Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tuin

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 08 Jan 2019 19:39

Re: Tuin

Marin schreef:Ik vind jullie zithoekje zo gezellig ogen Elliot! En het speeltoestel is ideaal zo in die L.
Ik zou graag in jullie tuin zitten als ik dat zo zie. En ik vind het kleine boompje vertederend lief. Eigenlijk moet je als de tweeling geboren is er twee kleintjes bij planten.

Right back at ya! Jouw tuin vind ik echt zo’n fijne uitstraling hebben, heerlijk! Vind het wel heel leuk dat ik dit jaar als het goed is praktisch de hele zomer verlof heb (bij een tweeling 8 weken voorafgaand aan de uitgerekende datum al), ik hoop echt dat ik het dan nog trek om lekker in de tuin te hangen.

Bisq, dat ontwerp ziet er echt prachtig uit zeg, wauw!

♥♥
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 08 Jan 2019 19:42

Re: Tuin

Marin, ik zie je foto's niet!
Elliot, wat een leuke tuin zeg! Heel gevarieerd en voor elk wat wils.
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 08 Jan 2019 19:48

Re: Tuin

Oh heerlijk in de zomer verlof Elliot!

Bliss, raar! Ik doe 't even zo, screenshots van dit topic met foto's gemaakt want ik zit nu op telefoon.

Afbeelding

Afbeelding
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 08 Jan 2019 19:51

Re: Tuin

Ah mooi ja, nu zie ik ze wel! Had ook weleens foto's gezien bedenk ik me nu. Heerlijke tuin!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem269

Bericht 09 Jan 2019 20:17

Re: Tuin

Wij hebben afgelopen najaar onze achtertuin laten vernieuwen. We hebben een flinke tuin van ongeveer 130 m2 en ik heb zelf het ontwerp gemaakt. De beplanting wordt in het voorjaar gedaan evenals de schutting en nog een kleine overkapping naast de veranda. De poort komt nu ook aan de andere kant. Nu is de poort aan de straatkant en fietst dan gelijk de weg op. Dat vinden we niet echt veilig voor de kinderen en nu komt hij in de hoek bij de brandgang. Ik ben vooral blij met de grote keramische terrastegels. Die hebben we ook laten voegen zodat er geen onkruid tussen kan groeien.

We zijn echt super blij met onze tuin!

Dit was voor :
*

Dit was het ontwerp :
*

En dit is het geworden :
*

Foto’s niet quoten ajb
Laatst gewijzigd door Anoniem269 op 12 Apr 2019 20:22, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 09 Jan 2019 20:32

Re: Tuin

Mooi zeg! En wat een grote tuinen hebben jullie allemaal! Ik zie nooit zulke grote tuinen eigenlijk haha.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem269

Bericht 10 Jan 2019 20:43

Re: Tuin

Ik ben ook echt super blij met onze grote tuin. We hebben een fijn terras, straks de droogmolen buiten, zwembadje op het kunstgras, moestuintje in de hoek en ligbedje in de zon. Ik kan niet wachten tot de zomer weer aanbreekt!
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers