Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Verhuizen naar een andere provincie

<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 20 Nov 2018 10:45

Re: Verhuizen naar een andere provincie

Jullie vinden het misschien gek dat ik hier even meeschrijf maar ik herken gewoon heel veel van de gedachtes hier.
Ik ben natuurlijk al heel lang weg (16 jaar in totaal) en alhoewel ik echt niet terug wil, is het toch nog altijd wel een dingetje. Als ik hier lees met ouders die om de hoek wonen en lekker op de koffie, dan mis ik dat soms wel. Hier moeten we echt skype plannen en dat gebeurt, vind ik, veel te weinig. En toen het zo misging met R, dan zijn ze er niet.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem255

Bericht 03 Dec 2018 10:16

Re: Verhuizen naar een andere provincie

Marsy, voor jou is het nog veel lastiger natuurlijk. Mijn schoonmoeder heeft aangeboden om tijdelijk bij ons in huis te komen, mocht dat nodig zijn. Dan is het "maar 2 1/2 uur" rijden.

Het huis staat nu te koop. Ben heel benieuwd. Een zelfde huis staat ook te koop. Ook een hoekwoning en dezelfde vraagprijs. Ik vind het echt heel spannend nu.
<<

Anoniem255

Bericht 03 Dec 2018 10:18

Re: Verhuizen naar een andere provincie

Burn: We kijken naar dorpjes op zo'n 20 minuten rond Emmen. We willen niet té ver van een grotere stad zitten en als we rond kijken komen we hier toch steeds weer uit.
<<

Myloon

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 16 Sep 2013 13:41

Bericht 03 Dec 2018 11:00

Re: Verhuizen naar een andere provincie

Marsy, natuurlijk is het niet gek dat je hier mee schrijft.
Soms heb je even die knuffel nodig of de juiste woorden van je dierbaren. Dan is een ander land nog veel moeilijker dan een andere provincie.

Mien, spannend dat jullie huis te koop staat nu!
Hopelijk komt er snel iemand kijken die jullie huis helemaal ziet zitten!!

Wij hebben helaas wat verlenging aan moeten vragen voor de financiering. Alles netjes optijd ingeleverd maar de taxateur kwam te laat met het rapport en is nog een onderdeel vergeten :palm:
20-09-2013 N. & T. Geboren!
<<

Tompouce

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 17 Jan 2019 20:39

Bericht 18 Jan 2019 10:07

Re: Verhuizen naar een andere provincie

Myloon: hoe staat het er voor?

Ons huis is verkocht!! Met 4 weken. Het verlopig koopcontract is getekend. Begin juli moeten we er uit.

Woensdag gaan we naar Drenthe en gaan we 3 huuzen bekijken.

Het gaat nu echt gebeuren! Ben er superblij mee maar het is ook echt heel spannend allemaal!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 18 Jan 2019 10:24

Re: Verhuizen naar een andere provincie

Wat spannend zeg!
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 18 Jan 2019 10:25

Re: Verhuizen naar een andere provincie

Oh wow, spannend hoor!
2012 & 2016
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1689

Geregistreerd: 01 Jan 2019 11:13

Bericht 18 Jan 2019 11:15

Re: Verhuizen naar een andere provincie

Wat spannend!

Waar in Drenthe gaan jullie huizen bekijken?
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

Tompouce

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 17 Jan 2019 20:39

Bericht 18 Jan 2019 11:55

Re: Verhuizen naar een andere provincie

We gaan in Emmer Compascuum kijken, in Nieuw Buinen en Stadskanaal.
<<

Tompouce

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 17 Jan 2019 20:39

Bericht 18 Jan 2019 11:57

Re: Verhuizen naar een andere provincie

Groningen dus ook. Maar omdat dat voor ons nog te doen en daar ook hele mooie huizen staan hebben we de rand erbij gepakt. Maar Emmer Compascuum heeft onze voorkeur vooralsnog.
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1689

Geregistreerd: 01 Jan 2019 11:13

Bericht 18 Jan 2019 12:10

Re: Verhuizen naar een andere provincie

Leuk! Daar staan idd mooie huizen, heel betaalbaar ook. Ik ben benieuwd wat het gaat worden.
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 18 Jan 2019 14:34

Re: Verhuizen naar een andere provincie

Spannend, Tompouce! Ik ben al twee keer naar een andere provincie verhuisd en de derde keer staat nu op de planning. En daar blijf ik voorlopig. :wink: Heb er wel zin in eigenlijk, krijg er altijd wel een lekkere boost van.
❤ 7 juni 2018
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 18 Jan 2019 18:54

Re: Verhuizen naar een andere provincie

Spannend maar ook leuk, Tompouce! Ik ben benieuwd wat het gaat worden.

Bliss, wat leuk! Ga je ver van je huidige woonplaats wonen?

Ik ben zelf van Gelderland naar Limburg en van daar naar Belgisch Limburg verhuisd. Hier woon ik alweer bijna 10 jaar (wat gaat de tijd snel!). Ik voel me hier inmiddels echt thuis.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Vlaai

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 18 Jan 2019 19:24

Re: Verhuizen naar een andere provincie

Spannend!

Zelf ben ik 9 jaar geleden verhuisd van Gelderland (op de grens van Zuid-Holland) naar Limburg verhuisd.
<<

Diantjuh

Noob

Berichten: 70

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:47

Bericht 18 Jan 2019 20:08

Re: Verhuizen naar een andere provincie

Tompouce schreef:Groningen dus ook. Maar omdat dat voor ons nog te doen en daar ook hele mooie huizen staan hebben we de rand erbij gepakt. Maar Emmer Compascuum heeft onze voorkeur vooralsnog.


Wat spannend.. Kom er zelf regelmatig in emmer compas. Heb er ook veel thuiszorg routes gedraaid. Leuk dorp!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 18 Jan 2019 20:09

Re: Verhuizen naar een andere provincie

We gaan nu van de Zaanstreek naar omgeving Utrecht. Hiervoor ben ik van de Achterhoek (Gelderland) naar Den Haag verhuisd en toen dus van Den Haag naar de Zaanstreek.
❤ 7 juni 2018
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2864

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 18 Jan 2019 22:30

Re: Verhuizen naar een andere provincie

Oeh spannend Tompouce! Wij wonen in het dorp naast Emmer-Compascuum, maar dus net in Groningen(misschien ook nog het overwegen waard om te kijken. Meer voorzieningen dan ec en in 20 min. zijn we in Emmen). Stadskanaal en Nieuw Buinen zijn nog wel op een behoorlijke afstand van Emmen.

(Als je liever hebt dat ik de plaatsnamen weer weghaal, moet je het zeggen hoor!)
<<

Biscotti

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 116

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:11

Bericht 18 Jan 2019 22:39

Re: Verhuizen naar een andere provincie

Ik ben in augustus verhuisd van Zuid Holland (5 km van Alphen aan den Rijn af) naar Gelderland (Betuwe). Utrecht is nog steeds 25-30 minuten rijden , mijn ouders wonen nu wel wat verder weg (50 min.), schoonfamilie juist weer wat dichterbij (40 min., dat was ruim een uur). Bevalt goed hier, weg van de Randstaddrukte , maar niet meteen de onbewoonde wereld.
<<

Tompouce

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 17 Jan 2019 20:39

Bericht 19 Jan 2019 07:25

Re: Verhuizen naar een andere provincie

Bliss, ook weer spannend dus. Lukt dat ook allemaal met de dochter van je vriend?
<<

Anoniem317

Bericht 19 Jan 2019 09:44

Re: Verhuizen naar een andere provincie

Tompouce, leuk! Succes met de bezichtigingen.

Biscotti, wat leuk de Betuwe. Daar kom ik vandaan. Mag ik vragen waar je woont? Mag ook in een PM, hoor.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 19 Jan 2019 10:42

Re: Verhuizen naar een andere provincie

Tompouce schreef:Bliss, ook weer spannend dus. Lukt dat ook allemaal met de dochter van je vriend?


Zij gaat zelf ook verhuizen met haar moeder, wel net de andere kant op. We wonen dus wat verder uit elkaar dan en ze zal om het weekend bij ons zijn. Hier zijn goede afspraken over gemaakt.

Wie was jij trouwens eerst?
❤ 7 juni 2018
<<

Tompouce

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 17 Jan 2019 20:39

Bericht 19 Jan 2019 11:17

Re: Verhuizen naar een andere provincie

Oh, dat is fijn, dat dat zo uitpakt!

Ik was eerst Mien.
<<

Biscotti

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 116

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:11

Bericht 19 Jan 2019 17:45

Re: Verhuizen naar een andere provincie

Liv schreef:Tompouce, leuk! Succes met de bezichtigingen.

Biscotti, wat leuk de Betuwe. Daar kom ik vandaan. Mag ik vragen waar je woont? Mag ook in een PM, hoor.


Ik woon in Z.oelen. Die plaats ken je vast wel?
Ben ik ook wel benieuwd waar jij dan vandaan komt?
<<

Myloon

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 16 Sep 2013 13:41

Bericht 19 Jan 2019 19:16

Re: Verhuizen naar een andere provincie

Wat leuk dat er zoveel gepost is!
Bij ons komt het nu steeds dichterbij, wij krijgen 15 Februari de sleutel en 21 februari staat de verhuizing gepland.
Op wat schilderwerk na hoeven wij in die tussentijd niets te doen. Wel wordt de badkamer verbouwd in de eerste periode maar dat gebeurt wanneer wij er wonen.
Nieuwe school van de jongens is rond ze zijn al een keer wezen wennen en eind deze maand gaan wij nog eens kijken.
Ons appartement wordt steeds leger, het wordt steeds spannender. Het idee dat wij nu echt weg gaan uit onze huidige woonplaats voelt gek. Ik ben nu ook met de laatste maand werken bezig.
20-09-2013 N. & T. Geboren!
<<

Tante-es

Noob

Berichten: 4

Geregistreerd: 19 Jan 2019 19:41

Bericht 19 Jan 2019 19:45

Re: Verhuizen naar een andere provincie

Speciaal een nieuw account aangemaakt. Inloggegens kwijt.
Wat leuk zeg Tompouce. Ik woon zelf ook in Emmer compascuum. Mocht je vragen hebben.. Ik ben benieuwd in welk deel van Emmer Compas je gaat kijken. Kajaka, ook uit de buurt dus!
Wel eens qua aantal voorzieningen. We doen de meeste boodschappen buiten EC maar er zit een Boni, grote nieuwe Aldi, kruidvat, marskramer en nog wat andere zaken. Er wordt komende jaren flink geinvesteerd in het centrum.
VorigeVolgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers