Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Partner irritatie topic

<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 06 Dec 2018 07:54

Re: Partner irritatie topic

Van dat gewone onthardingszout voor in de vaatwasser. Meestal de goedkoopste. Ik heb geen voorkeur!
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Anoniem328

Bericht 06 Dec 2018 09:35

Re: Partner irritatie topic

Volgens mij hebben wij ook gewoon los zout en geen blokje maar is bij ons het plastic wel altijd nat. Ik zal vanavond eens kijken! Want het is super irritant dat de helft van de vaat nog zeiknat is.
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Dec 2018 10:06

Re: Partner irritatie topic

Minx schreef:
caribbeanlover schreef:
Guattari schreef:
Voor mezelf gesproken ben ik gemotiveerder om iets bij te houden dan vanaf het begin alles zelf te moeten doen (bijv. keuken schoon achterlaten, want de huishoudelijke hulp heeft de basis al gelegd/gedaan.) Ik wil niemand beledigen, maar verder kan ik me gewoon echt niet goed indenken dat een volwassene zich gedraagt alsof hij in een hotel is/als kind - niet zelf je gebruikte spullen opruimen.

De mentale load herken ik wel uit het verleden; die digitale agenda klinkt als een heel goede weg naar een oplossing/meer rust. Fijn dat het werken met een digitale agenda het voor jullie aanzienlijk heeft verbeterd! Heb jij nooit de neiging gehad om het in de stront te laten lopen als het jullie niet beiden raakte? Dat deed ik in dan soms wel; was dus niet alleen een neiging.


Waarom noem je een hotel als voorbeeld? Alsof het normaal is om daar rotzooi te maken, want de housekeeping ruimt het toch wel op die overigens voor zover ik weet ik BNederland niet aan persoonlijke dingen mag zitten. Op vakantie leggen ze mijn pyama in een bepaalde vorm en verplaatsen ze ze dingen. Zolang er niks weg is geen probleem hoor! In hotels ben ik ook netjes/opgeruimd zoals thuis en vind dat normaal dus zoals het hoort. Housekeeping heeft al genoeg te doen en weinig tijd per kamer om schoon te maken. Als her en der kleding ed ligt, ook op de grond vind ik dat gewoon aso en lullig voor hun.


Ken je dat niet? Dat mensen (met name moeder vaak) zeggen: ‘t is hier geen hotel!


Ik ken die uitdrukking zeker, maar omschreef het alsof je in een hotel maar overal je spullen kan rond laten slingeren en dat dat normaal is omdat het een hotel is.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 06 Dec 2018 11:04

Re: Partner irritatie topic

caribbeanlover schreef:
Minx schreef:
caribbeanlover schreef:
Waarom noem je een hotel als voorbeeld? Alsof het normaal is om daar rotzooi te maken, want de housekeeping ruimt het toch wel op die overigens voor zover ik weet ik BNederland niet aan persoonlijke dingen mag zitten. Op vakantie leggen ze mijn pyama in een bepaalde vorm en verplaatsen ze ze dingen. Zolang er niks weg is geen probleem hoor! In hotels ben ik ook netjes/opgeruimd zoals thuis en vind dat normaal dus zoals het hoort. Housekeeping heeft al genoeg te doen en weinig tijd per kamer om schoon te maken. Als her en der kleding ed ligt, ook op de grond vind ik dat gewoon aso en lullig voor hun.


Ken je dat niet? Dat mensen (met name moeder vaak) zeggen: ‘t is hier geen hotel!


Ik ken die uitdrukking zeker, maar omschreef het alsof je in een hotel maar overal je spullen kan rond laten slingeren en dat dat normaal is omdat het een hotel is.

Nee, er wordt mee bedoeld dat er niet alleen maar komt om te eten en te slapen maar dat je ook geacht wordt om iets te doen
30-04-2017
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Dec 2018 10:28

Re: Partner irritatie topic

Ik ben binnenkort jarig en we hadden al ergens gereserveerd waar ik gratis kan eten op de dag zelf. Het is een all you can eat buffetrestaurant.
We hadden om 19.00 gereserveerd en dan kan je 3 uur eten. Mijn ouders gaan mee. Gister zei mijn man dat hij er niet zoveel zin in heeft en ook denkt hij dat mijn ouders niet vaak eten gaan halen hooguit 2x. Hij vind dat zonde van het geld en denkt ook dat ze het niet zo leuk zullen vinden (ondanks dat mijn moeder zei het niet erg te vinden en zelfs leuk).
Mijn man is erg druk op zijn werk zeker in deze tijd, maar op vrijdagen sowieso. Hij valt dan vaak 's avonds in slaap op de bank, maar eet wel laat zo rond 20.00 (op vrijdagen eten we vaak op aparte tijden).
Dan denk ik dat kan je wel! Hij wilde liever de dag erna omdat hij dan niet zo moe is en ook wilde hij naar een bepaald restaurant waar we vaker heen gaan.
Ik begrijp hem en dus heb ik dat buffetrestaurant geannuleerd. Ik was erg benieuwd en omdat jarige gratis eten scheelt dat aangezien we er anders niet heen gaan ( vinden we qua prijs te duur en daarvoor eten we liever elders). Dit was dus de enige kans! Ik heb dus gereserveerd bij dat ene restaurant die ik ook goed vind hoor, maar ja beetje jammer is het wel.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 07 Dec 2018 10:35

Re: Partner irritatie topic

Misschien kun je een keer met een andere jarige gaan?
30-04-2017
<<

Anoniem313

Bericht 07 Dec 2018 11:44

Re: Partner irritatie topic

Of je gaat met iemand anders op je verjaardag en dag erna met je man en familie.
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Dec 2018 11:53

Re: Partner irritatie topic

Het is toch normaal dat mijn man mee gaat,dan ga ik niet met een ander. Ik snap niet waarom ik met een andere jarige zou kunnen gaan? Is toch raar als ik voor een ander beslis waar te eten. Ook is 2x achter elkaar een beetje teveel en te duur. Begrijp dat ook niet, want in 1x is prima. Het is niet anders en opzich is het geen ramp, maar was benieuwd naar dat buffetrestaurant.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 07 Dec 2018 12:13

Re: Partner irritatie topic

Welk buffetrestaurant is dat dan?
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Dec 2018 12:24

Re: Partner irritatie topic

Caro schreef:Welk buffetrestaurant is dat dan?


Vind dat dat er niet toe doet, maar je begrijpt het concept neem ik aan.
<<

Anoniem313

Bericht 07 Dec 2018 12:27

Re: Partner irritatie topic

caribbeanlover schreef:Het is toch normaal dat mijn man mee gaat,dan ga ik niet met een ander.


Als ik op mijn verjaardag uit eten wil en mijn partner kan of wil niet, dan ga ik met iemand anders. Zo zie je maar weer hoe mensen verschillen.
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Dec 2018 12:36

Re: Partner irritatie topic

Caulfield schreef:
caribbeanlover schreef:Het is toch normaal dat mijn man mee gaat,dan ga ik niet met een ander.


Als ik op mijn verjaardag uit eten wil en mijn partner kan of wil niet, dan ga ik met iemand anders. Zo zie je maar weer hoe mensen verschillen.


Het is niet dat hij niet wilt, maar dit restaurant leek hem niet zo leuk ook ivm mijn ouders. We gaan altijd op onze verjaardagen samen uit eten en dit is de 1e keer dat we iemand meenemen. Ik ga het er nog eens over hebben. Heb mijn ouders gevraagd hoe vaak zij denken eten te gaan halen, want daarin geef ik mijn man gelijk mochten zij 2x eten gaan halen best zonde is bovendien dien je je drinken ook zelf te halen.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 07 Dec 2018 12:37

Re: Partner irritatie topic

Als ik jarig ben en ik wil graag naar een bepaald restaurantje, dan moet mijn man zich maar een x schikken ipv ik
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Dec 2018 12:41

Re: Partner irritatie topic

Elroya schreef:Als ik jarig ben en ik wil graag naar een bepaald restaurantje, dan moet mijn man zich maar een x schikken ipv ik


Hij is altijd moe op vrijdag en bovendien betaald hij dus ik vind het geen megaramp.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 07 Dec 2018 12:43

Re: Partner irritatie topic

caribbeanlover schreef:
Caro schreef:Welk buffetrestaurant is dat dan?


Vind dat dat er niet toe doet, maar je begrijpt het concept neem ik aan.


Misschien vraag ik het omdat je bij mij in de buurt woont en ik nieuwsgierig ben omdat het iets voor mij is?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 07 Dec 2018 12:49

Re: Partner irritatie topic

Ben jij bijna jarig Caro?
#teammaple🍁
<<

Anoniem313

Bericht 07 Dec 2018 12:51

Re: Partner irritatie topic

Hebben ze er veel vega, dan wil ik wel met je mee Caro! Loop ik zeker twee keer.
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Dec 2018 12:57

Re: Partner irritatie topic

Caro schreef:
caribbeanlover schreef:
Caro schreef:Welk buffetrestaurant is dat dan?


Vind dat dat er niet toe doet, maar je begrijpt het concept neem ik aan.


Misschien vraag ik het omdat je bij mij in de buurt woont en ik nieuwsgierig ben omdat het iets voor mij is?


Je hebt een pm. Bij mij in de buurt? Hoe weet je waar ik woon?
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 07 Dec 2018 12:58

Re: Partner irritatie topic

Urban Naked schreef:Ben jij bijna jarig Caro?


Nee, maar mijn vriend wel. Die eet vast wel twee of meer bordjes.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 07 Dec 2018 12:58

Re: Partner irritatie topic

caribbeanlover schreef:
Caro schreef:
caribbeanlover schreef:
Vind dat dat er niet toe doet, maar je begrijpt het concept neem ik aan.


Misschien vraag ik het omdat je bij mij in de buurt woont en ik nieuwsgierig ben omdat het iets voor mij is?


Je hebt een pm. Bij mij in de buurt? Hoe weet je waar ik woon?


Ik weet alles, ik ben alwetend ;-).
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Dec 2018 13:00

Re: Partner irritatie topic

Caro schreef:
caribbeanlover schreef:
Caro schreef:
Misschien vraag ik het omdat je bij mij in de buurt woont en ik nieuwsgierig ben omdat het iets voor mij is?


Je hebt een pm. Bij mij in de buurt? Hoe weet je waar ik woon?


Ik weet alles, ik ben alwetend ;-).


Had het een keer gezegd herinner ik me.
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Dec 2018 13:02

Re: Partner irritatie topic

Mijn man zegt dat het een vreetschuur is dat weet ik, vind ik niet erg en is juist weer eens wat anders dan wat we altijd doen. Dus ik zei dat we dat op vakantie ook doen dus er is geen verschil!
<<

Anoniem249

Bericht 07 Dec 2018 13:09

Re: Partner irritatie topic

Vind je het nog steeds leuk om met iemand naar een restaurant te gaan die dat restaurant helemaal niet leuk vindt?
Voor mij is de lol er al snel af als iemand anders aangeeft niet naar die bepaalde plek te willen om een of andere reden. Dan zou ik dus inderdaad met iemand anders gaan.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 07 Dec 2018 13:12

Re: Partner irritatie topic

Ik moet eerlijk zeggen dat mijn ex van de vreetschuren was en ik totaal niet. En ik heb nooit, maar dan ook nooit leuk, gezellig en lekker gegeten bij een vreetschuur. Dus ik kan wel voorstellen hoe je man er van bij zou gaan zitten. Hij zit er dan voor jou en niet omdat hij er ook van geniet. Het is uiteindelijk het leukste om ergens te eten waar iedereen van geniet.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Dec 2018 13:16

Re: Partner irritatie topic

Claire**** schreef:Vind je het nog steeds leuk om met iemand naar een restaurant te gaan die dat restaurant helemaal niet leuk vindt?
Voor mij is de lol er al snel af als iemand anders aangeeft niet naar die bepaalde plek te willen om een of andere reden. Dan zou ik dus inderdaad met iemand anders gaan.


Da's een goede vraag! We zijn er nog nooit geweest dus beide kunnen we niet weten hoe het is. Wel zijn we ooit naar een soort gelijk restaurant geweest dus opzich weten we wel hoe het eraan toe gaat. Ik denk dat deze anders is in de zin van luxe dus daarom wil ik erheen en benieuwd.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers