Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar kijk jij naar uit voor dit jaar?

<<

caribbeanlover

Bericht 08 Jan 2019 10:07

Re: Waar kijk jij naar uit voor dit jaar?

Sayhtia schreef:Pff Emma jullie hebben veel meegemaakt vorig jaar. Fijn dat het met je vriend nu wel goed gaat!

CBL, weten jullie al waar jullie heen willen dit jaar? Is misschien nog wel vroeg maar speculeren over de reis is altijd wel al fijn vind ik :)
Hoe gaat het nu met het lopen? Merk je al veel verbetering?

Fedora, hopelijk kunnen jullie het snel achter jullie laten (de uitspraak enzo) en richten op de toekomst! :)

Verder komen er leuke dingen voorbij zeg!

Ik kijk uit naar een aantal concerten, een cursus mindfulness die ik binnenkort wil gaan volgen, onze bruiloft en de huwelijksreis erna.


Nou gezien mijn naam kan je misschien wel weten waar we heen gaan ;). Ja, het is zeker vroeg, maar nooit vroeg genoeg voor mij hahaha. Vind het altijd leuk om ver voor uit te kijken en ook wel spannend! Ben echt heel erg benieuwd waar we deze keer (be)landen.
Het lopen gaat langzaam aan beter. Moet voor uit lopen en dat is soms best lastig, maar ja het moet. Mijn fysio had 2 wkn vrij en ik had 2 afspraken staan, maar heb die afgezegd had er even geen zin in. Vond het wel best had mijn enkel ook vakantie. Ik heb niks gemerkt en het lijkt vooruitgang te hebben geboekt. Vandaag moet ik weer bij mijn eigen fysio.

Wist niet dat je ging trouwen? Kijk zelden in de pijler waar dat staat. Wat leuk zeg! Wanneer? Waar gaat de huwelijksreis naartoe? Mocht je nog geen idee hebben geef maar een gil.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 08 Jan 2019 12:44

Re: Waar kijk jij naar uit voor dit jaar?

Silly-One schreef:Succes vandaag en vrijdag Japie.


Dank je wel. Die van vandaag heb ik gehaald. Nu de laatste nog.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem284

Bericht 08 Jan 2019 15:12

Re: Waar kijk jij naar uit voor dit jaar?

Onze baby :love: .
Het leven als gezin (maar ook heel spannend).
Mijn verlofperiode.
Vakanties.
De zomer.
<<

Annie

Noob

Berichten: 3

Geregistreerd: 13 Dec 2018 13:00

Bericht 08 Jan 2019 16:19

Re: Waar kijk jij naar uit voor dit jaar?

Ik kijk uit naar de gastric bypass operatie die ik dit jaar ga krijgen
<<

Anoniem321

Bericht 08 Jan 2019 16:51

Re: Waar kijk jij naar uit voor dit jaar?

Gympie, dat is idd iets om naar uit te kijken!

Annie, dat is spannend, maar kan me ook voorstellen dat je er naar uitkijkt. Weet je al wanneer de operatie gaat plaatsvinden?

Korte termijn:
diverse verjaardagen en geplande visites
Ik krijg acrylnagels!
Personeelsuitje
Extra vrije dag begin februari

Lange termijn:
De zomer (licht en warmte)
Vakanties (overigens nog geen concrete plannen)
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 08 Jan 2019 18:02

Re: Waar kijk jij naar uit voor dit jaar?

Naar de lente en zomer! Ik ben alle virusjes hier in huis zooo zat.

Daarnaast kijk ik uit naar een paar weekendjes weg die gepland staan met vrienden en naar alle eerste keren dit jaar die we met de tweeling gaan beleven. We hebben nog geen concrete vakantieplannen en dat zal ook niet heel spannend worden, maar daar kijk ik ook naar uit.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem298

Bericht 08 Jan 2019 20:41

Re: Waar kijk jij naar uit voor dit jaar?

Ik kijk ook uit naar de lente en de zomer! Winter is echt niet mijn seizoen. En in de zomer gaan we op vakantie, daar heb ik zóveel zin in! Verder kijk ik uit naar de geboortes van baby's van mijn vriendinnen (4 baby's!) en de geboorte van mijn nieuwe nichtje of neefje.
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Jan 2019 21:37

Re: Waar kijk jij naar uit voor dit jaar?

Jet schreef:Ik kijk ook uit naar de lente en de zomer! Winter is echt niet mijn seizoen. En in de zomer gaan we op vakantie, daar heb ik zóveel zin in! Verder kijk ik uit naar de geboortes van baby's van mijn vriendinnen (4 baby's!) en de geboorte van mijn nieuwe nichtje of neefje.


Winter is ook niks voor mij, maar tot nu toe valt het nog mee qua kou vind ik. Heb jij dat ook? Je weet nooit hoe het gaat lopen, want volgende week kan het ineens vriezen oid. Ja, laat de lente maar gauw komen kan me niet lang genoeg duren. Word al blij als ik weer zomerkleding ed in de winkels zie, want dat betekend dat het bijna lente is. Nog beter is het als het zomer is, maar lente is ook oke.
<<

Anoniem284

Bericht 08 Jan 2019 22:00

Re: Waar kijk jij naar uit voor dit jaar?

CBL, ik moet zeggen dat de winter me tot nu toe ook mee valt. Hopelijk wordt het niet nog al te koud.
<<

Anoniem304

Bericht 08 Jan 2019 22:16

Re: Waar kijk jij naar uit voor dit jaar?

Ik kijk juist uit naar echt winters weer!
<<

Anoniem279

Bericht 08 Jan 2019 22:44

Re: Waar kijk jij naar uit voor dit jaar?

Ik hoop op in elk geval één keertje code rood-sneeuw, deze winter. Niet vanwege alle ellende die het meebrengt, maar zoveel sneeuw, ik geniet daar echt van. En kou, heerlijk.
Verder kijk ik met smart uit naar het moment dag ik m’n rijbewijs mag halen.
We hopen nog één keer naar de Lion King te gaan dit jaar, kijk ik ook naar uit.
En ik hoop dit jaar een nieuwe camera te kopen, een wat compactere dan m’n spiegelreflex en ik hoop dat ik met die camera dan fotografie weer wat meer op pak. En dan hoop ik wat meer de natuur in de omgeving in te trekken, nu al zin in.
<<

Roodkapje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 14 Sep 2013 21:05

Bericht 09 Jan 2019 03:57

Re: Waar kijk jij naar uit voor dit jaar?

Radler schreef:Naar ons kindje :love:


Wat leuk! Gefeliciteerd! :love:
Travel is the only thing you buy that makes you richer.
<<

Roodkapje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 14 Sep 2013 21:05

Bericht 09 Jan 2019 04:04

Re: Waar kijk jij naar uit voor dit jaar?

Uiteraard naar het kindje van Bisq en Bisq-man :love: #ishetaljuni ?

En dit hoopte ik vorig jaar ook al: ik hoop dat mijn zoon leert fietsen. Hij loopt motorisch achter, waarsch door zijn vroeggeboorte en krijgt al paar jaar fysio. Hij is nu 8 en kan nog niet fietsen.
Travel is the only thing you buy that makes you richer.
<<

caribbeanlover

Bericht 09 Jan 2019 10:04

Re: Waar kijk jij naar uit voor dit jaar?

Gympie schreef:CBL, ik moet zeggen dat de winter me tot nu toe ook mee valt. Hopelijk wordt het niet nog al te koud.


Hoop ik ook niet anders sluit ik me op.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 09 Jan 2019 10:06

Re: Waar kijk jij naar uit voor dit jaar?

Ik kijk uit naar het veulentje dat hier geboren gaat worden!
<<

Anoniem317

Bericht 11 Jan 2019 17:53

Re: Waar kijk jij naar uit voor dit jaar?

- het moment dat de bovenverdieping af is.
- het moment dat onze tuin er weer mooi bij ligt.
- naar leuke vakanties.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1951

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:58

Bericht 11 Jan 2019 21:55

Re: Waar kijk jij naar uit voor dit jaar?

Naar wonen ons nieuwe huis en de ruimte, de tuin en het bad dat we daar krijgen. Kan ik eindelijk m’n gigantische Lush-voorraad laten slinken.
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1936

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:18

Bericht 11 Jan 2019 22:22

Re: Waar kijk jij naar uit voor dit jaar?

Ik kijk uit naar:
- mijn neefje of nichtje die in april geboren wordt, en die ik ga bewonderen tijdens een mini vakantie in Ierland (gezien m'n zusje daar woont)
- onze Frankrijk vakantie in Juni
- de verjaardag van m'n jongste in Maart, ze krijgt een groot bed en is daar zo aan toe. Gaat elke avond in het grote bed van dr grote zus liggen!
- eind augustus, als de scholen weer beginnen gaat oudste naar de basisschool, en de jongste begint dan op de peuterspeelzaal. Twee ochtenden per week voor mezelf! Joepieeee!
Juli 2015
Maart 2017
<<

Brooke

Bericht 11 Jan 2019 22:36

Re: Waar kijk jij naar uit voor dit jaar?

Naar weekendje Amsterdam met mijn partner en zonder kinderen in april, echt heerlijk.
Naar een paar concerten
Op vakantie in juli 2 weken met ons gezin (voor het eerst sinds jaren)
Naar de verjaardagen van de kindjes
Ons huisje verder leuk afmaken en inrichten

En verder zie ik wel en wil ik ook genieten van de kleine dingen en genieten van het nu. Bijvoorbeeld gewoon lekker op de bank serie kijken met kaarsjes aan en kopje thee. Genieten van ons gezin en de tijd met familie en andere dierbaren.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 12 Jan 2019 08:32

Re: Waar kijk jij naar uit voor dit jaar?

caribbeanlover schreef:
Sayhtia schreef:Pff Emma jullie hebben veel meegemaakt vorig jaar. Fijn dat het met je vriend nu wel goed gaat!

CBL, weten jullie al waar jullie heen willen dit jaar? Is misschien nog wel vroeg maar speculeren over de reis is altijd wel al fijn vind ik :)
Hoe gaat het nu met het lopen? Merk je al veel verbetering?

Fedora, hopelijk kunnen jullie het snel achter jullie laten (de uitspraak enzo) en richten op de toekomst! :)

Verder komen er leuke dingen voorbij zeg!

Ik kijk uit naar een aantal concerten, een cursus mindfulness die ik binnenkort wil gaan volgen, onze bruiloft en de huwelijksreis erna.


Nou gezien mijn naam kan je misschien wel weten waar we heen gaan ;). Ja, het is zeker vroeg, maar nooit vroeg genoeg voor mij hahaha. Vind het altijd leuk om ver voor uit te kijken en ook wel spannend! Ben echt heel erg benieuwd waar we deze keer (be)landen.
Het lopen gaat langzaam aan beter. Moet voor uit lopen en dat is soms best lastig, maar ja het moet. Mijn fysio had 2 wkn vrij en ik had 2 afspraken staan, maar heb die afgezegd had er even geen zin in. Vond het wel best had mijn enkel ook vakantie. Ik heb niks gemerkt en het lijkt vooruitgang te hebben geboekt. Vandaag moet ik weer bij mijn eigen fysio.

Wist niet dat je ging trouwen? Kijk zelden in de pijler waar dat staat. Wat leuk zeg! Wanneer? Waar gaat de huwelijksreis naartoe? Mocht je nog geen idee hebben geef maar een gil.


Ik heb het erg druk gehad deze week dus vandaar nu pas mijn reactie.
Haha ik had al een vermoeden waar jullie heen gaan maar je twijfelde ook weer over Bali he? En de wereld is sowieso nog heel groot dus het kon ook alle kanten op :smile: Ik vind het ook altijd leuk om weer uit te zoeken waar we heen gaan en wat het uiteindelijk wordt (bij ons kan dat ook altijd wel veranderen haha).
Heb je momenteel een voorkeur waar jullie heen willen?
Wat fijn dat het lopen langzaam aan beter gaat, dat kost veel tijd (en moeite) he. Gelijk heb je dat je twee weken even geen afspraken had toen de fysio ook vrij had, mag ook weleens wat rust!

Ik schrijf eigenlijk niet mee in de pijler. We trouwen echt maar heel klein en geen feest, een gewone mooie jurk ipv een trouwjurk etc. Het gaat ons echt puur om het trouwen zelf en niet alles eromheen. Het liefst zouden we dezelfde dag nog op reis vertrekken maar grote kans dat het de dag erop wordt (aangezien je zoveel uur op voorhand op de luchthaven moet zijn etc.). We trouwen pas in het najaar en dan ook op reis. We wilden eerst naar Mauritius maar daar is niet zoveel te doen en strandvakantie is niet echt iets voor ons (liever actief) dus nu zijn we nog aan het rond kijken wat het wordt. Het kan alle kanten op ons kennende haha.
Als ik tips nodig heb zal ik het zeker vragen, dank je wel! Ben ook benieuwd waar jullie heen gaan dit jaar!
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Myloon

Kletskop

Berichten: 897

Geregistreerd: 16 Sep 2013 12:41

Bericht 12 Jan 2019 09:28

Re: Waar kijk jij naar uit voor dit jaar?

Naar onze verhuizing in Februari en een lente/zomer in eigen tuin! (Wonen nu in een appartement)
20-09-2013 N. & T. Geboren!
<<

Anoniem315

Bericht 12 Jan 2019 11:06

Re: Waar kijk jij naar uit voor dit jaar?

- Naar de cursus die ik ga geven in januari, maart en april (al ben ik er ook een beetje zenuwachtig voor).
- Koude periode (ik hoop ook op grote sneeuwval).
- De lente. Ik hou van de lente en de geluiden en kleuren die daar bij horen.
- Concert Muse in juni.
- Zomervakantie (hopelijk naar Oostenrijk, is zoooo prachtig daar in de zomer en de bergen maken me heel gelukkig).
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 12 Jan 2019 12:02

Re: Waar kijk jij naar uit voor dit jaar?

M’n nieuwe baan. Verder hebben we niets gepland.
L2014 & H2017
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 12 Jan 2019 16:58

Re: Waar kijk jij naar uit voor dit jaar?

Ja ik kijk uit naar een paar dingen;

In januari naar De vrienden van Amstel, overnachting erbij, lekker 2 dagen Rotterdam!
In februari zijn we 10 jaar samen en omdat te vieren gaan we eten bij Tribeca **
In maart gaan we lekker een weekje op vakantie, weekje al-lin naar Egypte. Nooit gedaan, maar lijkt me voor nu heerlijk, en week helemaal niks!
We gaan in maart ook naar 'Holland zingt Hazes'. Heb ik als verrassing geregeld voor mijn vriend. We zijn allebei Hazes fan, en hebben het er al jaren over om te gaan, maar vinden de kaartjes eigenlijk te duur. Ik had einde van het jaar een financiële meevaller, en daarom trakteer ik onszelf daarop. Ook met een overnachting erbij.
In mei een weekje naar Sevilla met vrienden.
En in september nog een weekje naar Allicante.

Leuke dingen allemaal!!
<<

Lovely

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 04 Jan 2019 16:03

Bericht 12 Jan 2019 21:33

Re: Waar kijk jij naar uit voor dit jaar?

- Naar het verhuizen naar ons nieuwe huisje in juni/juli in onze nieuwe woonplek.
- Vakanties en weekendjes weg samen. Nog niet gepland maar komt goed.
- naar hopelijk een zwangerschap dit jaar
- naar de zomer in ons nieuwe huisje en leuke festivals
- op mijn werk gaan een hoop dingen veranderen. Spannend maar ook wel heel leuk.
VorigeVolgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers