Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is het mooiste hotel waar je ooit hebt geslapen?

<<

Anoniem119

Bericht 11 Nov 2013 22:15

Wat is het mooiste hotel waar je ooit hebt geslapen?

n.a.v. het mooiste plekje topic, ben ik hier naar benieuwd:

Wat is het mooiste hotel waar je ooit hebt geslapen? Foto's en uitleg waarom!
<<

Anoniem9

Bericht 11 Nov 2013 22:19

Re: Wat is het mooiste hotel waar je ooit hebt geslapen?

Ik heb in diverse hotels geslapen, maar niet een daarvan was echt heel mooi. Prima hotels, daar niet van, maar ik zou graag een keertje in een super de luxe hotel willen slapen met een jacuzzi enzo :love:
<<

Anoniem185

Bericht 11 Nov 2013 22:21

Re: Wat is het mooiste hotel waar je ooit hebt geslapen?

OH IK WEET WELKE. Maar ik moet even googlen daar voor...

Edit: Swissotel Dresden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Waarom:
Misschien ook een beetje omdat er een of ander feest gaande was daar, waardoor het echt een super leuke stad was. De stad op zich is ook gewoon heel mooi. De mensen waren heel aardig, heel gastvrij. De man die ons incheckte liep ook echt met ons mee naar buiten met een kaart van de stad en legde uit waar we precies heen moesten voor de leuke dingen. Ook heeft hij uitgelegd over het feest wat er was en ook random dingen. Bovendien was het hotel heel goed beveiligd. Je kon niet met de lift mee zonder je pasje van je kamer. Bovendien stonden er standaard mensen van het hotel bij de ingang die je ook met de achternaam aanspraken en begroetten.

Ja ik voelde me daar gewoon echt een beetje de koningin.
Laatst gewijzigd door Anoniem185 op 11 Nov 2013 22:39, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 11 Nov 2013 22:26

Re: Wat is het mooiste hotel waar je ooit hebt geslapen?

D-hotel in Kortrijk.

Qua architectuur precies mijn smaak. De combinatie van strak en modern met de oude molen vind ik heel erg mooi.
Verder is alles design, minimalistisch maar toch warm en gezellig. Iets waar ik heel erg gevoelig voor ben en van hou. In zo'n hotel kom ik veel meer tot rust dan een "gewoon" hotel.
De spa van het hotel was ook heel erg fijn!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem119

Bericht 11 Nov 2013 22:33

Re: Wat is het mooiste hotel waar je ooit hebt geslapen?

Voor mij denk ik dit hotel/lodge in Selous, Tanzania. Open hut, waar een olifant zo naar binnen kwam met z'n slurf (ok dat was eng en midden in de nacht), maar het ontwaken met uitzicht op de rivier was echt het allermooiste ooit.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding



Hoewel deze 'tent' ook wel echt prachtig was, in Tarangire, Tanzania:

Afbeelding

Afbeelding


Oh ja en dit was misschien wel het meest luxe hotel ooit, óók in Tanzania, maar dat was zo bizar luxe dat het niet meer leuk was. Ja het rozenbad wat gevuld was bij terugkomst van de safaridag was leuk, maar men, nee, echt way over the top.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding



Als tiener heb ik eens in dit hotel geslapen, in Santa Barbara, was ook wel heel gaaf:

Afbeelding


En vorig jaar op wintersport sliepen we in dit hotel, het heet het Dom Hotel dus dat is grappig ;) Maar het was echt mega mooi en hip met iPads als kamerbediening (licht, tv etc)! :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem119

Bericht 11 Nov 2013 22:37

Re: Wat is het mooiste hotel waar je ooit hebt geslapen?

Wat een gaaf strak gebouw, Ooh la la!
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 11 Nov 2013 22:42

Re: Wat is het mooiste hotel waar je ooit hebt geslapen?

Marin schreef:Wat een gaaf strak gebouw, Ooh la la!


Kon niet echt goede foto's van binnen vinden, maar het interieur is ook echt heel mooi.
Kortrijk is misschien niet de allerleukste stad in België, maar het hotel is echt de moeite waard :)
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 11 Nov 2013 22:46

Re: Wat is het mooiste hotel waar je ooit hebt geslapen?

Dat Dom hotel ziet er echt mooi uit! Mooie combinatie van landelijk en luxe!

Ik heb nog niet in zoveel 'bijzondere' hotels geslapen. Was allemaal vrij standaard. Maar ik kan er toch wel echt van genieten! Voelt voor mij toch al snel luxe en dat is af en toe wel heel fijn!
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Anoniem83

Bericht 11 Nov 2013 22:50

Re: Wat is het mooiste hotel waar je ooit hebt geslapen?

Dat is toch wel de grootste suite op het cruiseschip Norwegian Pearl van NCL. The Haven 3 bedroom Garden Villa
Het waren maar 2 nachten, maar goed, wel 2 (dagen en nachten) met beschikking over privé butler.

Foto's zeggen genoeg (Oh ja en het aanzien dat je had zodra je je kamernummer noemde in restaurants ed. was ook een erg leuke bijkomstigheid haha)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

We waren de eersten die op die bedden sliepen, eerste reis(je) van het schip. Ik wil weer...
<<

Anoniem119

Bericht 11 Nov 2013 22:53

Re: Wat is het mooiste hotel waar je ooit hebt geslapen?

Fjell schreef:Dat Dom hotel ziet er echt mooi uit! Mooie combinatie van landelijk en luxe!


Ja ik vond het echt heel leuk om te zien dat ze de hele boel hadden gerenoveerd en super hip hadden gemaakt, maar ook hele oude dingen hadden laten staan of herbruikt, zoals oude trapleuningen en lampjes enzo. Zo had je toch dat kneuterige Zwitserse wintersport gevoel, maar toch ook luxe. Was echt onwijs goed gedaan. Alleen het truffelzout over de patatjes was echt too much. Ze hadden ook zo'n bergrestaurant waar we dan tussen de middag gingen lunchen op de piste, en dan kwam er zo'n walm truffel je tegemoet. Dat past gewoon niet! Vond dat echt too much.
<<

Anoniem83

Bericht 11 Nov 2013 22:56

Re: Wat is het mooiste hotel waar je ooit hebt geslapen?

Wat een hoop vreselijk mooie hotels bij jij geweest Marin.
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 11 Nov 2013 23:00

Re: Wat is het mooiste hotel waar je ooit hebt geslapen?

Mooi dat die combinatie zo goed gelukt is! Kan ook wel snel wat chaotisch worden denk ik. Truffelzout klinkt echt niet lekker..

Wow, Mini! Dat is echt een supermooie & luxe hut! Lijkt mij heel bijzonder om daar een paar dagen te verblijven!
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Anoniem119

Bericht 11 Nov 2013 23:00

Re: Wat is het mooiste hotel waar je ooit hebt geslapen?

Mini schreef:Wat een hoop vreselijk mooie hotels bij jij geweest Marin.


Nou dat schip van jou ziet er ook wel prachtig uit! Ik ben denk ik niet zo'n cruise fan, maar het ziet er wel mooi uit :)

Als kind wilde ik trouwens dolgraag in hét Disney Hotel slapen, dat was een grote droom. Maar dat mocht nooit van m'n ouders, dan sliepen we in Cheyenne (niet dat dat niet gaaf was hoor).
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 12 Nov 2013 10:52

Re: Wat is het mooiste hotel waar je ooit hebt geslapen?

Aan de mooiheid van een hotel hecht ik niet zo'n waarde maar ik ben in twee hotels geweest waarvan ik de locatie erg prettig heb ervaren. Een hotel lag in Liscannor in Ierland direct langs een klein haventje. Dat was erg mooi, want na of voor het diner hebben we nog even op de kade gelopen waar lokale vissers terug kwamen met hun kleine bootjes. De verse vangst konden we zo nog zien.

Een ander hotel wat ik zeer kan aanraden mocht je naar Madeira gaan is Hotel Escola. Dit is een kleinschalig hotel (gelukkig!) met zo'n 15 a 20 kamers, waarbij leerlingen van de hotelschool die ernaast ligt les krijgen. Je verwacht dan wellicht niet veel, maar elke dag waren de kamers schoon en je kon een 3 gangen diner incl. drank krijgen voor 15 euro. De obers waren dan de leerlingen, maar ik ben nog nooit zo netjes geholpen. Ze werden welles waar op een afstandje in de gaten gehouden door een leraar maar de service aan tafel was top. Als of we speciale gasten waren.
Het enig minpuntje was dat de kok bij het ontbijt niet goed een ei kan koken (tsja, dat zullen vast wel niet gewend zijn om te doen in die landen). Ligging van het hotel was ook nog eens fijn te noemen. Namelijk niet aan de drukke straat die richting het centrum van Funchal gaat, maar iets hoger aan een erg rustige straat en vanaf daar hadden we vanuit onze kamer en balkon ook uitzicht op zee en onder ons lag zelfs een kleine bananenplantage.

Bizarste hotel was denk ik in Delphi in Griekenland. In die plaats heb je zoveel hoogteverschil dat ondanks dat wij op de 2e etage sliepen er achter het hotel op het zelfde niveau als het 2e etage een weg omlaag liep. Terwijl de weg voor het hotel op de begaande grond was.
<<

Anoniem44

Bericht 12 Nov 2013 11:12

Re: Wat is het mooiste hotel waar je ooit hebt geslapen?

Mondrian South Beach Miami
:drunken:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem119

Bericht 12 Nov 2013 11:17

Re: Wat is het mooiste hotel waar je ooit hebt geslapen?

Whoa die trap! Het is niet helemaal mijn smaak (dat rare vrouwenplaatje op de muur), maar het uitzicht is wel prachtig en ik hou wel van design hotels :)
<<

Anoniem44

Bericht 12 Nov 2013 11:22

Re: Wat is het mooiste hotel waar je ooit hebt geslapen?

Het was gewoon echt alsof ik een andere wereld instapte. Kom je net helemaal verfrommeld uit het vliegtuig, vette jetlag en dan kom je hier terecht, haha! Dat was wel echt een heel toffe switch, van regenachtig NL naar dit :)

Oja, ik vond die vrouwen aan de muur wel creapy, ik belandde bijna in een soort van psychose ofzo, haha! Het was me echt even allemaal teveel de eerste dagen :laughcry:
<<

Anoniem119

Bericht 12 Nov 2013 11:45

Re: Wat is het mooiste hotel waar je ooit hebt geslapen?

Hahaha ja dan helpt een jetlag + dat soort muren niet nee ;)

Fred, overal ter wereld worden wel eieren gegeten, dus het lijkt me raar dat dat op Madeira niet gebeurt. Ik vind het best raar dat je geen goed ei kunt koken als hotelkok. Dat het niet naar je smaak is, ok, ik vond de eieren in Afrika bijvoorbeeld echt een andere smaak hebben (en ik ben al niet zo'n eieren liefhebber, dus die meed ik gewoon na een paar dagen), maar een hotelkok moet toch wel een ei kunnen bereiden?
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 12 Nov 2013 13:10

Re: Wat is het mooiste hotel waar je ooit hebt geslapen?

Inderdaad dat zou ik ook zeggen, maar die wij kregen waren nog bijna helemaal vloeibaar binnen. Efin, de rest van het ontbijt was heerlijk (met name de typische Madeira banaantjes, die zoeter smaken dan de normale bananen die wij hier kennen). Overigens over het diner heb ik niets aan te merken gehad. Hele kunstwerkjes kregen we op onze bord die ook nog eens goed smaakten en dat voor maar 15 euro. Vast een goede leerling kok of wellicht was dat wel normale kok. Efin, ik was al lang blij dat we niet in zo'n massaal hotel terecht zijn gekomen die we ook zagen staan aan de doorgaande weg richting het centrum van Funchal. Veel Nederlandse en Duitse toeristen overigens op Madeira...
<<

Anoniem253

Bericht 12 Nov 2013 13:41

Re: Wat is het mooiste hotel waar je ooit hebt geslapen?

Wow ED!! Daar moet ik ook heen :D
<<

SunnyFlower

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:07

Bericht 12 Nov 2013 19:58

Re: Wat is het mooiste hotel waar je ooit hebt geslapen?

.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers