Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


20 jaar na dood Nicky Verstappen (11) doorbraak in onderzoek

<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 28 Aug 2018 09:50

Re: 20 jaar na dood Nicky Verstappen (11) doorbraak in onder

Op tv hadden ze het over dna op zijn onderbroek.

Maar het is idd wel moeilijk allemaal. Ook omdat het dna nu anders verkregen is etc. Als hij zijn mond houd is het moeilijk bewijzen.
Beetje zoals Joran van der Sloot daar weten we ook niet zeker van met Nathalie Holloway
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Anoniem313

Bericht 28 Aug 2018 11:01

Re: 20 jaar na dood Nicky Verstappen (11) doorbraak in onder

Raven schreef:Op tv hadden ze het over dna op zijn onderbroek.

Maar het is idd wel moeilijk allemaal. Ook omdat het dna nu anders verkregen is etc. Als hij zijn mond houd is het moeilijk bewijzen.
Beetje zoals Joran van der Sloot daar weten we ook niet zeker van met Nathalie Holloway


He, in de zaak Holloway is toch nooit sprake geweest van een DNA spoor?
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 28 Aug 2018 11:16

Re: 20 jaar na dood Nicky Verstappen (11) doorbraak in onder

Caulfield schreef:
Raven schreef:Op tv hadden ze het over dna op zijn onderbroek.

Maar het is idd wel moeilijk allemaal. Ook omdat het dna nu anders verkregen is etc. Als hij zijn mond houd is het moeilijk bewijzen.
Beetje zoals Joran van der Sloot daar weten we ook niet zeker van met Nathalie Holloway


He, in de zaak Holloway is toch nooit sprake geweest van een DNA spoor?



Dat klopt maar wel bijna de zekerheid dat ze de dader hebben door getuigen. Hij is er uiteindelijk nooit voor veroordeeld.
Dat bedoelde ik eigenlijk dat ze bijna zeker waren dat hij de dader was.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 29 Aug 2018 20:09

Re: 20 jaar na dood Nicky Verstappen (11) doorbraak in onder

Mm dat is mijns inziens wel een compleet andere situatie, er was naar mijn weten geen bewijs naast vermoedens en een bekentenis van Joran zelf die hij later weer terugnam. Ik kan me goed voorstellen dat er dan niet tot veroordeling kan worden overgegaan.

Ik heb begrepen dat er nu sprake is van een DNA spoor dat volledig met Jos B.’s DNA overeenkomt en het is aangetroffen op de pyjama en onderbroek van Nicky Verstappen. Hoewel ik weet dan er sprake moet zijn van minimaal twee bewijsmiddelen in het strafrecht, denk ik dat deze zaak vele malen sterker is dan de zaak Holloway.

♥♥
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 29 Aug 2018 21:21

Re: 20 jaar na dood Nicky Verstappen (11) doorbraak in onder

Deze zaak staat wel sterker. Maar ze konden de doodsoorzaak niet vaststellen en ook niet of hij mogelijk verkracht zou zijn. Dan zijn er 100% dna sporen gevonden van Jos G. maar wat voor sporen? Bewijzen deze sporen zijn schuld? Misschien voor een verkrachting, maar voor moord is moeilijk te bewijzen als hij zijn mond blijft houden.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Anoniem315

Bericht 29 Aug 2018 21:23

Re: 20 jaar na dood Nicky Verstappen (11) doorbraak in onder

Hoe kan het eigenlijk dat de doodsoorzaak niet bekend kan zijn? Wordt dan niet een hartstilstand als reden gegeven?
<<

Patsy

Bericht 12 Dec 2018 12:51

Re: 20 jaar na dood Nicky Verstappen (11) doorbraak in onder

Vandaag is de rechtzaak, volgen jullie die?

Ik ben vooral bang dat ze Jos B voorlopig is vrijheid stellen. Kan me zo indenken dat hij dan helemaal zorgt dat hij nooit meer gevonden wordt.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6197

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 12 Dec 2018 13:02

Re: 20 jaar na dood Nicky Verstappen (11) doorbraak in onder

Ik volg regelmatig zulke grote zaken. Saskia Belleman doet op twitter live verslag van veel grote zaken, ze is er dan bij in de rechtbank. Voor de geïnteresseerden: https://twitter.com/saskiabelleman

Ik denk dat de kans heel klein is dat ze hem voorlopig in vrijheid stellen. En als dat wel gebeurt, zal de verdenking of het bewijs niet goed genoeg geacht worden. Maar ik gok dat ze het vluchtgevaar echt wel als hoog zien, dus dat het OM wel een heel slechte zaak moet hebben, willen ze hem voorlopig in vrijheid stellen. (zeg ik als leek)
<<

Patsy

Bericht 12 Dec 2018 13:08

Re: 20 jaar na dood Nicky Verstappen (11) doorbraak in onder

Ik denk, als leek, hetzelfde, maar vraag me wel af of ze voldoende bewijs hebben.

Ik volg de liveblogs van nu.nl en de NOS.
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 14:58

Bericht 12 Dec 2018 13:25

Re: 20 jaar na dood Nicky Verstappen (11) doorbraak in onder

De kans dat hij voorlopig vrijkomt lijkt me zeer minimaal. Op basis van de verslaggeving lijkt het echter wel een zaak met heel veel losse eindjes. Dus wat dat doet in de uiteindelijke strafzaak? Ik vraag het me af.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 12 Dec 2018 15:32

Re: 20 jaar na dood Nicky Verstappen (11) doorbraak in onder

Er is op de onderbroek van Nicky zelfs DNA gevonden van Jos. Dat mag toch hoop ik voldoende bewijs zijn om hem op zijn minst nog even vast te houden.
<<

Patsy

Bericht 12 Dec 2018 15:35

Re: 20 jaar na dood Nicky Verstappen (11) doorbraak in onder

GeKKiE schreef:Er is op de onderbroek van Nicky zelfs DNA gevonden van Jos. Dat mag toch hoop ik voldoende bewijs zijn om hem op zijn minst nog even vast te houden.


Ik las dat ook net. Dan laten ze hem vast niet zomaar vrij.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2517

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 12 Dec 2018 15:51

Re: 20 jaar na dood Nicky Verstappen (11) doorbraak in onder

En ook echt de meeste DNA sporen op zijn onderbroek. Ik hoop zo dat deze zaak opgelost gaat worden!
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers