Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat heb je gedroomd?

<<

Catnip

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 11 Jan 2015 18:40

Bericht 14 Dec 2018 13:42

Wat heb je gedroomd?

Gisternacht waren we ergens aan het wandelen langs een enorm groot meer met bos eromheen. Het was er ontzettend mooi en sprookjesachtig. Ineens zag ik boven me iets enorms vliegen, soort bruinroodachtig met enorme vleugels, een heel lange staart en een snavel. Het was een soort kruising van zo’n vliegende dinosaurus, draak en roofvogel. En ik wees zo van...ooooh kijk eens! We zaten er een tijdje naar te kijken en toen kwam er nog 1 en nog 1 en toen begon er 1 op ons af te vliegen en realiseerde ik me dat ze gevaarlijk waren, want ze hadden hele scherpe tanden. Toen gingen we ons verstoppen in het riet bij het water. Er kwamen er steeds meer en op een gegeven moment was de lucht helemaal vol ermee, het was zo’n prachtig gezicht, zwermen met enorme beesten. In het echt zou ik waarschijnlijk in mijn broek plassen van angst maar ja een droom...ik was helemaal niet bang. Het begon te schemeren en toen ik me begon af te vragen of we hier ooit nog weg zouden komen werd ik wakker.

En wat hebben jullie gedroomd?
<<

Anoniem316

Bericht 14 Dec 2018 13:43

Re: Wat heb je gedroomd?

Dat ik vreemdging terwijl mijn man erbij was. Supervaag. Enige wat hij zei is dat hij dat liever niet had waar hij bij was. Ik heb ook geen idee met wie ik vreemdging haha.
<<

Anoniem284

Bericht 14 Dec 2018 13:45

Re: Wat heb je gedroomd?

Haha Catnip, had je Fantastic Beasts gekeken toevallig? ;)
<<

Catnip

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 11 Jan 2015 18:40

Bericht 15 Dec 2018 11:22

Re: Wat heb je gedroomd?

Haha Dee, goeie droom.

Ik heb Fantastic Beasts (nog) niet gezien Gympie. Komt mijn droommonster erin voor?
<<

Anoniem294

Bericht 15 Dec 2018 15:36

Re: Wat heb je gedroomd?

Poeh, mijn droom was ronduit k*t. Ik droomde dat mijn zoon voor mijn ogen onder de trein kwam. Hij en mijn jongste waren aan de overkant van het spoor en oudste dochter en ik aan de andere kant van het spoor toen er een trein naderde. Ik schreeuwde tegen ze dat ze tegen de muur van het pand moesten gaan staan en daar blijven tot de trein weg was. Jongste deed dat braaf en zoon rende toch het spoor over naar mij toe, kwam ten val en lag met zijn buik op het spoor en zijn hoofd naar mij toe. En toen kwam de trein. Ik heb de rest vd nacht niet meer geslapen en het beeld de hele dag al op mijn netvlies, ik beschrijf het maar niet :( en krijg geen hap door mijn keel.
<<

Anoniem294

Bericht 15 Dec 2018 15:38

Re: Wat heb je gedroomd?

Dee schreef:Dat ik vreemdging terwijl mijn man erbij was. Supervaag. Enige wat hij zei is dat hij dat liever niet had waar hij bij was. Ik heb ook geen idee met wie ik vreemdging haha.


Haha, zou hij in het echt ook zo makkelijk reageren? :palm:
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 15 Dec 2018 17:00

Re: Wat heb je gedroomd?

Ik droom meestal van die nutteloze dingen. Laatste die ik me herinner is dat ik op de bank zat en gebeld werd door een vriend dat hij naar de kaakchirurg moest. Hij was heel bang maar ik kon niet mee want ik vond het te ver.

Zo suf. Ik heb meestal echt zulke dromen. Of dat ik in de lift sta en hij naar beneden valt. Niet fijn.
R. 2013
D. 2016
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 15 Dec 2018 17:05

Re: Wat heb je gedroomd?

Wat een ontzettend nare droom Coco! Vooral als het je ook nog heel de nacht en dag bij blijft :-(

Eergister nacht droomde ik dat mijn man ineens van mij wilde scheiden.
Vannacht dat ik kanker had en dood zou gaan. Hopelijk heb ik vannacht wat leukere dromen!
<<

Anoniem316

Bericht 15 Dec 2018 21:54

Re: Wat heb je gedroomd?

Coco schreef:
Dee schreef:Dat ik vreemdging terwijl mijn man erbij was. Supervaag. Enige wat hij zei is dat hij dat liever niet had waar hij bij was. Ik heb ook geen idee met wie ik vreemdging haha.


Haha, zou hij in het echt ook zo makkelijk reageren? :palm:


Haha nee nooit.

Jouw droom is ook heftig! Daar word je heel naar wakker van.
<<

Anoniem246

Bericht 16 Dec 2018 11:00

Re: Wat heb je gedroomd?

Vannacht heb ik het zusje van mijn man in elkaar getimmerd met een ijzeren staaf. Toen ik klaar was, vond ik het eigenlijk heel erg zielig voor haar en schaamde ik me. Want ze is zwanger en zo'n slecht karakter heeft ze nu ook weer niet. Geen idee waarom ik het droom. Mijn man heeft een zusje, maar kennen doe ik haar niet (echt).
<<

Catnip

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 11 Jan 2015 18:40

Bericht 16 Dec 2018 11:50

Re: Wat heb je gedroomd?

Bah wat een nare dromen :(...ik had vannacht ook een beetje vervelende droom, iets met dat ik achterna gezeten werd, ik weet niet door wie en ik zocht mijn trein en was eindeloos aan het zoeken, zo heel warrig en irritant.
Daarna droomde ik ook nog dat mijn kat babytjes had gekregen, allemaal van die schattige grijze bolletjes zoals in mijn avatar :love: Dit droom ik best vaak trouwens.
<<

Anoniem245

Bericht 17 Dec 2018 07:14

Re: Wat heb je gedroomd?

Ik zat vannacht gewoon in mijn eigen kerstfilm. Hoe en wat precies kan ik mij helaas niet meer herinneren maar het was super romantisch en gezellig en werd met een heerlijk gevoel wakker.
<<

Anoniem252

Bericht 17 Dec 2018 09:07

Re: Wat heb je gedroomd?

Ik droomde dat iemand een bak met aalen (van die vissen) in Mn slaapkamer gooide. Ik ben doodsbang voor alles wat glibberig is dus werd schreeuwend wakker tegen Mn man haal ze weg haal ze weg!!
<<

Anoniem284

Bericht 17 Dec 2018 10:07

Re: Wat heb je gedroomd?

Catnip schreef:
Ik heb Fantastic Beasts (nog) niet gezien Gympie. Komt mijn droommonster erin voor?


Ik moest eraan denken bij je beschrijving ;)

Afbeelding

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers