Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

<<

Oreo

Kletskop

Berichten: 790

Geregistreerd: 24 Mei 2018 21:22

Bericht 16 Jan 2019 09:20

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Oh wat naar Cactus!
Ik slikte ook al extra magnesium en dat hielp geen zier. Maar die spray is hemels. Gewoon kruidvat eigen merk. Let op dat het een paar dagen flink kan jeuken/prikken, dat wordt na een week minder. En als je het daarna voelt tintelen, wordt het dus schijnbaar in je spieren opgenomen.

Ik smeer het inmiddels overal op :smile:

Summer, wat fijn dat ze zo relaxed zijn op je werk! En slim om minder te gaan werken. Zwanger zijn terwijl er nog een kind rondloopt is gewoon zwaar, ongeacht de leeftijd. En als ze dan ook niet slapen willen... i feel you! :hug:

Jip, balen dat je niks van de stad kunt zien. Ben je er al wel eens geweest? Ik heb er gestudeerd en voelde me er enorm thuis. Lag het maar in de randstad, dan was ik er zo gaan wonen!

Ik heb gisteren de vk gebeld omdat ik me zo naar voelde. Ze wilden dat ik even langs kwam voor bloeddruk controle en hartje luisteren. Dat was allemaal goed. Maar moet even opletten en wat rustiger doen. Dus as vrijdag gaat zoon extra naar de bso. Dan heb ik wat meer rust en kan ik ook echt even mijn eigen dingen doen ipv steeds politieagent spelen. Verder maak ik het me gemakkelijk: we eten een keer pizza (vanavond), wraps (morgen), vrijdag gaan we ‘uit eten’ (frietjes eten), er staat een bak nasi in de vriezer en dan eet zoon rijst met mais of bonen en zondag weer pizza. Lekker makkelijk. Maandag eten we wel weer gezonder :smile:
22112014 / 10042019
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 18 Jan 2019 11:52

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Hoe gaat het nu Oreo? Zie je ook mogelijkheden om gewoon de rest van de zwangerschap wat rustiger te doen? Want je hebt het best zwaar.

Lijkt me pittig Sunshine, met al een kind erbij! Ik ben nu 29 weken en alles gaat wat moeizamer en langzamer momenteel. Maar ben juist wel weer fitter dan een aantal weken terug.

Ik kom het van de groeiecho. Zag er prima uit allemaal! Groeit mee op eigen lijntje, iets ondergemiddeld. En ze ligt nog keurig met het hoofd half al in m'n bekken, toch fijn.
Dan even mijn verbazing over de gang van zaken in het ziekenhuis:
Als deze controle goed was, mocht ik terug naar vk. Maar de gynaecoloog had geen tijd om mij te zien nu. Daarom blijf ik nog twee weken onder medische controle en heb ik dan nog een groeiecho. Heb wel het idee dat ze met zwangeren geen enkel risico willen lopen wat goed is, maar toch vind ik het heel raar eigenlijk. Geldverspilling. Net als dat ze nu m'n bloedgroep wilde bepalen en de resusfactor, omdat ze dat niet goed van vk hadden doorgekregen. Ik had het zelf ook wel alsnog door kunnen geven, en bloedgroep hadden ze al wel in systeem, maar bepaalden ze toch ook liever zelf ofzo. Ik moest toch voor hb prikken dus dan kon dit ook wel. Achteraf denk ik, ik had t gewoon moeten weigeren...mja dat doe je dan ook weer niet.
<<

Oreo

Kletskop

Berichten: 790

Geregistreerd: 24 Mei 2018 21:22

Bericht 18 Jan 2019 13:34

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Wat een rare gang van zaken Joey! Aan de andere kant: nog een echo is niet vervelend :)
Maar zonde van het geld is het wel!

Zoon is vandaag een dagje extra naar de bso. Ik had nog een ruildag staan. Heb ook meteen voor de voorjaarsvakantie een extra dag ingepland. En zo pak ik her en der mijn rust. Vanavond gaan we samen ergens een frietje eten, scheelt weer koken :) En nadat ik zoon vanmorgen had weggebracht, ben ik nog even terug naar bed gegaan en heb ik nog 2 uur geslapen.

Dinsdag ben in toch extra naar de vk gegaan omdat ik me zo naar voelde. Alles was prima. Woensdag had ik reguliere controle. We hebben de plannen voor de bevalling en de combi met het ziekenhuis doorgesproken. Ivm mijn vorige bevalling ben ik een ‘medium risk’ maar durft de vk de bevalling nog steeds zelf te doen met de gyn op standby. En mochten we moeten uitwijken naar ziekenhuis 2, dan gaat ze niet met de gyn in discussie en laat ze die de bevalling doen en blijven ze bij me tot de baby geboren is.

Ook hoef ik niet te wachten tot om de 5min een wee heb. Zodra ik denk ‘this is it’ moet ik bellen. Omdat het bij de oudste dus zo snel ging (ondanks de ruggenprik).

Volgende week vrijdag moet ik naar de gyn en dan ook meteen hb bepalen. Prima :)
Morgen weer naar de bekkenfysio, gelukkig. Ik heb weer veel pijn, kan alleen nog maar op mijn zij slapen en daardoor hebben mijn heupen het best zwaar soms.
Werk gaat gelukkig heel erg goed en bevalt ook prima. Dus dat is erg fijn!
22112014 / 10042019
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 18 Jan 2019 13:57

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Ahh wat balen dat het je zo zwaar valt sunshine.
Heel anders sowieso als er al een kaboutertje rondhuppelt he.
Maar tis echt aftellen naar je verlof nu, hopelijk doet die rust je goed straks!

Oreo klinkt als een heerlijk bijkomdagje zo!
Hier idd ook wat last van mn heup door t slapen, ik kan al heel lang alleen op mn linkerzij liggen vanwege t maagzuur. Probeer af en toe nog eventjes op mn rechterzij, maar dan gelijk zon last.
Gelukkig is je linkerzij wel weer ook de beste houding voor baby, dus dat is dan weer een bijkomend voordeeltje :smile:

Verder mag ik hier trouwens niet klagen. Voel me fysiek beter dan enkele weken geleden, afkloppennn.
Ben wel stuk zwaarder dan bij mn eerste zwangerschap, ooh hoop toch zo dat t er allemaal weer af gaat dadelijk!
Uiteindelijk natuurlijk niet t belangrijkste, maar herken dus gevoel van jou wel beetje Joey. Je lijf verandert gewoon echt heel snel ineens en ja dat is echt niet altijd leuk.

Rare gang van zaken hoor met die echo's. Af en toe klapper ik ook met mn oren hoor van die soms onnodige onderzoeken. En de zorgverzekeraar mag weer betalen :thumbdown:
Wel fijn dat jullie kleintje al goed ligt, kans steeds groter dat het zo blijft!!

Naar van die rusteloze benen cactus, jakkes.
Hopelijk helpt die spray waar oreo het over heeft voor jou ook zo goed!

Eng van die hond gympie! gewoon zomaar op straat? of een hond van een bekende?
<<

Anoniem284

Bericht 18 Jan 2019 15:39

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Oreo, fijn zo het bevallingsplan besproken te hebben. Zal je hopelijk wat rust en vertrouwen geven.

Sophie, gebeurde op straat inderdaad. Er ontstond spanning tussen die hond en mijn hond (en ik wilde al niet dat ze gingen snuffelen aan de lijn, ben ik geen voorstander van, maar die mevrouw luisterde niet). De andere hond begon mijn hond te bijten en toen zaten de lijnen in elkaar en mijn pols ertussen (of meer, in de bek van die andere hond). Het was de binnenkant van mijn pols, dus ben blij dat de hond niet heel hard doorbeet, want daar lopen wat belangrijke aders ;). Het is nu nog een beetje blauw en wat plekjes, maar ziet er goed uit.

Ik voelde me daarna trouwens HEEL schuldig dat ik zo roekeloos mijn hand er tussen had gestoken, zo in zwangere toestand. Ik wilde mijn hond helpen, maar dacht helemaal niet meer aan de baby in mijn buik.
<<

Oreo

Kletskop

Berichten: 790

Geregistreerd: 24 Mei 2018 21:22

Bericht 18 Jan 2019 22:15

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Hey gatsie wat een naar incident Gympie! Gelukkig ‘slechts’ een schrammetje’! Wel fijn dat je even nagekeken bent door de HAP.

Tijdens de controle woensdag bleek overigens dat baby al met haar hoofdje naar beneden ligt. Hoeft niks te betekenen natuurlijk, maar ze ligt al goed :) en dat merk ik ook trouwens, dat ze in de lengte ligt. Ik kan vanuit zitten niks meer van de grond oprapen, dan zit er een kind in de weg :smile:
Meer dames daar last van?
22112014 / 10042019
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 18 Jan 2019 22:17

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Ja! Sinds een week of anderhalf. Krijg m'n schoenen ook lastig aan.
<<

Anoniem284

Bericht 18 Jan 2019 23:18

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Oh grappig (behalve het oncomfortabele). Hier niet denk ik, kan gewoon bukken enz. Ik merk wel dat waar ze eerst altijd helemaal onderin lag ze nu m’n hele buik aan het claimen is.
<<

Oreo

Kletskop

Berichten: 790

Geregistreerd: 24 Mei 2018 21:22

Bericht 19 Jan 2019 13:39

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Zo dan, pfft. Dat was weer even een pittige sessie bij de bekkentherapeut. Volgende week is ze helaas niet beschikbaar, de week erop moet ik weer terugkomen. Gelukkig is het alleen een spierkwestie. Maar auw auw auw!

Zoon is lekker dwars vandaag. Die mist papa heel erg. Dus enorme huilbuien. Sta je dan midden in de stoffenwinkel ....
22112014 / 10042019
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 19 Jan 2019 13:51

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Wat schrikken Gympie zo'n bijtincident.

Ik heb met je te doen Oreo. Zoveel klachten het zit je niet zo mee!

Wat een bijzonder iets Joey! Ze denken af en toe niet na in de medische wereld. Ik wil laten checken of ik waterpokken gehad heb en moet donderdag weer bloedprikken voor de verloskundige. Dus ik dacht veel te logisch dat dat wel even erin meegenomen kon worden. Dat kon eigenlijk niet. Toen ben ik behoorlijk gaan aandringen en kon het ineens wel.

Vervelend dat jullie buiken in de weg zitten. Ik herken het niet.

Ik was twee dagen op cursus in Maastricht. Zag wel even tegen de autoreis op Van 2u15 maar het viel gelukkig allemaal mee. Vanmorgen een creatieve workshop bij Karwei gedaan en lekker staan zagen, timmeren, boren en schroeven. Was leuk te doen!

Ik hoop straks nog even te fietsen en vanavond weer zwemmen. Morgen aan de slag met naaibestellingen en nog een rondje hardlopen. Mijn man gaat bezig met dozen van zolder tijdelijk bij zijn ouders stallen omdat over 3 weken foto's gemaakt worden van het huis en we al bezig waren geweest met wat inpakken. Jullie plannen?
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 19 Jan 2019 14:12

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Haha ik ga zo weg om ook een workshop bij de karwei te doen. Iets met planten.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 19 Jan 2019 14:14

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Een bal met deksel en ruimte ernaast om een plant er in te doen? Veel plezier!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Oreo

Kletskop

Berichten: 790

Geregistreerd: 24 Mei 2018 21:22

Bericht 19 Jan 2019 14:23

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Wat leuk, workshops!
Heb je een foto van het resultaat Jip?

Ik ga maar weer eens verder achter de naaimachine. Broekje 1 is af, broekje 2 ligt geknipt klaar. Zoon wil ook een nieuwe (zachte) broek -met roze boordstof- en ik heb stof gekocht om zelf een dekentje voor in de wieg/kinderwagen te maken. Ik kreeg het advies dat eerst te wassen. Moet ik het dan eerst even stikken om rafelen te voorkomen? Gaat om katoentjes
22112014 / 10042019
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 19 Jan 2019 16:09

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Nee ik heb er geen foto van gemaakt. Ben nogal kritisch en vind het niet echt mooi geworden.

Ik lock zo'n rand wel even, dus ik zou het ook stikken dan. Slim om te wassen ivm krimp!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Cactus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 549

Geregistreerd: 30 Jul 2017 19:57

Bericht 19 Jan 2019 16:38

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Wat schrikken zeg Gympie. Gelukkig is het goed afgelopen. Snap dat je je schuldig voelde, maar denk dat de meesten wel zo'n reactie zouden hebben.

Fijn dat de groeiecho goed was Joey. Heb je nog gevraagd naar het vocht vast houden?

Pff Oreo, jij hebt ook geen makkelijke zwangerschap hè. Ik ben na de fysio altijd gesloopt. Het gaat dan heel even goed, maar na een uur heb ik echt napijn. Rustig aan doen.

Mijn buik zit soms ook wel in de weg, maar ben ook echt niet meer zo soepel door m'n bekken, dus denk meer dat het daar door komt.

De magnesium spray lijkt wel te werken gelukkig. Het werkt alleen niet heel lang, waardoor ik 's nachts nog een keer moet sprayen.

Donderdag bij de vk geweest en alles was weer goed. Woensdag de groeiecho. Vandaag ben ik bezig geweest in de babykamer. Heb de kleertjes in maat 44-56 van D uitgezocht. Veel dingen met melkvlekken erin dus die gaan weg en een aantal dingen vind ik niet meer leuk dus die gaan in de zak. Kan ik weer wat nieuwe dingen kopen, zodra ik het durf. Kwam er ook weer achter wat een verschil er tussen de maten van verschillende merken zit. Hema maat 50 is groter dan Feetje maat 56. Heb ook de commode helemaal opgeruimd en uitgezocht. Nu lig ik lekker op de bank, weer te druk geweest.

Fijn weekend nog allemaal!
Maart 2015 - stoer ventje
Februari 2018 - kleine vechter *
April 2019 - onze held
<<

Oreo

Kletskop

Berichten: 790

Geregistreerd: 24 Mei 2018 21:22

Bericht 19 Jan 2019 17:49

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Balen dat 1x sprayen nog niet genoeg is Cactus! Maar fijn dat het iets helpt, beter dan niks :) Kreeg van de bekkentherapeut overigens wel de tip om nadat het is ingetrokken nog na te smeren met vette creme en extra te drinkwn omdat magnesium vocht onttrekt. Misschien ook een tip voor jou?

Hier net een dutje gedaan terwijl zoon tv keek. Dat was even fijn en daardoor ook bijna geen rugpijn meer. Beetje jammer wel dat ik rusteloze benen kreeg, had nog niet gesmeerd vandaag. Doe ik straks wel.

Zoon krijgt zo een halve pizza, ik heb (voor de 2e keer deze week) geen honger. Denk dat ik de andere helft van de pizza even beleg met mozzarella en die opeet. Vind het wel prima.
22112014 / 10042019
<<

Cactus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 549

Geregistreerd: 30 Jul 2017 19:57

Bericht 19 Jan 2019 18:11

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Aah, daarom zijn m'n handen en benen zo droog. Bedankt voor de tip!
Maart 2015 - stoer ventje
Februari 2018 - kleine vechter *
April 2019 - onze held
<<

Oreo

Kletskop

Berichten: 790

Geregistreerd: 24 Mei 2018 21:22

Bericht 19 Jan 2019 19:20

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Je moet mij niet bedanken maar mijn therapeut :smile:
22112014 / 10042019
<<

Cactus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 549

Geregistreerd: 30 Jul 2017 19:57

Bericht 19 Jan 2019 20:13

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Haha, aan jou de eer als je hem/haar weer ziet. ;)
Maart 2015 - stoer ventje
Februari 2018 - kleine vechter *
April 2019 - onze held
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 20 Jan 2019 09:49

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Fijn dat die spray jou ook helpt Cactus! Maar jeetje zelfs s nachts opnieuw moeten sprayen. Ik heb niet gevraagd naar het vocht hoor, niet eens aan gedacht want ik denk er niks van. Heb het wel genoemd toen ze vroegen hoe het ging denk ik, maar bloeddruk ook nog steeds prima. Het verschilt ook per dag. Vandaag is het wel weer zo ver en werd ik al wakker met stijve vingers, jammerrrr.

Jip het was dezelfde workshop ja :smile:. Wij hadden eigenlijk geen idee wat we gingen doen, maar het was heel leuk. Deze week ergens even zwart lakken en dan kijken of ie leuk genoeg is voor binnen, of dat ik hem buiten neerzet. Heb het deksel er niet op, wil planten in de hele bak.


Komt je vriend nu bijna weer thuis Oreo? Sneu voor je zoontje dat ie hem zo mist.

Lekker dat het beter gaat dan een aantal weken terug Sophie! Bij mij gaat het steeds wat op en af en nu ook al weer even echt prima en beter dan een aantal weken terug. Vind dat toch wel bijzonder, ging er altijd vanuit dat het naar het einde toe in een rechte lijn naar beneden alleen maar minder zou gaan, maar dat valt weer mee :P.
<<

Diva

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 63

Geregistreerd: 03 Dec 2018 19:06

Bericht 20 Jan 2019 11:44

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Na een drukke periode weer even bericht van mij. Wat gaat het snel nu allemaal. Sinds donerdag werk ik halve dagen. Het werd me gewoon te zwaar allemaal en mn lichaam gaf dit aan! Werkte nog fulltime. Merk dat het nu beter gaat. Ik voel hem ook veel meer sindsdien! De groei echo van 9-1 was goed. Hij liep qua gewicht iets voor.. klein dikkertje :P

@Oreo wat naar dat je zoveel pech hebt! Fijn dat je vriend de kleine heeft kunnen voelen! Bijzonder he?

@Gympie, fijn dat jullie dat al hebben geregeld! Ik werk nu 5 en mn vriend 4. Ik ga straks naar 4 dagen (soms een extra zaterdag). Ma-di-do gaat ons mannetje naar de gastouder en woensdag ben ik thuis. Mn vriend is vrijdags thuis.

@Sophie, heerlijk dat je man wat langer vrij kan!! Hier zal het max een week zijn.

@Joey, ik had ook veel last van mn rug na het slapen. IK heb nu een zwangerschapskussen. Ik merk wel dat dit helpt. Idd de buik gaat steeds meer in de weg zitten. Als ik me omrol in bed.. wow wat gaat dat al moeilijk haha.

@Sunshine, hopelijk krijg je door het minder werken weer iets meer energie! Je schiet al lekker op zeg!!

@Oreo, goed dat je iets meer rust krijgt!! Een paar dagen makkelijk eten heerlijk!! Moet kunnen ;)

@Joey, fijn dat de groeiecho goed was. Hoeveel groei echo's heb jij nu gehad?

@Oreo, fijn dat dat nu al goed afgesproken is! Voel je je inmiddels weer wat beter?

@Gympie, jeetje dat was schrikken!! Gelukkig ben je er goed mee weg gekomen!


Was veel bijlezen. Mocht ik iemand zijn vergeten, sorry! :redface:

De babykamer is hier inmiddels ook zo goed als af. Alleen nog even de puntjes op de i. Ik heb sinds een paar dagen weer erg last van mn hormonen, (emotioneel). Wassen jullie de babykleertjes met neutral oid? Ik lees op internet veel mensen die dit niet doen en gewoon met hun eigen wasmiddel (zonder wasverzachter) wassen.

Ik ben nu bezig met de vluchttas!! Wachten word wel steeds moeilijker haha :P. We willen graag in het ziekenhuis bevallen. We nemen 2 setjes van 50 en 56 mee. Hebben jullie nog tips, wat we mee moeten nemen? :smile:
♡ Ons wondertje ♡
Afbeelding
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 20 Jan 2019 13:28

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

2 groeiecho's gehad en over 2 weken de volgende.

Wij wassen sowieso met ah puur wasmiddel of met wasnoten. Beide erg gevoelig voor parfum ed. Dus wij gaan de babykleding niet anders wassen :).

Geen idee nog wat ik meeneem naar het ziekenhuis. Eerst maar zorgen dat we komende weken alles in huis hebben ;-). Wil wel in het ziekenhuis bevallen. 5 februari hebben we rondleiding daar. Ze hebben ook een bevalbad en mijn wens in daar in bad te bevallen.
<<

Oreo

Kletskop

Berichten: 790

Geregistreerd: 24 Mei 2018 21:22

Bericht 20 Jan 2019 16:57

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Vriend rijdt inmiddels bij Nijmegen dus is bijna thuis. Ik verwacht hem over een uurtje of 2,5-3.

Ons huis heeft 2 weken vertraging opgelopen. Want de voordeuren zijn nog stééds niet leverbaar. Waardeloos. Dus het wordt echt kiele kiele of we er op tijd wonen
22112014 / 10042019
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 20 Jan 2019 18:03

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Er zijn veel lijstjes te vinden wat er in zo'n vluchtkoffer moet. Een oplader voor je telefoon staat er niet op geloof ik ;) Ik moet me er weer in verdiepen. Ook al wil ik thuis bevallen zo'n koffertje moet wel klaar staan. Was ook handig toen de kraam kwam, ze kon zo het eerste pakje en alles uit dat koffertje vissen.


Ah balen Oreo! Wij hebben nog steeds geen bericht of 4 februari de grond bouwrijp is en degene die dat weer is door iemand te bereiken.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 20 Jan 2019 18:14

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

oja vluchttas! Dat ga ik ook maar eens doen over paar weekjes. Idd ook handig bij thuisbevalling, dat alles bij elkaar ligt voor vk/kraam.

Wel een suffe vraag: hoe doen jullie dat met mutsjes?
Ik weet nog dat m’n dochter echt direct na de geboorte mutsje op kreeg. Dat mutsje was dus gelijk helemaal vies/bebloed. Was toen niet zo erg, want dat mutsje hoorde toch bij een pakje die veel te klein bleek. Toen ze beetje schoongewreven was kreeg ze een andere willekeurige op (had toen sowieso niet zo nagedacht over mutsjes en eerste pakje haha). Maar nu heb ik dus een heel leuk mutsje. Beetje suf als die gelijk de eerste minuut vies is. Maar om nou apart daarvoor nog weer een extra mutsje aan te schaffen.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers