Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

<<

Anoniem253

Bericht 30 Nov 2018 13:05

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

GeKKiE schreef:Je vult wel gewoon de uurprijs in die je betaald, ook al is die te hoog.


O gelukkig dan heb ik het goed gedaan.
<<

Anoniem304

Bericht 30 Nov 2018 13:12

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Onze uurprijs stijgt €0,74.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 02 Dec 2018 10:26

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Ik ben vanmorgen voor het eerst van mijn leven onder gespuugd. Vanmorgen dochter al vies uit bed gehaald. Vind ik dan toch zielig dat we niks gemerkt hebben...
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 02 Dec 2018 10:28

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Oh getver Jip! En sneu. Maar kennelijk heeft ze er zelf niet zo’n last van gehad anders had ze je wel geroepen/gehuild toch? Beterschap!
#teammaple🍁
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 02 Dec 2018 11:51

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Ik heb vannacht wel een kreetje gehoord, maar ja ze maakt wel vaker even lawaai in haar slaap. Ze lag vrolijk te kletsen dus ik denk idd dat ze er geen last van had. Meer mn eigen gevoel.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 02 Dec 2018 12:09

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Oh ik ga het ook even invullen van de kinderopvangtoeslag. Onze uurprijs stijgt maar met €0,10. Wel gaat straks de baby ook naar de opvang maar dat kan ik nu nog niet invullen.

Aah Jip wat sneu. Hoe is het nu met haar?
⁠♡♡♡
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 02 Dec 2018 13:35

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Hier stijgt de uurprijs iets van 90 cent.. best veel, aangezien de uurprijs al best hoog was (flexibele opvang).. moet nog ff kijken of de toeslag toevallig wel veranderd..
Edit: qua toeslag gaan we niks omhoog :cry: zal dat te maken hebben met dat we al boven t max uurtariefzaten?

Oh jip, zielig aantreffen ja! Hier ook 2 kids die al vaker snachts gespuugd hebben zonder te laten weten..
Laatst gewijzigd door Elroya op 02 Dec 2018 15:01, in totaal 2 keer gewijzigd.
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 02 Dec 2018 14:13

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Ze heeft een halve banaan en een mandarijn op en een kwart tosti. Ligt nu lekker te slapen. Voor het eerst onder een dekbedje. Slaapzak zat nog in de droger. En haar knuffelpoppie ook...Die is dus nat mee gaan slapen.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:06

Bericht 03 Dec 2018 12:28

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

GeKKiE schreef:Je vult wel gewoon de uurprijs in die je betaald, ook al is die te hoog.


Dit hebben wij ook gedaan met als gevolg dat we een heel groot bedrag terug moeten betalen, ik zou dus gewoon de maximale uurprijs invullen. Je zit 2 jaar na dato echt niet te wachten op een flinke terug vordering.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3478

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 03 Dec 2018 12:31

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Ayla schreef:
GeKKiE schreef:Je vult wel gewoon de uurprijs in die je betaald, ook al is die te hoog.


Dit hebben wij ook gedaan met als gevolg dat we een heel groot bedrag terug moeten betalen, ik zou dus gewoon de maximale uurprijs invullen. Je zit 2 jaar na dato echt niet te wachten op een flinke terug vordering.



Als ik het hogere bedrag invul geeft hij zelf al aan dat je boven de €8.02 zit en rest zelf moet betalen dus daar wordt in de berekening gewoon rekening mee gehouden..
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Anoniem304

Bericht 03 Dec 2018 12:39

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Pippa schreef:
Ayla schreef:
GeKKiE schreef:Je vult wel gewoon de uurprijs in die je betaald, ook al is die te hoog.


Dit hebben wij ook gedaan met als gevolg dat we een heel groot bedrag terug moeten betalen, ik zou dus gewoon de maximale uurprijs invullen. Je zit 2 jaar na dato echt niet te wachten op een flinke terug vordering.



Als ik het hogere bedrag invul geeft hij zelf al aan dat je boven de €8.02 zit en rest zelf moet betalen dus daar wordt in de berekening gewoon rekening mee gehouden..

Inderdaad. Als je een vordering krijgt moet dat ergens anders mee te maken hebben (te veel uren ingevuld, te laag inkomen etc.) want een hogere uurprijs dan de max. van de belastingdienst invullen heeft er geen invloed op. Je krijgt immers niet extra toeslag over dat bedrag.

Tenzij je een hogere uurprijs invult ONDER de max. van de belastingdienst natuurlijk. Als je uurprijs €7,50 is en je vult €7,80 in, dan ga je uiteindelijk wel een vordering krijgen.

En als je een hogere uurprijs hebt en je vult €8.02 in kan je daar ook nog eens problemen mee krijgen. Je gegevens komen immers niet overeen met die van het KDV en je hebt het niet naar waarheid ingevuld.
<<

Anoniem336

Bericht 03 Dec 2018 12:53

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Idd, dat is niet kloppend. De beldienst keert niet uit boven het max tarief.
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:06

Bericht 03 Dec 2018 13:10

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Alle andere zaken klopte gewoon, dat hielden we goed in de gaten om dit te voorkomen. Ik weet het ook niet dan wat de reden is geweest. Was iig geen fijne brief :-\
<<

Anoniem291

Bericht 03 Dec 2018 17:11

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Kunnen kinderen niet af en toe iets duidelijker laten zien dat ze ziek zijn :confused: zoon heeft sinds woensdagavond koorts maar overdag niet en dan zo met avondeten begint het op te lopen. Wel lekker spelen alleen iets sneller piepen en moe. Toch maar even langs de dokter vandaag en nou heeft die een dubbele middenoorontsteking en longontsteking :omg: voel me nou wel beetje slechte moeder dat ik niet vrijdag al ben gegaan.
Laatst gewijzigd door Anoniem291 op 03 Dec 2018 22:08, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 03 Dec 2018 17:54

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Herkenbaar Hoochie, ik heb dit vorig jaar ook gehad met dochter. Nu ga ik wel iets sneller naar de huisarts maar voelde me toen zo schuldig.
⁠♡♡♡
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 03 Dec 2018 18:06

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Oh Hoochie, wat sneu :(

Hier gaan we nu dag 2 met koorts in...
Gisteravond over de 40gr, vandaag overdag 38.8.
Maar wel redelijk levend en idd om half 6 stortte meneer weer in elkaar.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 03 Dec 2018 18:11

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Ahh Hoochie wat sneu! Beterschap. Voor jouw zoon ook Snirp.

Hier ook een zielig ziek vogeltje, al twee dagen hoge koorts, hoesten en snot overal. Vandaag ook nog overgeven erbij. Wat een ellende.

♥♥
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 03 Dec 2018 18:18

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Oh getver en dan dat bericht van salome in dat andere topic.. ik weet niet of het echt wat uitsluit maar als mijn kinderen ziek zijn laat ik ze twee keer per dag hun kin op hun borst duwen om te checken of dat nog gaat (ik las ooit ergens dat je die move niet kunt als je hersenvliesontsteking hebt).
#teammaple🍁
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 03 Dec 2018 18:49

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Ach Elliot, beterschap ook voor D.!

Het spugen hadden wij hier zaterdag al, tijdens Sinterklaas :laughcry:

Ja, klinkt wel als iets dat ik eerder heb gehoord UN. Iets met nekkramp ook volgens mij.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 03 Dec 2018 19:12

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Ja dat klopt UN dat is een goeie check!

♥♥
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 03 Dec 2018 20:13

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Urban Naked schreef:Oh getver en dan dat bericht van salome in dat andere topic.. ik weet niet of het echt wat uitsluit maar als mijn kinderen ziek zijn laat ik ze twee keer per dag hun kin op hun borst duwen om te checken of dat nog gaat (ik las ooit ergens dat je die move niet kunt als je hersenvliesontsteking hebt).


Ik wilde uiteraard niemand bang maken met mijn bericht. Is natuurlijk een zeldzaam geval en er zal vast meer aan de hand zijn geweest.
Dat is een fijne tip trouwens!
2016
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 03 Dec 2018 21:01

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

V zei gister ook ineens dat ze pijn aan haar nek had..Dus ik meteen haar kin op de borst duwen...gelukkig kon ze dat gewoon.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 03 Dec 2018 21:12

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Urban Naked schreef:Oh getver en dan dat bericht van salome in dat andere topic.. ik weet niet of het echt wat uitsluit maar als mijn kinderen ziek zijn laat ik ze twee keer per dag hun kin op hun borst duwen om te checken of dat nog gaat (ik las ooit ergens dat je die move niet kunt als je hersenvliesontsteking hebt).



Dat doe ik ook. Of Ik ga de luier verschonen dat geeft hetzelfde effect. Dan moeten ze echt gaan huilen van de pijn.
En ik check op vlekjes.
Er is ooit een buurjongen overleden aan hersenvliesontsteking. Dat ging zo snel.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Anoniem291

Bericht 03 Dec 2018 22:09

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Veel kindjes ziek op het moment, hoorde ook dat het RS virus weer erg heerst. Beterschap voor jullie kids.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 04 Dec 2018 07:04

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Ja rs virus maar vooral buikgriep geloof ik. Hier echt gezin na gezin in het dorp.
2016
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Suus