Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 02 Dec 2018 19:12

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Ja dan moet ik erbij zeggen dat dat idd 4 sneeën waren. Maar wij hebben van die ovale broden die je in de supermarkt zelf door zo een snijmachine gooit. En die eerste 4 sneetjes zijn zo groot niet. Naar mijn idee in ieder geval kleiner dan een voor verpakt supermarkt brood. En karnemelk. Maar dat had ik vandaag ook. En dan 2 bolletjes en een korstje brood. Qua salades en vleeswaren enz is het veelal hetzelfde. Ik vat er daarom ook niet zoveel van.
En de tussendoortjes heb je ook gelijk in. Noten had ik niet meer. Maar had inderdaad beter een stukje kaas oid kunnen nemen. Die 3.8 voel ik me al zeer onprettig.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1750

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:14

Bericht 02 Dec 2018 19:21

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Waarom verdeel je je boterhammen niet? Eerst bijvoorbeeld 2 en na twee uur nog eentje? Dan verdeel je de kh en voorkom je dat je flauw wordt.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 02 Dec 2018 19:34

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Ik weet dat ik op een gegeven moment naar de diëtiste 'moest' omdat ik vaak tegen de grens zat. Waarop zij zei, je zit er niet overheen dus in principe hoef je er niks mee te doen. Nu zat ik niet graag tegen de grens, vooral niet omdat dat al eerder in mn zwangerschap was. Maar wil dus zeggen dat 6.7 wel gewoon nog kan;)En mocht ie hoger worden kun je nog overwegen om een snee minder te pakken, en dan evt iets koolhydraatarms erbij.
Of idd wat meg zegt
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 02 Dec 2018 19:40

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Normaal probeer ik dat ook wel. Deze keer had ik visite en at er iemand mee. En ja als ik honger heb vind ik het wel lastig er maar 2/3 te eten en dan nog meer te willen eigenlijk. Dat is ook mijn eigen ding/fout. Anderzijds red ik het normaal prima op 3/4 sneetjes. Het verschilt zo erg. Vaak zit ik na 3 sneetjes op 5.2 ofzo en dan denk ik toch ook makkelijk dan kan ik er ook wel 4 eten als ik echt honger heb.

Ja nou dat dus ook idd. 6.7 is eronder dus mijn inziens prima dan ja. 0.3 van de grens maar goed wel onder de 7. Ja ik zou moeten bellen met de diabetesverpleegkundige omdat ik nu 3x boven de 7 zat met de pistoletjes. Maar dan gaat ze toch zeggen dat die niet meer mogen of naar diëtiste die hetzelfde zegt waarschijnlijk omdat brood enz dan wel goed gaat. Dan ga ik niet bellen en beslis ik zelf wel dat ik die dan niet meer eet. En misschien dat ik het over een week of 2 weer eens een keer probeer. Ik heb ook wel zoiets dat 1/2 per week over de waarde ook geen ramp is. Moeten geen enorme bloedsuikers worden maar 7.2 of 7.5 vind ik niet zo schrikken. Vaak prik ik dan na een uur nogmaals en dan is hoi vaak netjes tussen de 5-6.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 02 Dec 2018 20:28

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Nee hoor 2-3x per week een x licht er overheen is niet erg.

Aankomende week heeft vriend vroege dienst, benieuwd hoe t me gaat overdag alleen.
En morgen ook weer mee met zwemles E. R laat ik bij oma, Y moet wel mee want is rond haar voedingstijd (En daarmee de 2e première, voeden in t openbaar)
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 02 Dec 2018 20:47

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Spannend Elroya. Hopelijk verloopt het allemaal soepel.
D. 💙14-01-2019💙
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:28

Bericht 02 Dec 2018 21:04

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Hier een druk weekend achter de rug.
Vandaag sinterklaas gevierd met mijn ouders, schoonmoeder en zusje met vriend. A is enorm verwend maar het was een hele geslaagde middag!

Afgelopen vrijdag bij de klinisch verloskundige geweest en alles was goed. Heel kort nog even mogen spieken. Vrijdag heb ik weer een groei echo. Dan gaan we ook de datum besluiten dus dat is wel spannend!

Wat naar Uffe dat je zo emotioneel bent. Ben benieuwd hoe lang jij nog door moet lopen. Hopelijk mag je lekker thuis bevallen.

Het is ook lastig allemaal JMD! Misschien kun je na de lunch een blokje om lopen? Als je na het eten een goede wsndeling maakt kan het zijn dat je suiker minder stijgt. Verder kun je idd nog redelijk normaal eten lijkt het zonder dat je suikers de pan uit stijgen.
Afbeelding
Afbeelding
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 02 Dec 2018 21:34

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Ja het scheelt inderdaad wel of ik na de lunch actief ben of niet. De aankomende twee weken lunch ik nog 3x per week op mijn werk en dan zit echt wandelen er niet in. Maar kan ik als ik thuis ben wel eens proberen inderdaad. Ja de internist zei ook dat ze bezig zijn met onderzoeken of zwangeren nu echt diabetes hebben zeg maar of enkel wat hogere suikers door hormonen. Hun zijn van mening dat een dieet echt diabetes niet zo oplost. Dat dan echt insuline nodig is. En dat bij mensen die het met een dieet redden ook niet vaak diabetes uit komt zo zoveel jaar.
D. 💙14-01-2019💙
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:28

Bericht 03 Dec 2018 07:51

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Het is inderdaad dat de hormonen maken dat je suiker stijgt. Hier wordt niet standaard onderzoek gedaan naar zwangerschapsdiabetes. Zouden ze dat wel doen dan zullen ze veel meer gevallen vinden van hoge bloedsuikers.
Bijna alle zwangeren worden in de zwangerschap minder gevoelig voor insuline en het lichaam moet dan meer insuline aanmaken om aan de vraag te voldoen. Dit lukt vaak niet.
Maar onder aan de streep maakt het geen verschil. Het gaat erom dat langdurig hoge suikers gewoon niet goed zijn voor de baby.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 03 Dec 2018 09:41

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Spannend deze weel Elro, veel succes maar het komt vast goed! Je kan toch weer meer dan je denkt!

Begint ook spannend te worden September. Fijn dat vrijdag alles goed was. Ja gisteren was een heftige dag qua emoties, kwam er ook niet zo goed meer uit. Vandaag met het zonnetje erbij gaat het weer een stuk beter gelukkig!

JustmeDaan, het blijft zoeken volgens mij waar je wel of geen reactie op geeft. Kamertje komt vast goed, ineens is het dan toch klaar! Lekker nog maar 2 weekjes werken, dan kan je alles lekker gaan wassen en een plekje gaan geven. Ik weet nog dat ik het bij F. ook had dat ik het zo moeilijk voor te stellen vond. Je leeft er enorm naartoe maar echt een goed beeld kan je niet vormen.

Ik ga mn badkamer schoonmaken, heel rustig aan. F. is er niet dus neem er gewoon de hele ochtend de tijd voor :palm:
⁠♡♡♡
<<

Anoniem286

Bericht 03 Dec 2018 12:19

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Elroya; het ‘normale’ werkende leventje is voor je man dus weer begonnen, even slikken denk ik idd wel, wat naar alleen dat je zo flink ziek werd; hopelijk nu weer wat opgeknapt

Parissienne: wat naar van dat ledikantje; zonde zeg. Heeft je zusje geen tijd om het misschien op te knappen? Dan kan ze jullie juist wat ontlasten. Vind het wel wat dat je nu zelf een nieuwe moet gaan kopen...

wat heftig Uffe, dat je echt flauw valt, dat lijkt me wel vervelend zeker als je alleen thuis bent met F. Hopelijk blijft het bij een enkele keer en dient de baby zich een beetje op tijd aan voor je.

Meg: hopelijk komt de kleine gauw lekker aan; haalt toch een hoop zorgen weg dan. Wat een blunder trouwens, van die verkeerde naam op het kaartje; gelukkig konden jullie er allemaal om lachen. Leuke geboortekaartjes trouwens!

September; lekker dat je ook een beetje bij kunt komen in je verlof; hopelijk zijn de laatste dingetjes gauw gedaan! Het schiet ook al flink op bij jou zeg!

JMD: Je suikers zijn gelukkig nog heel netjes, fijn hoor! Succes met het kamertje!

Zo volgens mij heb ik iedereen zo een beetje gehad; mocht ik iemand vergeten zijn sorry! Ik kan me wat lastig concentreren de laatste dagen; ben zo moe. Net wil ik lekker lunchen en even de tijd nemen om hierop te reageren en dan laat ik weer een glas kapot vallen pffff.
Maar verder gaat alles hier zijn gangetje; we hebben het oude behang net van de babykamer getrokken en mijn vader gaat donderdag en vrijdag behangen. Dan kan ik inrichten in het weekend en is het klaar. Heb de spulletjes allemaal al wel in huis. Gisteren ook de laatste dingen besteld zoals babyfoon etc.
Ik heb de baan trouwens gekregen :) het assessment ging goed ondanks dat het wel intensief was en na mijn verlof mag ik starten als teamleider. Zal voor het team maar ook voor mij wel wennen zijn; maar ik heb er alle vertrouwen in. En het grote voordeel is dat ik niet meer onregelmatig/nachtdiensten en bereikbare diensten hoef te draaide, zal ook wel wennen zijn maar ik denk over het algemeen heel fijn!
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 03 Dec 2018 12:31

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

September, fijn dat alles goed was. Datum plannen maakt dat t helemaal dichtbij komt!)

Uffe, ik zou wel weten wat ik zou doen als ik een ochtendje vrij was. En dat is niet de badkamer poetsen haha

Highway gefeliciteerd met je nieuwe baan!

De ochtend oveeleefd;) nadat we dochter naar school hadden gebracht ben ik naar t cb gereden, ff wegen. Ze was 180 gram aangekomen in een week, dus zeer netjes! Hoef nu snachts geen wekker meer te zetten. Gisteravond had ze om 22.30 gedronken, sliep ze 'pas' om 0 uur, maar de volgende voeding was om 6.15!
Heb haar gisteravond uiteindelijk wel in een xxl hydrofiel ingebakerd, leek wel te helpen. Dat ga ik voor de nacht iig toch doorzetten.

En nu ligt R op bed, maar werd Y wakker. Dus verplicht op de bank nu;) had net iemand op bezoek, die zei wat heerlijk zo'n huishouden. Ik; nou iets netter mag t wel..! Overal zooi die R tevoorschijn pakte en weggooide haha. Maja dat ligt er nu nog steeds zo :palm:
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1750

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:14

Bericht 03 Dec 2018 13:19

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Inderdaad, wat je zegt, September. Welk naampje het ook zou hebben, die hoge suikers zijn gewoon niet goed voor een baby.
En wat fijn dat alles goed was! Spannend dat je binnenkort de datum weet. Vanaf toen vond ik de tijd alleen echt langzaam gaan, omdat ik toen echt naar die dag toeleefde.

Zag je buik ik het andere topic, mooie hoor JMD!

Hoe voel je je vandaag, Uffe? Donkere wolk weg? Hoe was Sinterklaas gisteren?

Gefeliciteerd met je nieuwe baan, Highway. Het mag natuurlijk geen verschil maken, maar toch tof dat je deze hebt gekregen zo laat in je zwangerschap.

Wat fijn dat Y. zo goed is aangekomen! En heerlijk je de wekker niet meer hoeft te zetten en dat ze zo lang heeft geslapen.
N. moest ik vannacht ook na 5 uur slapen weer wakker maken. Toch een stuk fijner dan om de 3 uur.

Heb N. vanmorgen weer gewogen en meneer is weer afgevallen. Niet schrikbarend veel, maar er zit iig geen stijgende lijn in. Nu ben ik vandaag van de vk overgezet naar het JGZ. Vind dat wel lastig dat ik nu met een onbekende moet overleggen. Maar goed, toch maar voor de zekerheid gebeld en word er straks over terug gebeld.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 03 Dec 2018 13:34

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Dank je Meg.
Ik geloof ook wel dat hoge suikers op den duur niet goed zijn voor de kleine hoor. Zeg ook maar wat de internist zei. Maar ik kan me wel indenken of dan bijvoorbeeld 10 of hoger echt pas slecht is of 7.1 ook al snap je. En dat ze bezig zijn met uitzoeken of niet gewoon alle zwangeren makkelijk rond de 7/8 zitten ivm hormonen. En dat het dan ff wat langer duurt voor hij zakt. Want na 2/2en half uur is de suiker bij mij vaak wel gewoon gezakt naar rond de 5 als ik boven de 7 zit.
Vind dat wel een interessant iets. Misschien beroepsmatig haha.

En wat vervelend dat de kleine man niet aankomt maar juist afvalt. Hopelijk brengt het overleggen een oplossing. Wel naar dat dat met een onbekende moet nu ja.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1750

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:14

Bericht 03 Dec 2018 13:39

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Oh zo, ja dat kan natuurlijk. Hoewel ik ook genoeg zwangeren ken die gewoon geslaagd zijn voor de suikertest.

Bij mijn vorige zwangerschap (wist het toen met 28 wkn) had mijn dochter echt een te grote buik. Na een paar weken heel streng met koolhydraten, was die buik niet meer te groot. Ergens denk ik dus wel dat diëten kan helpen. (Hoewel ik niet echt overtuigd ben van de betrouwbaarheid van groei-echo's aangezien mijn beide baby's een stuk lichter waren dan geschat.)
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 03 Dec 2018 14:48

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Donkere wolk was weg. Nu heeft er vanochtend iemand tegen onze auto aangereden en reed zo weg en m'n laptop start niet meer op. Hoef er niet van te huilen maar balen is het wel.

Sinterklaas was leuk gisteren. F. heeft leuke cadeaus gekregen. Voor de baby was er ook wat dus ook leuk.

Haha Elro m'n badkamer was echt nodig en met F. samen lukt dat niet. Ik wil gewoon elke dag wat doen om het zo bij te houden. Nu zit ik lekker samen met F. op de bank met Netflix aan!
⁠♡♡♡
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 03 Dec 2018 17:55

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Controle bij de vk was weer goed! Qua groei was ze van de week niet zo hard gegaan (op gevoel). Deze week echt even rustig aan doen. Bloeddruk blijft laag en baby ligt helemaal vast in de bekken nu.
⁠♡♡♡
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 03 Dec 2018 20:36

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Meg, 5 uur is idd netjes! Moet je nu overdag vaker voeden om toch op een hoeveelheid voedingen uit te komen?
Ja was wel lekker, alleen kon ik na het voeden om 6.15 natuurlijk niet meer slapen ivm school dochter. Was ze snachts gekomen had ik tot 7 uur kunnen slapen;) daarin mag ze of wat leren:p
Is het JGZ hetzelfde als t CB? Want daar heb je ook een vaste vol. Idd wel weer een nieuwe (Bij ons trouwens niet, ik heb/had haar ook bij R), maar daar een je vast aan. En heb je nu ook meer contact met de kinderarts?

Jmd, ik denk niet dat alle zwangeren hoog scoren, er zijn er ook die wel slagen voor de test;) en kijk ook naar onze verschillen, die zijn ook wisselend

Ach, t houdt ook bij jou ook niet op uffe. Gelukkig wel een leuke Sint gehad.
Fijn dat de controle goed was!

Deze eerste dag alleen zit er op. Ik had vriend op t einde geappt dat hij zich voor moest bereiden op t ergste, dan kon de zooi alleen maar meevallen :palm: R die alles overhoop haalt, Y die haar voedingen nodig heeft, maar ook af en toe gewoon op de arm moest. Ze lag nog ff lekker op bed toen R naar bed ging. Ik dacht, ff rust. Maar op dat moment werd ze natuurlijk wakker en lukte alleen slapen niet meer. Dat werd verplicht op de bank haha.
Morgen is R ook naar de opvang. Ik heb gezegd tegen vriend dat ik de hele dag niks ga doen.maar mee moet ik ook maar even iets gaan poetsen..:)
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 03 Dec 2018 21:23

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

M'n laptop valt mee, alleen de accu is kapot, zonder werkt hij nog gewoon op de stroom en donderdag komt de nieuwe accu!

Auto komt die man morgen voor dan is m'n man thuis. Die man wil het netjes oplossen dus ook fijn!

Dag 1 check Elroya! Vanavond lekker samen op de bank. Lekker dat R. morgen naar de opvang is.

Morgenochtend even met F. naar de huisarts, ze zit zo vol en heeft elke keer wat verhoging. Vanmiddag viel ze ook in slaap op de bank en later in de auto naar de VK weer. Verder geen plannen...nou ja het badje schoonmaken maar dat is te doen volgens mij haha!
⁠♡♡♡
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1750

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:14

Bericht 04 Dec 2018 07:26

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Oh Uffe, gelukkig dat het meevalt met de laptop. En dat die man het toch komt oplossen.
Fijn dat het weer goed was bij de vk.

En, vond je vriend het ook echt een zooitje, Elroya? Of viel het jou vooral op?

Jgz is idd hetzelfde als cb. Ik heb geen idee of ik dezelfde persoon heb, want bij dochter was er steeds een wissel.
Moest overdag iets meer voeding geven, zodat hij de nachten lekker kan overbruggen. Dat werkt prima.

Nou, we zijn gisteravond toch naar het zkh geweest. Hij was twee keer blauw geworden (gisteren en eergisteren) en icm het slechte groeien wilde de kinderarts van het cb toch dat ik naar de huisarts ging om naar hartje te laten luisteren. Ha durfde niet met 100% zekerheid te zeggen dat het goed was, dus na overleg met de kinderarts moesten we toch naar het zkh. Nou daar was alles gelukkig goed met hartje. Als hij maandag nog niet goed is aangekomen moeten we wel terug naar de kinderarts.
Over dat blauw worden had ik niet eens nagedacht. Ik dacht dat hij het koud had ofzo. (Zijn buik en benen) Totdat de jeugdverpleegkundige er naar vroeg, oeps. Maar goed, in veel situaties kan het ook geen kwaad gelukkig. En in dit geval lijkt dat dus ook zo te zijn.

Van vandaag verwacht ik maar niets van gewicht aangezien ons avontuur van gisteren natuurlijk energie heeft gevreten.

Ben gisteren naar de huisarts gelopen. Moet zeggen dat ik ons eerste uitje naar buiten wel anders had voorgesteld.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Anoniem286

Bericht 04 Dec 2018 09:41

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Hè getsie Meg, geen leuk eerste uitje zo nee. Wel fijn dat het hartje toch goed klonk! T zal zowel van hem als van jullie wel energie vreten, hopelijk een rustig weekje verder met lekker veel grammetjes aankomen!
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 04 Dec 2018 09:56

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

He bah Meg wat balen, hopen dat hij nu toch echt wel aan gaat komen. Dat met het hartje hebben wij bij F. ook gehad, ik vond dat toch wel beangstigend! Kan me goed voorstellen dat je jullie eerste uitje anders had bedacht!

Highway helemaal niet op je gereageerd maar super van je nieuwe baan, gefeliciteerd! Wel fijn dat je straks minder onregelmatig kan gaan werken denk ik. Leuk dat de babykamer ook op gaat schieten nu.

F. heeft toch weer een ab kuur, ze heeft echt een pittige luchtweginfectie. Zo blij dat ik toch even heb laten luisteren. Ze mag alles doen waar ze energie voor heeft dus gaat zo lekker naar het sintfeest op school, zien we daarna wel weer:)

Man neemt vandaag een kerstboom mee, dan gaat het wel echt worden want F. weet dat de baby komt als de kerstboom staat haha. We laten hem eerst nog maar een paar dagen buiten uitzakken, van het weekend zetten we hem binnen:)
⁠♡♡♡
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 04 Dec 2018 10:20

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

He gos meg. Dat van blauw zien wist ik niet. Kraamhulp zei alleen dat als ze rond de mond wat blauw gingen zien er dan ook een boertje dwars kon zitten.
Bij t cb kunnen de personen idd wisselen. Ik heb echter bij zoon en nu aangegeven wel steeds dezelfde te willen hebben. En anders verzette ik zelf de afspraak haha.
En mn vriend zei niks over de rommel. Ook niet dat y wel mee viel haha. Maar ik weet dat hij heel goed snapt dat t soms zo is. En hij maakt zich er ook niet druk om, dat scheelt veel!! En binnen 10 min was t meeste ook weer opgeruimd.

Uffe, goed dat je toch ff naar de huisarts bent gegaan!Hopenlijk knapt ze snel op.

Vandaag is zoon ook naar de opvang. Wat een rust!!!
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 04 Dec 2018 15:26

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Dat wist ik ook niet van blauw zien rond het mondje en een boertje.

Lekker Elroya, hier heb ik een duplohuis gemaakt en daar is F. heerlijk mee aan het spelen, ik lig op de bank, ook prima!
⁠♡♡♡
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1750

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:14

Bericht 05 Dec 2018 07:35

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Dat van blauw zien rond mondje wist ik ook niet.
Nou, weer hadden eerder zo'n uitstapje als eergisteren moeten maken... ;) meneer was gewoon 80gr aangekomen. Hopelijk zet die lijn zich zo door. Vind het wel spannend om te gaan wegen.

Wat sneu dat F. een luchtweginfectie heeft, Uffe. Hopelijk slaat de ab snel aan.

Was het fijn, een dagje alleen met Y. Elroya? Heb je inderdaad lekker helend niets gedaan?
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers