Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 05 Dec 2018 13:09

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Plien schreef:
Emma schreef:
Plien schreef:Och jee wat rot Emma. Misschien een optie om eens een afspraak te maken bij huisarts of gyn? Was je vorig jaar snel zwanger of duurde het toen ook een tijdje?


Bedankt voor je reactie! Toen duurde het ook een tijdje. Ik wil aan de ene kant wel naar de huisarts maar aan de andere kant wil ik liever nog even wachten. Ik denk als we thuis weer wat meer rust hebben dat het misschien wel komt.

En doe je ook ovulatietesten? Zo niet dan geeft dat wellicht wat inzicht in je cyclus. Ik hoop voor je dat je gauw een goede zwangerschap hebt!


Zie nu pas dat ik hier helemaal niet meer op heb gereageerd. Ik ben net weer begonnen met ovulatietesten, ben benieuwd. Had dat al een tijdje gedaan maar toen beheerste het echt mijn dagelijkse leven dus toen ben ik er maar weer mee gestopt.

Dank je!

Vandaag is het precies een jaar geleden dat ik een positieve test had, toch wel confronterend dat we nog steeds met lege handen staan :cry:
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 05 Dec 2018 13:29

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Wat lijkt me dat moeilijk, Emma :hug:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 05 Dec 2018 21:31

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Knuffel Emma :hug:

Ik sluit aan in het zieke kindjes rijtje :thumbdown: M werd vanmorgen om 5.45 huilend wakker (normaal is het 7.00-7.30) ik dacht dat het 7.00 was, maar voelde me wel erg moe nog, nou het was dus een uur vroeger... bij ons gelegd, wilde niet meer slapen, alleen hangen en elke 10 seconden in een andere houding. Ze was erg warm en wilde niet eten, temperatuur bleek 39.3 en die zakte pas na 3 zetpillen (was al boven de 40 gegaan). Gelukkig heeft ze wel goed gedronken en we hebben de dag op de bank doorgebracht met boekjes en heel veel tiktak, bumba en juf roos (wat is dat tenenkrommend irritant trouwens) en ze wilde zelfs een paar hapjes avondeten. Ze ging ook prima slapen, dus fingers crossed...
december 2016
juli 2019
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 05 Dec 2018 21:41

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Hier ook twee ventjes met koorts. Ze lijken er weinig last van te hebben, ze zijn een halve dag bij de gastouder geweest (standaard op woensdag) en ze hebben allebei veel geslapen vandaag.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 06 Dec 2018 13:15

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Ik wil even kwijt dat ik stoei met het stukje bij beetje loslaten van mijn kind (in hoeverre dat al aan de orde is als hij 7 weken is). Ik vind het fijn om soms even iets voor mezelf te doen en wat makkelijker uit de voeten te kunnen i.p.v. alles goed voor te moeten bereiden (wagen,maxi-cosi, luiertas, eettijden). Ik vind het ook fijn dat de oma's zo een beetje kunnen oefenen en mijn kind goed leren kennen voordat ze straks een hele dag gaan oppassen. Ik ben steeds maar een uur of paar uurtjes weg en dan weer extra blij als ik hem zie. Maar toch blijft het dubbel voelen (achteraf meestal). Ik heb soms het idee dat ik het ook een beetje doe omdat iedereen zegt dat het ook goed is om dingen alleen te doen. En ik voel dat ook zo op het moment dat ik weg ben maar ik vind het gewoon moeilijk in welke mate (hoevaak/hoelang) dit goed voor mij voelt :).

Verder moet ik met 12 weken weer gaan werken en zie daar nu al tegenop. Niet tegen het werken maar omdat ik hem dan moet missen en hij mij (denk ik). Nu heb ik nog wat vakantiedagen over en mijn baas opperde laatst zelf dat ik er eventueel nog wat aan vast kon plakken als ik dat wilde. Zal ik dat doen? Of dit liever bewaren zodat ik meer vakantie kan nemen nadat ik weer gestart ben met werken. Het zou dan maar gaan om 1 week (of eventueel 2 weken) extra verlof. Ik ben weer lekker alles aan het overdenken merk ik, wel fijn om het hier even kwijt te kunnen.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 06 Dec 2018 13:20

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Lot, logisch dat je je zo voelt, hij is nog maar 7 weken :) Gewoon doen wat voor jou goed voelt en niet weggaan omdat anderen vinden dat je dingen voor jezelf moet doen. Je baby is nog maar zo klein, dat komt heus wel goed.
En of je er nog vakantie aan vast moet plakken is natuurlijk helemaal aan jou. Ik had het superfijn gevonden na mijn verlof en het zeker gedaan. Maar ik hoor ook wel van moeders die juist weer heel erg uitkeken naar aan het werk gaan. Moet je het nu al beslissen of kun je ook over een paar weken nog beslissen wat je fijn lijkt? Vijf weken is nog best lang natuurlijk.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 06 Dec 2018 13:33

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Ah wat vervelend Lot dat je dit gevoel hebt. Ik ben het met Suus eens. Niet weggaan omdat anderen vinden dat dat moet. Ik geloof ook niet per se dat oefenen met weggaan per definitie nodig is voor jou of je baby, maar dat zal per persoon verschillen. Dus als je dat wel graag wil, vooral wel doen :). Wat betreft je werk, inderdaad, wanneer moet je beslissen? Kan dat ook op het laatst? Ik zou met je baas overleggen wanneer hij wil dat je het doorgeeft. Als dat later kan, dan zou ik er tot je echt moet beslissen, er zo min mogelijk over nadenken. En de beslissing uitstellen tot het moment dat hij ook echt gemaakt moet worden. Tot die tijd kan dat heel veel intern dialoog schelen ;-).
<<

Anoniem304

Bericht 06 Dec 2018 13:43

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Ik ben voordat ik weer aan het werk moest geloof ik maar 2 of 3 keer 'alleen' weggeweest. Ik had er geen behoefte aan. G ging een week voordat ik weer aan het werk moest wennen bij de opvang en toen is ze ook een middag bij m'n schoonouders geweest die 1 dag in de week zijn gaan oppassen.
Ik was er weer heel erg aan toe om te gaan werken toen, maar dat had ik 4-5 weken eerder echt niet gedacht hoor.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 06 Dec 2018 14:21

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Ow Lot, hij is pas 7 weken, je bent nog 5 weken thuis hier na, je bent pas net over de helft, gun jezelf die tijd je hoeft nog helemaal niet de deur uit zonder hem. In die 5 weken veranderd zo'n kleintje ook nog zoveel dat in de laatste week wennen voor de oma's ook vroeg genoeg is hoor en anders komen ze maar bij jou op bezoek en verschonen ze een luier.

Ik denk dat ik bij beide kinderen nagenoeg nog gewoon niet zonder ze weg geweest was met 7 weken, dat was niet praktisch met de borstvoeding en ik wilde ze simpelweg gewoon nog bij me hebben. Ik had het met de jongste heel sterk, hij wilde ook heel graag bij mij zijn en minder graag bij mijn man die eerste periode, mijn man bleef dan vaak thuis met de oudste en ik nam de jongste zelfs mee als ik even een boodschap ging doen. Komt vanzelf goed hoor.

Ik heb beide kinderen ook maar een halve dag laten wennen voordat ik weer ging werken, dat wennen is toch meer voor de moeders dan voor die hele kleine hummeltjes en ik wilde ze gewoon graag zo veel mogelijk bij me hebben zo lang ik nog vrij was.
Ik heb beide keren wel nog een maand vakantie aan mijn verlof geplakt en moest pas weer gaan werken toen ze 15 en 16 weken waren. Bij de oudste had ik verlof in de wintermaanden en was ik er ook wel weer aan toe om te gaan werken, bij de jongste was ik in de zomer vrij en had ik nog wel langer gewild maar was het wel ok om hem naar de gastouder te brengen op dat moment. Ik ben ook gewoon bij beide jongens weer 32 uur gaan werken meteen en dat was prima.

Leg jezelf niet teveel druk op hoor, over een week of 4 een keer gaan nadenken over wennen is vroeg genoeg.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1498

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:29

Bericht 06 Dec 2018 16:25

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Ik wil even kwijt dat ik vanmiddag zo ontzettend geschrokken ben en wat er gebeurde, ondanks dat het goed afliep, niet zo goed los kan laten. De nare 'wat als' komt steeds in mijn hoofd op als ik naar mijn jongste dochter kijk :(
Ik was oudste ergens mee aan het helpen op haar slaapkamer en L. (ruim 2,5) was op haar slaapkamer op dezelfde verdieping aan het spelen. Ik hoorde haar wat herrie maken en dacht dat ze weer in haar kledingkast geklommen was. We zitten nogal midden in de fase dat ze álles uitprobeert, de gekste stunts uit haalt, nergens naar luistert en weg loopt. Dus ik besloot direct maar even te gaan kijken toen ze niet reageerde op mijn vraag wat ze aan het doen was. Op het moment dat ik twee stappen doe en zicht krijg op het slaapkamertje van jongste sloeg de schrik me echt om het hart. Ze zat op haar knieën op haar vensterbank voorover gebogen naar buiten te reiken voor een wijd open raam! :shock: Wij hebben van die Velux kiepramen op de eerste verdieping en achteraf begrijp ik van haar dat ze aan de stok is gaan hangen waarmee wij het raam kunnen openen. Dat gaat helemaal niet zo lichtjes meestal en ik had nooit gedacht dat zij dat met haar kleine lijfje voor elkaar zou krijgen. Wel dus! Ze probeerde 'm zelf weer dicht te trekken en leunde daarom naar voren. Brrr, de gedachte dat ze elk moment zo dat raam uit had kunnen kukelen en vier meter naar beneden zou vallen :pale: Gelukkig was ik in een paar stappen bij haar en heb ik haar heel erg snel voor het raam weg kunnen grissen. Mijn emotionele reactie daarna maakte weinig indruk, ze gaf me een kus en aaide over mijn wang en begon toen te mopperen dat ze zelf het raam dicht had willen doen....

Heeft me wel weer even met de neus op de feiten gedrukt, een ongeluk zit in zo'n klein hoekje! Slechts een paar meter van me verwijderd en een paar minuten uit mijn zicht. Met dit kind sta ik echt doodsangsten uit. Het liefst bind ik d'r gewoon aan me vast met zo'n tuigje.
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 06 Dec 2018 16:29

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Oh jeetje Lilou, wat ongelofelijk schrikken zeg. Je moet je niet schuldig voelen hoor, dit kan de beste ouder overkomen.
2012 & 2016
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 06 Dec 2018 16:59

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Jemig Lilou, ik snap dat je je kapot bent geschrokken!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 06 Dec 2018 19:52

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Ik zou me ook dood schrikken Lilou!
⁠♡♡♡
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 06 Dec 2018 20:04

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Wat vreselijk eng Lilou.
Let's discover the world together.
<<

ChiQ

Bericht 06 Dec 2018 20:35

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Ik heb diezelfde Velux kiepramen en zelf vind ik dat ze megamakkelijk open gaan. Vandaar dat ik de haakstokken altijd weg leg. Ik snap dat je geschrokken bent, pff!
<<

Anoniem298

Bericht 06 Dec 2018 21:44

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Ohhh Lilou, ik weet precíes hoe je je voelt! Mijn dochter deed enkele weken geleden namelijk hetzelfde, brrr. Ik schrok me echt helemaal kapot! Gelukkig is het goed afgelopen, je moet er toch inderdaad niet aan denken wat er had kunnen gebeuren.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 07 Dec 2018 10:59

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Wat een schrik Lilou!
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 07 Dec 2018 20:26

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Bedankt voor de reacties dames. Aan de ene kant fijn om te lezen dat jullie ook graag dicht bij je kind bleven aan de andere kant doet me dat ook schuldig voelen alsof ik al te vaak weg ben geweest
(als ik lees 2/3x in jullie verlof). Ik heb hem nu steeds even weggebracht als ik naar de fysio moet, een keer om zelf even bij te slapen, als ik even naar het centrum ging etc. Eigenlijk steeds maar 1 of 2 uurtjes, ik geef ook borstvoeding maar ga dan tussen de voedingen. Of als het zo uitkomt geef ik een fles borstvoeding mee. Gingen jullie weleens weg als kind bij papa bleef? Voor mij voelt dat toch anders. Volgende week ga ik een middag naar de kapper en in het weekend uiteten met mijn vriend, twee keer oppas dus. Nu moet ik ook zeggen dat we wel een heel relaxed kind hebben, als hij meer zou huilen zou ik hier meer moeite mee hebben denk ik. Het is zo dubbel, ik vind het leuk om even weg te gaan maar ik mis hem ook. En straks moet ik hem nog meer missen.

Ik merk wel dat ik meer mijn gevoel moet volgen. Ik had mijn kind ook na 3 weken een nachtje op zijn eigen kamer gelegd, daarna weer snel terug bij ons gelegd, het voelde niet goed. Het gaat soms zo tussen verstand en gevoel. Of geen verstand, maar meer hoe het hoort, of hoe andere mensen het doen/wat ik ken en denk wat goed is. Dat moet ik nog een beetje leren denk ik :). Nu las ik vandaag op instagram ook twee mooie teksten van moeders over je kind weken bij je dragen, geen kraambezoek ontvangen de eerste weken etc. En dan ga ik weer twijfelen of ik het wel goed heb gedaan. Maar ik heb het wel goed gedaan, ik ben er altijd voor hem. Gewoon een lekkere emo week heb ik. Dan heeft hij vandaag ook nog zijn prikjes gehad, we zijn beide helemaal van slag.

Joey en Suus: ik denk juist dat het misschien fijn is om hier wel een beslissing over te nemen, parkeren vind ik moeilijk :). Het rooster moet gemaakt worden dus moet het wel een deze weken weten.

Lilou: de kiepramen kunnen dus ook helemaal open begrijp ik? Dat is wel ontzettend schrikken ja, goed dat je meteen bent gaan kijken en niet hebt gewacht.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 08 Dec 2018 07:38

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Lieve Lot, stop met twijfelen of je het wel goed (genoeg) doet voor je kind! Uit jouw posts spreekt zoveel liefde voor hem. En dát is precies wat hij nodig heeft en dus ook krijgt. En dan maakt het echt niet zoveel uit dat je af en toe eens een paar uurtjes voor jezelf neemt of dat hij op zijn eigen kamertje slaapt. Durf wat meer te vertrouwen op jouw moedergevoel want volgens mij is dat ruim aanwezig.

Ik vond het ook fijn om af en toe wat voor mezelf te doen en had/heb ruimte ook nodig. Ik voel me daar niet schuldig over. Het maakt me gelukkiger en daardoor ben ik een leukere moeder.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 09 Dec 2018 17:23

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Urban Naked schreef:He bah salome, beterschap.

Ik ga deze week maar eens een afspraak maken bij de huisarts voor Louis. Hij heeft eigenlijk altijd dunne ontlasting. Hij oogt verder niet ziek en groeit ook prima (ik vind hem wel tenger maar niet overdreven). Daarom heb ik er nooit iets achter gezocht. Nu hij wat interesse in de wc begint te krijgen besef ik pas dat het voor hem niet te doen is: hij heeft nooit een fatsoenlijke drol en kan dus ook niet goed aanvoelen wanneer hij aandrang heeft. Hij heeft gemiddeld wel 4 dunne broeken per dag.
Heeft iemand zoiets wel eens meegemaakt? En dan vooral icm verder goed gezond zijn (op het oog)?

Edit: hij is 2, wordt in maart 3.
Even een vervolgde hier op: ik ben vorige week met hem bij de huisarts geweest. Die vond L wel erg dunnig. Een intolerantietest vond hij geen handige eerste stap. Ik heb een poepmonster (Ha!) opgestuurd naar het lab en we houden nu twee weken bij wat hij precies eet en drinkt en hoeveel poepluiers hij heeft. We hebben er een speciaal whatsappgroepje voor aangemaakt, dat exporteer ik dan volgende week naar een wordbestand als ik naar de huisarts ga.
#teammaple🍁
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 09 Dec 2018 17:25

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Oh en Lot, ik ben het helemaal eens met Lady: uit wat je hier schrijft maak ik op dat je het hartstikke goed doet en het is echt zo wennen in het begin. Niet alleen met hoe je voor zo’n baby moet zorgen maar ook in hoe je jezelf ziet als moeder en als vrouw, logisch dat je gaat vergelijken met anderen hoor in zo’n zoektocht. Maar volgens mij doe je het top.
#teammaple🍁
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 09 Dec 2018 18:15

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Urban Naked schreef:
Urban Naked schreef:He bah salome, beterschap.

Ik ga deze week maar eens een afspraak maken bij de huisarts voor Louis. Hij heeft eigenlijk altijd dunne ontlasting. Hij oogt verder niet ziek en groeit ook prima (ik vind hem wel tenger maar niet overdreven). Daarom heb ik er nooit iets achter gezocht. Nu hij wat interesse in de wc begint te krijgen besef ik pas dat het voor hem niet te doen is: hij heeft nooit een fatsoenlijke drol en kan dus ook niet goed aanvoelen wanneer hij aandrang heeft. Hij heeft gemiddeld wel 4 dunne broeken per dag.
Heeft iemand zoiets wel eens meegemaakt? En dan vooral icm verder goed gezond zijn (op het oog)?

Edit: hij is 2, wordt in maart 3.
Even een vervolgde hier op: ik ben vorige week met hem bij de huisarts geweest. Die vond L wel erg dunnig. Een intolerantietest vond hij geen handige eerste stap. Ik heb een poepmonster (Ha!) opgestuurd naar het lab en we houden nu twee weken bij wat hij precies eet en drinkt en hoeveel poepluiers hij heeft. We hebben er een speciaal whatsappgroepje voor aangemaakt, dat exporteer ik dan volgende week naar een wordbestand als ik naar de huisarts ga.


Ben benieuwd of daar wat uitkomt. Is wel vreemd altijd 'diarree'.
Wat is dunnig? Of groeit hij ook minder goed.
Kan natuurlijk ook zijn bouw zijn.
2016
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 09 Dec 2018 21:04

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Dank Lady en UN, heel lief, jullie lijken me ook wel relaxte moeders met een goede balans in het (moeder)leven en vooral acceptatie van hoe het soms nu eenmaal is en ook wel humor (ook niet onbelangrijk om relaxed te kunnen blijven). Ik wil ook te snel en teveel. Ik las laatst een mooie reactie op Instagram over je leven als nieuwbakken moeder: optimaal cocoonen, steeds een stapje erbij en zo nodig weer een stapje terug (je kind bepaalt de snelheid) en zo zit je na een jaar weer op het ‘nieuwe normaal’. Dat sprak me wel aan, nu nog toepassen he :)
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 10 Dec 2018 07:15

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Lot, gewoon doen wat voor jou goed voelt! Een baby krijgt er uiteraard niks van om even een paar uur bij iemand anders te zijn maar je hoeft je niet verplicht te voelen om dat nu al te doen. Als het wel fijn voelt of beter uit komt is daar natuurlijk echt helemaal niks verkeerd aan. Gewoon overal niet teveel over nadenken maar gewoon doen wat je gevoel zegt!
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 10 Dec 2018 09:23

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Salome schreef:Ben benieuwd of daar wat uitkomt. Is wel vreemd altijd 'diarree'.
Wat is dunnig? Of groeit hij ook minder goed.
Kan natuurlijk ook zijn bouw zijn.


Ja dunnig, tenger gebouwd meer denk ik. Ik was zelf vroeger ook zo, lange dunne armen en benen, dat is wel goed gekomen gelukkig :)
De eerste twee jaar was hij onwijs vaak ziek en sliep daardoor ook slecht, maar dat gaat het afgelopen half jaar heel goed eigenlijk dus had ik verwacht dat hij wel wat dikker zou gaan worden. Maar misschien past het idd gewoon bij hem. Ik hoop dat er niks geks is.

Lot dankjewel. Zo relaxt als ik misschien lijk ben ik niet altijd. Het klopt dat weinig dingen me echt boeien, en ik stress niet snel over eten, vieze kleding, gevaarlijke klimsituaties, stokken opeten ( :palm: ) of als er eentje eens achterover van de bank afdondert. Maar ik raak onwijs gestresst van al de herrie in m’n huis, en dat ze me continu aanspreken. Heel normaal gedrag en ik ben hun moeder dus het is logisch dat ik beschikbaar moet zijn voor ze. Maar ik ben daar zo niet voor gemaakt en ik raak er soms buiten zinnen door. Gelukkig mag ik als m’n man er is op die momenten op m’n kamer gaan liggen.
#teammaple🍁
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers