Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wie heeft er familie in het buitenland?

<<

caribbeanlover

Bericht 15 Jan 2019 15:05

Wie heeft er familie in het buitenland?

Omdat ik er best wel wat heb vind ik ben ik benieuwd naar anderen.

Ik heb een oom in Papua New Guinea en een tante in Canada (broer en zus), een neefje in Vietnam, een nichtje in Z. Afrika en een oom in Frankrijk. Ik had ooit een neefje in Canada (geen kind van die tante die overigens 3 kinderen heeft).
<<

Anoniem284

Bericht 15 Jan 2019 15:06

Re: Wie heeft er familie in het buitenland?

Dat is veel! Hoe dat zo? Wonen ze daar al lang? Ik heb geen familie in het buitenland, wel vrienden.
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1936

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:18

Bericht 15 Jan 2019 15:11

Re: Wie heeft er familie in het buitenland?

Wat veel cbl! Ook al eens familie bezocht?
Mijn zusje woont sinds een jaar in het buitenland. Ierland, dus niet heel ver weg.
Tot op heden niet zo gemist, maar ze is nog 4 keer in Nederland geweest en wij 1 x naar haar toen ze trouwen ging. Dat is misschien vaker nog als dat we elkaar zagen toen ze nog in NL woonde.
Nu komt er over paar maanden een baby en dat vind ik wel echt super jammer dat we ons neefje of nichtje dan niet zoveel kunnen zien.
Juli 2015
Maart 2017
<<

Anoniem304

Bericht 15 Jan 2019 15:30

Re: Wie heeft er familie in het buitenland?

Mijn broer zijn zoon en ex-vrouw wonen in Canada.

En 3 ooms & tantes inclusief neefjes en nichtjes (en achternichtjes inmiddels) ook in Canada.
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 15 Jan 2019 15:45

Re: Wie heeft er familie in het buitenland?

Ik heb een oom en tante in Indonesië, een oom en tante in Brazilië, een neef in Indonesië en een nicht in Roemenië.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 15 Jan 2019 16:09

Re: Wie heeft er familie in het buitenland?

.
Laatst gewijzigd door Joey op 30 Jan 2019 06:51, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Jan 2019 16:55

Re: Wie heeft er familie in het buitenland?

Mijn oom in P.N.G. is daar ooit heen gegaan en blijven hangen. Tussendoor woonde hij regelmatig in Nederland, maar nu voorgoed. Mijn ouders zijn toen ik nog een baby was daar 6 wkn geweest. Mijn vader en hij zullen elkaar nooit meer zien het is te gevaarlijk om daarheen te gaan. Bovendien is het te ver en te duur.

Mijn vader is 2x naar Canada geweest, 1x met zijn broer hierboven en 1x met mijn moeder. Mijn tante is 2x hier geweest waarvan 1 met haar dochter. Ook heeft zij mijn ouders half way bezocht in Curacao waar mijn ouders op vakantie waren en dat was een verrassing van haar kinderen. Zij heeft 2 zoons en 1 dochter. Zij is een keer hier geweest met haar ex vriend waarmee ze 1 zoon heeft. Jaren later is zij met haar zoon nog een keer geweest waarvan achteraf bleek dat hij verwekt is tijdens die 1e keer dat ze hier was.

Mijn ouders zijn een aantal keren naar het broertje van mijn moeder in Frankrijk geweest, want dat is niet zo ver.

Mijn nichtje en neefje in Z. Afrika en Vietnam (woont er nog niet zolang) gaan ze niet heen en ik ook niet.
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Jan 2019 16:55

Re: Wie heeft er familie in het buitenland?

Liadan schreef:Ik heb een oom en tante in Indonesië, een oom en tante in Brazilië, een neef in Indonesië en een nicht in Roemenië.


Zo ook best wel wat zeg.
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 836

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:04

Bericht 15 Jan 2019 17:16

Re: Wie heeft er familie in het buitenland?

Heel veel van mijn familie woont nog gewoon in Iran. Daarnaast een paar familieleden in Turkije, UAE, Zweden en Duitsland.
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Jan 2019 18:09

Re: Wie heeft er familie in het buitenland?

Sugarfall schreef:Heel veel van mijn familie woont nog gewoon in Iran. Daarnaast een paar familieleden in Turkije, UAE, Zweden en Duitsland.


Ben jij diegene die ooit naar Curacao is geweest en het strand/zee van Punta Cana de mooiste vind die je ooit gezien hebt?
<<

Anoniem279

Bericht 15 Jan 2019 19:10

Re: Wie heeft er familie in het buitenland?

Niet dichtbijstaande familie, maar de tweelingzus van mijn oma is naar Canada geëmigreerd, zij heeft daar 12-14 (ik weet het niet precies) kinderen gekregen, zij hebben ook weer kinderen gekregen en de meeste van die kinderen hebben ook weer kinderen gekregen, er woont dus inmiddels ontzettend veel familie van ons in Canada. Het is overigens verre familie maar we hebben best regelmatig contact met elkaar dmv een besloten facebookgroep die we voor de familie hebben.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 15 Jan 2019 19:12

Re: Wie heeft er familie in het buitenland?

De zus van mijn oma is ook naar Canada geëmigreerd en daar getrouwd, ze hebben twee kinderen gekregen. Zij is een paar jaar geleden overleden. Haar zoon en dochter (dus mijn achterneef en -nicht) heb ik weleens gezien in NL en ik heb ze op Facebook, maar ik heb er verder weinig mee eigenlijk.
❤ 7 juni 2018
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 15 Jan 2019 20:28

Re: Wie heeft er familie in het buitenland?

Mijn nicht woont in Los Angeles, Amerika. Haar zien we 1 keer per jaar.
En een andere nicht woont in New Zealand en zien we heel af en toe.
Maar door het internet is er wel meer contact tegenwoordig.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 16 Jan 2019 10:31

Re: Wie heeft er familie in het buitenland?

Alleen schoonfamilie, een oom en tante met kindjes wonen in Ierland. Die oom komt 1x per jaar alleen naar Nederland en logeert dan gedeeltelijk bij ons.

Ook woont een opa van mijn vriend in Ierland. Die oma is een paar weken geleden overleden. Dit is trouwens geen familie van mijn vriend zijn oom in Ierland, maar ze wonen toevallig wel in hetzelfde gebied.
Met die opa en oma heeft niemand van de familie contact, het schijnen hele nare mensen te zijn (geweest).
10.04.17
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 16 Jan 2019 11:02

Re: Wie heeft er familie in het buitenland?

Valt wel mee.. Een neef+vriendin&kind in Ibiza, Neef+vrouw in Australië, Oom&tante in New-Zeeland, Oom&Tante in Canada en nog een nicht+vriend in New-York.. Eigenlijk nog best veel als ik het zo zie haha
Wat als het lukt
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Jan 2019 11:06

Re: Wie heeft er familie in het buitenland?

Pannetoet schreef:Valt wel mee.. Een neef+vriendin&kind in Ibiza, Neef+vrouw in Australië, Oom&tante in New-Zeeland, Oom&Tante in Canada en nog een nicht+vriend in New-York.. Eigenlijk nog best veel als ik het zo zie haha


Ja idd nog best veel! Al eens opgezocht?
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Jan 2019 11:07

Re: Wie heeft er familie in het buitenland?

GeKKiE schreef:Mijn nicht woont in Los Angeles, Amerika. Haar zien we 1 keer per jaar.
En een andere nicht woont in New Zealand en zien we heel af en toe.
Maar door het internet is er wel meer contact tegenwoordig.


La lijkt me ook wel wat voor een paar dagen dan en dan doorreizen. Wel duur daar!
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 17 Jan 2019 11:36

Re: Wie heeft er familie in het buitenland?

Ik heb een nicht in Duitsland wonen. Zij is daar aan het werk gegaan in een ziekenhuis en trof toen haar huidige man en is daar dus gebleven.
2014 2016
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2076

Geregistreerd: 08 Nov 2018 15:38

Bericht 17 Jan 2019 12:07

Re: Wie heeft er familie in het buitenland?

Binnen Europa heb ik best wat familie wonen die ik dan ook opzoek. Verder heb ik buiten Europa ook nog vriendinnen wonen. Ik vind het wel leuk want als je ze dan opzoekt dan krijg je echt mee hoe het gaat in zo`n land. Je reist niet op een toeristische manier dan zeg maar.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Cactus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 549

Geregistreerd: 30 Jul 2017 19:57

Bericht 17 Jan 2019 12:18

Re: Wie heeft er familie in het buitenland?

Mijn zus woont in Canada met haar man en pasgeboren baby. Gelukkig kunnen ze 1 a 2 keer per jaar deze kant op komen en wij zijn druk aan het sparen om een paar weken daar naartoe te kunnen.
Maart 2015 - stoer ventje
Februari 2018 - kleine vechter *
April 2019 - onze held
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 766

Geregistreerd: 26 Aug 2015 14:19

Bericht 17 Jan 2019 12:39

Re: Wie heeft er familie in het buitenland?

Een oom en tante + 4 kinderen wonen in Denemarken, hier ben ik de laatste keer eind april geweest, er was groot feest van mijn nichtje en de hele familie was daarvoor uitgenodigd. Ook komen zij geregeld een weekend naar Nederland.
Een nicht + man + 2 kinderen wonen in Zwitserland, nicht ging daar voor een jaar werken en heeft haar man leren kennen en is toen daar gebleven, ben hier nog nooit geweest.
En heb nog een oom in Indonesië, hij is afgelopen zomer nog hier geweest (hij komt ca. om de 5 jaar naar Nederland), zelf nooit daar geweest.
Maart 2014
Februari 2018
<<

Anoniem315

Bericht 17 Jan 2019 13:19

Re: Wie heeft er familie in het buitenland?

De zus van mijn oma (oud vrouwtje inmiddels) woont met haar man en kinderen in Zuid-Afrika (Pretoria).

De oom van mijn man woont met zijn vrouw in Maleisië. Hun 3 zoons studeren in Nederland.
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 17 Jan 2019 13:28

Re: Wie heeft er familie in het buitenland?

Volgens mij van mijn kant van de familie een paar achternichtjes die in Duitsland wonen met hun gezin. Maar dat zal dan net over de grens zijn, wij wonen vlak bij de Duitse grens. Ik zie of spreek ze eigenlijk niet echt. Sinds mijn oma is overleden, is het contact met haar (schoon-)zussen en broers en diens gezinnen flink verwaterd.
Van mijn vriend's kant een oom en tante die ook in Duitsland wonen. De tante is een zus van mijn (overleden) schoonmoeder en is getrouwd met een Duitse man. Ze hebben 3 kinderen die ook in Duitsland wonen. Sinds een paar jaar is er geen contact meer mee. Zij hebben alle contact met de familie verbroken, niemand weet waarom.
Van de familie van mijn vriend van vaders kant, woont 1 nicht met haar gezin in Engeland. Maar ook daar is weinig contact mee. Sinds aan die kant de oma is overleden, hebben haar ouders zich wat afgezonderd van de familie en zien we hun vrijwel nooit. Er is jaarlijks een borrel met nieuwjaar voor de hele familie, maar van dat gezin komt nooit iemand.

Dus eindstand: van mijn kant weet ik het niet zeker, want nauwelijks contact. Van vriend's kant weet ik het zeker, maar ook nauwelijks contact :good:
07.12.2011
11.12.2014
<<

Kira

Bericht 17 Jan 2019 14:44

Re: Wie heeft er familie in het buitenland?

Ik heb nog een hele riedel familie in Polen wonen. Mijn opa en oma zijn heel vroeger vanuit Polen hierheen gekomen en hun broers en zussen die nog leven wonen allemaal nog daar. Mijn vader is naar allebei de families geweest maar ik zelf nog niet. Is wel een mooi contrast, een familie woont heel luxe in een omheinde wijk en de andere familie woont in een piepklein dorp waar 1 geasfalteerde weg is. Ik heb een aantal van die familieleden op FB maar verder dan dat gaat het niet.
Een nichtje van mijn vader woont al 30 jaar in Portugal, maar vliegt zeer regelmatig op en neer.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 17 Jan 2019 16:25

Re: Wie heeft er familie in het buitenland?

Mijn neef woont in Australië (Darwin).
Hij is gaan packbacken in ik meen 2004/2005, even terug in Nederland geweest, maar hij kon hier zijn draai niet meer vinden. Is een jaar later ongeveer weer terug gegaan en heeft toen zijn vrouw ontmoet en kinderen gekregen.
Verder geen familie in het buitenland zover ik weet.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
Volgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers