Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1462

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:58

Bericht 05 Dec 2018 14:00

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Ah shit Tabbie, het heeft allemaal al zo lang geduurd en nu heb je ook nog deze pech :( Hopelijk voel je snel iets beter. Heb je al een echo gehad?
Smile, it's free!
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1462

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:58

Bericht 05 Dec 2018 14:02

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Plien schreef:Fijn lavendel dat je nipt uitslag goed was! En leuk idee van die kijkdoos. Eerste kleinkind, dat is vast bijzonder idd. 20 december al geslachtsecho, dat is best vroeg of niet? Wel leuk!!


Ja wel vroeg ja, ben dan 14+4 maar voor de 27 euro dat het kost dacht ik boeiend als het niet lukt, dan later nog maar een keer haha. Maar vond het nog wel leuk om voor de kerstdagen te weten, ook gewoon of het nog goed zit.
Smile, it's free!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 05 Dec 2018 14:08

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Ik heb er zelf ongevraagd natuurlijk :laughcry: dus mag van mezelf niet klagen.

En super gaaf lavendel! Wij hebben die dag onze termijnecho. En na onze vakantie wil ik ook een speciale echo laten maken voor het geslacht rond die tijd. Wij kunnen ook niet wachten! En mijn ouders ook niet haha, dus die willen het zelfs cadeau geven. Maar dat komt ook, omdat ik pas wil shoppen en inrichten als we het geslacht weten.

Wie heeft er trouwens allemaal gekozen voor een nipt of een combinatietest? En waarom?
<<

Keukenprinses

Noob

Berichten: 23

Geregistreerd: 07 Nov 2018 11:14

Bericht 05 Dec 2018 14:24

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Fijn dat de echo goed was Suus! Goed dat je nog met mvm meedoet, je had het voor die 2 weken ook niet kunnen doen, dus niet schuldig voelen over die cadeaus!

Leuk lavendel dat jullie het verteld hebben. En fijn dat de NIPT goed was!

Tukkie, hoe gaat het nu, heb je al iets tegen de misselijkheid?

Tabbie, wat balen dat je je zo slecht voelt! Hopelijk knap je snel op!

Hier gaat alles zijn gangetje. Nog steeds misselijk, maar ik ben blij met de emesafe, wil niet weten hoe ik me zonder dat spul gevoeld zou hebben. Op mijn werk merk ik dat ik af en toe echt een kort lontje heb, nog even en dan kan ik openbaar de hormonen de schuld geven :smile: mijn oudste is helemaal into baby's de laatste tijd, geen idee waar dat vandaan komt. We hebben namelijk nog niet verteld dat er een broertje of zusje komt, willen we ook pas na de termijnecho doen.
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1462

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:58

Bericht 05 Dec 2018 14:29

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Ooeh nog twee weken dan! Spannend!

Wij dus voor nipt + nevenbevindingen. Gewoon omdat we het wilden weten als er iets was met baby (of met mij trouwens ook).
We wilden dit omdat we ervoor gekozen hebben het af te laten breken als het qua syndromen niet goed zou zijn. En voor nevenbevindingen hebben we gekozen omdat het ons fijner leek al eerder een klap te krijgen dan pas na de bevalling. En je kunt evt tijdig kiezen voor verder onderzoek, je hebt tijd om je in te lezen, mensen te spreken etc. We kozen voor de NIPT omdat die meer zekerheid geeft dan combinatietest.
Smile, it's free!
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 05 Dec 2018 14:51

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Tabbie, ik snap dan wel dat je dan liever geen medicatie wil. Ik wist niet dat moeheid een bijwerking was. Echt vervelend dat je amper je bed uit kunt komen zeg! Ik ben ook moe, maar lang niet zo erg als jij dan! Ik ga 's avonds om 21 uur naar bed, maar kom verder de dag wel door gelukkig. Fijn dat de acupunctuur in elk geval iets doet. En ik weet nog niet of het boek de moeite waard is hoor. Ze had het nog niet op voorraad, dus brengt het komende week langs.
Oh, en dat je er zelf om gevraagd hebt is natuurlijk onzin. Je wilde heel graag zwanger worden, maar daarom mag je nog best balen dat je je zo beroerd voelt.

Lavendel, dat is inderdaad vroeg, maar sowieso fijn om dan weer even een echo te hebben. En anders gewoon twee weken later weer :smile: Ik wil ook een extra echo, haha, vind 1 februari echt veel te ver weg! Gelukkig mag ik 20 december wel naar het hartje luisteren voor de eerste keer.

Keukenprinses, wat grappig dat je oudste het nu ineens over baby's heeft! Wij hebben het de kinderen ook verteld na de termijnecho. Ik heb nog getwijfeld om langer te wachten, maar we vertellen het andere mensen ook en ik wil wel dat ze het van ons horen en niet per ongeluk als wij het er met anderen over hebben. De oudste is superblij, maar hoopt wel dat het een zusje is, want en broertje heeft ze al. Ze wil nu ook steeds weten hoe groot de baby is en hoe die er nu uitziet. De jongste vindt er nog niet zo veel van. Hij probeerde al in mijn shirt te kijken en vraagt wanneer de baby nou komt. Dat kan nog wel eens een lang half jaar worden!

Wij hebben ook voor de NIPT gekozen. Als er iets met de baby is, wil ik het graag zo snel mogelijk weten. Ook omdat ik qua leeftijd nu meer risico loop. Wij hebben ook besloten de zwangerschap af te breken als de baby een van de syndromen zal blijken te hebben. Ik hoop echt dat we niet voor die beslissing komen te staan.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2848

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:15

Bericht 05 Dec 2018 16:40

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Hier konden ze vorige week bij 14+2 al duidelijk zien wat het werd.. wel met een splinternieuw echo apparaat, waarvoor ik proeflag, maar een kleine 2 weken ervoor had de verloskundige ook al gekeken en hetzelfde geslacht benoemd. Als de baby goed ligt moet het dus wel te zien zijn Lavendel.

Hoe gaat het met je Tukkie? Heb je inmiddels als iets tegen de misselijkheid mogen krijgen?

Vervelend Tabbie dat je ook zo misselijk bent. Ik herken het van jezelf niet herkennen. Klagen doe ik trouwens wel, want dit is gewoon echt geen pretje! Wij laten alleen de 20-weken echo doen, verder geen testen. Bij de vorige zwangerschappen ook niet gedaan. Wij kunnen niet het besluit nemen om eventueel de zwangerschap af te moeten breken.

Fijn al die cadeautjes voor het meedoen Suus.

Met mij gaat het nog echt op en af. Heb betere dagen, maar ook nog hele slechte. Afgelopen week weer een aantal avonden gespuugd. Daar ben ik echt wel klaar mee hoor. Probeer vandaag voor het eerst weer op 2 emesafene pillen te overleven in plaats van 3. Heb nu die van de middag laten staan. Tot nu toe gaat het mwoh.. maar de vorige keer toen ik probeerde af te bouwen was het de volgende dag helemaal mis. Dus ik wacht het maar af. Heb vorige week wel al een eerste setje kleren gescoord, zo klein weer die kleertjes, zo leuk :love: !
<<

Romee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 538

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:21

Bericht 05 Dec 2018 17:04

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Wij hebben gisteravond de termijnecho gehad en alles zag er gelukkig goed uit. Ben 2 dagen vooruit gezet, dus vandaag precies 11 weken. Was erg opgelucht, ik vond het zo spannend van te voren! Hoop dat ik er nu wat meer relaxed onder kan zijn.

@Plien, wat fijn dat de combinatie test goed was!

@Flower, vervelend dat je zo beroerd bent steeds. Spannend de echo vrijdag! Is dat dan de termijnecho? Hoe ver ben je dan als het goed is?

@ Lavendel, fijn dat jullie al zo snel uitslag kregen van de nipt! Leuk hè, om het te vertellen aan de mensen om je heen.

@ Tabbie, ook al zo misselijk! Vervelend. Ik merk nu met 11 weken al dat ik me wat beter ga voelen, dus hopelijk komt dat moment bij jou ook snel. Wij gaan de nipt doen, ga morgen bloed prikken. Hebben daarvoor gekozen omdat die betrouwbaarder is dan de combinatietest. Voordeel van de combinatietest is wel dat je daar nog een uitgebreide echo bij krijgt. In plaats daarvan gaan wij waarschijnlijk op eigen verzoek rond de 13 weken nog een echo laten doen waarop ze uitgebreid naar de baby gaan kijken. Dat wordt aangeboden door een echoburo hier in de buurt, moet je dan wel zelf betalen. Kost iets van 65 euro.

@ Kajaka, wat leuk dat jullie al weten wat het wordt!
<<

Romee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 538

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:21

Bericht 05 Dec 2018 17:08

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Forumnaam Leeftijd Hoeveelste kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden Datum echo
Romee29/32eerste 26 juniwillen we weten-
Lavendel??eerste????-??
Kajaka??derde27 mei ??-??
Suus37derde21 juniwillen we niet weten-30 november
Plien34/35tweede??willen we weten-26 november
Keukenprinsesxxtweede12 juliwillen we weten-28 november
kippie??eerste?? ??-23 november
Flower??tweede ????????


Ik heb de tabel weer even erbij gehaald! Als iedereen zichzelf even toevoegd/bijwerkt kan ik hem wel in de openingspost zetten?
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 05 Dec 2018 17:11

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

O Kajaka dus jij weet al wat je krijgt? Heb je dat hier ook al gezegd? Tabbie wat rot dat je zo enorm misselijk bent. En je hebt voor een zwangerschap gekozen, niet voor die ellendige kwaaltjes hoor! Dus daar mag je best eens over klagen. Wij hebben toch weer gekozen voor de combitest. Qua bloeduitslagen is hij wat minder betrouwbaar, maar doordat de combitest de echo erbij heeft zien ze daar toch weer heel veel andere afwijkingen als die er zijn. Een vriendin van me werkte op de gynaecologie en had bv eens een baby zonder hersenen. Dat hadden ze met een nipt niet gezien blijkbaar en met de combitest dus wel. Wij hebben 31 december de geslachtsecho. Ik ben dan precies 16 weken. Ik vind het best bijzonder dat ze tegenwoordig al zo snel het geslacht kunnen zien. Voor mijn gevoel ben ik pas net zwanger.
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 05 Dec 2018 17:12

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Romee, ik krijg die tabel niet geplakt op mn telefoon. Wil jij mijn gegevens aanvullen?
Uitgerekende datum 17 juni. 31 december geslachtsecho en 28 januari 20 weken echo.
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1462

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:58

Bericht 05 Dec 2018 17:14

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Forumnaam Leeftijd Hoeveelste kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden Datum echo
Kajaka??derde27 mei ??-??
Lavendel32/33eerste16 juniWillen we weten-20-12 geslachtsecho; 28-1 20-weken echo
Plien34/35tweede17 juniwillen we weten-31-12 geslachtsecho; 28-1 20 weken echo
Suus37derde21 juniwillen we niet weten-30 november
Romee29/32eerste 26 juniwillen we weten-
Keukenprinsesxxtweede12 juliwillen we weten-28 november
kippie??eerste?? ??-23 november
Flower??tweede ????????
Smile, it's free!
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2848

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:15

Bericht 05 Dec 2018 17:48

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Wij weten inderdaad al wat het wordt, maar houden dit vooralsnog voor ons zelf :D .



Forumnaam Leeftijd Hoeveelste kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden Datum echo
Kajaka30derde25 mei Bij ons bekendOok controles bij gyn, vanwege trombose in eerste zwangerschap20-12gyn, 2e week januari 20 weken echo
Lavendel32/33eerste16 juniWillen we weten-20-12 geslachtsecho; 28-1 20-weken echo
Plien34/35tweede17 juniwillen we weten-31-12 geslachtsecho; 28-1 20 weken echo
Suus37derde21 juniwillen we niet weten-30 november
Romee29/32eerste 26 juniwillen we weten-
Keukenprinsesxxtweede12 juliwillen we weten-28 november
kippie??eerste?? ??-23 november
Flower??tweede ????????
<<

Tukkie

Noob

Berichten: 29

Geregistreerd: 21 Nov 2018 13:07

Bericht 05 Dec 2018 19:34

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Taboe, wat rot zeg. Hoop dat het vanaf 12 weken beter gaat.

Lavendel, leuk! Fijn dat de nipt goed was

Suus wat leuk dat je er nu ook een boek bij kreeg. Wat voor?
Ben ik net iets te vroeg geweest dus Haha.

Flower, vervelend van het griepje. Gelukkig knap je weer wat op. Aangezien het ook de griep kan zijn en dan geeft ze liever nog niks.
Ben gelukkig sinds gister stuk minder misselijk. Heb gister en vandaag overdag niet overgegeven. Helaas na het avondeten wel. Maar het extreme misselijke is wel minder afgelopen 2 dagen.

De huisarts wilde helaas nog steeds niet aan de medicatie
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 05 Dec 2018 19:43

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Forumnaam Leeftijd Hoeveelste kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden Datum echo
Kajaka30derde25 mei Bij ons bekendOok controles bij gyn, vanwege trombose in eerste zwangerschap20-12gyn, 2e week januari 20 weken echo
Lavendel32/33eerste16 juniWillen we weten-20-12 geslachtsecho; 28-1 20-weken echo
Plien34/35tweede17 juniwillen we weten-31-12 geslachtsecho; 28-1 20 weken echo
Suus37derde22 juniwillen we niet weten-1 februari 20-wekenecho
Romee29/32eerste 26 juniwillen we weten-
Keukenprinsesxxtweede12 juliwillen we weten-28 november
kippie??eerste?? ??-23 november
Flower??tweede ????????
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 05 Dec 2018 19:47

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Plien, maar bij de termijnecho zien ze toch ook al of er wel of geen hersenen zijn? De echoscopiste heeft me uitgebreid de twee hersenhelften laten zien vorige week, ik vond het ook echt een uitgebreide echo. Ik vind het vooral jammer dat ik nu niet een extra echo krijg :angel:

Fijn dat de termijnecho goed was, Romee!

Tukkie, ik wist ook niet van tevoren dat je je voor dat boek pas in december moest aanmelden hoor :wink: Weet nog niet precies wat het is voor boek, ze had het over een erg interessant naslagwerk, maar ik krijg het volgende week pas.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 05 Dec 2018 20:07

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Bij ons was de termijnecho niet zo uitgebreid. Volgens mij is de apparatuur bij onze vk daar ook niet zo goed. Voor de 20 weken echo en combitest moeten we ook naar een ander echocentrum.
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Keukenprinses

Noob

Berichten: 23

Geregistreerd: 07 Nov 2018 11:14

Bericht 05 Dec 2018 20:25

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Oh Kajaka moet jij 3 emesafene per dag nemen? Ze hebben mij er eentje voorgeschreven... ik neem em altijd 's avonds ivm vermeoidheid/sufheid als bijwerking en zodat ik niet wakker wordt van de misselijkheid.

Wij gaan de nipt test doen. We hebben al een kindje, dus het is niet alleen meer de vraag waar wij voor kiezen, maar het heeft effect op ons hele gezin. We willen dus zoveel mogelijk zekerheid.


Ik was vandaag trouwens met mijn oudste bij de etos en bij de kassa kreeg ik een sinterklaas-liedjes boek. De caissière vroeg of er nog broertjes of zusjes waren (ik denk dat ze van die boeken af moesten op 5 december) en toen zei ik 'die is onderweg!' ze reageerde heel enthousiast, toch leuk om het zo toch tegen een volslagen onbekende te kunnen vertellen :smile:
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 05 Dec 2018 20:47

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Plien schreef:Bij ons was de termijnecho niet zo uitgebreid. Volgens mij is de apparatuur bij onze vk daar ook niet zo goed. Voor de 20 weken echo en combitest moeten we ook naar een ander echocentrum.

Bij onze verloskundigepraktijk maken ze geen echo's (helaas), dus moest sowieso ook al naar een echocentrum waar ze ook de 20-wekenecho gaan doen.

Haha, leuk Keukenprinses! Dus die caissiere weet wel wie je bent en wij mogen het nog niet weten? :smile:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2848

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:15

Bericht 05 Dec 2018 21:30

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Keukenprinses; Nouja ‘moeten’, het sloop er een beetje in zeg maar. Ik begon ook met 1, maar bleef heel misselijk en spugen, toen ging ik er 2 nemen en uiteindelijk toen ik nog bleef spugen mocht ik er max 3-4 nemen op een dag. Maar moest ik wel zo snel mogelijk weer afbouwen naar 2 of liever nog minder uiteraard. Twee weken terug probeerde ik er 1 minder, maar was ik de volgende dag zo slecht dat ik het daarna wel even weer uit mijn hoofd hield om af te bouwen. Nu weer eens een poging doen dus.
<<

Keukenprinses

Noob

Berichten: 23

Geregistreerd: 07 Nov 2018 11:14

Bericht 06 Dec 2018 07:42

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Suus schreef:Haha, leuk Keukenprinses! Dus die caissiere weet wel wie je bent en wij mogen het nog niet weten? :smile:


Tja, jullie zijn nu eenmaal niet volslagen onbekenden :P
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 06 Dec 2018 13:15

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Keukenprinses schreef:
Suus schreef:Haha, leuk Keukenprinses! Dus die caissiere weet wel wie je bent en wij mogen het nog niet weten? :smile:


Tja, jullie zijn nu eenmaal niet volslagen onbekenden :P

Ik snap het wel hoor :) Ben gewoon nieuwsgierig, maar zal geduldig nog een paar weken afwachten :angel:

Steeds meer mensen weten het nu, zo leuk om het nieuws nu te kunnen delen :)
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

kippie

Lady-post-a-lot

Berichten: 1276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:34

Bericht 06 Dec 2018 14:26

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Hoi,

Hier weer even een teken van leven van mij.
Maar alles gaat hier goed, vandaag weer een echo gehad en we staan nu op 8.6 een paar dagen vooruit.

Ik voel mij 's avonds totaal niet fijn, maar het is voor een goed doel.
28 dec hebben wij de termijn echo.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 06 Dec 2018 17:19

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Fijn weer een goede echo, Kippie! Wel vervelend dat je je niet zo goed voelt.

Ik overweeg ergens in de kerstvakantie nog een pretecho te plannen. Mijn dochter wil ook wel graag een keer spieken en met de 20-wekenecho mag ze natuurlijk niet mee (zou ik ook niet willen trouwens).
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Flower

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 651

Geregistreerd: 16 Sep 2013 10:47

Bericht 08 Dec 2018 06:53

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Tabbie
Wat vervelend dat je je zo rot voelt zeg!

Keukenprinses
Fijn dat de medicatie helpt
Wat leuk dat je oudste de laatste tijd zo gek is op baby s
Ik ben benieuwd wie je bent

Suus
Wat leuk hoe je oudste reageert op je zwangerschap, voor je jongste kan het nog wel lang gaan duren een half jaar
Leuk een pretecho met je kids, dat gluren blijft leuk hè

Kajaka
Wat leuk dat jullie het geslacht al weten
Vervelend dat je nog steeds zoveel slechte dagen hebt

Romee
Fijn dat je een goede termijn echo hebt gehad, hopelijk ben je er nu wat relaxter onder
Ik krijg de tabel niet ingevuld via mijn telefoon, wil jij het voor mij invullen?
Uitgerekende datum 17 juli, echo 27 december

Tukkie
Is je misselijkheid nog steeds minder?
Volgens mij doet de ene arts wel veel moeilijker over medicatie dan de andere

Kippie
Fijn dat je een goede echo hebt gehad
Vervelend dat je je zo beroerd voelt

Wij hebben gister een kloppend hartje gezien! En zou nu 8 weken en 4 dagen zijn
27 december de termijnecho
Ik voel me gelukkig wat minder misselijk
Afbeelding
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers