Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Forward helix piercing

<<

Elvie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 604

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:14

Bericht 22 Mrt 2018 12:01

Re: Forward helix piercing

Twee vind ik idd ook gaaf, ik twijfel nog steeds :cry:! Ik ga straks denk ik even naar een piercingshop voor advies. Ik stoor me toch een beetje aan de lage plaatsing. Volgens experts kan ik hem er nog wel uithalen en groeit hij dan nog wel netjes dicht en zou ik dan over een paar weken een nieuwe kunnen laten zetten. Stom dat ik er gewoon niet uitkom, maar als ik hem opnieuw wil laten zetten moet ik niet te lang wachten met deze eruit halen natuurlijk..

Voor de pijn hoef je het iig niet te laten vind ik, ik vond het enorm meevallen!

En Knillis, nooit geweten dat jij een traguspiercing hebt!
2014 2016
<<

Anoniem260

Bericht 27 Mrt 2018 21:31

Re: Forward helix piercing

Ik heb er ook een. Nooit geweten dat ie zo heet :laughcry:
Ik wilde ‘m destijds laag, maar toen is ie hoger gezet en uiteindelijk vind ik dit wel heel mooi :)
Heb er best lang last van gehad trouwens. Kon er heel lang niet goed op liggen, lag dus altijd maar met m’n hand tussen m’n kussen en oor en dan de piercingplek in de ruimte tussen wijsvinger en duim
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 17 Aug 2018 15:17

Re: Forward helix piercing

Ik up dit topic weer even, want ik denk dat ik binnenkort twee of drie van deze piercings wil laten zetten. Drie lijkt me wel een beetje vol worden en daarom neig ik nu naar twee. Vind dit mooi:

Afbeelding

Volgens een vriendin van me is deze piercing wel erg pijnlijk, wat is jullie ervaring? En hoe lang duurt de genezing?
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 17 Aug 2018 15:54

Re: Forward helix piercing

Hmm drie vind ik toch ook wel erg mooi. Ooh dat eeuwige getwijfel van mij!
❤ 7 juni 2018
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 17 Aug 2018 16:23

Re: Forward helix piercing

Oh echt leuk ja! Nu wil ik ook!
30-04-2017
<<

Anoniem260

Bericht 17 Aug 2018 18:27

Re: Forward helix piercing

Zoals beschreven, heb er wel lang last van gehad nadat ie gezet was
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 17 Aug 2018 18:31

Re: Forward helix piercing

Oh ja even overheen gelezen, maar dat is wel irritant! Is sowieso wel met oorpiercings. En ik draai nogal vaak om in bed, dus dan kan ik waarschijnlijk lang niet op die kant liggen. Maar het is wel heel tof! Dus misschien doe ik het gewoon.
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 17 Aug 2018 18:40

Re: Forward helix piercing

Bedenk me ineens dat ik binnenkort misschien nog een keer een MRI-scan krijg en hoogstwaarschijnlijk een operatie, dus ik moet maar even wachten tot dat achter de rug is, omdat alle sieraden dan af/uit moeten en dat is natuurlijk niet handig met piercings die net gezet zijn.
❤ 7 juni 2018
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 17 Aug 2018 18:59

Re: Forward helix piercing

Bliss schreef:Hmm drie vind ik toch ook wel erg mooi. Ooh dat eeuwige getwijfel van mij!

Ik zou voor twee gaan Bliss, vind ik net wat chiquer staan.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 17 Aug 2018 19:14

Re: Forward helix piercing

Haha ik had net bedacht dat ik er toch drie wil. Maar goed, voorlopig kan ik ze dus toch nog niet laten zetten, dus ik kan er nog heel wat nachtjes over slapen. Wil er trouwens niet van die glimmende steentjes in, dat is niks voor mij. Gewoon kleine, zilverkleurige knopjes.
❤ 7 juni 2018
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:26

Bericht 17 Aug 2018 20:11

Re: Forward helix piercing

Oohhh... Ik wil dit ook...
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:26

Bericht 07 Nov 2018 19:55

Re: Forward helix piercing

Ik up deze even.

Nu mijn motorseizoen zo'n beetje ten einde is, ga ik serieus nadenken over een forward helix (of 2).

Maak je ergens een afspraak? Loop je gewoon een willekeurige shop binnen? Hoe werkt dit :P
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

Anoniem288

Bericht 07 Nov 2018 20:39

Re: Forward helix piercing

,
Laatst gewijzigd door Anoniem288 op 28 Aug 2020 20:35, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem301

Bericht 28 Nov 2018 15:20

Re: Forward helix piercing

Ik heb het gedaan!

Afbeelding

Afbeelding

Over 9 maanden mag er er ringetje in.
Cotton heb ik meteen een vraagje aan jou. Ze zei 2 keer per dag je handen wassen met Unicura en dan met het schuim daarvan je piercing wassen en niet draaien maar rustig heen en weer bewegen. En 2 keer per dag spoelen met een zoutoplossing. Mee eens? En zo nee (er staat me iets van bij) waarom zijn ze dan niet beter op de hoogte?

En een andere vraag uit interesse. Als je dochter oorbellen wil zou je die laten schieten omdat er in de lelletjes geen kraakbeen zit of zou je dat laten piercen?
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 28 Nov 2018 15:31

Re: Forward helix piercing

Mooi Carrie, staat heel stijlvol.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 28 Nov 2018 15:42

Re: Forward helix piercing

Wat mooi, Carrie! Zoiets lijkt mij ook nog wel wat :) Maar of ik dat ooit ga durven is een tweede :smile: Oorbellen zijn bij mij zelfs nooit gelukt (de laatste poging is nu een jaar geleden en heb in januari echt weer een vreselijke ontsteking gekregen, zo pijnlijk dat ik het nu niet meer aandurf, terwijl ik oorbellen zo leuk vind).
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 28 Nov 2018 16:11

Re: Forward helix piercing

Tof, Carrie! Deed het zeer?

Ik ga begin van het nieuwe jaar denk ik voor een dubbele! Moest even m'n operatie van laatst afwachten (dan moeten alle sieraden uit), maar ik wil nog steeds.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem304

Bericht 28 Nov 2018 17:10

Re: Forward helix piercing

Carrie iedere piercer heeft zijn/haar eigen mening over nazorg. Dat is net tattoos ook zo. De zalf die de een aanraadt vindt de ander weer uit den boze.
Ik ben zelf van de afblijven methode haha. Je piercing beweegt echt wel door je dagelijkse dingen (douchen, haar wassen, slapen, op de bank liggen, naar iemand zwaaien ik noem maar wat voorbeelden). Dat ding bewust bewegen is daardoor in mijn ogen alleen maar een irritatie. Het is een wond en je gaat een gewone snijwond ofzo ook niet opzettelijk bewegen en wassen met zeep of zalf.
Het lichaam kan zelf wel voor herstel zorgen en daar ben ik persoonlijk dus voor. Zoutoplossing en unicura zou ik pas pakken als het bijv. lang rood blijft. Dus als het lichaam het zelf niet lijkt te doen.
Laatst gewijzigd door Anoniem304 op 28 Nov 2018 17:12, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem304

Bericht 28 Nov 2018 17:11

Re: Forward helix piercing

Ho enter ik type nog even meer ;)
<<

Anoniem304

Bericht 28 Nov 2018 17:14

Re: Forward helix piercing

Betreft gaatjes dochter;

Tegenwoordig zijn het niet meer de schietpistolen van vroeger met die harde knal, maar een soort druk pistolen. Het effect is hetzelfde alleen zonder harde knal, dus minder schrikreactie.
Ik zou ze dus gewoon laten 'schieten'.
<<

Anoniem304

Bericht 28 Nov 2018 17:18

Re: Forward helix piercing

Ennnn mooie piercing!!
<<

Anoniem301

Bericht 28 Nov 2018 18:48

Re: Forward helix piercing

Ah bedankt voor je reactie Cotton! Ok dan maak ik zelf even de afweging wat ik doe. En zout 2 maal daags en Unicura lijkt me sowieso wat veel. Ja klopt van dat schieten, dat is meer drukken inderdaad. Wel een stuk beter!
<<

Anoniem301

Bericht 28 Nov 2018 18:50

Re: Forward helix piercing

En gedankt voor de leuke reacties!
Suus wat vervelend dat je er steeds zo’n ellende mee hebt, snap dat je dan niet meer durft!
Bliss Nah zeer, deed wel even een beetje zeer toen de naald erdoor ging maar dat is zo voorbij. Dus echt prima te doen. Ik wil misschien ook ooit een 2e erbij ja, mooi!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 28 Nov 2018 19:11

Re: Forward helix piercing

Ja het piercen zelf kan ik wel aan, heb wel meer piercings in m'n oor (gehad), en tattoos heb ik ook, alleen het genezen lijkt me wel pijnlijk. Ik draai heel veel in bed, van de ene zij op de andere, maar het lijkt me niet zo prettig om er dan op te liggen. Ben benieuwd hoe jij dat ervaart.

Heeft iemand trouwens nog een tip voor een piercingzaak in Zaanstad of omgeving? Ik ken helemaal niks hier!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem304

Bericht 28 Nov 2018 19:58

Re: Forward helix piercing

Wil je dochter oorbelletjes? :D
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers