Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Karma is een bitch!

<<

caribbeanlover

Bericht 06 Jan 2019 01:20

Karma is een bitch!

Nu nog steeds denk ik er wel eens aan onze vakantie naar Bali. Toen we naar ons 2e hotel gingen op een eiland wat erbij hoort moesten we naar de desbetreffende auto gaan die ons naar ons hotel bracht. Mijn man zag dat er iets fout ging met een vrouw, iets met haar voet. Ik dacht er verder niet bij na en wij gingen onderhand weg. Er kwamen wel mensen naar haar toe om te helpen. Nu ik erover nadenk denk ik eigenlijk best sneu voor haar en vervolgens gebeurd mij dit!
Had ik haar moeten helpen? Had ik mensen moeten vragen of bij haar te blijven? Ik voel me zo stom achteraf gezien. Niet erover nadenken en alleen maar denken hoe snel we bij het hotel konden komen. Wellicht is haar hetzelfde overkomen. Ik heb ook altijd wat................zucht!
<<

Anoniem313

Bericht 06 Jan 2019 07:07

Re: Karma is een bitch!

Je zag dat er mensen waren om te helpen: dan is het ok om weg te gaan. En sowieso heeft het niets te maken met wat jou daarna is gebeurd.
Het valt me op dat je dit midden in de nacht hebt gepost. Lag je er wakker van?
<<

Anoniem262

Bericht 06 Jan 2019 08:53

Re: Karma is een bitch!

Ik geloof niet dat zoiets, een breuk/kneuzing bij een ander, ervoor kan zorgen dat jou hetzelfde overkomt. Je hebt het gezien, zag dat de persoon hulp kreeg en bent doorgelopen. Het was iets anders geweest als ze geen hulp kreeg, jij het zag en alsnog was doorgelopen. Dat was niet het geval. Het is gewoon kloten dat jou vervolgens hetzelfde/soortgelijks is overkomen. Niet van wakker liggen hoor. :)
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1692

Geregistreerd: 31 Dec 2018 17:26

Bericht 06 Jan 2019 12:26

Re: Karma is een bitch!

Nee joh, niet druk om maken hoor.
Je zag toch dat er mensen aan kwamen om te helpen. Als je dan net teveel mensen erbij gaat staan kan je toch niks doen.
Juli 2019
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Jan 2019 13:48

Re: Karma is een bitch!

Caulfield schreef:Je zag dat er mensen waren om te helpen: dan is het ok om weg te gaan. En sowieso heeft het niets te maken met wat jou daarna is gebeurd.
Het valt me op dat je dit midden in de nacht hebt gepost. Lag je er wakker van?


Weet ik ook wel dat het niks met mij te maken heeft, maar toch. Nee lag er niet wakker van was nog op. Niet gek toch voor een zaterdag?
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1951

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:58

Bericht 07 Jan 2019 13:58

Re: Karma is een bitch!

Een paar uur voor ik m'n pols brak, zag ik een jongen lopen met z'n arm in het gips en zei ik: Ik zou ook wel graag een keer gips willen hebben. 's Avonds zat ik tot halverwege m'n bovenarm in het gips, maar ik geloof echt dat dat puur toeval was. Als ik roep dat ik de loterij wil winnen, gebeurt dat namelijk nooit :smile:
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Jan 2019 14:02

Re: Karma is een bitch!

Derpy schreef:Een paar uur voor ik m'n pols brak, zag ik een jongen lopen met z'n arm in het gips en zei ik: Ik zou ook wel graag een keer gips willen hebben. 's Avonds zat ik tot halverwege m'n bovenarm in het gips, maar ik geloof echt dat dat puur toeval was. Als ik roep dat ik de loterij wil winnen, gebeurt dat namelijk nooit :smile:


Waarom zou je ook gips willen? Hoe oud was je toen je dat zei? Ja idd het is puur toeval dat van mij ook, maar soms kan ik een beetje bijgelovig zijn. Zo zag ik ooit een witte vlek door de donkere slaapkamer bewegen en vroeg aan mij man of hij het ook zag helaas niet. Ik geloof er heilig is dat dat onze vorige (witte) hond was.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers