Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Microgynon30

<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 08:59

Bericht 28 Nov 2018 18:11

Microgynon30

Microgynon30 is nog steeds niet leverbaar.
Na de geboorte van mijn zoontje ben ik in september weer deze pil gaan slikken. Ik had nog een aantal strips liggen. Nu is deze pil nog steeds niet leverbaar.

Als ik dit had geweten was ik waarschijnlijk direct overgegaan op een andere pil.

Nu maar naar de dokter om over een alternatief te praten.
Ik heb nooit klachten gehad bij deze pil en slik hem al vanaf mijn 16e vanwege menstruatieproblemen.

Zijn hier meer mensen met hetzelfde probleem? En wat hebben jullie voor oplossing gekozen?
<<

Anoniem248

Bericht 28 Nov 2018 18:40

Re: Microgynon30

Voor mij werkten de merkloze varianten eigenlijk niet anders dan microgynon zelf. Misschien een fijn tegengeluid naast alle slechte verhalen over merkloze pillen. Ik deed het niet goed op de pil als anticonceptie in zn algemeenheid, dat niet, maar er was geen verschil tussen microgynon en de merkloze variant.
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 08:59

Bericht 28 Nov 2018 18:45

Re: Microgynon30

De merkloze variant is er dus ook niet. Had ik inderdaad ook al naar gevraagd.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 28 Nov 2018 18:50

Re: Microgynon30

Microgynon 20 iets voor je? Zijn dezelfde hormonen maar dan lager gedoseerd, net zo betrouwbaar. Je geeft geen borstvoeding trouwens?
Ik ben zelf een tijdje geleden overgestapt naar het Mirena spiraaltje en ben er heel tevreden over.
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 08:59

Bericht 28 Nov 2018 18:53

Re: Microgynon30

Was inderdaad ook al naar20 en 50 aan het kijken.
Maar 20 is dus net zo betrouwbaar?

Nee geen borstvoeding
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 28 Nov 2018 19:01

Re: Microgynon30

Ja dat maakt echt niks uit qua betrouwbaarheid, alleen hij is voor sommige vrouwen niet sterk genoeg en dan kan je last krijgen van spotting. En anders de Microgynon 50, de zwaardere variant. Ik weet alleen even niet hoe het zit met de verkrijgbaarheid van beide (werk in een apotheek) maar heb vandaag in ieder geval nog de 50 binnen gekregen.
<<

Anoniem271

Bericht 28 Nov 2018 19:10

Re: Microgynon30

Ik heb laatst gewoon de Microgynon gekregen bij de apotheek. Een heel doosje, 3 strips.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 29 Nov 2018 08:53

Re: Microgynon30

Heel naar dat het niet leverbaar is. Ik slik de merkloze, heb nog 2 strips, doe braaf mijn tussen weken en hoop dat ze over 2mnd weer leverbaar zijn!

Ik dacht dat de 20 dan minder sterk zou zijn maar dat is het dus niet?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 29 Nov 2018 09:07

Re: Microgynon30

De 20, 30 en 50 verschillen alleen in de hoeveelheid hormonen die er in zitten. Verder zijn ze allemaal qua samenstelling hetzelfde, maar zwaarder of minder zwaar.

Ik hoop dat je nog iets kan vinden, ik zag in het vraag en aanbod pijler al dat er om strips bij andere forumsters werden gevraagd.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 08:59

Bericht 02 Dec 2018 20:42

Re: Microgynon30

Schoonzus had nog 1 strip van de merkloze variant liggen. Nu red ik het tot januari. Hopen dat het dan is opgelost en anders toch kijken naar een andere pil.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 05 Dec 2018 06:09

Re: Microgynon30

Op Twitter bieden vrouwen de pil aan onder de hashtag #vrouwensteunenvrouwen

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers