Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Forward helix piercing

<<

Anoniem301

Bericht 19 Dec 2018 09:36

Re: Forward helix piercing

Mijn piercing heeft 2 balletjes trouwens, niet zo'n plat achterkantje. Dan kon-ie soepeler door mijn oorschelp bewegen/glijden zei ze.

Hoe heb je geslapen Bliss?
<<

Anoniem304

Bericht 19 Dec 2018 09:43

Re: Forward helix piercing

Ik heb daar ook vanaf het begin 2 balletjes inderdaad. :D
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 19 Dec 2018 12:00

Re: Forward helix piercing

Carrie schreef:Mijn piercing heeft 2 balletjes trouwens, niet zo'n plat achterkantje. Dan kon-ie soepeler door mijn oorschelp bewegen/glijden zei ze.

Hoe heb je geslapen Bliss?


Op zich redelijk, maar wilde me wel een paar keer omdraaien en toen bedacht ik me dus dat dat niet kon. Dus ik was het wel zat om steeds op m'n rechterzij te liggen! Wordt nog leuk de komende tijd. M'n oor is wel echt megagevoelig joh. Maar ja, wie mooi wil zijn moet pijn lijden :12:
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem301

Bericht 19 Dec 2018 13:54

Re: Forward helix piercing

Bliss schreef:
Carrie schreef:Mijn piercing heeft 2 balletjes trouwens, niet zo'n plat achterkantje. Dan kon-ie soepeler door mijn oorschelp bewegen/glijden zei ze.

Hoe heb je geslapen Bliss?


Op zich redelijk, maar wilde me wel een paar keer omdraaien en toen bedacht ik me dus dat dat niet kon. Dus ik was het wel zat om steeds op m'n rechterzij te liggen! Wordt nog leuk de komende tijd. M'n oor is wel echt megagevoelig joh. Maar ja, wie mooi wil zijn moet pijn lijden :12:


Haha ja. Gaat nog wel even duren en jij hebt er ook nog eens twee. Maar komt ooit goed!
<<

Anoniem301

Bericht 19 Dec 2018 13:55

Re: Forward helix piercing

Elvie schreef:Thanks, ik ga het eens proberen! Hopelijk geneest jouw piercing nu beter :)!


Hoe gaat het nu met jouw piercing?
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 20 Dec 2018 20:07

Re: Forward helix piercing

Super tof Bliss en Carrie.

Ik wil eigenlijk nog een daith piercing laten zetten. Iemand die die heeft?
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem301

Bericht 20 Dec 2018 20:13

Re: Forward helix piercing

Meneer de Uil schreef:Super tof Bliss en Carrie.

Ik wil eigenlijk nog een daith piercing laten zetten. Iemand die die heeft?

Ziet er tof uit maar dan zou je nooit meer oordopjes kunnen dragen. Ik bel alleen maar met oortjes in en luister veel muziek op de fiets dus zou niks voor mij zijn, heb jij dat niet?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 20 Dec 2018 20:27

Re: Forward helix piercing

Om die reden lijkt het mij ook niks. Ik heb ook een traguspiercing gehad, maar die heb ik ook om die reden weer uit gehaald.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem304

Bericht 20 Dec 2018 20:41

Re: Forward helix piercing

Ik had met tragus geen last met oordopjes. De achterkant daarvan is doorgaans plat, dus zou geen probleem moeten zijn.

Een Daith zou met een ringetje ook niet voor je oordopjes moeten zitten, maar de eerste weken zal het vast niets worden.
Ik heb mijn inner conch nog steeds en ook dat gaat prima met oordopjes.

Ik had aan beide kanten een tragus piercing maar voor de keizersnede moest alles eruit en daarna kreeg ik ze er niet meer in (na 2 weken hoor, mijn vriend had ze ergens neergelegd en wist niet meer waar, zei die).
<<

Anoniem315

Bericht 20 Dec 2018 21:49

Re: Forward helix piercing

Een daith lijkt mij ook super mooi. En als dat ding er voor zorgt dat de migraine verdwijnt, dan zou ik er nu direct voor tekenen. Maar ik durf niet...
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 20 Dec 2018 22:15

Re: Forward helix piercing

Oortjes werken voor mij sowieso niet met mijn tragus. Zou in datzelfde oor die daith willen. Gebruik alleen maar mijn linker oortje of een koptelefoon. Van mijn innerconch aan de linkerkant heb ik geen probleem met oortje. Dus wat dat betreft geen belemmering.
En dat dus inderdaad Exo, hoe fijn zou het zijn, geen migraine meer.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem301

Bericht 21 Dec 2018 08:04

Re: Forward helix piercing

Heb je een foto van je oorbellen nu MdU? Klinkt mooi allemaal!
<<

Elvie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 604

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:14

Bericht 21 Dec 2018 14:46

Re: Forward helix piercing

Carrie schreef:Hoe gaat het nu met jouw piercing?


Lief dat je het vraagt! Hij is inmiddels wat rustiger lijkt het, ik probeer ook echt op te letten met slapen.

En Bliss: supermooi!
2014 2016
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 25 Dec 2018 10:01

Re: Forward helix piercing

Carrie schreef:Heb je een foto van je oorbellen nu MdU? Klinkt mooi allemaal!


Verschrikkelijke oorfoto's ;)
Hier zit normaal de S nog naast, maar had er nogal last van.
Afbeelding

Afbeelding
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem301

Bericht 25 Dec 2018 20:26

Re: Forward helix piercing

Elvie schreef:
Carrie schreef:Hoe gaat het nu met jouw piercing?


Lief dat je het vraagt! Hij is inmiddels wat rustiger lijkt het, ik probeer ook echt op te letten met slapen.

En Bliss: supermooi!

Fijn! Knap dat je er onbewust toch op kunt letten met slapen!

MdU oren zijn eigenlijk ook maar rare dingen om te zien he. Maar ziet er tof uit zeg!
<<

Anoniem315

Bericht 30 Dec 2018 11:05

Re: Forward helix piercing

Meneer de Uil, toffe verzameling heb je!

Bliss en Carrie, hoe gaat het met jullie forward helixen?

Ik heb gister een 3e gaatje laten schieten aan beide kanten. Eigenlijk wilde ik een piercing laten zetten aan de buitenkant van mn oor, maar de shop was niet open.
Wat slaapt dat toch altijd rot, die eerste nacht(en)!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 30 Dec 2018 11:22

Re: Forward helix piercing

Ik kan het idee van iets nieuws in mijn oor niet meer laten gaan, zo leuk om over na tre denken!

Voor de forward helixers, valt jullie haar niet meestal voor de piercing, zodat je ‘m niet ziet. Ik vind het een erg mooie plek maar heb ook best wat pluis/plukjes daar...
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem315

Bericht 30 Dec 2018 11:27

Re: Forward helix piercing

Hahaha, Zora, dat had ik dus ook. Ik heb de afgelopen week heel internet afgespeurd naar een nieuwe piercing. Nu heb ik dus bedacht dat ik er eentje aan de zijkant wil en een 3e gaatje in de upper lobe. Die piercing komt nog wel. Eerst dit even rustig laten helen.
<<

Anoniem315

Bericht 30 Dec 2018 11:34

Re: Forward helix piercing

Afbeelding

Ik wil dus zo eentje als deze van Claire :love:
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 30 Dec 2018 12:04

Re: Forward helix piercing

Nu ik dit zie wil ik ook wel een nieuwe piercing. Ik had nog graag een conch gewild, maar ik vind die forward helix ook wel heel tof. Maar ja, welke kies je dan? Ik heb in beide oren al genoeg hangen (links 6, rechts 4) en iets uithalen vind ik ook weer zonde. Haha!
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem304

Bericht 30 Dec 2018 13:30

Re: Forward helix piercing

Exogenesis schreef:Afbeelding

Ik wil dus zo eentje als deze van Claire :love:

Die had ik ooit. M'n enige oorpiercing die niet wilde helen :(
<<

Anoniem304

Bericht 30 Dec 2018 13:32

Re: Forward helix piercing

Oh wacht. Die heb ik nog steeds haha.

Hmm even nadenken welke dan nooit wilde helen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 30 Dec 2018 13:42

Re: Forward helix piercing

Met mijn forward helix gaat het goed! Geneest goed volgens mij, doet ook al wat minder zeer. Ik kan er heel even op liggen, maar dat is nog niet echt fijn. Maar ik heb een manier gevonden waardoor ik toch 's nachts soms even op m'n linkerzij kan liggen. Ik hou m'n hand als een kommetje tegen m'n oor, zodat de piercings niet rechtstreeks ergens op liggen. Prima te doen zo. :smile:

Zoiets als jij laat zien, heb ik ook, Exo. Die van mij zit alleen net iets hoger (en door het kraakbeen; dit is denk ik net iets eronder?):

Afbeelding
Heb er nu trouwens een gewone oorbel in haha, volgens mij was de piercing niet meer zo mooi en deze had ik nog liggen.

Zora, wat jij zegt over dat haar bij je oor, dat heb ik ook wel een beetje, maar je ziet de piercings nog wel hoor! Zelf kijk je er ook van voren tegenaan, maar andere mensen zien je natuurlijk ook gewoon van de zijkant. En als je je haar vast draagt, zie je het helemaal goed. Leuk is dat hè, ik heb af en toe ook gewoon de drang om een piercing te nemen en dat laat me dan niet meer los tot ik 'm heb. Dus we zien jouw foto's ook wel verschijnen binnenkort. :wink:
Laatst gewijzigd door Bliss op 30 Dec 2018 13:47, in totaal 1 keer gewijzigd.
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 30 Dec 2018 13:43

Re: Forward helix piercing

Jeez waarom moeten die foto's altijd zo groot? :shock:
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem315

Bericht 30 Dec 2018 13:44

Re: Forward helix piercing

Hahah! Nu ben ik nieuwsgierig Cotton. Zoek maar even door :-P

Die van Claire zit ook door het kraakbeen als het goed is. Heelde hij goed bij jou, Bliss?
Fijn dat je nieuwste piercings wat rustiger beginnen te worden.
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers