Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Facebook groepen

<<

Anoniem304

Bericht 14 Jan 2019 10:23

Facebook groepen

Onder het mom van Marie Kondo - Tidying up ben ik ook uit een aantal Facebook groepen gestapt. Heerlijk die rust en ruimte in m'n hoofd.

Van hoeveel Facebook groepen ben jij lid?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 14 Jan 2019 10:31

Re: Facebook groepen

Een stuk of 5, maar van sommige heb ik de meldingen uitstaan. Ik bek lid van wat naaigroepen, van een CG-methode groep en van een Amsterdam groep maar die laatste is verschrikkelijk. Zo druk en dommig. Maar soms linkt AT5 wel eens naar een bericht uit die groep en als ik geen lid ben kan ik ‘t niet lezen.
#teammaple🍁
<<

Anoniem304

Bericht 14 Jan 2019 10:36

Re: Facebook groepen

Ik heb sowieso alle meldingen uit staan inderdaad, anders word ik gek.

Ik ben lid van de weggeefhoek van m'n woonplaats (kan ik ook wel uit eigenlijk)
De FB groep van m'n woonplaats (wel leuk, maar ook veel domme mensen ja)
Een Pink Gellac groep
Een Barbie groep
De Kelly Caresse budgetchallenge groep
En een kleine groep van Maart 2018 mama's.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 14 Jan 2019 10:43

Re: Facebook groepen

Ik ben wel lid van een aantal verkoopgroepen op facebook en eigenlijk vind ik dat schijtirritant dat die hele groepen mijn tijdlijn beheersen. Maar goed, het verkoopt wel echt heel goed, dus ik blijf wel lid.

Daarnaast nog van een groep met juli/aug 2016 mama's, maar daar wordt amper wat in gepost omdat we op whatsapp ook een groep hebben.

Oh ja en ook de FB groep van mijn dorp.
2012 & 2016
<<

Rejoy

Kwebbel

Berichten: 319

Geregistreerd: 16 Dec 2018 00:18

Bericht 14 Jan 2019 10:45

Re: Facebook groepen

Ik ben lid van 8 groepen, vijf daarvan zijn werkgerelateerd, eentje voor de sport en twee verkoophoeken. Ik heb van alle groepen de meldingen uitstaan, dus alleen als ik wil kijken, zie ik de berichten.
<<

Anoniem304

Bericht 14 Jan 2019 10:46

Re: Facebook groepen

Snoes schreef:Ik ben wel lid van een aantal verkoopgroepen op facebook en eigenlijk vind ik dat schijtirritant dat die hele groepen mijn tijdlijn beheersen. Maar goed, het verkoopt wel echt heel goed, dus ik blijf wel lid.

Daarnaast nog van een groep met juli/aug 2016 mama's, maar daar wordt amper wat in gepost omdat we op whatsapp ook een groep hebben.

Oh ja en ook de FB groep van mijn dorp.

Dat kan je gewoon uitzetten he? ;)
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 14 Jan 2019 11:16

Re: Facebook groepen

Maar FB is rete irritant. Ik zou namelijk graag berichten en post in chronologische volgorde willen zien, maar dat lijkt niet te kunnen. Althans ik heb die optie niet gezien. Zodra FB hopelijk een keer ten onder gaat en er iets beters gebruiksvriendelijker voor in de plaats kom ben ik daar gelijk weg. Post zelf standaard nauwelijks nog niets.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 14 Jan 2019 12:00

Re: Facebook groepen

Waarom zit je er dan op Fred? Het hoeft niet toch?
#teammaple🍁
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 14 Jan 2019 12:02

Re: Facebook groepen

Alleen van een aantal verkoopgroepen, maar die volg ik niet, dus zie er nooit iets van. Gebruik ze alleen als ik zelf iets wil verkopen.

Oh ja, ik volg alleen de ZMY-verkoopgroep.
❤ 7 juni 2018
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 14 Jan 2019 12:08

Re: Facebook groepen

Voor een aantal specifieke verkoopgroepen zit ik er voornamelijk op. Voor de rest is FB steeds slechter geworden, teveel reclamezooi etc... Laat hyves maar terugkomen of zo :banaan:
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 14 Jan 2019 13:29

Re: Facebook groepen

Ik heb een tijd terug mijn complete account verwijderd. Na drie maanden weer een nieuwe gemaakt, dus ik heb nu alleen nog vrienden die ik ken en alle groepen ook opnieuw gekozen.
- 4 paardengroepen ( bepaalde rassen, en buitenrijden)
- een naaigroep van twig and tale
- van mijn zoontjes school
Lekker rustig zo.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers