Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt? #9

<<

Kira

Bericht 12 Jan 2019 09:29

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Oh Wauw Blutsj! Dat had ik echt niet verwacht. Ik ben ook wel benieuwd hoe dat gaat verlopen dan allemaal.
<<

Stuiterbal

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 29 Dec 2018 18:08

Bericht 12 Jan 2019 09:34

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Kira ik ook niet want zij hebben zich op een afschuwelijke manier laten kennen. De arbeidsrelatie is enorm verstoord. Maar weet je als ik nu niet terug ga dan wijs ik een mooie deal af. Hoe ze het gaan invullen weet ik niet dat hoor ik maandag wel. Maar ik ben op mijn hoede. Overigens zal de wijkvpk die mij dit heeft aangedaan, zich wel kapot schamen. Ik hoop het want sta bijna te springen erop om haar onder ogen te komen.
For evigt, måske for evigt
Skal vi sammen, samme vej
Og når I morgen får øjne, og natten hviler sig
Skal vi for evigt måske samme vej
<<

Kira

Bericht 12 Jan 2019 09:38

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ik vind het wel knap dat je hebt doorgezet, en straks gewoon met opgeheven hoofd daar rond kan lopen. En ik zou ook zeker terug gaan, iets anders zoeken kan altijd nog. Je staat notabene in je recht. Absurd dat dit eigenlijk kan!
<<

Stuiterbal

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 29 Dec 2018 18:08

Bericht 12 Jan 2019 09:48

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ja erg he, en tijdens deze 2 maanden hebben zich al meerdere gemeld met een dergelijke actie van dit bedrijf. Hoera voor het personeelsbeleid in de zorg. Jammer dat 90% er niet tegen in durft te gaan want dat zorgt er onder andere voor dat ze dit gewoon kunnen doen.
For evigt, måske for evigt
Skal vi sammen, samme vej
Og når I morgen får øjne, og natten hviler sig
Skal vi for evigt måske samme vej
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1692

Geregistreerd: 31 Dec 2018 17:26

Bericht 12 Jan 2019 10:39

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Blutsj, Wow wat een gedoe. Wat kunnen werkgevers dan hun personeel erbij naaien he.
Ik vind het super knap dat je daar straks weer aan het werk gaat en dat ze akkoord zijn gegaan zegt misschien al wel genoeg! Jij kan jezelf in ieder geval recht in de spiegel aankijken en daar met opgeheven hoofs rondlopen.
Juli 2019
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 12 Jan 2019 14:15

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Mijn vreugde over mijn scriptie was van korte duur. De feedback begon met "ik wil je niet laten schrikken, maar" . Nou die missie is zwaar mislukt. Inleiding, methode en discussie is niet goed en ze vraagt zich af wat ik bij de analyses heb gedaan (in negatieve zin).
Ik kan dus weer opnieuw beginnen en een rustige vakantie kan ik ook wel vergeten.
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 13:58

Bericht 12 Jan 2019 14:26

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Jammer, Girli. Ben je wel voorzien van bruikbare tips of kreeg je enkel de mededeling dat je huidige werk niet voldoende is?
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 12 Jan 2019 14:43

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Volgens mij wel. N.a.v. de mail gister heb ik vandaag uitgeroepen tot baaldag, dus ik kijk er morgen naar.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 12 Jan 2019 15:06

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Wat ontzetten balen Girlie. Heb je tussentijds geen feedback gekregen? Ik zou hier ook enorm van schrikken, omdat mijn tussentijdse feedback steeds wel goed is. Wat wel mijn ervaring is.. soms is het voor een beoordelaar niet logisch wat je gedaan hebt, en kun je dus flink wat feedback krijgen waardoor 'alles' fout lijkt. Maar blijkt soms in de praktijk dat je met relatief simpele aanpassingen het een stuk begrijpelijker en leesbaarder maakt. Dus dat in de kern van je scriptie je verhaal wel goed is, maar dat (nog) niet goed uit de verf komt. Ik hoop dat het als je er morgen mee aan de slag gaat, het toch wat meevalt!
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 13 Jan 2019 10:02

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Geen tussentijdse feedback. Ik moest 1 keer inleiding en methode inleveren, toen moest ik inderdaad meer dingen verduidelijken en de methode vooral aanvullen. Daarna kwam conceptversie en die is dus flink afgekraakt.
<<

Anoniem315

Bericht 13 Jan 2019 10:46

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Girli, wat ontzettend balen zeg! Kon je het tussentijds niet opsturen om feedback te vragen? Dit is wel een domper zeg, na al dat werk.. Hopelijk is het een kwestie van dingen aanpassen en hoef je niet je hele onderzoek om te gooien en opnieuw uit te voeren.
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Jan 2019 15:19

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ik moet van mijn fysio 30 min. p.d op blote voeten lopen, maar hoef geen rondjes ofzo te lopen. Dus ik loop nu standaard op blote voeten zodat ik altijd blote voeten heb als ik even loop. Totaal zal dat per dag niet 30 min. zijn, maar het is niet anders. Ondanks dat de verwarming hoog staat voelt dit koud aan.
<<

Danai

Noob

Berichten: 25

Geregistreerd: 28 Dec 2018 09:13

Bericht 13 Jan 2019 15:39

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Mag je dan geen sokken aan CBL, kan me niet voorstellen dat daar zo veel verschil in zou zitten, je gebruikt dan evengoed je hele voet bij het lopen.
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Jan 2019 16:47

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Danai schreef:Mag je dan geen sokken aan CBL, kan me niet voorstellen dat daar zo veel verschil in zou zitten, je gebruikt dan evengoed je hele voet bij het lopen.


Nee moet bloot zijn
<<

Anoniem313

Bericht 13 Jan 2019 18:24

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Girli schreef:Geen tussentijdse feedback. Ik moest 1 keer inleiding en methode inleveren, toen moest ik inderdaad meer dingen verduidelijken en de methode vooral aanvullen. Daarna kwam conceptversie en die is dus flink afgekraakt.


Is dit een Msc thesis? Dan vind ik het echt erg weinig begeleiding. Toen ik nog scriptiebegeleider was kreeg ik 40 uur voor een Msc.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 13 Jan 2019 20:27

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Mijn man heeft ons zoontje geleerd hoe de Google home assistant werkt.
Hij loopt dus de hele dag dat ding commando's te geven. Nu ligt hij net in bed en hoor ik hem nog Hey Google zeggen.
Morgen ff afkicken dus haha
2016
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 13 Jan 2019 20:27

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ik zit op de bank uit te puffen van mijn eerste halve marathon ooit, die van Egmond.
Voor nu overheersen het stoere en trotse gevoel, snel zal dat de spierpijn zijn vrees ik.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 13 Jan 2019 20:29

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Wat knap van je, Snirp!
Goed gegaan zo te lezen?
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 13 Jan 2019 20:33

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Salome schreef:Mijn man heeft ons zoontje geleerd hoe de Google home assistant werkt.
Hij loopt dus de hele dag dat ding commando's te geven. Nu ligt hij net in bed en hoor ik hem nog Hey Google zeggen.
Morgen ff afkicken dus haha


Hahaha :D

Goed gedaan Snirp!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 13 Jan 2019 20:41

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Salome schreef:Mijn man heeft ons zoontje geleerd hoe de Google home assistant werkt.
Hij loopt dus de hele dag dat ding commando's te geven. Nu ligt hij net in bed en hoor ik hem nog Hey Google zeggen.
Morgen ff afkicken dus haha


Herkenbaar, haha. D vraagt op de iPad steeds aan Siri: Kun jij beatboxen? :smile: Sowieso heeft hij hele verhalen tegen dat ding.

Snirp, wat knap!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 13 Jan 2019 20:45

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Lady schreef:
Salome schreef:Mijn man heeft ons zoontje geleerd hoe de Google home assistant werkt.
Hij loopt dus de hele dag dat ding commando's te geven. Nu ligt hij net in bed en hoor ik hem nog Hey Google zeggen.
Morgen ff afkicken dus haha


Herkenbaar, haha. D vraagt op de iPad steeds aan Siri: Kun jij beatboxen? :smile: Sowieso heeft hij hele verhalen tegen dat ding.

Haha ja maar hier staat dat kastje dus op het dressoir dus je kunt ook Hey Google lampen aan zeggen. EN Hey Google lampen rood. Bordeeltje hier. Echt dus dingen die een peuter fantastisch vindt.
2016
<<

Anoniem262

Bericht 13 Jan 2019 21:48

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ik moet zo naar bed, want morgen mogen we weer twee uur in de auto zitten voor een overleg, maar ik wil ook 90 days fiance kijken. Keuzes, keuzes. Terugkijken is geen optie met deze provider en op internet kijken is volgens mij ook niet mogelijk via TLC? :nopompom:
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 13 Jan 2019 21:50

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Lady schreef:
Salome schreef:Mijn man heeft ons zoontje geleerd hoe de Google home assistant werkt.
Hij loopt dus de hele dag dat ding commando's te geven. Nu ligt hij net in bed en hoor ik hem nog Hey Google zeggen.
Morgen ff afkicken dus haha


Herkenbaar, haha. D vraagt op de iPad steeds aan Siri: Kun jij beatboxen? :smile: Sowieso heeft hij hele verhalen tegen dat ding.

Snirp, wat knap!

Boembadaboemboembada :palm:
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 13 Jan 2019 22:15

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Thunder schreef:
Lady schreef:
Salome schreef:Mijn man heeft ons zoontje geleerd hoe de Google home assistant werkt.
Hij loopt dus de hele dag dat ding commando's te geven. Nu ligt hij net in bed en hoor ik hem nog Hey Google zeggen.
Morgen ff afkicken dus haha


Herkenbaar, haha. D vraagt op de iPad steeds aan Siri: Kun jij beatboxen? :smile: Sowieso heeft hij hele verhalen tegen dat ding.

Snirp, wat knap!

Boembadaboemboembada :palm:


Moet je hem maar eens laten vragen “wat zegt de vos?”
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 13 Jan 2019 22:15

Re: Wat wil je even kwijt? #9

GeKKiE schreef:Wat knap van je, Snirp!
Goed gegaan zo te lezen?


Ja, ben heel tevreden! Was een pittig parcours (7km strand, 12km door de duinen) en flinke wind erbij.
Maar heb lekker kunnen lopen en ben heel blij met mijn tijd (2.18u)
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron