Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Date verrast

<<

Pop2017

Noob

Berichten: 6

Geregistreerd: 17 Jul 2018 20:02

Bericht 13 Dec 2018 19:26

Date verrast

Goedenavond,

Hebben jullie wel eens app contact/tel contact gehad met een man/vrouw en dat je dacht: mwah... maar dat je bij de uiteindelijke date toch verrast werd?!

Heb contact met iemand.. en vraag me af of het gevoel nog kan omslaan. Volgens vriendinnen moet ik het een kans geven.
<<

Telefono

Noob

Berichten: 11

Geregistreerd: 07 Dec 2018 12:35

Bericht 13 Dec 2018 19:45

Re: Date verrast

Mijn ervaring: 3 op de 5 keer is het ongeveer wat je voelt / verwacht. De andere 2 x is 1x ontzettend leuk / positief verrast en de andere keer die overblijft valt het echt vies tegen.

Het kan dus alle kanten op maar meestal is het ongeveer wat je verwacht. In het echt kan het altijd heel anders zijn dus ik zou het zeker wel een kans geven.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 14 Dec 2018 15:39

Re: Date verrast

App en telefonisch contact zegt niet altijd alles. Ik denk dat je pas het beste beeld van iemand kan krijgen als je die persoon ook in het echt ziet.

Ik heb weleens dates gehad waarbij het per telefoon echt voor 1000 % klikte en het mega gezellig was, maar waarbij de klik in het echt ver te zoeken was.

Wel denk ik dat je in elk geval wel een leuke klik moet hebben met iemand via dit soort kanalen om het uberhaupt tot een date te laten komen. Dus leuke raakvlakken, gezellig contact, bepaalde gezamenlijke hobby's etc. Ik zou niet snel met iemand afspreken waar ik echt helemaal niks mee heb om te kijken of het in het echt toch nog anders is.

Hoe zit dat precies in jouw geval dan, Pop?
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 14 Dec 2018 22:11

Re: Date verrast

Geen idee, als het via de app niet echt klikte sprak ik er ook niet mee af.
Wel heb ik ooit heel leuk contact gehad met iemand, en via een telefoongesprek viel dat zo tegen dat ik daar ook niet meer mee wilde afspreken.
Bij vriend was het weer anders. Eerst leuk contact via app, elkaar een x snel ontmoet, daarna nog een paar keer, alleen toen werd t appcontact ook wat saaier, en ook de afspraakjes. Dus uiteindelijk het uit gemaakt, wel contact gevonden via de app wat ineens stukken gezelliger werd. Week later weer afgesproken en nu weer gelukkkg:)
Ofwel, appcontact kan idd niet altijd iets zeggen..
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11507

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 14 Dec 2018 22:31

Re: Date verrast

Ik heb bijna de eerste date met mijn vriend afgezegd omdat ik zn app profielfoto maar niets vond. Ben er inmiddels achter dat hij gewoon niet fatsoenlijk op foto’s kan staan.
2015 💙
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 14 Dec 2018 23:09

Re: Date verrast

Haha minx dat had ik bij vriend ook bij 1 foto! Die andere ging wel, dus voordeel van de twijfel. Had t zelfs aan ons mam laten zien omdat ik twijfelde hihi
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 15 Dec 2018 09:27

Re: Date verrast

Niet date-gerelateerd maar ik heb wel vaak dat ik in IRL een vet leuke klik heb met mensen, heel gezellig, veel lachen en spontaniteit, terwijl dat dan echt meeeeega saaie appers zijn. Het zegt ook lang niet altijd wat dus.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 15 Dec 2018 09:32

Re: Date verrast

Op basis van het app contact wat ik met m'n vriend had in het begin, zei iedereen; dat wordt niks. Hij appte nauwelijks en stom. Omdat onze dates altijd superleuk waren, en hij wel aangaf contact via app irritant te vinden (hij bespreekt alles liever irl), heb ik dat wel geaccepteerd. App contact was alleen functioneel.
Ook met foto's. Op elke foto zag hij er anders uit. Bij sommigen dacht ik in het begin; hm date ik hier nou mee.. dit beide maakte dat ik in het begin wel heel erg getwijfeld heb, ook tussen dates door. Maar is uiteindelijk goedgekomen.
<<

Pollepel

Kwebbel

Berichten: 298

Geregistreerd: 25 Okt 2018 18:14

Bericht 18 Dec 2018 22:44

Re: Date verrast

Minx schreef:Ik heb bijna de eerste date met mijn vriend afgezegd omdat ik zn app profielfoto maar niets vond. Ben er inmiddels achter dat hij gewoon niet fatsoenlijk op foto’s kan staan.


Mijn vriend ook niet, hij ziet er altijd uit alsof hij mentaal niet helemaal in orde is.
Alleen foto's met zijn zonnebril op, zien er oke uit. Als hij op de foto moet voor zijn werk, dan hou ik altijd mijn hart vast.

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers