Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Creme Lidl vergelijkbaar met La Prairie twv € 550,00.

<<

caribbeanlover

Bericht 11 Dec 2018 22:45

Re: Creme Lidl vergelijkbaar met La Prairie twv € 550,00.

Aha nou begrijp ik het beter en is er een reden voor. Fijn dat je een goede hebt kunnen vinden. Ik heb gewoon eigenmerk tube van Kruidvat en Trekpleister (is hetzelfde zowat) en die vind ik prima. Ze zijn nog geen € 2,00 p.s. en ik heb nooit duurdere gehad dan € 5,00. Misschien is dat ook wat voor je een stuk goedkoper iig.
<<

ChiQ

Bericht 11 Dec 2018 23:06

Re: Creme Lidl vergelijkbaar met La Prairie twv € 550,00.

O, top dat het dan helpt! Wel jammer dat het enige wat dus blijkt te helpen zo duur moet zijn :pale: doe je er lang mee? Ik niet ik smeer nog net niet mijn benen ermee in.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4503

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 11 Dec 2018 23:17

Re: Creme Lidl vergelijkbaar met La Prairie twv € 550,00.

Reva, komt t door roaccutane? Want dan heb ik wellicht nog een goedkopere oplossing voor je!
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 12 Dec 2018 09:08

Re: Creme Lidl vergelijkbaar met La Prairie twv € 550,00.

Nee Feline, dat gebruik ik niet, maar wel heel lief van je! Het gaat om Prednison, maar mijn huid krijgt er op diverse plekken een soort jeukende brandwonden van.

Chiq, ik probeer er echt zuinig mee te doen, maar laatst betrapte ik mezelf erop dat ik een geïrriteerde plek op mijn bikilijn ermee insmeerde. Toen dacht ik wel omg wat doe ik :laughcry:
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Anoniem246

Bericht 12 Dec 2018 09:49

Re: Creme Lidl vergelijkbaar met La Prairie twv € 550,00.

Ik sla net de Viva open, ding ligt altijd op het toilet, en zie dat Lidl er zelf ook mee adverteert. Ligt in de winkels vanaf de 10e, dus ik denk dat het nu wel op is. Voor dat bedrag zou ik het proberen, ook al heb ik helemaal niets met dure creme's. Het duurste ooit hier in huis was 30 euro en dat kwam van Vichy. Vond ik al duur zat.
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Dec 2018 10:57

Re: Creme Lidl vergelijkbaar met La Prairie twv € 550,00.

Fedora schreef:Ik sla net de Viva open, ding ligt altijd op het toilet, en zie dat Lidl er zelf ook mee adverteert. Ligt in de winkels vanaf de 10e, dus ik denk dat het nu wel op is. Voor dat bedrag zou ik het proberen, ook al heb ik helemaal niets met dure creme's. Het duurste ooit hier in huis was 30 euro en dat kwam van Vichy. Vond ik al duur zat.


Er was bij waar ik was voldoende en ga zo naar de andere (niet voor de creme overigens) dus even kijken of het daar ook zo is.
<<

Anoniem288

Bericht 12 Dec 2018 12:39

Re: Creme Lidl vergelijkbaar met La Prairie twv € 550,00.

.
Laatst gewijzigd door Anoniem288 op 28 Aug 2020 20:10, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Dec 2018 13:33

Re: Creme Lidl vergelijkbaar met La Prairie twv € 550,00.

Hoe heten de Chanel dupes?
Ik ben net terug en qua creme was er niet veel meer, maar wel veel serums en oogmousse.
Snap die hele hype niet zo dat men nog net niet met een slaapzak voor de deur gaat liggen, want gister was er nog redelijk wat in een ander filiaal.
Ik had de serum net in mijn mandje gemikt omdat het minder ml bevat dat de creme die ik altijd gebruik dus leek me het wel handig voor vakantie. Bij de kassa realiseerde ik me dat het eigenlijk onzin is, dat mijn creme prima is en dat een glazenpotje is. Aangezien ik zo min mogelijk glas in de badkamer en mee op vakantie wil (liever helemaal niks) was het onzin. Dat ik de creme heb is meer uit nieuwschierigheid en zo slecht zou die ook weer niet zijn, maar serum voor € 4,00 er ook nog bij vond ik een beetje duur.
<<

Anoniem288

Bericht 12 Dec 2018 13:46

Re: Creme Lidl vergelijkbaar met La Prairie twv € 550,00.

.
Laatst gewijzigd door Anoniem288 op 28 Aug 2020 20:11, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem316

Bericht 12 Dec 2018 15:06

Re: Creme Lidl vergelijkbaar met La Prairie twv € 550,00.

Ik vond de creme niet heel bijzonder. Ik had de complete set gekocht. Ik merkte niet veel (eigenlijk geen) verandering in mijn gezicht. Volgens mij heb ik het zelfs weggegooid in tussen.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 12 Dec 2018 19:20

Re: Creme Lidl vergelijkbaar met La Prairie twv € 550,00.

Ik heb hem nog nooit geprobeerd maar heb er ook al goede verhalen over gehoord.

Zelf gebruik ik er van de Hema, ben er heel tevreden over en mijn huid reageert er goed op. En het is dierproefvrij!
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

caribbeanlover

Bericht 14 Dec 2018 14:48

Re: Creme Lidl vergelijkbaar met La Prairie twv € 550,00.

Sayhtia schreef:Ik heb hem nog nooit geprobeerd maar heb er ook al goede verhalen over gehoord.

Zelf gebruik ik er van de Hema, ben er heel tevreden over en mijn huid reageert er goed op. En het is dierproefvrij!


Deze is ook pdv, maar kom zelden bij de Hema en kijk dan nooit naar gezichtscreme. Ga een opletten, want ze hebben goede spullen.
<<

caribbeanlover

Bericht 14 Dec 2018 14:51

Re: Creme Lidl vergelijkbaar met La Prairie twv € 550,00.

Denk dat ik die serum toch maar wil. Neem het dan mee op vakantie en mocht het kapot vallen, dan gebruik ik wel zonnebrand/aftersun/bodylotion op mijn gezicht.
<<

caribbeanlover

Bericht 14 Dec 2018 18:54

Re: Creme Lidl vergelijkbaar met La Prairie twv € 550,00.

Ik heb het serum (of is het de?) ook en net gebruikt. Omdat het een cremekleur is had ik het dikker verwacht, maar het is natuurlijk een serum. Fijn product waarvan ik net als mijn standaard creme weinige van nodig heb. Dus deze gaat mee op vakantie!
<<

caribbeanlover

Bericht 14 Mrt 2019 11:45

Re: Creme Lidl vergelijkbaar met La Prairie twv € 550,00.

Ben er sinds een week ongeveer mee begonnen en het is/voelt niet anders dan de creme die ik anders gebruik.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers