Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


One for you, one for you, one for you. Merry Xmas!

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 04 Dec 2018 15:08

Re: One for you, one for you, one for you. Merry Xmas!

Ik zal met mijn zusje uit eten gaan bij een bekende chefkok. Welke moet ik dan nog bedenken haha.

En die €400,- wil ik nieuwe tegels van kopen voor het toilet. Dan kunnen we die ook gaan aanpakken.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem316

Bericht 04 Dec 2018 15:32

Re: One for you, one for you, one for you. Merry Xmas!

Dan ga ik lekker met mijn man naar Londen. In kerstsfeer. En daar gaan we dan eens goed uit eten.

Misschien volgend jaar toch maar gewoon doen :D
<<

Anoniem284

Bericht 04 Dec 2018 16:01

Re: One for you, one for you, one for you. Merry Xmas!

Ik zou met mijn vriend in een sterrenrestaurant gaan eten en van de 400 euro zou ik kleding gaan shoppen.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 04 Dec 2018 17:30

Re: One for you, one for you, one for you. Merry Xmas!

Ik zou uit eten gaan met mijn moeder denk ik, of ik neem mijn zoon mee.
Met het geld zou ik een nieuwe laptop kopen, of als ik het echt aan iets leuks uit zou geven: dan zou ik een paar dagen alleen naar Londen of Stockholm willen.
<<

Donut

Noob

Berichten: 204

Geregistreerd: 02 Dec 2018 18:58

Bericht 04 Dec 2018 17:34

Re: One for you, one for you, one for you. Merry Xmas!

Ik zou denk ik of met een goede vriendin gaan eten of met mijn moeder.

Van het geld zou ik een reisje naar Rome boeken. Staat al lang op het verlanglijstje
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 04 Dec 2018 18:49

Re: One for you, one for you, one for you. Merry Xmas!

Eten ga ik doen met een vriendin. Door omstandigheden zien en spreken we elkaar te weinig. Voor die €400,- ga ik lekker shoppen en naar de kapper. Dat is ook alweer te lang geleden.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Islandgirl

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1155

Geregistreerd: 08 Aug 2017 06:14

Bericht 04 Dec 2018 18:57

Re: One for you, one for you, one for you. Merry Xmas!

Ik zou een avond gaan eten met mijn man in een sterrenrestaurant. Ik denk de Librije. En die 400 euro zou verstandig zijn om weg te leggen voor de verbouwing aan de badkamer. Maar..... ik denk dat ik er een hele mooie tas van ga kopen :smile: (al moet ik eigenlijk 2x400 hebben voor de tas die al heel lang wil haha)
11-4-2018
Instagram

Afbeelding
<<

Anoniem282

Bericht 04 Dec 2018 19:01

Re: One for you, one for you, one for you. Merry Xmas!

Ik zou de gulle gever vragen of ik het anders mag besteden: met een aantal mensen uit eten gaan die dit normaal gesproken niet kunnen bekostigen. Een sterrenrestaurant lijkt me geweldig, maar ik deel liever de pret met meerdere mensen. :)
<<

Anoniem247

Bericht 04 Dec 2018 19:12

Re: One for you, one for you, one for you. Merry Xmas!

Ik ga dan lekker tapas eten met mijn man bij ‘t Zusje.

En van die 400,- koop ik in het voorjaar een mooie nieuwe tuinset.
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 04 Dec 2018 19:33

Re: One for you, one for you, one for you. Merry Xmas!

Van die 400 euro zou ik een luxe weekend weg boeken met mn date en die dan ook daar maar mee uit eten nemen.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Anoniem317

Bericht 04 Dec 2018 19:41

Re: One for you, one for you, one for you. Merry Xmas!

Ik zou met m’n vriend uiteten gaan in een restaurant hier in de buurt. Ik heb daar vroeger vaker gegeten en hij nog nooit en elke keer komt het er niet van.

Van die €400 zou ik lekker met m’n vriend een weekend weg gaan. Sinds we hier wonen zijn we bijna alleen maar aan het klussen en verbouwen, dus ontspanning is meer dan welkom. Gelukkig staat er binnenkort een weekend weg met vrienden op de planning. Even geen klussen. We kijken er al naar uit. Het einde van de benedenverdieping is in zicht.
<<

Anoniem331

Bericht 04 Dec 2018 19:46

Re: One for you, one for you, one for you. Merry Xmas!

Ik zou beide besteden aan een weekend weg met mijn beste vriendin. Wellicht nog een keer de Soldaat van Oranje kijken, en luxe uit eten om het compleet te maken. Als ik dan nog wat over heb koop ik nieuwe kleren voor mezelf.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 04 Dec 2018 19:48

Re: One for you, one for you, one for you. Merry Xmas!

Ik zou mijn vader mee uit eten nemen.

Die € 400,- zou ik gebruiken voor tripje naar Stockholm.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 05 Dec 2018 15:46

Re: One for you, one for you, one for you. Merry Xmas!

Ik zou met mijn vriend bij een sterrenrestaurant gaan eten. En met het geld zou ik mijn ouders een avondje/dagje uit cadeau doen
december 2016
juli 2019
<<

Anoniem298

Bericht 05 Dec 2018 15:52

Re: One for you, one for you, one for you. Merry Xmas!

Ik zou zeker uit eten gaan met mijn man, naar ons favoriete tapasrestaurant.

Van die €400,- zou ik (ook weer samen met mijn man) kleren kopen.
<<

Anoniem257

Bericht 05 Dec 2018 16:10

Re: One for you, one for you, one for you. Merry Xmas!

Mijn vriend mee uit eten en die 400 euro neem ik lekker mee naar Engeland waar wij met kerst zijn!
<<

boeddha

Kletskop

Berichten: 609

Geregistreerd: 22 Apr 2015 11:14

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 05 Dec 2018 16:55

Re: One for you, one for you, one for you. Merry Xmas!

Mijn man en ik zijn volgende week 12,5 jaar getrouwd dus dan zou ik met hem en de kinderen uit eten gaan. En voor die 400 euro zou ik een mooi cadeau kopen. Ik weet wel dat het was om jezelf te verwennen maar ik krijg al een cadeau van hem en ik wil hem ook graag iets geven en als hij blij is ben ik het ook :smile:
<<

Daarom

Noob

Berichten: 195

Geregistreerd: 17 Apr 2017 21:58

Bericht 05 Dec 2018 17:07

Re: One for you, one for you, one for you. Merry Xmas!

Ik denk dat ik naar Moon wil en dan met een vriendin.

Qua 400 euro, geen idee eigenlijk. Dagje weg met mijn kids of zo.
<<

Pollepel

Kwebbel

Berichten: 298

Geregistreerd: 25 Okt 2018 18:14

Bericht 06 Dec 2018 11:24

Re: One for you, one for you, one for you. Merry Xmas!

Ik zou ook in een sterrenrestaurant gaan eten, met wine flight erbij. Ik weet nog niet voor welke.

Van de 400euro zou ik allemaal lekkere spulletje halen van dr hauschka en Aveda.
En een paar mooie laarzen.
Het overige bedrag zou ik bij mijn studie rekening zetten, zodat ik weer een opleiding kan gaan doen. (alle beetjes helpen)
<<

Sunshine86

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 491

Geregistreerd: 13 Jan 2016 09:35

Bericht 13 Dec 2018 13:04

Re: One for you, one for you, one for you. Merry Xmas!

Eten bij de Librije met manlief :love:
En van de 400 euro de babykamer en peuterkamer helemaal verder stylen en afmaken!
Maar 'treat yourself' stond er heel duidelijk :angel: :angel: dan... zou ik het geld bewaren tot ik ben bevallen en wat ben afgevallen en een nieuwe garderobe shoppen!!
Afbeelding
Afbeelding
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers