Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wellness hotel?

<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4503

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 06 Jan 2019 18:17

Wellness hotel?

Wat is een fijn hotel in een leuke stad? Wil graag weekendje weg met vriendin en vind ‘t ook wel leuk als we ‘s avonds nog even de stad in kunnen. Graag met badkleding :) Iemand een gouden tip?
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4997

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 06 Jan 2019 18:52

Re: Wellness hotel?

Sanadome in Nijmegen. Heeft een eigen hotel erbij en je bent met de bus, zo in de stad.
<<

Anoniem271

Bericht 06 Jan 2019 19:55

Re: Wellness hotel?

Ik zeg ook Sanadome. Ik vind dat echt een heerlijk hotel!
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4503

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 06 Jan 2019 21:19

Re: Wellness hotel?

Thanks! Ik ga eens kijken daar!
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 06 Jan 2019 22:31

Re: Wellness hotel?

Ik vond het Sanadome mega tegenvallen. Het hotel ken ik dan weer niet maar sanadome vond ik eigenlijk een veredeld zwembad. Ik weet alleen geen alternatief dat in het weekend badkledingdagen heeft haha.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4379

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 06 Jan 2019 22:39

Re: Wellness hotel?

Met badkleding is niet zoveel keuze, volgens mij is Sanadome de enige die altijd met badkleding is? Bij andere resorts zijn het bepaalde dagen. Ik vond zelf Sanadome veel te druk in het weekend. Fort Resort Beemster schijnt erg mooi te zijn, heeft iedere eerste dinsdag van de maand badkledingdag en een heel mooi hotel. Qua steden kan je naar Purmerend, Alkmaar of iets verder Zaandam/Amsterdam.
<<

Danai

Noob

Berichten: 25

Geregistreerd: 28 Dec 2018 10:13

Bericht 06 Jan 2019 22:56

Re: Wellness hotel?

Scandic schreef:Met badkleding is niet zoveel keuze, volgens mij is Sanadome de enige die altijd met badkleding is? Bij andere resorts zijn het bepaalde dagen. Ik vond zelf Sanadome veel te druk in het weekend. Fort Resort Beemster schijnt erg mooi te zijn, heeft iedere eerste dinsdag van de maand badkledingdag en een heel mooi hotel. Qua steden kan je naar Purmerend, Alkmaar of iets verder Zaandam/Amsterdam.

Jaa Fort Resort Beemster is echt een aanrader! Volgens mij kun je er ook overnachten maar dan zit he wel van de stad af. Overigens ligt het volgens mij dichterbij Zaandam dan Alkmaar, maar dat terzijde.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4379

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 06 Jan 2019 23:00

Re: Wellness hotel?

Danai schreef:
Scandic schreef:Met badkleding is niet zoveel keuze, volgens mij is Sanadome de enige die altijd met badkleding is? Bij andere resorts zijn het bepaalde dagen. Ik vond zelf Sanadome veel te druk in het weekend. Fort Resort Beemster schijnt erg mooi te zijn, heeft iedere eerste dinsdag van de maand badkledingdag en een heel mooi hotel. Qua steden kan je naar Purmerend, Alkmaar of iets verder Zaandam/Amsterdam.

Jaa Fort Resort Beemster is echt een aanrader! Volgens mij kun je er ook overnachten maar dan zit he wel van de stad af. Overigens ligt het volgens mij dichterbij Zaandam dan Alkmaar, maar dat terzijde.


Ja nu je het zegt, Alkmaar is idd een klein stukje verder, maar wel veel sfeervoller! Er is zeker een klein hotel bij Fort Resort Beemster, echt een aanrader naar wat ik heb gehoord. Ik woon er in de buurt en hoor alleen maar goede verhalen. Shame on me dat ik nog niet geweest ben...
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1703

Geregistreerd: 31 Dec 2018 18:26

Bericht 06 Jan 2019 23:30

Re: Wellness hotel?

Ik vond sanadome ook tegenvallen.
Volgens mij zijn er weinig sauna complexen die in het weekend badkledingdag hebben.

Bussloo is fijn, maar is wel zonder badkleding in het weekend
Huize holterhof in Enschede, is kleinschalig, maar erg relaxt
Laatst gewijzigd door Radler op 07 Jan 2019 12:15, in totaal 1 keer gewijzigd.
Juli 2019
<<

Pollepel

Kwebbel

Berichten: 298

Geregistreerd: 25 Okt 2018 19:14

Bericht 07 Jan 2019 07:53

Re: Wellness hotel?

Harrison schreef:Ik vond het Sanadome mega tegenvallen. Het hotel ken ik dan weer niet maar sanadome vond ik eigenlijk een veredeld zwembad. Ik weet alleen geen alternatief dat in het weekend badkledingdagen heeft haha.


Wij ook, zo erg zelfs dat we er nog steeds grapjes overmaken.
Bussloo is heerlijk, die hebben wel doordeweeks badkleding dagen, maar omdat je wilt overnachten, heb je dan 1 dag waar je niet gebruik kan maken van de sauna's.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Marin