Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Showbizz nieuws en foto's!

<<

Anoniem244

Bericht 12 Aug 2018 22:37

Re: Showbizz nieuws topic!

Wist ik ook niet Haha

Opzich snel na overlijden van zijn vrouw vind ik niet heel raar. Zulke dingen gebeuren en er is een lang ziekbed aan vooraf gegaan.
Onder een fb bericht had ook een vriendin van de overleden vrouw gereageerd dat zij juist zou willen dat hij weer gelukkig is.
Qua leeftijdsverschil, behoorlijk groot maar vind ik ook nog niet zo’n ramp, zolang ze beide meerderjarig zijn.

Maar dat zij een fan is vind ik dan wel weer bizar en geloof dan niet zo in haar goede intenties.
<<

Anoniem248

Bericht 13 Aug 2018 05:44

Re: Showbizz nieuws topic!

Was het bij André en Rachel Hazes niet een soortgelijk verhaal?

Het klinkt inderdaad wel erg bijzonder.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2813

Geregistreerd: 19 Okt 2013 10:39

Bericht 13 Aug 2018 06:04

Re: Showbizz nieuws topic!

Ik had er ook gelijk een stan idee bij. Maar je kan het natuurlijk ook anders bekijken, als zij zo vaak bij die concerten te vinden is komen ze elkaar waarschijnlijk vaak tegen. Ik vind 35 jaar leeftsijdsverschil daarentegen niet echt gezond klinken. 35 is gewoon erg veel. En zij mag dan wel volwassen zijn, maar komt eigenlijk ook pas net kijken. Maar goed, als zij er allemaal blij van worden.
<<

Anoniem243

Bericht 14 Aug 2018 16:13

Re: Showbizz nieuws topic!

Bliss schreef:
Carrie schreef:Stan is een samenvoeging van het woord stalker en fan, Stan. Het nummer Stan van Eminem gaat daar ook over.


Haha ik heb dit nummer duizend keer geluisterd vroeger, kan het woord voor woord meerappen, maar nooit geweten dat het een samenvoeging van stalker en fan is. :shock:
Ik vind het ook een raar verhaal overigens, beetje eng inderdaad!


Dit.
Mind. Is. Blown.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 14 Aug 2018 16:22

Re: Showbizz nieuws topic!

Sookie schreef:
Bliss schreef:
Carrie schreef:Stan is een samenvoeging van het woord stalker en fan, Stan. Het nummer Stan van Eminem gaat daar ook over.


Haha ik heb dit nummer duizend keer geluisterd vroeger, kan het woord voor woord meerappen, maar nooit geweten dat het een samenvoeging van stalker en fan is. :shock:
Ik vind het ook een raar verhaal overigens, beetje eng inderdaad!


Dit.
Mind. Is. Blown.


+1... big time
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 16 Aug 2018 09:38

Re: Showbizz nieuws topic!

Ik wist het ook niet, maar zit wel logica in! Spuit 113 ofzo.

Een tijdje geleden werd Nev Schulmann (Catfish) beschuldigd van seksuele intimidatie. MTV heeft daarop de opnames stilgelegd en heeft onderzoek laten doen, omdat zij zulke aantijgingen serieus nemen. Inmiddels wordt het niet aannemelijk geacht dat de omschreven intimidatie heeft plaatsgevonden en zijn de opnames hervat. Max Joseph, zijn sidekick, heeft aangekondigd dat hij na dit seizoen stopt, omdat hij het film maken en zijn functie als show host niet meer kan combineren. En ik las net bij de baby’s topic dat Nev en z’n vrouw hun tweede kindje verwachten.

Helemaal up to date toch? Haha!
L2014 & H2017
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Aug 2018 11:31

Re: Showbizz nieuws topic!

Fiederilsje schreef:Ik wist het ook niet, maar zit wel logica in! Spuit 113 ofzo.

Een tijdje geleden werd Nev Schulmann (Catfish) beschuldigd van seksuele intimidatie. MTV heeft daarop de opnames stilgelegd en heeft onderzoek laten doen, omdat zij zulke aantijgingen serieus nemen. Inmiddels wordt het niet aannemelijk geacht dat de omschreven intimidatie heeft plaatsgevonden en zijn de opnames hervat. Max Joseph, zijn sidekick, heeft aangekondigd dat hij na dit seizoen stopt, omdat hij het film maken en zijn functie als show host niet meer kan combineren. En ik las net bij de baby’s topic dat Nev en z’n vrouw hun tweede kindje verwachten.

Helemaal up to date toch? Haha!


Iedere tv zender zou dat serieus nemen lijkt me. Ben benieuwd.
<<

Anoniem304

Bericht 16 Aug 2018 11:34

Re: Showbizz nieuws topic!

Naar wat precies ben je benieuwd?

En nee niet iedere TV zender neemt dat serieus. Kijk maar eens naar TLC, die 19 Kids and Counting gewoon door wilde laten gaan nadat bekend werd dat Josh aan z'n zusjes had gezeten.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 16 Aug 2018 12:08

Re: Showbizz nieuws topic!

Je zou mogen verwachten dat elke zender het serieus neemt, maar zie Cotton’s voorbeeld.
L2014 & H2017
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 16 Aug 2018 15:09

Re: Showbizz nieuws topic!

<<

Geel

Bericht 16 Aug 2018 15:14

Re: Showbizz nieuws topic!

:-( wat was ze bizar goed.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 16 Aug 2018 18:36

Re: Showbizz nieuws topic!

Echt heel verdrietig.
L2014 & H2017
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 06 Sep 2018 20:59

Re: Showbizz nieuws topic!

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 02 Dec 2018 13:33

Re: Showbizz nieuws topic!

Ik kreeg net een melding van RTL Boulevard dat acteur Dave Mantel gisteren plotseling is overleden! Hij was 37 jaar, echt zo naar. Heel eng vind ik dit soort dingen altijd.

https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... -overleden
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem298

Bericht 02 Dec 2018 13:41

Re: Showbizz nieuws topic!

Ik las het ook net, zo afschuwelijk :-( zo jong ook, pfff.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 02 Dec 2018 14:47

Re: Showbizz nieuws topic!

Had een topic ervoor geopend bij Algemeen. Niet aan deze pijler gedacht..
Vind het echt zo heftig!
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 02 Dec 2018 15:11

Re: Showbizz nieuws topic!

Wat erg
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem247

Bericht 08 Dec 2018 11:55

Re: Showbizz nieuws topic!

Weer een jong iemand overleden. Desiree Viola. Bekend van het tweede seizoen Nieuwe Tijden als Fien en als prinses Roos van de Vlaamse kinderserie Prinsessia. Doodsoorzaak is nog onbekend. Ze was pas 26.

https://www.ad.nl/show/nieuwe-tijden-ac ... ~afde2c15/

Afbeelding
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 08 Dec 2018 13:09

Re: Showbizz nieuws topic!

Wat erg!
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Dec 2018 13:16

Re: Showbizz nieuws topic!

Wat erg zeg ook zo jong. Ik ben vooral geschrokken dat de doodsoorzaak van Dave hartfalen is dat is wat ik heb. Hij wist niet dat hij het had en als ze erachter waren gekomen had hij medicatie kunnen gebruiken. Hij had er dan net zoals mee kunnen leven en gewoon oud mee kunnen worden. Heel erg naar!
<<

Anoniem247

Bericht 08 Dec 2018 19:39

Re: Showbizz nieuws topic!

Ik heb al ergens gelezen dat het waarschijnlijk om zelfdoding gaat. Echt triest..
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Dec 2018 22:18

Re: Showbizz nieuws topic!

Ava schreef:Ik heb al ergens gelezen dat het waarschijnlijk om zelfdoding gaat. Echt triest..


Bij hem of dat meisje. Bij hem is hartfalen de oorzaak, want dat is naar buiten gekomen. Dus lijkt me dat de waarheid.
<<

Anoniem244

Bericht 08 Dec 2018 23:14

Re: Showbizz nieuws topic!

Van dat meisje bedoeld ze. De Vlaamse media heeft het over zelfmoord
<<

Anoniem247

Bericht 09 Dec 2018 00:03

Re: Showbizz nieuws topic!

Ja sorry dat meisje inderdaad.
<<

Anoniem298

Bericht 10 Dec 2018 11:43

Re: Showbizz nieuws topic!

VorigeVolgende

Terug naar Nieuws & actualiteiten

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers