Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Showbizz Baby's #1

<<

Anoniem304

Bericht 27 Nov 2018 12:57

Re: Showbizz Baby's

Oh please. Gaan we weer.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 27 Nov 2018 13:10

Re: Showbizz Baby's

Weet je ook waarom een teddybeer zo genoemd wordt CBL? Het komt van Theodore (Roosevelt, de Amerikaanse president) en is dus gebaseerd op een daadwerkelijke naam.

Ik vind het echt heel erg schattig klinken voor een meisje. Stoer en toch lief.
Let's discover the world together.
<<

caribbeanlover

Bericht 27 Nov 2018 13:20

Re: Showbizz Baby's

Cotton schreef:Oh please. Gaan we weer.


Ik ben niet de aanstichtster.
<<

Anoniem304

Bericht 27 Nov 2018 13:32

Re: Showbizz Baby's

caribbeanlover schreef:
Cotton schreef:Oh please. Gaan we weer.


Ik ben niet de aanstichtster.

Het wordt wel een beetje kinderachtig om altijd zo negatief te reageren op namen/zwangerschappen vind je niet?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 27 Nov 2018 14:15

Re: Showbizz Baby's

caribbeanlover schreef:
Dit is mijn mening, doe er mee wat je wilt. Jij geeft ook je mening, jouw goed recht! Als iemand mijn naam niet leuk vind ga ik niet lopen janken, jammer dan, het zij zo niet alles kan je leuk vinden! Deal with it!


Je snapt natuurlijk wel dat je eigenlijk hiermee aangeeft dat iedereen alles mag zeggen, zonder rekening te houden met gevoelens van anderen. Dus dat we dat ook niet meer bij jou hoeven te doen. Want zo kortzichtig is het dan wel.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 14:58

Bericht 28 Nov 2018 13:31

Re: Showbizz Baby's

Barry Atsma en Noortje Herlaar zijn 20 oktober ouders geworden van dochter Bobbi.
<<

Anoniem316

Bericht 28 Nov 2018 14:38

Re: Showbizz Baby's

Dat hebben ze lang geheim weten te houden dan.
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 14:58

Bericht 28 Nov 2018 14:41

Re: Showbizz Baby's

Ja, dat verbaasde mij ook. Fijn voor ze dat het niet eerder is uitgelekt.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 29 Nov 2018 17:48

Re: Showbizz Baby's

Dat hebben ze idd lang geheim gehouden.

Teddy stond ook op mijn lijstje. Maar vriend wilde niet zijn broertje heet namelijk T.ed.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Nov 2018 20:47

Re: Showbizz Baby's

Dee schreef:Dat hebben ze lang geheim weten te houden dan.


Op een gegeven moment ga je toch een keer wandelen, boodschappen halen voor de baby etc? Dat moet toch eens gezien zijn?
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 14:58

Bericht 10 Dec 2018 12:23

Re: Showbizz Baby's

Musicalster René van Kooten plaatst zojuist op Instagram het geboortebericht van zijn tweede dochter, Sophia Giulia. Het meisje is op 14 november met 26 weken via een keizersnede gehaald. René geeft aan dat de moeder plots erg ziek werd.

Het volledige bericht is te vinden via https://www.instagram.com/p/BrM_b0PHrI1/
<<

caribbeanlover

Bericht 10 Dec 2018 13:05

Re: Showbizz Baby's

Skyler schreef:Musicalster René van Kooten plaatst zojuist op Instagram het geboortebericht van zijn tweede dochter, Sophia Giulia. Het meisje is op 14 november met 26 weken via een keizersnede gehaald. René geeft aan dat de moeder plots erg ziek werd.

Het volledige bericht is te vinden via https://www.instagram.com/p/BrM_b0PHrI1/



Nu pas?
<<

Anoniem244

Bericht 10 Dec 2018 13:08

Re: Showbizz Baby's

Kan mij voorstellen dat ze het nog stil hebben gehouden voor iedereen (behalve vast voor de mensen die dicht bij hun staan)
26 weken is namelijk wel erg vroeg.
Fijn dat het de goede kant op lijkt te gaan
<<

Anoniem304

Bericht 10 Dec 2018 13:08

Re: Showbizz Baby's

Alles gelezen CBL?
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 14:58

Bericht 10 Dec 2018 13:11

Re: Showbizz Baby's

Ja, nu pas. :palm: Als een kindje met 26 weken zwangerschap ter wereld komt is dat behoorlijk kritiek. In zo'n heftige situatie heb je wel iets anders aan je hoofd dan het op de hoogte brengen van mensen buiten je persoonlijke kring.
<<

caribbeanlover

Bericht 10 Dec 2018 13:29

Re: Showbizz Baby's

Cotton schreef:Alles gelezen CBL?


Nee! Ga niet alles lezen lees al teveel de laatste tijd. Dan nog vind ik dat ze het laat naar buiten brengen hoe lullig ook.
<<

Anoniem304

Bericht 10 Dec 2018 13:36

Re: Showbizz Baby's

:palm:
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1430

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:26

Bericht 10 Dec 2018 13:41

Re: Showbizz Baby's

caribbeanlover schreef:
Cotton schreef:Alles gelezen CBL?


Nee! Ga niet alles lezen lees al teveel de laatste tijd. Dan nog vind ik dat ze het laat naar buiten brengen hoe lullig ook.


Alsof ze verplicht zijn dat binnen een bepaalde termijn te doen... :palm:
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 14:58

Bericht 10 Dec 2018 13:51

Re: Showbizz Baby's

Verder alles goed CBL? Zowel kind als moeder hebben moeten vechten voor hun leven. Ik vind je reactie tamelijk ongepast.
<<

caribbeanlover

Bericht 10 Dec 2018 13:55

Re: Showbizz Baby's

Skyler schreef:Verder alles goed CBL? Zowel kind als moeder hebben moeten vechten voor hun leven. Ik vind je reactie tamelijk ongepast.


Wat jij wil!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 10 Dec 2018 14:00

Re: Showbizz Baby's

CBL. Soms vraag ik mij af of je wel gevoel hebt voor de medemens? Als het om dieren gaat heb je dat zeker, maar richting de medemens mis ik het af en toe bij je.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 14:58

Bericht 10 Dec 2018 14:02

Re: Showbizz Baby's

Zou je ook zo reageren als het om een forumster ging, CBL? Hier op het forum zijn ook kindjes geboren rond deze termijn. Blijkbaar besef je niet hoe intens een vroeggeboorte is. Wat je zegt kan ronduit kwetsend worden opgevat.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 10 Dec 2018 14:24

Re: Showbizz Baby's

Jeetje CBL. Kom op zeg.. Dit slaat echt helemaal nergens op.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 15 Dec 2018 11:00

Re: Showbizz Baby's

Oh Cbl... wat je nu zegt kan gewoon ècht niet.
Ergens ben ik blij voor je, dat je dit zegt geeft aan dat je in je directe omgeving nog geen (extreme) vroeggeboorte hebt meegemaakt. Anders zou je dit soort dingen niet zeggen.

En daarbij, al was het kindje op tijd geboren en ze hielden het een jaar stil, dat is aan hen. Ik geloof niet dat jij daar ook maar ene fluit over in te brengen hebt.
<<

Anoniem248

Bericht 15 Dec 2018 11:50

Re: Showbizz Baby's

Groot gelijk dat ze het nu pas naar buiten brengen, ik had het niet eens raar gevonden als ze nog langer hadden gewacht. Wat zullen zij in een rollercoaster gezeten hebben. Denk ook niet dat die rollercoaster al voorbij is.

CBL, een baby die met 26 weken zwangerschap geboren wordt, is niet zomaar even een kindje wat ‘af’ en ‘klaar’ is he? Rond die termijn is een baby helemaal niet rijp om buiten de buik te overleven. Die eerste weken, zo dan niet maanden zijn zó spannend. En daarbij is de kans ook aanwezig dat je kindje jarenlang, zo dan niet levenslang de schade van een vroeggeboorte met zich meedraagt. Dat is wel iets meer dan ‘hoe lullig ook’. Mogen ze die schok even te boven komen?
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers