Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


De nieuwe sterren!

<<

Anoniem313

Bericht 17 Dec 2018 14:29

De nieuwe sterren!

De nieuwe Michelinsterren zijn bekend! We houden in Nederland onze drie restaurants met drie sterren: Librije, de Leest en Interscaldes. Er zijn twee nieuwe **restaurants, en maar liefst 12 restaurants kregen hun eerste ster!
Bij twee daarvan heb ik het afgelopen jaar gegeten en bij beide had ik het ook al wel verwacht; de Loohoeve en the Millèn.
Voor jullie nog bekende bij de nieuwe namen, of items van je wishlist? (Als wij de financiële malaise van 2 hypotheken voorbij zijn wil ik naar interscaldes!)


https://www.kokswereld.nl/michelinsterren/
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 17 Dec 2018 14:33

Re: De nieuwe sterren!

Ja leuk! Ik heb de livestream gekeken zonet. Olivijn uit Haarlem was ik blij mee. Daar hebben wij op de openingsavond gegeten. Gun het ze erg, die sommelier is ook echt een topkerel (en de chef ook).

Bij ons op de wishlist en nu alleen maar meer bevestigd is 212.
Interscaldes staat ook nog op de wish list voor de komende jaren. De Leest is zo ontzettend afgebrand door Hiske Versprille (heb je dat gelezen?) dat ik daar niet persé heen wil, of misschien juist wel, om zelf te oordelen.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem313

Bericht 17 Dec 2018 15:18

Re: De nieuwe sterren!

Ja, die recensie van Hiske! Ik moet zeggen, ik at in 2015 in de Leest en was toen ook niet wild enthousiast. Nu ik geen vlees meer eet hoef ik er helemaal niet meer heen geloof ik.
Grappig dat je die mensen persoonlijk kent. Ga je ze zeker even feliciteren deze week?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 17 Dec 2018 15:24

Re: De nieuwe sterren!

Nou ik ga daar niet eten, m'n man toevallig wel weer in januari. Hij spreekt de sommelier en chef via insta wel vaker en zal ze ongetwijfeld al hebben gefeliciteerd (maar die zullen wel overrompeld worden door felicitaties nu). Hij kent ze 'beter' dan ik (hij wordt onderhand beetje gezien als een food influencer in Haarlem haha waar we best om moeten lachen maar wat ook wel weer leuk is en voor dat soort openingsavonduitnodigingen zorgt, best leuk). Ik interesseer me iets minder voor dat wereldje, maar vind het wel leuk.

En ja in die recensie van Hiske Versprille (ik vind dat zo'n heerlijke naam om achter elkaar te zeggen, die voor- en achternaam werken gewoon bij elkaar haha) kwam het vegamenu er ook niet zo denderend vanaf he.
Let's discover the world together.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10380

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 17 Dec 2018 21:04

Re: De nieuwe sterren!

Het restaurant waar m'n man al een hele tijd wil gaan eten werd vandaag beloond met een ster. De Rosario in Helmond.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers