Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #4

<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 09 Okt 2018 20:18

Re: Datetopic #4

Gijs, hoe gaat ‘t nu met je date? :)
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 05 Nov 2018 11:40

Re: Datetopic #4

Ik mis de dateverhalen hier :( What’s going on? Bij mij is het niet noemenswaardig momenteel! Iemand die mij leuk vindt maar ik hem helaas niet. Iemand die 26 signalen uitzendt waardoor ik geen flauw idee heb wat ie wil en nog iemand die, nadat ie erachter kwam dat m’n vriendin getrouwd is toch maar mijn nummer vroeg als back up :’)
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2075

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 05 Nov 2018 17:05

Re: Datetopic #4

Hier helaas al heel lang geen dateverhalen, omdat er ook geen dates zijn. Op een of andere manier heb ik maar weinig contacten via datingsites en Tinder en de weinige contacten die ik heb leveren niks op.....
Maar ik ben wel geïnteresseerd in de leuke verhalen van anderen hoor!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 05 Nov 2018 19:00

Re: Datetopic #4

Hier eigenlijk hetzelfde. Geen dates en dus niks te vertellen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 06 Nov 2018 18:07

Re: Datetopic #4

Ok, nou, toch bedankt voor het reageren haha. Hopelijk hebben jullie snel een leuke (up)date :)
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 06 Nov 2018 18:53

Re: Datetopic #4

Ja, ik vind dit ook altijd een leuk topic (ooit ook wel actief meegeschreven) maar ik heb nog steeds helemaal geen behoefte aan daten. Misschien komt het wel weer, ik beloof dat ik dan weer ga meeschrijven :-D
<<

Libelle'

Kwebbel

Berichten: 404

Geregistreerd: 04 Nov 2016 12:06

Bericht 06 Nov 2018 19:25

Re: Datetopic #4

Ik meld me weer :)
Ik had vorige week een date, maar was geen succes, totaal geen match, interesses te ver uit elkaar. Ik merkte al een beetje uit onze chat gesprekken maar ach, wilde hem eerst eens zien.
Deze week heb ik ook een date, hij komt echt heel lief over, en het klikt ook goed. Ben benieuwd hoe hij in het echt is!
Dan ben ik nog met een andere aan het chatten, klikt ook goed. Maar ik vind ergens dat eerste stap om af te spreken van de man zn kant moet afkomen haha.
Oh en op mn werk begint er een jongen opeens te praten via een intern chatprogramma. Nooit gezien, maar ik doe altijd wat data invoeren in een systeem omdat hij daar niet in kan en dan sturen we elkaar een mail: kun je deze data invoeren? En stuur ik terug: gedaan!
Tinder zit ik niet echt veel meer, vind de mannen daar niet zo leuk op en ze praten niet. Happn vind ik leuker
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 16 Nov 2018 17:05

Re: Datetopic #4

En hoe is je nieuwe date gegaan Libelle?

Ik heb vandaag een profiel op ematching aangemaakt. Eens kijken wat dat gaat brengen. Binnen een uur al twee reactie, terwijl ik nog under construction ben. Maar die worden niks. Als je alleen wow kan sturen en 10 jaar ouder bent haak ik af. Plus ik verwacht toch we meer inhoud bij iemand die gaat zoeken op een site voor hbo/wo niveau. Of ben ik nu al weer te kieskeurig?
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Libelle'

Kwebbel

Berichten: 404

Geregistreerd: 04 Nov 2016 12:06

Bericht 17 Nov 2018 17:26

Re: Datetopic #4

Zou ik ook wel op afknappen denk ik, op zo'n site zou ik wel eerder een verhaal verwachten. Op Tinder enz is anders, zie ik meer als chatten.
Heb je daar ook een profiel of geen succes?
Date was niks. Kon heel passievol over zn werk vertellen maar was ook heel erg druk, te overheersend wat niet bij mij past.
Volgende week heb ik ook een date, lijkt goed te klikken dus ben benieuwd.
Een vriendin heeft me gematched aan iemand die ze kende, ben ook wel benieuwd hoe dat verder afloopt. Hij woont niet in de buurt, hebben nu alleen app contact. Klikt ook wel goed, misschien werkt het wel beter om gekoppeld te worden ipv dat ik zelf op zoek ga naar matches.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 17 Nov 2018 17:34

Re: Datetopic #4

.
Laatst gewijzigd door Biechtje op 17 Nov 2018 17:36, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 17 Nov 2018 17:35

Re: Datetopic #4

Wat jammer dat er zo weinig enthousiaste date verhalen zijn!

Bij mij gaat het daten nog steeds zn gangetje. Vorige week onze eerste echte ruzie gehad (hij deed super jaloers, kan ik echt slecht tegen) en plannen gemaakt om in mei naar de toppers te gaan. Begint nu dus ook wel een beetje serieus te worden. Blijft wel een beetje lastig omdat hij mn collega is en ze op het werk nog van niets weten, maar is voor nu even niet anders...
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 18 Nov 2018 16:44

Re: Datetopic #4

SO, lastige opening om op te reageren inderdaad.. alleen ‘wow’. Inmiddels al meer (intellectuele) reacties gehad?

Libelle, is die date van volgende week die van die vriendin? Of heb je er nu 2? Leuk in ieder geval!

Gijs, leuk dat het nog steeds loopt! Jaloezie gaat bij mij ook heel slecht. Begreep ie je frustratie wel? Ben je nog wel verliefd? :) waarom mogen je collega’s het niet weten?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 28 Nov 2018 20:14

Re: Datetopic #4

Sorry, beetje hectisch hier. Druk met mijn werk en mijn studie komt ook ineens met een extra toets op het laatste moment. Ik mocht deze eerst niet maken, maar nu ineens wel.

Gisteren maar een betaald account aangemaakt voor 3 maanden en mijn doel is om in elk geval iedere dag een bericht naar iemand te sturen, maar echt ik ben zo slecht in verhaaltjes typen. Ik ben al niet heel talig en dan maakt dit het ook nog eens een stuk lastiger. Iemand tips?

Daarnaast gisteren wel gelachten met een vriend, ik vertelde hem van een afwijzing omdat hij op zoek was naar jongere vrouwen. Kan, prima maar hij had dezelfde leeftijd als ik en mijn vriend gaf ook aan dat het toch wel bijzonder was. Ach deze stuurde in elk geval een persoonlijk bericht, je kan namelijk ook een standaard afwijzing sturen want mij dan een stuk onpersoonlijker is.

Wat ik wel bijzonder vind is dat ik zie dat er een hoop mannen van 50 plus mijn profiel bekijken. Echt waarom? We hebben dan wel een leeftijdsverschil van 15 jaar, wat ik toch wel bijzonder veel vind.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 29 Nov 2018 09:45

Re: Datetopic #4

Feline:
Relaties bij ons op het werk mogen niet. Wanneer het uitkomt zal een van ons over geplaatst moeten worden. Vind ik gezien ons werk zeker begrijpelijk, maar vind het er nu nog te vroeg voor.
Hij begreep mijn frustratie wel, maar helaas is jaloezie natuurlijk ook niet iets waar je heel erg logisch over na denkt ofzo. We hebben het gelukkig wel uit kunnen spreken.
Zijn er bij jou nog ontwikkelingen op date gebied?

SO: elke dag een berichtje is wel veel denk ik hoor! Zoveel leuke mannen zijn er volgens mij niet ;) maar hoop voor je dat er wat leuks te vinden is! Ik zou niet te moeilijk doen met lange verhaaltjes, gewoon contact maken en daaruit verder praten. Maar ik weet het eigenlijk ook niet, ben er zelf ook niet goed in haha.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Anoniem331

Bericht 29 Nov 2018 13:38

Re: Datetopic #4

In welk vakgebied zit je momenteel Gijs? Zorg deed je toch altijd?

Bij ons geld deze regel ook, voor jaren terug dus een stelletje waarvan hij naar een andere locatie is gegaan, inmiddels zijn ze getrouwd en hebben ze kinderen. Wel werken ze beide weer op dezelfde locatie. Geen idee of de regels dan nu verandert zijn, omdat het nu dus wel mag.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 29 Nov 2018 17:54

Re: Datetopic #4

Ah zo! En overplaatsing is direct ook ver weg? Bij mij op kantoor juichen ze daten toe haha. Was in het 2e gesprek al onderwerp, dat ik mooi weer wat roddels het kantoor in kon helpen. Jammer voor hen dat ik geen collega's date :) Overigens is gok ik 80% van de mannen bij ons gay dus echt ver ga ik ook niet komen.
Maar leuk om te horen dat jullie nog steeds aan het daten zijn :)

SO, ik kan je geen advies geven, ik stuur nooit berichtjes. Ben daar superslecht in. Gebruik sowieso amper datingsapps meer.

Bij mij komt altijd alles in één keer dus heb ineens veel aandacht van hele diverse mannen (oud, jong, rijk, open relatie, etc) maar niets serieus verder. Ben gelukkig in m'n nieuwe baan en heb onlangs ineens veel nieuwe vrienden gemaakt dus het speelt nu een stuk minder bij mij. Heb al 2 uitnodigigen van vrienden om kerst met hen te vieren dus daar kijk ik ook niet meer tegenop, wel fijn :)
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 29 Nov 2018 19:06

Re: Datetopic #4

@ Feline... Hoe doe je dat toch?
Je lijkt wel mensen (niet mannen in het bijzonder) als een magneet aan te trekken en maakt snel vrienden. Dat is voor veel mensen al lastig genoeg. Hier staat eigenlijk de deur ook altijd open voor mensen, maar vaak moet ik toch de eerste stap zetten voor bijv een spelletjesavond of zo.
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 29 Nov 2018 20:04

Re: Datetopic #4

Dat is zeker fijn Feline! Kerst in je eentje is wel een heel verdrietig vooruitzicht...
Ben het wel met Fred eens dat je hier soms overkomt als een sociaal wonder, zo makkelijk als jij contact maakt :) kan ik wel een beetje jaloers op zijn!

Popcorn, ik werk nog steeds in de zorg ja! Helaas zijn de regels bij ons juist aangescherpt ipv versoepeld. Snap het ook wel; gezien dr heftigheid van incidenten bij ons is het helemaal lastig als je emotioneel zeer betrokken bent bij elkaar.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 29 Nov 2018 20:13

Re: Datetopic #4

Fred schreef:@ Feline... Hoe doe je dat toch?
Je lijkt wel mensen (niet mannen in het bijzonder) als een magneet aan te trekken en maakt snel vrienden. Dat is voor veel mensen al lastig genoeg. Hier staat eigenlijk de deur ook altijd open voor mensen, maar vaak moet ik toch de eerste stap zetten voor bijv een spelletjesavond of zo.


Ik kan niet voor Feline spreken, maar ik denk dat dat komt omdat ze heel lang in het buitenland heeft gewoond en daardoor een hele andere sociale mentaliteit heeft ontwikkeld. Positief bedoel ik hè. En ze is (van wat ik weet van 'vroeger' ook heel open en spontaan, dat zal ongetwijfeld helpen). Maar ik zie in haar wat ik wel meer zie in mensen die veel reizen/hebben gereisd, een bepaalde free spirit.

Compleet off topic maar you asked :thumbup:
Let's discover the world together.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 29 Nov 2018 21:47

Re: Datetopic #4

Hey Marin, zoiets wilde ik ook typen! Je merkt inderdaad dat aan Feline, plus haar persoonlijkheid en uitstraling. Jij hebt dat ook. En ik heb het ook wel eens gehoord.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 29 Nov 2018 21:55

Re: Datetopic #4

Haha.. sociaal wonder nog wel.. Dat valt mee hoor ;)

*uitleg weg

Maar goed, ondertussen ben ik nog wel steeds vrijgezel dus iets gaat er toch niet goed haha.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 05 Dec 2018 13:56

Re: Datetopic #4

Ik heb zondag een soort van date wat eigenlijk geen date had moeten zijn haha. Maar we gaan ergens wat drinken en eten alleen komen we uit totaal andere milieus dus het is een beetje maf. Nu ben ik dus nerveus wat ik eigenlijk echt nooit ben maar we weten beiden dat deze combi beetje vaag is al was het toen ik hem ontmoette heel gezellig.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 05 Dec 2018 14:10

Re: Datetopic #4

Haha feline, leuk dat je nerveus bent. Maar laat dat van andere milieus lekker varen en waarom zou de combi vaag zijn? Echt, al is het een prins of een dakloze.. het gaat toch om de klik.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 05 Dec 2018 15:18

Re: Datetopic #4

Ja, heb je ook gelijk in hoor. Maar we hadden eigenlijk nummers uitgewisseld vanwege een zelfde interesse en niet zozeer interesse in elkaar dus dit is een beetje onverwachts. Bovendien heeft hij ook uitgesproken tegen vriendin dat ie ‘t ook maar een maffe combi vindt haha.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 05 Dec 2018 15:21

Re: Datetopic #4

Maffe combi s zijn vaak de leukste combi s.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers