Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jurkjes

<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 17 Dec 2018 12:36

Jurkjes

Hoi,

Ik heb een paar etentjes en kerstfeest van werk en niets om aan te trekken omdat ik alleen maar spijkerbroeken draag :palm:

Willen jullie me helpen zoeken naar wat leuke (basic) jurkjes? Wil sowieso een zwart jurkje en donkere kleuren staan me mooi. Heb soort van pistol boots voor eronder (kan niet op pumps lopen vanwege verschillende schoenmaat).

Heb van boven maat 36 en onder 38/40 dus echt heel strak vind ik bij m'n billen vaak wat minder mooi. Ben ook vrij klein dus net boven knie is vaak het mooist.

Liever geen jurkjes van over de 100 euro aangezien ik er minstens 3 moet kopen. Hoop dat jullie iets weten :)
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 18 Dec 2018 09:36

Re: Jurkjes

Wordt een beetje een dagboek zo :’) maar gister alvast 1 jurkje gekocht.. twijfel nog een beetje dus ben benieuwd naar jullie mening
Laatst gewijzigd door Feline op 18 Dec 2018 22:05, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 18 Dec 2018 09:43

Re: Jurkjes

Ik koop vaak jurkjes bij Paperbird.

https://www.paperbirdconceptstore.com

Verder vind ik Mango en Steps fijn, en ik heb een heel leuk jurkje van Bonaparte, en eentje van Debenhams, de petite collectie, ik weet niet of je daar ook online kunt bestellen. En ik heb een heel mooi zittend jurkje van C&A, wel zomer, maar ze hebben vast ook leuke winterjurken.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 18 Dec 2018 09:45

Re: Jurkjes

De foto is een beetje donker, maar voor zover ik het kan beoordelen staat dat jurkje leuk.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem250

Bericht 18 Dec 2018 11:07

Re: Jurkjes

Het jurkje staat leuk. Ik zou hem voor mezelf net iets te kort vinden en boven iets te bloot (voor de winter), maar misschien past het juist wel erg bij de gelegenheid. Ik koop jurken meestal bij de Bijenkorf van Sandro, Claudie Pierlot, Maje of Aaiko (aaiko verkopen ze niet bij de Bijenkorf trouwens). Maar dan kan je er maar één kopen, want ze zijn niet goedkoop. Anders even bij Zara of Mango kijken? Mango heeft al een pre-sale geloof ik.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 18 Dec 2018 11:23

Re: Jurkjes

Leuke site Susan! dankjewel!

Misschien moet ik inderdaad nog even langs de Hudson Bay/Bijenkorf HG. Jij bent sowieso enorm klassiek, ik moet nog een beetje wennen aan die stijl. Het is voor een diner in een vermoedelijk fancy restaurant met iemand die nogal goed gekleed gaat dus misschien moet ik er maar gewoon wat meer geld aan uit geven en iets klassieks kopen wat ik nog jaren aan kan ofzo.
<<

Anoniem250

Bericht 18 Dec 2018 11:40

Re: Jurkjes

Ik ben niet altijd klassiek gekleed. Maar ik heb wel een aantal klassiekers in mijn kast hangen die ik al jaren draag. Welke maat heb je? Je kan ze wel lenen. Dan stuur ik ze op..
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 18 Dec 2018 14:01

Re: Jurkjes

Ah zo lief maar denk niet dat ik daar in pas plus ik weet hoe druk je al bent, maar daarom waardeer ik je aanbod des te meer! Ben net in m'n pauze even snel bij Vanilia binnen gelopen en die hadden ook nog wat simpele klassieke jurkjes dus ga morgen even terug met panty om te passen.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9785

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 18 Dec 2018 15:37

Re: Jurkjes

Anders kan je wel van mij iets lenen Feline. Ik heb jouw maten en ben ook niet mega groot en heb mega veel sjieke jurken.
<<

Anoniem250

Bericht 18 Dec 2018 18:03

Re: Jurkjes

Ja Vanilia heeft ook mooie en draagbare kleding. Ik hoop dat je slaagt! En je oogt (bent) super slank op de foto, vandaar dat ik dacht dat we dezelfde maat hadden. :smile:
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 18 Dec 2018 22:07

Re: Jurkjes

Superlief Tabbie! Ik ga morgen na werk even snel wat winkels in maar zal ‘t onthouden!

Dankjewel HG! Nee, onder echt wel wat steviger hoor :)
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11416

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 19 Dec 2018 10:29

Re: Jurkjes

Zijn jurkjes van de Hema niks? Ik heb vandaag een leuke zwarte aan met een glittertje er in. Of is dat te simpel?
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers