Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 12 Jan 2019 15:48

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Ja precies, dat heb ik ook. Hoorde vandaag ook dat ik de placenta voor heb liggen, dus zal ook nog moeten wachten tot ik iets ga voelen.
Genieten lukt soms even, merk wel dat het moeilijker wordt als de echo even geleden is. Op mijn werk is iedereen er maar druk mee, namen verzinnen, mijn buik in de gaten houden, zich bemoeien met wat ik wel en niet eet en met wat ik wel en niet doe haha, dat helpt wel met genieten. Laat het dan maar over me heen komen en probeer me telkens te beseffen dat het echt zo is en dat het echt nog goed gaat.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4414

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 12 Jan 2019 17:30

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Oh Radler wat ontzettend rot! Ik heb het idee dat het een trend is, in mijn omgeving wordt er ook erg makkelijk last minute afgezegd en niet eens altijd met een reden. Ik vier mijn verjaardag al niet meer. Ik snap dat je er enorm van baalt, lekker uithuilen! En ik zou ook uitspreken dat je erg verdrietig bent om die late afmeldingen, dierbaren mogen er best even over nadenken.

Bisq, wat leuk dat jouw leerlingen ook enthousiast zijn! Mijn havo 5 concludeerde gisteren dat het dus een alcoholvrije carnaval wordt voor mij en ze hadden zwaar met me te doen :laughcry: heerlijk die visie van pubers!

Plien wat bijzonder dat je de baby al voelt! Ik denk al een tijdje iets te voelen, is eigenlijk nog enorm vroeg, maar bij mijn oudste voelde ik het ook al vrij vroeg (17 weken ofzo) en toen lag de placenta zelfs voor. Ik voel af en toe plopjes en kriebels die ik toch wel herken van de oudste. Over 1,5 week heb ik weer een echo, ben benieuwd of de baby inderdaad zo actief is!

Hebben jullie al iets op social media gezet? Ik heb maandag nog afgesproken met een oud-collega/vriendin die nu ook zwanger is van de tweede en dinsdag zie ik mijn handbal team en als ik het hen verteld heb, wil ik iets op Facebook zetten. Ik zoek nog iets creatiefs :P
december 2016
juli 2019
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1711

Geregistreerd: 31 Dec 2018 18:26

Bericht 12 Jan 2019 18:15

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Thnx allemaal voor jullie lieve woorden.
Ik heb vandaag de taarten bij Hema opgehaald en die zijn super leuk geworden.
Van vriend al m’n cadeau gekregen, een mooie bos bloemen met rozen, een hart en knuffelbeertje erin en een kaartje met daarop een tegoedbon voor een nachtje vd valk suite met overnachting.
Hij vond het zonde om tot morgen te wachten ivm de bloemen.
Gaan straks uit eten.

Bisq wat leuk en lief dat je leerlingen zo reageren. Haha mooie troef idd.
Die gebruik ik wel eens naar de kinderen van vriend. “Jullie zijn nu het voorbeeld voor de baby he, dus nu leert de baby niet luisteren” of “ik hoop dat de baby betere luisteroren krijgt straks” met een gekke bek.

Nielske, leuk! Ik ga het maandag op social media zetten... maken morgen een foto met de taart (met echofoto) en die komt op social media. Heb via Lejow lightbox stroken besteld en die komt ook op social media.

Plien wauw 18 weken alweer, ik ben morgen 12 weken :-)
Juli 2019
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1711

Geregistreerd: 31 Dec 2018 18:26

Bericht 12 Jan 2019 18:19

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

De lightbox
Afbeelding

De hartjes taart
Afbeelding

De foto taart
Afbeelding

1 van de 2 gebruiken we voor de foto met ons 2 en ons 4 voor de social media bekendmaking :-p
Juli 2019
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 12 Jan 2019 19:02

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Mooi Radler.
Ik heb geen suggesties voor sociale media. Ik heb alleen aan het eind van 2018 een plaatje met de beste wensen voor 2019 geplaats op insta (met heel weinig volgers) met daarbij een tekst over wensen dat ieders droom uit mogen komen, net als die van ons.
Heb zelf hele nare ervaringen met zwangerschapsaankondigingen op sociale media zo bam in your face. Maar ik zeg ook altijd tegen vrienden, als je het zelf leuk vindt vooral wel doen! Je kunt niet met iedereen rekening houden. Maar daardoor dus geen leuke ideeën.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 12 Jan 2019 19:13

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Roodkapje is inmiddels op de hoogte, we krijgen een zoon. Wist bijna zeker dat het een meisje zou zijn dus ik moet wel even schakelen, maar super leuk!
Insta: je_ei_kwijt
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4414

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 12 Jan 2019 19:16

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Mooie taarten Radler! Super leuk! Hopelijk heb je toch een leuke dag morgen!

Ah wat leuk Bisq, een zoon! Het voelt dan nog echter als je het eenmaal weet he :love:
december 2016
juli 2019
<<

Danai

Noob

Berichten: 25

Geregistreerd: 28 Dec 2018 10:13

Bericht 12 Jan 2019 19:36

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Leuk, die lightbox Radler! Lief van je vriend dat hij nu vandaag al je cadeautjes gaf, beetje opfleuren.

Bisq, leuk, gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat het even schakelen is als je eerst het andere idee hebt.

Ik denk dat ik na volgend weekend me bekend maak. Niet dat ik het idee heb super bekend te zijn hoor, maar dan zijn denk ik de meesten van wie we het wilden wel persoonlijk op de hoogte.
<<

Anoniem269

Bericht 12 Jan 2019 19:39

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Niekske ik vind zoiets wel iets voor jou :) :

Afbeelding

Wat een leuke aankondiging Radler!
En Bisq wat leuk een zoontje!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 12 Jan 2019 21:12

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Sorry hoor ik schrijf hier te weinig! Ik ben steeds zo misselijk, en na m’n werk en het avondspitsuur ben ik zo kapot dat ik alleen maar slaap. Het kost allemaal wat meer moeite, haha!

Radler gefeliciteerd alvast! Wat een toffe taarten en lightbox zeg! Kan me goed voorstellen dat je ervan baalt dat je zo wel afzeggingen hebt, jeetje. Balen hoor. Hopelijk is het alsnog hartstikke gezellig. Veel plezier alvast!

Bisq wat leuk, een zoon! Ik had hetzelfde bij de oudste, was heilig overtuigd van een meisje en moest even schakelen, maar een jongetje is zo leuk :heart:

Niekske echt grappig die leerlingen, haha! Ik heb het al wel oo social media staan. Erg vroeg, maar ik ben al zo bol dat het niet te verbergen is. Daarbij de misselijkheid die ervoor zorgt dat ik veel dingen moet afzeggen.. Daarom hebben wij ervoor gekozen om het na twee goede echo’s maar bekend te maken.
En natuurlijk kreeg ik prompt de dag daarna bloedverlies, dus weer een echo maar gelukkig was alles goed. De baby’s groeien helemaal volgens het boekje en de hartactiviteit was top. De gyn zei dat de kans dat het nu nog misgaat echt minimaal is. Ik probeer me dus niet druk te maken over het bloedverlies, maar vervelend is het wel. Moet nu ook weer tot de dertigste wachten, dan heb ik pas weer een echo.

Danai ben erg benieuwd wie je bent!

Plien, wat leuk dat je de baby al voelt! Ik ben heel benieuwd hoe het is om twee baby’s te voelen straks, kan niet wachten!

♥♥
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 12 Jan 2019 22:35

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Plien, wat leuk dat je de baby al een beetje voelt! Ik denk ook dat ik de baby af en toe al wat voel, al twijfel ik ook of dat wel mogelijk is, ook vanwege een voorliggende placenta. Mijn zoon voelde ik ook met deze termijn, maar toen lag de placenta achter. Mijn dochter voelde ik pas na de 20 weken, toen lag de placenta ook voor.

Niekske, ik heb niet echt tips voor social media. Ik zet het er niet expliciet op, ben sowieso niet zo heel actief daar.

Radler, leuke lightbox en mooie taarten!

Bisq, leuk, een zoon! Ik snap wel dat je even moet schakelen hoor, maar komt vast goed. Jongetjes zijn echt heel leuk!

Danai, ik ben wel benieuwd wie je bent!

Elliot, wat rot dat je zo ontzettend misselijk en moe bent! En ook nog bloedverlies, bah, gelukkig daarna een goede echo :) Hopelijk nu geen bloedverlies meer. Ik ben benieuwd of je met twee baby's ook eerder wat voelt!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Roodkapje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 14 Sep 2013 22:05

Bericht 13 Jan 2019 06:35

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Bisq schreef:Roodkapje is inmiddels op de hoogte, we krijgen een zoon. Wist bijna zeker dat het een meisje zou zijn dus ik moet wel even schakelen, maar super leuk!


:love: :love: :love:
Travel is the only thing you buy that makes you richer.
<<

Flower

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 651

Geregistreerd: 16 Sep 2013 11:47

Bericht 13 Jan 2019 07:10

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Bisq
Leuk dat je met ons mee schrijft
Echt super fijn en bijzonder dat je nu zwanger bent! Leuk een jongen

Panda
Fijn dat er een oorzaak voor de bloedingen is gevonden, bloedingen maken elke keer zo angstig hè

Radler
Wat balen zeg dat zoveel vrienden hebben afgezegd voor je verjaardag. De taarten zijn heel mooi geworden
Leuk de light box om het bekend te maken.

Ik heb weinig puf gehad om mee te schrijven, lees wel mee maar reageren niet veel puf voor gehad.
Hoop gauw wat meer energie te hebben

Wij hadden afgelopen week ook een echo, blijft zo bijzonder om te zien. De nieuwe WiFi functie deed het niet, ik was een tikje teleurgesteld omdat je dan de echo en hartje zo mooi op je telefoon krijgt.
Nu mogen we over 3 weken nog een keer terug komen, leuk extra spieken!

De bekend making met de paperclips vind ik ook super leuk!
Wij hebben onze dochter voor dr bed gezet ; echo s erin en een brief eraan met dwangbevel voor beduitzetting ivm komst nieuwe bewoner
Afbeelding
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 13 Jan 2019 08:33

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Bisq, leuk een jongen! Ik moest bij mijn zoon ook een beetje wennen, maar hij is zo leuk!:)
Kan je nu een beetje gaan shoppen.

Elliot wat schrikken dat bloedverlies, gelukkig was alles oké. Kon ze zien waardoor het kwam?

Radler wat een mooie taarten en lightbox. Fijne dag!

Wat leuk jullie bekendmaking flower!
Ik ga vandaag de babykamer lekker cliché roze verven. Komen dan nog gouden stippen op. Verder is het al bijna klaar. De meubels hadden we al verplaatst toen J een groot bed kreeg.
Laatst gewijzigd door Plien op 13 Jan 2019 08:38, in totaal 1 keer gewijzigd.
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 13 Jan 2019 08:36

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Romee wil je de laatste tabel nog naar pagina 1 plakken? Ik kan nog niet van iedereen de termijn goed onthouden. En anders iemand anders die op pagina 1 staat hem erin plakken ofzo?
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4414

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 13 Jan 2019 08:52

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Plien, roze met goud lijkt me echt een mooie combinatie! Laat je een foto zien als het af is?

Elliot, heel begrijpelijk hoor die vermoeidheid! Balen van dat bloedverlies, maar gelukkig was alles goed!

Panda, hoe is het met jou? Heb je iets meer rust nu je de oorzaak van het bloedverlies weet? En is het nu gestopt? Lijkt me dat het op een gegeven moment dan toch moet ophouden?

Flower, leuke bekendmaking! Ava, die met de veiligheidsspelden is ook leuk, maar ik wil eigenlijk zelf een creatieve foto maken :P
december 2016
juli 2019
<<

Romee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 538

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:21

Bericht 13 Jan 2019 12:32

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Forumnaam Leeftijd Hoeveelste kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden Datum echo
Kajaka30derde25 mei Bij ons bekendOok controles bij gyn, vanwege trombose in eerste zwangerschap20-12gyn, 2e week januari 20 weken echo
Lavendel32/33eerste16 juniJongen-28-1 20-weken echo
Plien34/35tweede17 junimeisje-31-1 20 weken echo
Suus38/33derde22 juniwillen we niet weten-1 februari 20-wekenecho
Romee29/32eerste 26 juniwillen we weten-
Niekske35tweede8 juliwillen we wetenmedische indicatie23 januari
kippie32derde9 juli willen we niet weten-
Flower??tweede 17 juli weten we nog niet????
Radler34/34mijn eerste, derde voor vriend 3 augustus??-9/1 termijnecho
Danai29/31eerste 4 augustus??-19/1
Elliot29/32Tweede en derde 22 augustusWillen we wetenTweeling, dus alleen controles bij gyn17 januari


Laatste versie van de tabel! Kan iemand Panda en Bisq nog toevoegen? Ik weet niet hoe je een nieuwe regel moet maken :nopompom: Dan zet ik m daarna weer in de openingspost.

Panda: 34, tweede kindje, 20 augustus uitgerekend, geslacht willen we weten, echo's op 15 en 28 januari.
Bisq: 32 en man 33, 1e kindje, 30 juni uitgerekend, geslacht willen we weten, eiceldonatie en vele miskramen dus alleen controles bij gynaecoloog, iedere 2 weken een echo en 11 februari de 20 weken echo.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 13 Jan 2019 13:37

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

En vergeet mij niet!
<<

Panda

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 52

Geregistreerd: 07 Aug 2018 20:54

Bericht 13 Jan 2019 14:01

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Plien, ben benieuwd! Plaats je foto's als het klaar is? Wel lekker makkelijk, niet meer in hoeven richten.

Flower, dat klinkt wel heel geavanceerd, met de wifi! De verloskundige bij ons heeft net een nieuw apparaat. Ze wist nog niet zo goed hoe het werkte, maar nu ben ik benieuwd of ik straks ook zoiets heb.

Elliot, dat is wel schrikken, dat bloedverlies! Is het nu weer gestopt?

Bisq, ik vind het wel een mooie subtiele aankondiging zoals je hem omschrijft. Ik had daar nog helemaal niet zo over nagedacht. Wel leuk dat je nu het geslacht weet! Dat maakt het allemaal nog een stuk echter.

Radler, mooie aankondiging!

Niekske, creatief genoeg zou ik zeggen! Is het iets om een gezinnetje te haken, met baby?

Danai, benieuwd wie je bent!

Sinds dinsdag heb ik geen bloedverlies meer gehad. Erg fijn. Dat de vermoedelijke oorzaak is gevonden geeft dan weer niet de rust die ik verwacht zou hebben. Ik wist al dat dat bloedverlies onschuldig was, gezien de goede echo's. De kans op een miskraam is alleen niet uitgesloten, dus ik blijf afwachten tot die 12 weken. En dan de 20 weken. Ik vind zwanger zijn toch maar spannend.
Ik weet al wel hoe ik de baby aan ga kondigen, maar dat is nog heel ver weg. Half februari gaan we nog een weekend weg met een vriendengroep en dan willen we het vertellen. Komt daarna dus ergens pas. En onze familie weet het ook nog niet, op 1 broer na.
Mijn symptomen lijken wat afgenomen. Ik probeer er niet al te ongerust in te zijn, want het is wel fijn iets meer energie te hebben. Qua misselijk *afkloppen* stelt het ook weinig voor vergeleken bij mijn vorige zwangerschap. Ik ben alleen zo vreselijk lamlendig. Hobby's interesseren me weinig, ik zit maar wat voor me uit te staren. Kijk ineens wel heel veel tv. Hopelijk wordt dit nog wat beter, maar ik heb er moeite mee dat ik niet echt mezelf ben tijdens de zwangerschap. Daar had ik bij de vorige ook heel veel last van.
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 13 Jan 2019 15:40

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Heel herkenbaar hoe je je voelt Panda. Ik heb de eerste 13 weken hetzelfde gedaan ongeveer, voor me uit starten, tv kijken, lamlendig voelen, totaal niet mezelf zijn en constant zorgen over of het wel goed gaat. Dat laatste heb ik nog steeds een beetje, maar de rest is gelukkig zo goed als over. Voel me weer een klein beetje mezelf. Hopelijk komt dat bij jou ook snel terug.

Schrikken Elliot dat bloedverlies, gelukkig ziet alles er wel goed uit.

Een jongetje vind ik sowieso erg leuk, vind mezelf ook meer een jongensmama dan een meisjesmama maar omdat ik mezelf er al van overtuigd had dat het toch een meisje zou zijn moest ik even wennen. Maar super leuk inderdaad een jongen!
Insta: je_ei_kwijt
<<

kippie

Lady-post-a-lot

Berichten: 1276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:34

Bericht 15 Jan 2019 13:37

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

@ Bisq wat leuk een jongetje.. Nog even geduld dus voor dat jij mannetje voelt.

@ Panda fijn dat bloeding is gestopt. Hoe gaat nu verder met je? Zijn de symptomen nog steeds minder?

@ plien is het gelukt om de babykamer roze te schilderen? Blij met het eind resultaat?

@ flower wat fijn een goede echo..

@ elliot hoe gaat het nu met je? Al minder misselijk? Ik hoop het voor je..

@ radler wat balen van de afzeggingen.. ik zou ook teleurgesteld zijn. Maar heb je ondanks alles wel een fijne verjaardag gehad. Super leuke taarten heb je laten maken.

@ Nieske.. nee ik zet het niet op social media.. Maar heb jij al originele mededeling kunnen vinden?

Hoe gaat met de rest?

Hier gaat het weer goed..
Mijn collega's zijn ook bijna allemaal op de hoogte. Maar ik ben niet zo iemand die het van de daken schreeuwt eigenlijk..
Morgen controle bij de vk, voor eerst geen echo maar alleen het hartje horen. Ik ben hier best zenuwachtig over.. wat als die nog zo klein is dat ze het niet kunnen horen.. we wachten het morgen wel af.
Hebben jullie de kraamzorg al geregeld? Ik wou het van de week even doen..
Wij hebben 20 febr. de 20 weken echo.. hopelijk is alles goed.
Verder geen nieuws aan deze kant.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 15 Jan 2019 14:06

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Hoe ver ben je nu, Kippie? Ik heb donderdag weer controle en dan hoop ik ook het hartje te horen. De vorige keer lukte dat dus nog niet (ik was toen 13+5), maar uiteindelijk met een echo bleek alles toch in orde te zijn. Ik was ook supergestresst hoor, maar ook als ze het hartje nog niet kunnen vinden hoeft er nog niets aan de hand te zijn. Toch ben ik ook wel een beetje zenuwachtig voor donderdag hoor, hopelijk lukt het nu wel.
Kraamzorg heb ik een paar weken geleden geregeld. Dat 'moest' voor de 16 weken toch? Die ben ik al voorbij inmiddels :)

Ik ben gisteren naar het concert geweest van Snow Patrol, supergaaf! Maar als ik had geweten dat ik zwanger zou zijn tijdens het concert, was ik misschien wel voor zitplaatsen gegaan :wink: Tijdens het voorprogramma had ik al moeite om zo lang te staan, haha, maar tijdens het concert zelf was ik er totaal niet mee bezig. Toen was ik wel weer blij met onze staanplaatsen. Nu wel spierpijn, zo stom, van staan bij een concert. Het was het zeker waard in elk geval!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

kippie

Lady-post-a-lot

Berichten: 1276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:34

Bericht 15 Jan 2019 14:15

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Ik ben op dit moment net 15 weken..
Hopelijk komt het allemaal goed, ze heeft ook niet gezegd dat moeilijk was ofzo..
En ik kan het mij niet meer zo herinnering hoe het ging met de andere twee.
Net online maar even aangemeld voor de kraamzorg.

Ja apart is dat, hoe anders je voelt als je zwanger bent. Gelukkig was het leuk!!
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 15 Jan 2019 14:42

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Ik weet nog goed dat de verloskundige bij mijn vorige twee zwangerschappen altijd zei dat het even kon duren voor ze het hartje kon vinden, maar ze vond het hartje altijd meteen. Ergens ging ik daar nu ook vanuit. Maar het ligt er dus maar net aan hoe je baarmoeder ligt. Inmiddels ligt mijn baarmoeder een stuk hoger, kan hem nu goed voelen, dus ik hoop dat ik donderdag dan eindelijk een keer het hartje te horen krijg :)
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 15 Jan 2019 21:52

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Hopelijk heb je alsnog een leuke verjaardag gehad Radler!

Bisq! Een zoon! Wat leuk zeg!

Elliot, i feel jou! Hier ook nog steeds alle dagen misselijk en ik krijg er maar eentje. Kan me voorstellen dat het bij jou nog erger kan zijn.

Hier hebben wij vandaag met 15 weken voor het eerst het hartje gehoord. Zo bijzonder!
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers