Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #4

<<

Anoniem301

Bericht 10 Dec 2018 12:59

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

sarah1985 schreef:Nee doe ik niet want dan moet ik weer na de stad rijden dat is duurder aan brandstof dan sta dat ding kost

Sarah typ jij steeds heel snel of is je toetsenbord aan het stuk gaan? Ik snap amper wat je schrijft. Wel jammer van de kerststol (die snapte ik nog).
<<

Anoniem304

Bericht 10 Dec 2018 13:00

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Carrie schreef:
sarah1985 schreef:Nee doe ik niet want dan moet ik weer na de stad rijden dat is duurder aan brandstof dan sta dat ding kost

Sarah typ jij steeds heel snel of is je toetsenbord aan het stuk gaan? Ik snap amper wat je schrijft. Wel jammer van de kerststol (die snapte ik nog).

Haha ik denk te snel typen op een smartphone.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 10 Dec 2018 13:39

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Cotton schreef:
Carrie schreef:
sarah1985 schreef:Nee doe ik niet want dan moet ik weer na de stad rijden dat is duurder aan brandstof dan sta dat ding kost

Sarah typ jij steeds heel snel of is je toetsenbord aan het stuk gaan? Ik snap amper wat je schrijft. Wel jammer van de kerststol (die snapte ik nog).

Haha ik denk te snel typen op een smartphone.

Stomme ding verandert op het laatst de woordjes nog. Geen idee hoe ik dat kan veranderen op mijn mobiel
Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 10 Dec 2018 13:40

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

sarah1985 schreef:
Cotton schreef:
Carrie schreef:Sarah typ jij steeds heel snel of is je toetsenbord aan het stuk gaan? Ik snap amper wat je schrijft. Wel jammer van de kerststol (die snapte ik nog).

Haha ik denk te snel typen op een smartphone.

Stomme ding verandert op het laatst de woordjes nog. Geen idee hoe ik dat kan veranderen op mijn mobiel

Bij de toetsenbord instellingen 'automatisch vervangen' uitschakelen.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 10 Dec 2018 15:31

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik baal dat ik buikgriepachtige klachten heb en me steeds zieker ga voelen. En dat mijn man tot morgenochtend aan het werk is en ik dus gewoon voor de drie boys moet zorgen.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11593

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 10 Dec 2018 20:53

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Lady beterschap

Ik baal dat de buurman een kwartier geleden besloten heeft om te gaan timmeren. J slaapt er tot nu toe gelukkig doorheen, maar N moet morgen ook om 5 op dus die gaat zo ook naar bed. Het hele weekend hoor je de buren niet en dan op een doordeweekse avond besluiten ze te klussen.
2015 💙
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3118

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 10 Dec 2018 21:10

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Beterschap Lady!
O Minx dat is zo irritant, onze buren hebben daar ook een handje van. De hele zaterdag is het stil en om 21:30 gaan ze dan boren.

Ik baal ervan dat ik weer verkouden lijk te worden :12:
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Dec 2018 21:56

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik had pumasneakers bij Lidl gekocht waren maar € 30,00, maar later bedacht ik me dat ik nooit veterschoenen draag en maar 1 paar met heb. Ze waren leuk en ik had ze gehaald omdat ik een stevige/leuke/goede schoen wil hebben voor vn de zomer. Ze waren ook iets te groot dus heb het geld terug gevraagd. Beetje dubbel, want het is toch kwaliteit en ik heb helemaal geen merkschoenen (niet dat het moet hoor).
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 12 Dec 2018 22:00

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Wat maakt het nou uit dat je nooit veterschoenen draagt? Dan doe je dat vanaf nu toch?
❤ 7 juni 2018
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Dec 2018 22:03

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Bliss schreef:Wat maakt het nou uit dat je nooit veterschoenen draagt? Dan doe je dat vanaf nu toch?


Maakt opzich ook niks uit, want voor alles is een 1e keer alleen ben ik niet echt een veterpersoon. Heb wel roze boots met veters uiteraard, maar die draag ik amper. Dus die laatste zin van jou gaat een beetje op omdat ik de puma's terug heb gebracht.
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 13 Dec 2018 12:43, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 12 Dec 2018 23:27

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

caribbeanlover schreef:
Bliss schreef:Wat maakt het nou uit dat je nooit veterschoenen draagt? Dan doe je dat vanaf nu toch?


Maakt opzich ook niks uit, want voor alles is een 1e keer alleen ben ik niet echt een veterpersoon. Heb wel roze boots met veters uiteraard, maar die draag ik amper. Dus die laatste zin van jouw gaat een beetje op omdat ik de puma's terug heb gebracht.


Jouw?

Ik wist niet dat je een veterpersoon kunt zijn.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem248

Bericht 12 Dec 2018 23:31

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik rijg bij sneakers de veters altijd dusdanig in m’n schoenen zodat ik ze nooit hoef te strikken, maar gewoon in de schoen kan stappen. Overgebleven uit m’n puberteit denk ik, toen de Nike air Max zo in waren, die konden gewoon écht niet met gestrikte veters.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5498

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 13 Dec 2018 00:35

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Dat ik vanmiddag Opsporing Verzocht heb gekeken en daar nog steeds helemaal naar van ben, wat een verknipte mensen zijn er toch. Ik moet dat soort dingen helemaal niet kijken en ik was al lekker labiel de laatste dagen.
<<

Anoniem246

Bericht 13 Dec 2018 08:57

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik baal overal van. Ik baal dat er nog geen uitspraak is. Ik baal verschrikkelijk van mijn zenuwen. Ik baal dat iemand een gevaarlijke situatie boven een gezonde situatie stelt. In dat opzicht baal ik dat we van alle kanten gelijk krijgen, maar iedereen, inclusief wijzelf, met handen en voeten gebonden zijn.

Het enige gelukspuntje is dat ik volgens mij de liefste tante van de wereld ben, in hoeverre dat zo werkt. :P Mijn kleine nichtje probeert continu mijn naam te zeggen en ze is al een heel eind. Als ik in de kamer ben, dan is iedereen, inclusief haar ouders, vergeten en wil ze alleen bij mij zijn. Mijn man zei zondag: Nee, ze heeft niets met kinderen. Helemaal niets. Moet je haar nu zien. Tja, ik beken. Ik ben fan van mijn nichtje! :D
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Dec 2018 12:44

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Bliss schreef:
caribbeanlover schreef:
Bliss schreef:Wat maakt het nou uit dat je nooit veterschoenen draagt? Dan doe je dat vanaf nu toch?


Maakt opzich ook niks uit, want voor alles is een 1e keer alleen ben ik niet echt een veterpersoon. Heb wel roze boots met veters uiteraard, maar die draag ik amper. Dus die laatste zin van jouw gaat een beetje op omdat ik de puma's terug heb gebracht.


Jouw?

Ik wist niet dat je een veterpersoon kunt zijn.


Excuses zag het idd.................stom! Jazeker kan men dat zijn net zoals iemand een hondenpersoon is en geen kattenpersoon/mens zoals ik.
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Dec 2018 12:45

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Maple schreef:Ik rijg bij sneakers de veters altijd dusdanig in m’n schoenen zodat ik ze nooit hoef te strikken, maar gewoon in de schoen kan stappen. Overgebleven uit m’n puberteit denk ik, toen de Nike air Max zo in waren, die konden gewoon écht niet met gestrikte veters.


Bedoel je zo'n matje dus weven? Dat deed ik vroeger en idd dan stapte ik er ook zo in.
<<

Anoniem248

Bericht 13 Dec 2018 12:53

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Nee niet weven, dat vind ik lelijk. Gewoon veters normaal in de schoen doen, alleen knoop ik ze aan de binnenkant vast, i.p.v. bovenop m’n schoen. En dan hoef ik ze niet steeds opnieuw te strikken, stap ik er zo in en loop ik direct weg. Alleen bij m’n Allstars en Adidas superstars werkt dat niet echt.
<<

Anoniem246

Bericht 13 Dec 2018 17:09

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik baal (lees: huil tranen met tuiten) omdat de uitspraak van de rechtbank met zes weken is uitgesteld. Echt, komt er dan nooit een einde aan deze ellende... :cry:
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2521

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 13 Dec 2018 17:11

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ah balen ja, vooral omdat je verwacht had uiterlijk vandaag de uitspraak te krijgen toch? Sterkte met nog langer in spanning zitten.
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 14:58

Bericht 13 Dec 2018 18:01

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Vervelend, Fedora. Zeker wanneer je zo toeleeft naar een datum. Hopelijk is het met zes weken wel mogelijk de zaak af te sluiten.
<<

Anoniem246

Bericht 13 Dec 2018 20:17

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik vind het vooral vervelend, omdat we aan het begin van de week nog hebben gevraagd of er geen uitstel zou komen op de zes weken. Nee, absoluut niet. Dus wel. Maar goed, opstaan, knietjes afvegen en weer doorgaan. Het komt vast goed, hoe het dan ook goed komt.
<<

Anoniem282

Bericht 14 Dec 2018 11:18

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Balen is misschien niet helemaal het goede woord, maar vind de reactie van mijn leidinggevende niet heel tof. Echt een aardig persoon, maar veel te druk om manager te zijn en daardoor kan hij ook heel kort door de bocht reageren. Groot contrast met tijdens lunchpauzes of iets wat niet werkgerelateerd is; dan kun je leuk met hem kletsen en kan ik vaak ook wel om hem lachen.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 14 Dec 2018 14:05

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik was gisteren m'n nieuwe verpakking creme van €50 kwijt en had hem al opgegeven, snel nieuwe besteld. En ineens vond ik hem gisteravond alsnog (tussen het douchespul en de shampoo's). :thumbdown:
#teammaple🍁
<<

caribbeanlover

Bericht 14 Dec 2018 14:46

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Urban Naked schreef:Ik was gisteren m'n nieuwe verpakking creme van €50 kwijt en had hem al opgegeven, snel nieuwe besteld. En ineens vond ik hem gisteravond alsnog (tussen het douchespul en de shampoo's). :thumbdown:


Wat creme? Is die van de Lidl waar ik een topic aan gewijd heb misschien iets voor je?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 14 Dec 2018 15:10

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Nee is niets voor me, ik ben onwijs tevreden met m’n eigen crème. Het is een moisturizer van Jetske Ultee. Ik heb ook haar reiniger en exfoliant en ze zijn echt zo fijn voor mijn huid.
#teammaple🍁
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers