Wij hebben verschillende keren gevlogen met Ryanair en eigenlijk altijd wel tevreden geweest. Ook eigenlijk nooit vertraging gehad, we kwamen meestal zelfs vroeger aan.
Enkel de afgelopen keer op de terugweg van Berlijn naar huis ging het vliegen niet door vanwege hevige sneeuwval maar dat was de beslissing van de luchthaven waar we zouden landen dus kon Ryanair eigenlijk niets aan doen. Enige is wel dat we zelf hebben moeten zoeken naar een oplossing om thuis te raken en ook de communicatie (dat we niet zouden vliegen) vonden we heel slecht. Geen idee hoe dat bij andere vliegmaatschappijen is, misschien is het overal wel dat je zelf voor een oplossing moet zoeken. Wij zijn toen met de trein naar huis gegaan en hebben toen gezegd dat we niet meer met Ryanair wilden vliegen.
Achteraf kregen we nog een cheque, deze aan onze bank bezorgd en we kregen deze terug met de mededeling dat de (administratie)kosten van het innen van deze cheque hoger ligt dan de waarde van de cheque zelf. Dus contact gezocht met Ryanair en uiteindelijk (na een hele tijd) het geld toch zo gestort gekregen.
De keren dat we vlogen met Ryanair hebben we altijd wel meer betaald voor het kiezen van zitplaatsen en ook voor bagage.
Oh en ervoor (toen we Berlijn geboekt hadden) trouwens ook dat onze heenvlucht gecanceld werd ivm staking dus toen kregen we wel het bedrag terugbetaald dacht ik en waardebonnen. We wilden daarna eigenlijk al niet met Ryanair vliegen maar door die waardebonnen toch nog opnieuw een andere vlucht naar Berlijn geboekt. Wel met een bang hartje want wat als de vlucht weer gecanceld zou worden...
Dit jaar hebben we gevlogen met Brussels Airlines en zijn heel tevreden. Op de terugweg hadden we wat vertraging en kregen in het vliegtuig pralines
Bisq, dat is wel raar zeg, de piloot kwijt!
Dan zit je niet echt meer relaxed, nee...
If you cannot do great things, do small things in a great way.