Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weight Watchers #2

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 17 Dec 2018 08:53

Re: Weight Watchers

Wat goed!
Ik ben ook weer bezig nu de operaties aan mijn benen er op zitten.
Ben in januari gestart en nu 16 kilo kwijt (tot augustus, toen even niet ivm de operaties) en nu door voor de laatste 5/6 kilo.
Mijn droom is om op 65 kilo te eindigen, maar of dat ooit lukt?
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 05 Jan 2019 14:58

Re: Weight Watchers

Zijn er nog dames bezig met ww? Ik ben woensdag weer begonnen, moet wel weer even wennen hoor!
Ik was vorig jaar in mei begonnen, toen 6.5 kg afgevallen maar dat zit er inmiddels allemaal weer aan. Kon me er door de omstandigheden echt even niet toe zetten maar de knop moet echt weer om. Alles zit strak en ik voel me er ook gewoon niet meer lekker door. Ik ga er nu voor om 13,5 kg af te vallen. Mijn eerste doel is -10 en alles wat er daarna nog af gaat zou fijn zijn :)
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 05 Jan 2019 19:46

Re: Weight Watchers

Jep ik! Ook woensdag weer begonnen. Vorig jaar 15 kilo afgevallen, toen het operatie traject aan mijn benen in gegaan, en nu door voor de laatste 6/7 kilo.

Heb vanavond een bloemkoolpizza op (zelf gemaakt), was erg lekker, had m alleen wel groter mogen maken, en de kale bodem langer in de oven, zodat het echt knapperig wordt. Dat was het nu niet.

Zo meteen neem ik nog lekker een appeltje en wat druiven!

Ik heb me ook voorgenomen om me thuis niet meer te wegen. Ik maakte me helemaal gek. Vaak was ik op vrijdag best wat afgevallen, en dat zat er dan op dinsdag deels weer aan. Na de WW ga ik nu ook sporten met een vriendin, dus ik ga in mn sportkleding, op mn gympen (nog met mn steunkous aan) wegen. En anders moet ik dat ook elke keer aandoen / vasthouden thuis om een eerlijke vergelijking te maken en daar heb ik geen zin in haha!
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 05 Jan 2019 20:17

Re: Weight Watchers

Wat knap! Ik heb je foto’s toen gezien, echt een mooi resultaat :)
En groot gelijk dat je gaat wegen in je sportkleding. Ik doe het wel thuis, 1x per week. Wel samen met mijn vriend want ik heb echt een stok achter de deur nodig. Sinds afgelopen week ga ik in mijn pauze ook wandelen dus dat scheelt vast ook wel iets.

Het fijne met ww vind ik dat je gewoon alles mag eten. Als je verstandige keuzes maakt mag je ook echt veel!
Ik wil graag zwanger worden en ben graag vast wat kilo’s kwijt voor die tijd.
Hoe snel was jij die 15 kg kwijt?
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:23

Bericht 05 Jan 2019 21:53

Re: Weight Watchers

Ja ook hier woensdag weer begonnen. Paar jaar geleden 13kg kwijt geraakt met ww. Helaas is deels er weer aan gegeten :palm:. Dus ga nu weer beginnen.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 05 Jan 2019 21:55

Re: Weight Watchers

Emma schreef:Wat knap! Ik heb je foto’s toen gezien, echt een mooi resultaat :)
En groot gelijk dat je gaat wegen in je sportkleding. Ik doe het wel thuis, 1x per week. Wel samen met mijn vriend want ik heb echt een stok achter de deur nodig. Sinds afgelopen week ga ik in mijn pauze ook wandelen dus dat scheelt vast ook wel iets.

Het fijne met ww vind ik dat je gewoon alles mag eten. Als je verstandige keuzes maakt mag je ook echt veel!
Ik wil graag zwanger worden en ben graag vast wat kilo’s kwijt voor die tijd.
Hoe snel was jij die 15 kg kwijt?


In 7 mnd!

Ja, dat vind ik dus ook.. Gewoon normaal lekker eten. Ik ben totaal niet van de recepten en dat soort zooi, dus over het algemeen eten we gewoon pasta, nasi en aardappels en groente.
Ik zorg ook echt dat ik voor het avond eten de meeste punten over heb, want ben echt een warm-eten mens.

Succes Ieniemienie!
<<

Dazzle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 208

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:55

Bericht 06 Jan 2019 08:31

Re: Weight Watchers

Ik doe ook nog steeds mee. Net gewogen en ik weeg nu precies hetzelfde als op 23-12 haha! Nouja de feestdagen dus zonder kleerscheuren doorgekomen.
De teller staat nu op -11.1 en ik ben half september begonnen.

Leuk dat er meer mensen meedoen, misschien dat we hier tips kunnen uitwisselen.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 06 Jan 2019 14:08

Re: Weight Watchers

Mijn lidmaatschap heb ik af laten lopen. Ik ben 8,5 kilo kwijt en wil er nog 3-4 kilo af. Ik houd qua tussendoortjes en hoeveelheden avondeten nog WW aan, dus ik verwacht dat het gaat lukken.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 06 Jan 2019 15:46

Re: Weight Watchers

Herkenbaar Lejow, wij hebben zo te lezen dezelfde smaak :smile:
Succes Ienieminie!
lekker Dazzle dat er niets bij zit na de feestdagen.
Taeda, wat fijn dat je al bijna bij je doel bent!

Hier valt het met tot nu toe alles mee, zag een beetje op tegen het weekend.
<<

Dazzle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 208

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:55

Bericht 06 Jan 2019 16:55

Re: Weight Watchers

Dat gaat vast lukken Taeda!
Goed gevoel Emma, niet teveel boven je punten dus?

Ik heb vandaag ook een goede dag. Lekker gewandeld vanmiddag en heb nog 7 punten over (heb mijn avondeten al ingevoerd in de app). Nog evt een snackajack vanavond als snack en dan blijf ik netjes binnen mijn punten.

Wat eten jullie als jullie in de avond zin hebben in een snack?
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 07 Jan 2019 08:57

Re: Weight Watchers

Nee netjes binnen mijn dagtotaal gebleven :dance:
Maken jullie de extra weekpunten altijd op? Deze week heb ik er maar een paar verbruikt.

Dazzle, s’avonds probeer ik niets meer te nemen maar van de week heb ik een keer Skyr genomen, daar hoef je geen punten voor te rekenen.
<<

Dazzle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 208

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:55

Bericht 07 Jan 2019 09:44

Re: Weight Watchers

Nee ik maak mijn weekpunten ook zeker niet op. Soms wel, in het geval van een feestje ofzo, maar vaak heb ik er nog genoeg over.

Hmm Skyr kan inderdaad ook wel, maar soms heb ik echt behoefte aan zoute snack haha.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 12 Jan 2019 09:03

Re: Weight Watchers

Hoe gaat het hier dames? Hier wel goed, ik ben in 1,5 week 2,2 kg kwijt. Morgen en dinsdag eet ik niet thuis en dat vind ik wel vervelend. Heb wel gezegd dat ik graag een beetje mager wil eten dus ik zie wel wat ik krijg. Daar heb je natuurlijk ook wel je weekpunten voor :)

Dazzle, dat trek hebben in iets zouts herken ik niet zo, bij mij is het meer zoetigheid. Ik geloof wel dat ik aardig begin te wennen aan veel minder suiker eten. Ik heb niet meer zoveel trek na m’n werk en snoep niets meer voordat ik ga koken.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 12 Jan 2019 10:22

Re: Weight Watchers

Afgelopen woe was er bij het wegen een kilo van af. Netjes in een week! Ik hoop er op 20 februari (eind controle bij de arts voor mijn benen) 5 kwijt te zijn. Hopelijk lukt dat.

Wat goed, Emma, 2.2 kilo!!

Ik eet 's avonds graag een snack a jack, maar tucjes kan bijvoorbeeld ook. Of toch een klein bakje chips.
En verder een gekookt eitje, appel, bakje rauwkost.
<<

Dazzle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 208

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:55

Bericht 12 Jan 2019 12:17

Re: Weight Watchers

Wat goed dames!! Ik had gisteren een etentje. Heb me wel ingehouden, met name qua alcohol haha. Heb er de helft van m'n weekpunten en de resterende dagpunten voor gerekend. Vandaag en morgen ook nog feestjes, maar daar heb ik wel wat meer invloed op qua eten. Wel lastig soms hoor!
Morgen weegdag.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 09 Feb 2019 15:42

Re: Weight Watchers

Hoe gaat het hier dames? Bij mij lukt het wel goed, ik ben nu 4,6 kg kwijt sinds begin dit jaar.
Heb het wel wat lastiger de laatste dagen, heb echt trek in zoetigheid maar het lukt nog ervanaf te blijven.
<<

Dazzle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 208

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:55

Bericht 09 Feb 2019 21:53

Re: Weight Watchers

Wat goed Emma!! Je kan evt de suikervrije drop van klene nemen, die zijn wel goed te doen qua smaak en puntenaantal.

Hier gaat het wat langzamer allemaal, in het begin ging het sneller. Zit nu op -13.6, morgen weer weegdag. Ben benieuwd!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 09 Feb 2019 22:38

Re: Weight Watchers

Helemaal ruk gaat het hier.
Ben sinds verjaardag van dochter, 30 jan, weer aan het vreten en kan er gewoon niet mee stoppen :/

Emma, je mag soms ook gewoon wat nemen he!

Succes met wegen Dazzle!
<<

Dazzle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 208

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:55

Bericht 10 Feb 2019 07:19

Re: Weight Watchers

Niet gek Lejow, je zit ook in een emotionele periode. Mss de lat wat lager leggen en je puntenaantal voor jezelf wat verhogen? Dan kan je wel wat snaaien maar lukt het mss beter om niet helemaal uit de band te springen?
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 10 Feb 2019 08:44

Re: Weight Watchers

Probeer er iedere ochtend weer voor te gaan. Vandaag weer een nieuwe dag.
Heb net ontbeten met Skyr, havervlokken en wat light jam: 3 punten.
Vanavond eten we spinazie met een krokante kipschnitzel, een eitje en jus. Dat is samen 8 punten.
Dan neem ik als lunch denk ik een groentesoepje want ben eigenlijk nog grieperig ook (3 punten) en nog wat er bij, weet nog niet wat.
En dan heb ik in ieder geval nog een beetje punten over om een bakje chips te nemen oid vanavond!
<<

Dazzle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 208

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:55

Bericht 10 Feb 2019 10:01

Re: Weight Watchers

Dat klinkt als een goede dag. Misschien kun je wat Wasa vezelrijk crackers nemen bij de lunch, zijn 1 punt per stuk.
Of rijstwafels?
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 10 Feb 2019 10:15

Re: Weight Watchers

Oh ja, crackers met smeerkaas. Goede!
Heb ook nog de no fairytales wortel wraps, die zijn 3 punten per stuk. Met kipfilet en sla er op enzo..

Lekker appeltje tussendoor. Gaat goed komen vandaag!
<<

Dazzle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 208

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:55

Bericht 10 Feb 2019 10:20

Re: Weight Watchers

Ik lees het al, het komt helemaal goed! Fijne zondag!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 17 Feb 2019 17:15

Re: Weight Watchers

Ok, ik denk dat ik weer back on track ben
Vrijdagavond wel patat gegeten in de snackbar, maar de rest van de dag weinig punten op.
Gister en vandaag zit ik netjes binnen mijn punten.

Hoe is t bij de rest?
<<

Dazzle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 208

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:55

Bericht 18 Feb 2019 07:14

Re: Weight Watchers

Yes, goed bezig!! Wanneer mag je wegen?
Ik ben een weekend weg geweest en heb even niet aan ww gedaan. Dus lekker 2x uit eten, 2x lunch en 2x een uitgebreid ontbijtbuffet... Weten sla ik dit keer even over, volgende week weer!
Vorige week heel netjes ruim binnen de punten gebleven, dat is ook de bedoeling voor deze week. Even balansen.
VorigeVolgende

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers