Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #4

<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 16 Dec 2018 18:22

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Haha echt Chiq? Maar de geur is zo lekker en ik vind het uiteindelijk wel het mooist. Maar het is niet anders. Na de kerst maar even speuren naar een mooie nepperd.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 16 Dec 2018 21:01

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

ChiQ schreef:Meh, er zitten in echte bomen 25.000 beestjes. Zeggen ze. Dus mijn neppe boom doet het hartstikke goed!

Hahaha dat las ik van de week ook, extra blij met onze neppert daarna!
<<

caribbeanlover

Bericht 17 Dec 2018 10:42

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Joey schreef:Haha echt Chiq? Maar de geur is zo lekker en ik vind het uiteindelijk wel het mooist. Maar het is niet anders. Na de kerst maar even speuren naar een mooie nepperd.


Net zo mooi en milieu vriendelijk. Ook beter voor hond en kat.

https://www.raskattenwijzer.nl/nieuws/2 ... oor-je-kat
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 17 Dec 2018 21:06

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Dat ik donderdag nog tegen een commissiegenoot zeg tot maandag omdat we zouden vergaderen. Belt hij net op waar ik blij. Ik zit zo in een studie opdracht dat ik de tijd helemaal vergeten ben. Baal hier gewoon zo van, maar dat geeft ook aan dat ik echt weer te moe ben en toe ben aan wat rust in mijn hoofd.
Woensdagavond nieuwe poging, maar ik heb nu gelijk op mijn planbord gezet.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem331

Bericht 18 Dec 2018 08:54

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Zou het echt zo zijn dat al die beestjes in zo'n boom zitten? Ik zie ze niet zeg maar, en ben toch vaak van het eerst zien en dan geloven ;)
<<

Anoniem304

Bericht 18 Dec 2018 09:02

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Zolang ze in de boom blijven zitten :P
<<

Anoniem304

Bericht 18 Dec 2018 10:16

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik heb mijn fijnste dikke panty na de laatste keer dragen ergens neergelegd waar die niet hoort. Ik weet nog dat ik dacht; hier vind ik 'm wel weer.

NEE HOOR. Nergens te vinden dat stomme ding.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 18 Dec 2018 10:46

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Cotton schreef:Zolang ze in de boom blijven zitten :P


Ik kan jullie melden dat ze niet per se in de boom blijven zitten. Een paar jaar geleden had ik een echte kerstboom staan en was ik met kerst een paar dagen naar m'n ouders geweest. Bij terugkomst viel mijn oog op de vloer, ik dacht: wat ligt daar nou allemaal? Toen ik van dichtbij keek bleek de hele vloer bezaaid te liggen met stuiptrekkende takluizen!!! :wtf: Echt walgelijk! Meteen alles weggezogen en een deken om de boom heen gewikkeld en 'm op het balkon gezet. Gadverdamme!

Voor mij dus nooit meer een echte boom. Gelukkig had m'n vriend al een mooie nepperd in huis.
❤ 7 juni 2018
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 18 Dec 2018 10:54

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Oh bah Bliss!

Ik baal omdat ik ziek ben geworden en geen stem heb. Dat is toch wel zo onhandig met een ondernemende dreumes in huis! Hij moet steeds lachen als ik iets probeer te zeggen.
10.04.17
<<

Anoniem301

Bericht 18 Dec 2018 13:15

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ieuw Bliss krijg er helemaal de kriebels van!
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 18 Dec 2018 13:49

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Bliss schreef:Voor mij dus nooit meer een echte boom. Gelukkig had m'n vriend al een mooie nepperd in huis.

Ik vond jouw kunstboom ook een kanshebber, uniek exemplaar!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 18 Dec 2018 15:24

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Dat lijkt me zeker heel onhandig Saga!!

Ik baal ervan dat ik mijn gewone naaimachinevoetje heb vergeten op naailes gisteravond. Was net op ‘t punt lekker aan de slag te gaan met de broek waaraan ik bezig ben :(.
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 18 Dec 2018 17:24

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Carrie schreef:Ieuw Bliss krijg er helemaal de kriebels van!


Ja dat had ik ook toen ik het zag, ik ging bijna dood van walging. :shock:
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 18 Dec 2018 17:27

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Taeda schreef:
Bliss schreef:Voor mij dus nooit meer een echte boom. Gelukkig had m'n vriend al een mooie nepperd in huis.

Ik vond jouw kunstboom ook een kanshebber, uniek exemplaar!


Hahaha ja die blijft hilarisch, ik zal 'm hier ook nog even plaatsen. Ik gun andere mensen ook een lolletje. Een maand na die beestjesellende besloot ik een nepperd in de uitverkoop te halen, leek me wel handig voor het volgende jaar alvast. Netjes een jaar in de doos gelaten en vol verwachting haalde ik 'm een jaar later uit de doos en toen dit:

Afbeelding
Links het plaatje op de verpakking, rechts de werkelijkheid!

Kerstbomen en ik zijn geen goede match geloof ik. :palm:
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem282

Bericht 18 Dec 2018 17:35

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Zora schreef:Ohhh dat is echt vet balen Joey! Ik zou een kunstboom ook echt niet leuk vinden.


Er zitten wel echt mooie tussen, hoor. :) Die van mijn ouders gaat al 18 jaar mee en staat heel mooi - ik ben nogal allergisch dus er moest een kunstboom komen.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 18 Dec 2018 18:03

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Hilarisch Bliss!
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 18 Dec 2018 18:07

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Hahaha Bliss wat errug. En je verhaal over die echte kerstboom brrr.
Heb even gezocht en die 25000 beestjes kan zo zijn als je zelf een boom kapt. In de tuincentra is dat beduidend minder. Maar er schijnt ook mijt op te kunnen zitten op de bomen en daar is ie ook allergisch voor.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 18 Dec 2018 19:32

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Hahahaha Bliss ik weet het weer ja, prachtig! Ik heb net nog even bij onze echte kerstboom gekeken en zie gelukkig geen beestjes, kreeg er helemaal jeuk van haha!
⁠♡♡♡
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 18 Dec 2018 19:39

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Joey schreef:Hahaha Bliss wat errug. En je verhaal over die echte kerstboom brrr.
Heb even gezocht en die 25000 beestjes kan zo zijn als je zelf een boom kapt. In de tuincentra is dat beduidend minder. Maar er schijnt ook mijt op te kunnen zitten op de bomen en daar is ie ook allergisch voor.


Ik heb mijn boom niet zelf gekapt hoor, gewoon bij een bloemenzaak gehaald volgens mij!
❤ 7 juni 2018
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 18 Dec 2018 19:43

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Hahaha ik ga stuk Bliss!!
<<

Patsy

Bericht 18 Dec 2018 19:54

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Whahaha Bliss. Ik kan me zo voorstellen hoe je gekeken hebt toen ie stond.

En zoveel beestjes joh? Getsie.
<<

Anoniem249

Bericht 18 Dec 2018 19:56

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Wow Bliss! Wat hilarisch, maar ook wat erg! haha sta je ook wel even te kijken!!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 18 Dec 2018 20:09

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Het toppunt was nog wel dat er ook geen standaard bij zat, dus hij kon niet eens staan (niet dat ik dat had gewild haha). Ik stond wel raar te kijken ja, nadat ik 'm al een jaar in huis had. Vol verwachting klopte mijn hart! Maar al snel liepen de tranen over m'n wangen van het lachen!
❤ 7 juni 2018
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 18 Dec 2018 20:16

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Bliss schreef:Het toppunt was nog wel dat er ook geen standaard bij zat, dus hij kon niet eens staan (niet dat ik dat had gewild haha). Ik stond wel raar te kijken ja, nadat ik 'm al een jaar in huis had. Vol verwachting klopte mijn hart! Maar al snel liepen de tranen over m'n wangen van het lachen!



Hahaha wtf waar kwam ie vandaan??
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 18 Dec 2018 20:17

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Marskramer! Heb ze toen nog een bericht op FB gestuurd, kreeg wel reactie dat ik 'm terug kon brengen met de bon, maar die had ik natuurlijk allang niet meer. Het ding was ook nog geen twee tientjes geloof ik, dus heb 'm gewoon in de container geflikkerd.
❤ 7 juni 2018
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron