Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Liefde, seks & relatie biechttopic #3

<<

Anoniem301

Bericht 18 Dec 2018 20:57

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Claire**** schreef:
Carrie schreef:
Claire**** schreef:Wat een vertrutting op dit forum!

Op basis van welke post vind je dit? Die van Guittari of Fantine?

Van Guattari. Het lijkt wel of je alleen nog sensitieve en politiek correcte berichten mag plaatsen.

Oh echt? Ik dacht eigenlijk andersom. Vind het zelf juist wel ‘tof’ te lezen dat haar man het redelijk goed oppakte en dat ze het meteen eerlijk heeft verteld. Dat het niet meteen dikke een relatiecrisis betekent. Vind dat en de reacties van Guiattari dan juist niet truttig.
<<

Anoniem249

Bericht 18 Dec 2018 20:59

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Ja vind ik ook! Ik vind alleen ook dat mensen een andere mening mogen hebben en dat ze dat niet hoeven te sugar coaten. Daar is in mijn ogen een forum voor, eerlijke meningen zonder fluff.
<<

Anoniem282

Bericht 18 Dec 2018 21:03

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Claire**** schreef:Ja vind ik ook! Ik vind alleen ook dat mensen een andere mening mogen hebben en dat ze dat niet hoeven te sugar coaten. Daar is in mijn ogen een forum voor, eerlijke meningen zonder fluff.


Ik heb nooit gezegd hoor dat je hier alleen maar sensitieve en politieke correcte berichten mag plaatsen. Het enige wat ik me afvroeg wat het toevoegt om te zeggen hoe je het zelf zou doen. Ik denk namelijk dat heel veel mensen het anders zouden doen. Het is nu jouw invulling dat wat ik zei niet mijn eerlijke mening zou zijn - kennelijk ben ik dan politiek correct en sensitief. Zie ook niet zo goed in waarin mijn reactie verschilt van die van Marin.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3728

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 18 Dec 2018 21:14

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Claire**** schreef:Ja vind ik ook! Ik vind alleen ook dat mensen een andere mening mogen hebben en dat ze dat niet hoeven te sugar coaten. Daar is in mijn ogen een forum voor, eerlijke meningen zonder fluff.


Ach zoveel mensen zoveel meningen toch. Ik betrek erbij hoe ik het zou doen en Guattari en anderen mogen daarvan vinden wat ze willen. Bepaal ik vervolgens zelf wat ik daarmee doe en of ik het ermee eens ben of niet. Ik ga in ieder geval niet anders reageren hierdoor mbt dit onderwerp. Heb daarin nou eenmaal een bepaalde mening.
<<

Anoniem301

Bericht 18 Dec 2018 21:20

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Claire**** schreef:Ja vind ik ook! Ik vind alleen ook dat mensen een andere mening mogen hebben en dat ze dat niet hoeven te sugar coaten. Daar is in mijn ogen een forum voor, eerlijke meningen zonder fluff.

Aaah zo bedoel je het. Ok ik snap je!
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6685

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 18 Dec 2018 22:07

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Nou Guattari, nu hier ook? Ik vind Fantine's antwoord heel gewoon. Al ben ik tegenovergestelde mening trouwens. Ja, ik zou het niet zo tof vinden als mijn man met een ander zoent, maar een relatiecrisis? Om een zoen waar hij zich ontzettend schuldig over voelt? Nee. Alcohol vind ik ook niet altijd een excuus. Maar ik vind het echt respect dat ze het meteen heeft opgebiecht.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem282

Bericht 18 Dec 2018 23:21

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Hier ook wat, Marsy? Ik volg je niet. Of refereer je aan het topic waarin ik het opnam voor cbl? Wel toevallig dat ik jou en Claire daar aansprak en nu opeens hier i.p.v. daar een reactie krijg.

Voor mij is alles er wel over gezegd; eigenlijk net als Fantine dus. ;-)
<<

Anoniem248

Bericht 19 Dec 2018 09:27

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Claire**** schreef:Ja vind ik ook! Ik vind alleen ook dat mensen een andere mening mogen hebben en dat ze dat niet hoeven te sugar coaten. Daar is in mijn ogen een forum voor, eerlijke meningen zonder fluff.

Iemand zo gek als een draaideur noemen is uiteraard het andere alternatief.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 19 Dec 2018 21:39

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Hier het k.p biechtje.
Het is weer even geleden maar de rechtzaak en de uitspraak is eindelijk geweest. 18 maanden celstraf waarvan 9 maanden voorwaardelijk, minimaal 3 jaar onder toezicht van reclassering en verplicht behandeling.
Niet niks dus!
Hij kan nu nog in hoger beroep gaan maar doet hij dat niet dan is de uitspraak definitief en krijgt hij een oproep met datum wanneer hij zich moet melden.

Ik ben aan de ene kant erg opgelucht, was erg bang dat hij er gemakkelijk vanaf zou komen, maar het valt toch ook erg zwaar. Ook voor de kinderen straks die nu toch net weer een band met hem aan het opbouwen zijn.
<<

Anoniem315

Bericht 19 Dec 2018 22:18

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Pfff jeetje, dat is niet niks. Maar ik vind het goed om te horen dat justitie hier niet licht over denkt.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 19 Dec 2018 23:56

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Heftig hoor kp biechtje. Rot ook voor je kinderen.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2520

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 20 Dec 2018 00:13

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Fijn dat de rechtzaak achter de rug is! Hopelijk gaat hij niet in hoger beroep en kun je het voor nu een plekje geven. Is allemaal heel wat!
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 20 Dec 2018 08:16

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Exogenesis schreef:Pfff jeetje, dat is niet niks. Maar ik vind het goed om te horen dat justitie hier niet licht over denkt.


Dit idd, wel echt heel naar voor je kinderen idd.
30-04-2017
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3728

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 20 Dec 2018 12:07

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Fijn dat de rechtzaak is geweest. Wat een roerige tijd moet dit voor jullie geweest zijn. Je ex moet dus 9 maanden zitten, begrijp ik dat goed? Wat heftig ook voor de kinderen.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 20 Dec 2018 13:14

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Wat heftig biechtje. Kan me voorstellen dat het een heel dubbel gevoel is.
Stertke!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 20 Dec 2018 18:43

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Jeetje, inderdaad heftig. Terecht, maar heftig. Het lijkt me heel moeilijk om aan je kinderen uit te moeten leggen dat hun papa de gevangenis in moet. Ik blijf me afvragen hoe zijn familie op dit alles gereageerd heeft, omdat hij het in eerste instantie niet met hen gedeeld heeft.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 20 Dec 2018 18:58

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Ja ik ook Lady.
En wat ik me nu afvraag; hoe vertel je in hemelsnaam aan je kinderen dat papa naar de gevangenis moet? En waarom dan?
Krijgen jullie/jij daar hulp bij?
30-04-2017
<<

Anoniem298

Bericht 20 Dec 2018 22:57

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Poeh, wat moet dat een dubbel gevoel zijn voor je. Heftig voor de kids vooral. Ik ben ook wel benieuwd of zijn familie nu ook weet wat er gebeurd is. Sterkte iig!
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 15 Jan 2019 02:21

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Daar is het scheidingsbiechtje weer...
Voor degene die ondertussen weten wie ik ben, hou het nog stil ajb..

De kogel is door de kerk. We gaan uit elkaar. Mijn man blijft bijn zijn eerdere standpunten en ik k asn gewoon niet meer.. het is zo'n groot dood paard.. Dit gevecht ga ik niet winnen.

Ik kan niet slapen, ben misselijk en heb koppijn. Morgen gaat mn wekker om 6.15.. over 16 nachtjes is ons kind jarig.. de laatste verjaardag die we als compleet gezin zullen vieren.

Ik ben ergens heel kalm, maar ook boos woedend en verdrietig tegelijk. Maar ik verdien dit niet, ik verdien iemand die wel moeite voor me doet...
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 15 Jan 2019 08:24

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Wat heftig biechtje! Heel veel sterkte!
Laatst gewijzigd door Feline op 16 Jan 2019 13:11, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 15 Jan 2019 09:21

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Oh jeetje. Maar je schrijft dat hij bij zijn eerdere standpunten blijft. Welke zijn dat dan? Hij wilde toch af en toe een avond voor zichzelf?
#teammaple🍁
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 15 Jan 2019 14:40

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Dat hij mij niet meer als zijn vrouw ziet, dat hij geen dingen met mij wil ondernemen omdat hij daar de behoefte niet aan heeft..
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 15 Jan 2019 15:56

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Heftig. Ik mij voorstellen dat je, je aan de kant geschoven voelt. Sterkte!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 15 Jan 2019 16:11

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Biechtje schreef:Dat hij mij niet meer als zijn vrouw ziet, dat hij geen dingen met mij wil ondernemen omdat hij daar de behoefte niet aan heeft..
Oh jemig, wat naar. Heel veel sterkte voor jou.
#teammaple🍁
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 15 Jan 2019 16:47

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Biechtje schreef:Dat hij mij niet meer als zijn vrouw ziet, dat hij geen dingen met mij wil ondernemen omdat hij daar de behoefte niet aan heeft..


Wat erg, ook voor jullie kindje.
Veel sterkte!
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers