Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #4

<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 09 Jan 2019 15:28

Re: Datetopic #4

**
Laatst gewijzigd door Feline op 13 Jan 2019 21:06, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 10 Jan 2019 00:09

Re: Datetopic #4

Jij mag ook gewoon voelen wat je voelt, hoe lang of kort je hem ook kent. Het zal tijd nodig hebben. :hug:
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem315

Bericht 10 Jan 2019 09:27

Re: Datetopic #4

Ahhh Feline, het is ook heftig wat er nu in korte tijd allemaal gebeurt. Logisch dat het je raakt en dat je er mee worstelt. Ik hoop zo voor je dat hij goed herstelt en dat hij dan weer ruimte heeft voor jou. Tot die tijd is het denk ik heel goed dat je er goed over praat, zoals je al doet. Sterkte.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 10 Jan 2019 09:45

Re: Datetopic #4

Lief, dankjewel Lady en Exo, doet me goed! Drukt je ook weer even met je neus op de feiten dat je zomaar ineens weg kan zijn. Maakt het de volgende keer ook weer een beetje spannender om me weer open te stellen naar iemand denk ik.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 12 Jan 2019 11:47

Re: Datetopic #4

Hoe gaat het nu met je Feline? Nog iets over zijn herstel gehoord?

Maandagavond staat de speeddate op de agenda. Toch wel spannend, maar in welk geval wordt het wel gezellig.
Verder heb sinds de kerstborrel van mijn werk op een leuke manier contact met een collega. Iets wat ik totaal niet zag aankomen, aangezien ik dacht dat hij in een relatie zat. Dat is dus niet meer zo. Hij heeft zichzelf al meerdere keren uitgenodigd voor een date, maar een datum moeten we alleen nog prikken haha. Eerst de speeddate induiken eens kijken wat daar tussen zitten.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 12 Jan 2019 12:55

Re: Datetopic #4

Aah Feline. Ik heb het wel gelezen maar tot op heden niet gereageerd. Ik vind het zo verdrietig en naar voor je allemaal.
Hoe gaat het nu met je?

Spannend Silly-One. Ook met je collega. Maar is het niet echt je type? Aangezien je niet op zn avances in gaat?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 12 Jan 2019 15:09

Re: Datetopic #4

Op zich wel, maar met mijn ex en zo weet ik niet zo goed mee hoe ik er mee om moet gaan. Het is ook meer dat we nog een datum moeten prikken.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 12 Jan 2019 17:22

Re: Datetopic #4

Hee, het gaat ok! Gelukkig veel leuke dingen dit weekend dus dat is fijne afleiding. Heb nu een week niets meer van ‘m gehoord dus ik verwacht ook niets meer. Het is goed zo voor nu. Merk dat ik niet meer elke minuut aan ‘m denk gelukkig. Ga er maar vanuit dat ie herstellende is. Het was mijn naarste ziekenhuisopname ooit toen ik dit had dus ik weet dat ie veel klappen krijgt momenteel.

SO, wat een leuke update! Waarom weet je niet hoe je hiermee om moet gaan? Hij verdient een eerlijke kans toch?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 12 Jan 2019 17:41

Re: Datetopic #4

Fijn dat het met jou weer beter gaat Feline.

Hij verdient ook een eerlijke kans en hij weet ook al een klein beetje hoe en wat rondom mijn ex. Aangezien dat iemand met behoorlijk wat narcistische eigenschappen was en hij mij compleet de grond in heeft gestampt en getrapt. Is het gewoon lastig om met iemand te praten die dat niet doet.
Ik merk ook, doordat er iemand dichterbij komt, ik meer met mijn ex bezig ben en met alles wat hij heeft geflikt. Ik denk dat het een stukje verwerking is, maar het maakt voor mij persoonlijk lastig.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

meisjesmama

Kletskop

Berichten: 547

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:30

Bericht 12 Jan 2019 17:54

Re: Datetopic #4

@feline heftig allemaal zeg! En fijn dat je nu een weekend met veel afleiding hebt.

@silly one zo herkenbaar! Zodra iemand meer voor me doet raak ik vereerd. Laatst had een vriend voor mij gekookt, ik wist niet wat me over kwam. Hij stond in mijn keuken en ik zat op de bank en af en toe hield ik hem gezelschap. Ik ben gewoon niet gewend dat een man kookt, ik kookte 7 dagen in de week voor de kinderen en ex. Naja ik deed eigenlijk alles en hij heel weinig.

Weet je wat ik bijzonder vind het lijkt wel op me voorhoofd te staan dat ik vrijgezel ben elke keer als ik ga stappen aanspraak. Moet zeggen het doet me wel goed. Vorige week een super leuke vent tegen gekomen. Hem verteld dat ik over 2 weken weer op pad ging en waar ik heen zou gaan.
Dus ik heb nu al zin in volgend weekend lekker op pad dansen en sjansen haha
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 12 Jan 2019 18:59

Re: Datetopic #4

Wat leuk Meisjesmama. Heb je nog iets van een nummer van hem kunnen regelen die avond?

Het is ook precies wat je zegt. Ik weet gewoon niet hoe ik met die persoonlijke aandacht om moet gaan. Ik had dat afgelopen zomer ook op vakantie. Binnen de groep zat iemand die mij extra aandacht gaf ( waar ik ook mee gezoend heb wat voor mij al weer een stap was), maar ik wist echt niet hoe ik daar mee om moest gaan. Er zat ook gelijk wat achterdocht achter, aangezien mijn ex ook zo was als hij iets nodig had. Dan kon hij wel ineens attent zijn.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

meisjesmama

Kletskop

Berichten: 547

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:30

Bericht 12 Jan 2019 20:29

Re: Datetopic #4

Nee nummer niet, ik heb hem wel opgezocht op Instagram en een volgverzoek gestuurd. Die accepteerde hij.
Maar de rest vond ik best lastig...
Ik wil ook niet hopeloos overkomen of hoe je dat ook noemt.

Daarom hoop ik dat hij van het weekend aanwezig is. En anders is het jammer en kom ik hem vast wel een keer tegen.
Voor de rest vind ik het ook lastig als mensen me complimenten geven en zeggen dat ik zo aan de man kom. Want ik zoek sowieso een normale vent en niet zoals mijn ex. En misschien herkenbaar daar ben ik heel alert op.
<<

meisjesmama

Kletskop

Berichten: 547

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:30

Bericht 13 Jan 2019 14:07

Re: Datetopic #4

Mannen :12:

Nou mijn voorzichtigheid bleek maar weer te kloppen gisteren kreeg ik een insta verzoek. En de vanmorgen was het weg. Sterker nog ik kan hem niet meer vinden. Hij heeft me dus geblokkeerd. Wat is dat toch???
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 13 Jan 2019 14:55

Re: Datetopic #4

Irritant Meisjesmama. Ik denk dan altijd dat mannen echt van een andere planeet komen. Wij denken anders dat mannen. Check, maar hun signalen zijn soms ook gewoon niet te begrijpen. Dan aandacht geven en vervolgens weglopen. Best irritant.

Gisterenavond weer behoorlijk zitten appen met mijn collega. We hebben iets gevonden waarin wij anders denken. Ik ben wintersportfan en hij moet niks hebben van sneeuw en kou haha. Echt het eerste punt waarin we anders denken. Hij is nu met vrienden pre-carnaval vieren in Groenlo en ik geloof dat het bier wel hard gaat aangezien hij mij net die boodschap moest geven haha. Het contact is goed en komt ook van beide kanten. Ik ga wel zien hoe het gaat lopen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 13 Jan 2019 15:01

Re: Datetopic #4

Klinkt goed, SO! Date plannen dus!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem271

Bericht 13 Jan 2019 15:03

Re: Datetopic #4

Leuk hoor SO! Ben benieuwd of er een date uit komt.
<<

meisjesmama

Kletskop

Berichten: 547

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:30

Bericht 13 Jan 2019 16:16

Re: Datetopic #4

So Dat klinkt goed met je collega. Wie weet komt er toch een date uit.

Ik heb dit ook al vanaf februari met een vriend die al veel langer gescheiden is en hetzelfde heeft meegemaakt. Maar ook hij geeft steeds verschillende signalen af. Maar als ik even 1,5 dag niets van me laat horen appt hij meteen.
Vrienden zien dat hij meer zou willen maar niet durft lijkt het wel.
Nu komt hij zo meteen eten maar mijn kinderen zijn er ook. Het is echt nu nog steeds puur gebaseerd op vriendschap en wie weet zit er meer.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 13 Jan 2019 16:57

Re: Datetopic #4

Thanks meiden. Ik vind het allemaal wel wazig, maar we gaan het ook wel weer zien. Die date komt wel denk ik. Aangezien we al 3 afspraken hebben staan om bier te gaan drinken haha. Nu alleen nog een datum, maar ik ben altijd goed geweest in dat uitstellen ( tentamens, andere afspraken etc.).
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 13 Jan 2019 17:26

Re: Datetopic #4

Leuk SO! Weinig te verliezen toch?

Meisjesmama, fijn dat je zoveel positieve aandacht krijgt. Daar lekker op focussen ipv op die ene negatieve :)
Laatst gewijzigd door Feline op 14 Jan 2019 16:06, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 13 Jan 2019 20:08

Re: Datetopic #4

Oh Feline, ik ben echt totaal geen date expert en deze situatie wel heel anders dan anders en pittig natuurlijk, maar zou je m toch niet nog 1x laten weten dat je hem erg mist? Of heeft hij de deur echt volledig dichtgegooid?

Wie weet wilde hij t jou ook vooral niet te moeilijk maken en nam ie daarom afstand.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 13 Jan 2019 20:55

Re: Datetopic #4

**
Laatst gewijzigd door Feline op 14 Jan 2019 16:07, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 13 Jan 2019 21:27

Re: Datetopic #4

Ahh dat is wel echt k gelopen dan zeg.
dan snap ik wel dat jij ook niets meer onderneemt richting hem nee. En snap ook dat je wel beetje boos bent. :(
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 17 Jan 2019 13:56

Re: Datetopic #4

Van de reactie van Sophie begrijp ik dat het klaar is met je date Feline. Jammer dat het zo gelopen is en dat hij het dan zo dicht gooit. Sterkte met allemaal een plekje geven.

Ik zou jullie nog even laten weten hoe het speeddaten is gegaan. Ik heb een hele leuke avond gehad en veel verschillende mannen gesproken. Veel lol gehad met mijn vriendin die achter mij zat. Het was maar goed dat we met onze rug naar elkaar toe zatten.
Uiteindelijk heb ik bij 4 mannen een ja aan gekruist en 3 bij mij. Maar niet bij elkaar. Dus er is geen match uit gekomen. Helemaal niet erg eigenlijk, want we hebben een leuke avond gehad en we zijn uit onze comfortzone gestapt.

Met mijn college heb ik nu een datum afgesproken om samen bier te gaan drinken. Die stat en hoe dat verder gaat lopen zien we wel. In elk geval proberen we op het werk gewoon normaal te doen zoals we al voor de vakantie ook deden. Daar ben ik in elk geval blij om, want anders wordt het wel een beetje awkward.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 18 Jan 2019 10:31

Re: Datetopic #4

Wat leuk dat je zoveel lol hebt gehad op de speeddate! Echt heel goed dat je gewoon gegaan bent! Veel plezier op de date met je collega! Klinkt allemaal heel relaxed en leuk!
<<

Anoniem271

Bericht 18 Jan 2019 16:58

Re: Datetopic #4

Leuk SO, dat je op speeddate bent geweest. Ik heb dat zelf nooit gedaan, maar dat lijkt me wel een leuke ervaring. En leuk dat je een datum hebt afgesproken met je collega!
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers