Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #4

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 03 Jan 2019 16:00

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Ik baal ook van alle accounts die verwijderd zijn en dat er nu allemaal nieuwe namen zijn en dat ik niet weet wie dat dan zijn. Goede zin wel. Dus: maak jezelf bekend!
❤ 7 juni 2018
<<

caribbeanlover

Bericht 03 Jan 2019 16:21

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Ik zit te kijken of er een leuk restaurant is mbt de AH actie, maar die zijn er niet echt. Degene die me leuk lijken zijn niet beschikbaar voor zaterdag.
<<

caribbeanlover

Bericht 03 Jan 2019 16:23

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Silly-One schreef:Gisteren zou er een afzuigkap geleverd worden, maar die is pas vandaag geleverd. Nu heb ik alleen niet iemand die hem kan ophangen terwijl gisteren mijn ouders hier waren ( ook voor andere dingen).
Plus hij is kapot geleverd. En ik heb nu gemaild voor een nieuw onderdeel, maar toch. Dan moet ik wel zelf gaan prutsen om het te fixen ( lampje wat los is geschoten).


Er bestaan van die bedrijven vn studenten die kleine klusjes doen of grote kan ook. Misschien ook bij jouw in de buurt?
<<

Anoniem284

Bericht 03 Jan 2019 17:10

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Ik baal dat ik moe ben en buikpijn heb terwijl ik nog moet zwemmen straks.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 03 Jan 2019 21:02

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Ik baal dat ik alweer ziek in bed lig. Paar weken geleden ook al.

Vanochtend voelde ik nog prima, maar uit het niets moest ik spugen en snel naar het toilet. Sindsdien voel ik me langzaan aan steeds beroerder worden en nu lig ik sinds zoon op bed ligt te bibberen van de kou in m'n eigen bed, met flinke hoofd, buik en nek/rugpijn. En ontzettend misselijk.
10.04.17
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 04 Jan 2019 06:52

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Beterschap aan alle zieken!

Ik baal van m'n korte en gebroken nacht.
Gisteren om 23:30u op bed door repetitie, E lag wat onrustig te slapen want ze is niet helemaal fit dus het duurde al langer eer ik sliep. Toen ben ik er nog 2x uit geweest om d'r speen terug te geven en nu ben ik alweer bijna een uur uit bed.
30-04-2017
<<

Kira

Bericht 04 Jan 2019 09:28

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Van het pubergedrag van mijn zoon.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 04 Jan 2019 09:54

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Beterschap Saga!
O jee Kira, is het zo erg?

Ik baal van mijn studie. Moet dinsdag examen doen en ik heb vandaag vrij genomen om te leren. Zit nu moed te verzamelen om te beginnen :smile:
<<

Kira

Bericht 04 Jan 2019 10:04

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Oh Emma, vervelend is dat he, daar zo tegen aan hikken. Succes ermee!

Ja, het is zo'n lieve vrolijke jongen maar als hij het op zijn heupen heeft is niks goed. Alles dom wat ik doe, en kan hij alleen maar nors reageren. Helaas was dat gisteren zo terwijl we een dagje naar Amsterdam waren. Heb de hele dag proberen vrolijk te blijven en de sfeer een beetje beter te maken maar thuis ging hij verder, heb ik hem flink op zijn kop gegeven en zijn telefoon en controller afgepakt nadat hij gewoon brutaal bleef reageren...
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 04 Jan 2019 19:35

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Als ik mijn externe harde schijf aansluit op de computer krijg ik hem niet in beeld zodat ik er op kan zien wat er opstaat. En als ik google staan er allemaal moeilijke uitleggen wat ik zou kunnen doen, wat ik echt niet snap :palm:
De computer herkent hem wel want ik krijg dat geluidje als je een extern iets aansluit. Baal dan zo van mezelf dat ik niet begrijp wat ik moet doen. Maar ik baal ook dat ik die harde schijf niet kan gebruiken terwijl die nog vrij nieuw is.
:heart: :heart: 2011
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 04 Jan 2019 19:39

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Studiebol schreef:Als ik mijn externe harde schijf aansluit op de computer krijg ik hem niet in beeld zodat ik er op kan zien wat er opstaat. En als ik google staan er allemaal moeilijke uitleggen wat ik zou kunnen doen, wat ik echt niet snap :palm:
De computer herkent hem wel want ik krijg dat geluidje als je een extern iets aansluit. Baal dan zo van mezelf dat ik niet begrijp wat ik moet doen. Maar ik baal ook dat ik die harde schijf niet kan gebruiken terwijl die nog vrij nieuw is.


Krijg je hem niet geopend via deze computer?
<<

Danai

Noob

Berichten: 25

Geregistreerd: 28 Dec 2018 09:13

Bericht 04 Jan 2019 19:46

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Studiebol schreef:Als ik mijn externe harde schijf aansluit op de computer krijg ik hem niet in beeld zodat ik er op kan zien wat er opstaat. En als ik google staan er allemaal moeilijke uitleggen wat ik zou kunnen doen, wat ik echt niet snap :palm:
De computer herkent hem wel want ik krijg dat geluidje als je een extern iets aansluit. Baal dan zo van mezelf dat ik niet begrijp wat ik moet doen. Maar ik baal ook dat ik die harde schijf niet kan gebruiken terwijl die nog vrij nieuw is.


Andere USB-poort gebruiken?
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 04 Jan 2019 19:57

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Nee bij deze computer komt hij niet te staan.
Andere usb poort werkt ook niet.

Ergens vond ik bij schijfbeheer iets dat ik usb poort 3 moest gebruiken dan werkte hij sneller. Dus hij wordt wel "gezien " door de computer. Maar ik zie hem zelf nergens staan, en als ik er op zoek vind ik ook niks.
:heart: :heart: 2011
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 05 Jan 2019 08:04

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Dat ik al sinds 2uur wakker ben door een niet fitte baby..
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 05 Jan 2019 09:23

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Oh, dat is pittig, Arwyn! Kan je vandaag nog wel wat rust pakken?
2012 & 2016
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1687

Geregistreerd: 01 Jan 2019 10:13

Bericht 05 Jan 2019 09:31

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Wat balen Arwyn, hopelijk kun je nog wat bijslapen.

Ik baal omdat ik nu toch echt ziek lijk te worden. Loop al een week met keelpijn, hoewel die nu bijna weg is voel ik me verder belabberd. Waar ik vooral van baal is dat mijn man precies vandaag zou beginnen met het verwijderen van de tegels van de badkamer, dus het is een hels kabaal hier. Blegh.
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

Donut

Noob

Berichten: 204

Geregistreerd: 02 Dec 2018 18:58

Bericht 05 Jan 2019 09:47

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Balen Katrien!

Ik haal dat ik heel moe was gisteren en vannacht slecht geslapen heb....
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Jan 2019 17:32

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Onze benedenstofzuiger is stuk. Gelukkig hadden we nog garantie en hebben we die weg gebracht. We horen binnenkort of die gerepareerd kan worden of dat we een andere krijgen. Dit is al de 2e keer bij deze, maar nu met een ander probleem. Het lastige is dat we hem dan 3 wkn kwijt zijn, maar gelukkig hebben we de bovenstofzuiger nog alleen neemt die amper wat op van het kleed.
<<

Anoniem316

Bericht 06 Jan 2019 17:34

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Dat we nog 12 dagen moeten wachten op de sleutel van ons nieuwe huis. We zijn echt die dagen aan het uit zitten, we willen zo graag haha. En dat terwijl alles eigenlijk al heel snel is gegaan.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 06 Jan 2019 18:48

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Leuk Dee, wat snel al! Haha, voor jou voelt het waarschijnlijk nog als eeuwen, maar ik heb het gevoel dat jullie het pas heel kort geleden over een nieuw huis hadden.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem316

Bericht 06 Jan 2019 19:03

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Suus schreef:Leuk Dee, wat snel al! Haha, voor jou voelt het waarschijnlijk nog als eeuwen, maar ik heb het gevoel dat jullie het pas heel kort geleden over een nieuw huis hadden.


Haha klopt hoor! We hadden 27 oktober pas de 1e bezichtiging zie ik net haha. Daarna is er nog wel 2 weken over heen gegaan. Dus het is al super snel maar deze twee weken voelen als 'net niet' weken. We voelen ons niet meer thuis in ons huidige huis en het nieuwe huis hebben we nog niet terwijl het leeg staat.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 06 Jan 2019 19:04

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Snap het wel hoor. Leuk dat jullie er zo’n zin in hebben. Blijf je in dezelfde woonplaats?
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem316

Bericht 06 Jan 2019 19:06

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Ja, gelukkig wel. Hebben nog overwogen om richting jouw woonplaats te gaan (en hebben daar ook een aantal huizen bekeken) maar voelde toch niet goed voor ons. Hoe bevalt het jullie daar?
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Jan 2019 11:21

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Ik baal er niet op dit moment van, maar de hele tijd sinds het in is gegaan nl de btw verhoging. Zelfs uit eten is duurder........balen :(!
<<

Kira

Bericht 07 Jan 2019 13:19

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

caribbeanlover schreef:Ik baal er niet op dit moment van, maar de hele tijd sinds het in is gegaan nl de btw verhoging. Zelfs uit eten is duurder........balen :(!



Hier baal ik ook wel van, ik vind de boodschappen ook echt veel duurder.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers