aan het worden is. En dat terwijl we heel goed poetsen en zij poetsen ook helemaal prima vindt. En ze weinig suikers eet, en minder dan 7 eet of drink momenten heeft.
Kan wel janken.
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 16 Jan 2019 21:16

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ahhh pollepel wat k zeg. Dat zou ik ook heel erg vinden.
Zonde van haar gebit en ook dat zon klein meiske al zulke behandelingen moet ondergaan. Vindt ze het eng?
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 16 Jan 2019 21:55

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Aahw Pollepel wat sneu zeg :( zo’n klein meisje. Zijn dit dan haar melktandjes nog en is iets te zeggen over hoe goed de vaste tanden zijn?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Pollepel

Kwebbel

Berichten: 298

Geregistreerd: 25 Okt 2018 18:14

Bericht 16 Jan 2019 22:56

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ze zit bij een speciale tandarts voor kinderen met een lastige gebit of angst. Dus ze is nu al een aantal keer wezen wennen. (gelukkig doet mijn vriend dat, mijn Moeder hart verdraagt dit onderdeel niet)

Hopelijk gaat haar super strenge dieet ervoor zorgen dat haar volwassen gebit sterker is. Alhoewel veel coeliakie patiënten gebits en/of glazuur problemen hebben.
Doordat je dus door coeliakie ondervoed kan raken , en je lichaam dus prioriteiten gaat stellen. (simpel gezegd)
Dus ik hoop zo erg dat haar volwassen gebit wel sterk is.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 17 Jan 2019 09:39

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Caulfield schreef:
Girli schreef:Geen tussentijdse feedback. Ik moest 1 keer inleiding en methode inleveren, toen moest ik inderdaad meer dingen verduidelijken en de methode vooral aanvullen. Daarna kwam conceptversie en die is dus flink afgekraakt.


Is dit een Msc thesis? Dan vind ik het echt erg weinig begeleiding. Toen ik nog scriptiebegeleider was kreeg ik 40 uur voor een Msc.
Nee, bachelorthese.

Iedereen nog bedankt voor de lieve reacties. Vandaag een eerste poging om te gaan verbeteren.
<<

Anoniem271

Bericht 17 Jan 2019 09:52

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ah Pollepel dat is altijd zo sneu. Een kindje van mijn werk, ook 4 jaar, moest laatst ook een kroon op zijn kies laten zetten, ze zijn dan nog zo klein eigenlijk hè!
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 766

Geregistreerd: 26 Aug 2015 14:19

Bericht 17 Jan 2019 10:33

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Idd heel sneu Pollepel, succes met alles.
Zitten hier met hetzelfde, met zoon van 4 dinsdag weer bij de kindertandarts geweest om foto's te maken. Er zitten verschillende plekjes die wel echt behandeld moeten worden (gaatjes en misschien komt er ook nog een kroon op de kies). Zouden hier minimaal 4 afspraken voor moeten maken. Maar in overleg met de tandarts gaan we de behandelingen in 1x doen onder narcose. Waarschijnlijk dat het anders te veel zal worden voor N. en dat hij dan misschien ook echt angstig gaat worden voor de tandarts (wat nu nog niet het geval is).
Maart 2014
Februari 2018
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 17 Jan 2019 10:41

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Mijn oudste kreeg op zn vierde ook 4 metalen kronen, hij heeft hele brokkelige kiezen in zn melkgebit. Ik vond dat toen ook niet tof. Maar het went wel. Hij vond het niet heel vervelend destijds, we zaten bij een speciale kindertandarts.
#teammaple🍁
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 17 Jan 2019 12:32

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Wat sneu pollepel voor je dochter


Ik wil kwijt dat ik me na 3 weken eeeer een beetje beter voel. Krijg zelfs alweer een beetje kleur op mijn gezicht. Dus vanaf nu kan het alleen maar beter gaan
Afbeelding
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 17 Jan 2019 13:35

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Fijn Sarah! Is je wond al een beetje hersteld?
#teammaple🍁
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers