Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is jouw travel hack?

<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 25 Dec 2018 12:55

Re: Wat is jouw travel hack?

1 tas lukte ons niet, maar twee van 8 kilo lukte ons wel met een kind. Geen dieet mee: ik at daar, in Azië, veel rijst en fruit.
Ik vond het heel handig om de soorten kleding bij elkaar in een tasje te doen. Als ik dan een broek wilde dan hoefde ik alleen maar dat tasje eruit te halen.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Pollepel

Kwebbel

Berichten: 298

Geregistreerd: 25 Okt 2018 18:14

Bericht 25 Dec 2018 23:55

Re: Wat is jouw travel hack?

Wij moesten dieet spullen mee voor onze dochter van 4 jaar zij heeft helaas coeliakie. Dus een zeer streng dieet.

We nemen altijd de shampoo zeep mee, officieel kan je er niet mee kleding wassen. Maar een simpel wasje lukt er wel mee. Wij lieten eens per week de was goed doen.

Wij nemen weinig kleding mee, en voor mij een ereader en mijn vriend en tablet. En daarmee vermaken we ons wel.
Qua speelgoed voor onze dochter hebben we eindeloos het nijntje kwartet gespeeld. Hadden we ballonnen mee, klei (glutenvrij), en een ipod voor muziek.

Met een kleine is een ipod met koptelefoon heel fijn, dan kunnen ze lekker muziek luisteren en met lawaai het geluid dempen dmv de koptelefoon.
Vorige

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers