Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Cadeau meisje 10 jaar

<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 14 Dec 2018 21:36

Cadeau meisje 10 jaar

Mijn dochter wordt over 2 weken 10 jaar en we hebben nog geen idee wat we haar kunnen geven. In eerste instantie wilde ze graag een nieuw bed, maar ze is van gedachten veranderd en wil toch haar bed dat ze nu heeft houden.
Budget is ongeveer 100-150 euro. Een telefoon, een fototoestel, spacescooter, fiets, tijdschriftabonnement heeft ze al. Ervaringen krijgt ze van ooms/tantes, dagjes winkelen krijgt ze van opa's/oma's.
Zelf weet ze niks te vragen, vorig jaar ook niet, toen hebben we zelf iets bedacht en heeft ze een dwerghamster gehad.
Ze speelt nauwelijks met speelgoed, speelt wel graag met vriendinnen en ze nemen dan vaak filmpjes op of gaan slijm maken (slijmspullen heeft ze ook meer dan genoeg van).
Iemand een tip voor wat we haar kunnen geven?
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 14 Dec 2018 21:38

Re: Cadeau meisje 10 jaar

Een vlogcamera?
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 14 Dec 2018 21:55

Re: Cadeau meisje 10 jaar

Misschien iets om samen met vriendinnen te doen?
Van die setjes om zelf bonbons maken bijvoorbeeld en dan allerlei accessoires en ingrediënten etc erbij?

Boeken en/of een e-reader?

Iets van een sieraad?
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 14 Dec 2018 22:00

Re: Cadeau meisje 10 jaar

Een kataoke set? M krijgt er een van idance voor kerst van opa en oma. Wij hebben hem al getest, wat een fantastisch ding haha!
Een kleine laptop, om huiswerk enzo te maken.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 14 Dec 2018 22:06

Re: Cadeau meisje 10 jaar

Mijn dochter wist dit jaar ook niks en heeft een mand kleinere cadeautjes gekregen, dat vond ze echt heel leuk. We hadden alles in extra mooi papier gepakt, de mand mooi versierd. Het waren echt allerlei kleinere dingen die ze nog graag wilde hebben, zoals eenhoornsloffen, speciale diademen, een kettinkje, een drinkbeker van Pusheen, een paar voorleesboeken, een nagellakje, twee kleine doosjes Lego Friends, een mooi dagboekje, een Pusheenknuffeltje en nog veel meer. Zij vond het een heel groot succes.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 14 Dec 2018 22:28

Re: Cadeau meisje 10 jaar

Bedankt voor de antwoorden. Een camera en karaokeset heeft ze al, maar met de andere ideeën kan ik wel iets. Zo'n mand is een leuk idee Susan en dat setje om bonbons te maken is leuk om daar in te doen. Ik denk dat we maar voor zo'n cadeaumand gaan.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2520

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 15 Dec 2018 09:19

Re: Cadeau meisje 10 jaar

Leuk idee Susan!

Onze dochter weet wel het een en ander te vragen. Zij vraagt o.a.
Walkie talkies, aquabeads deluxe set, pottenbakkersschiif, make-up, geurtje, doe boek van Jill, zeemeerminstaart deken, verschillende boeken van dagboek van een muts (lezen vindt ze eindelijk leuk!), Microfoon en een dagboek met slotje.

Als je een wat duurder cadeau wilt geven is een tablet misschien iets?
<<

Anansi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 353

Geregistreerd: 02 Okt 2016 15:34

Bericht 16 Dec 2018 19:19

Re: Cadeau meisje 10 jaar

Mijn dochter is pas 7 maar qua gedrag acting like 10.

Zij heeft onlangs een vlogcamera gehad, zeemeerminstaart om mee te zwemmen. Verder wil ze graag een Nintendo Ds, instax camera, tv voor op haar kamer, laptop.
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 16 Dec 2018 20:33

Re: Cadeau meisje 10 jaar

Een instax camera had ik ook bedacht maar ik denk dat ze zo door de navullingen heen is en die zijn nogal duur om dan weer aan te schaffen. Of zou dat meevallen?

Tv op haar kamer en nintendo zou ze ook wel willen maar mag ze van ons niet. Fototoestel heeft ze al (kan ze ook filmpjes mee opnemen) en laptop vinden we nu te duur en kan ze van ons gebruiken.

Pottenbakkersschijn vind ik ook wel een leuk idee.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers