Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Surprises kids

<<

Anoniem336

Bericht 27 Nov 2018 20:24

Surprises kids

Hier is een nieuwe fase aangebroken, de oudste moet een surprise maken op school.
Morgen gaan we ermee aan de slag. Het wordt een paard, lekker origineel :sintpaard:
Meisje houdt van paardrijden, dus lijkt me prima.

Wiens kind moet nog meer aan het knutselen? En wat gaat hij of zij maken?
<<

Blue flower

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 27 Nov 2018 20:33

Re: Surprises kids

Hier ook voor het eerste surprise maken, we maken een legoblok. Dus we kunnen nog even rustig inkomen hahaha.
Ik vind het wel leuk en gezellig, zoon houdt niet zo van knutselen...
10.12.2010
21.03.2013
16.08.2016
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 27 Nov 2018 20:36

Re: Surprises kids

Hier moet N. ook een surprise maken voor het eerst. Gaan er morgen even over brainstormen. Hier geen lootjes trekken, maar het moet een surprise èn cadeautje zijn voor zowel een jongen als meisje. Ze gaan er het dobbelspel mee doen in de klas, dus voor iedereen moet het leuk zijn. Lastig!
<<

Anoniem336

Bericht 27 Nov 2018 21:03

Re: Surprises kids

O dat is idd wel lastig parisienne.

Mijn oudste vindt het wel leuk, die stond vanavond al met een schaar en plakband naast mij. Ik vind het ook wel gezellig.

Er moet overigens ook een gedicht bij, geen idee of er een hint in moet bedenk ik mij.....
<<

Anansi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 352

Geregistreerd: 02 Okt 2016 14:34

Bericht 27 Nov 2018 21:31

Re: Surprises kids

Mijn oudste moet ook een surprise maken voor school. Hij maakt een game console voor een jongetje dat graag gamet.
<<

Sneeuwwitje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1342

Geregistreerd: 05 Sep 2013 18:33

Bericht 27 Nov 2018 21:37

Re: Surprises kids

Wij ook! Zoon heeft een meisje en is daar niet helemaal gelukkig mee qua keuze voor het maken van een surprise.
We gaan een rubiks kubus maken. Was zijn eigen idee. Nu alleen nog even tijd vinden....
Zoon 08.2010 Zoon 02.2013
Dochter 03.2016 Zoon 06.2018
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 27 Nov 2018 21:57

Re: Surprises kids

Mijn dochter moet voor de tweede keer een surprise maken en gaat dit jaar een pizzaoven knutselen met pizza en pizzaschep. We zijn vandaag begonnen maar er moet nog wel het een en ander gebeuren. En dan moet ze er ook nog een gedichtje bij maken.
<<

Anoniem272

Bericht 27 Nov 2018 22:01

Re: Surprises kids

Zoon en ik houden allebei totaal niet van knutselen, het is tot nu toe elk jaar drama.
Dit jaar zijn we meteen nadat de lootjes getrokken waren naar een dure knutselwinkel gegaan om goede materialen te kopen. En maar meteen aan de slag gegaan, muziekje aan, gedaan alsof we het wel leuk vinden :thumbup: Nu is 'ie al af. Het is een zwembad.

Gedichtjes verzinnen vinden we allebei wél leuk. T. vond het jammer dat het maximaal tien regels moest zijn.

Als de kinderen ouder worden gaan we voor pakjesavond hier thuis gewoon heel lange gedichten voor elkaar schrijven denk ik, in plaats van surprises voor elkaar maken.
<<

Anoniem315

Bericht 27 Nov 2018 22:16

Re: Surprises kids

Ik sta zelf voor een klas, dus moet elk jaar een surprise maken. Dit jaar ga ik iets met voetbal doen voor een jongen in mijn klas. Ik denk een voetbalveld met poppetjes er op.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 27 Nov 2018 22:25

Re: Surprises kids

Ik heb vanavond het onderbeen van mijn bonuszoon gegipst, we hebben daar het cadeau in gedaan en het verbonden. Het is heel leuk en mooi geworden!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 27 Nov 2018 23:57

Re: Surprises kids

Wat gaaf en origineel Lady!

N. vindt knutselen overigens echt niet leuk. Nooit gevonden ook. Heeft ze niet van mij. De moeders op het schoolplein vroegen me al, met een lach, of ik me een beetje in kan houden met de surprise. Ik zou zo 100 dingen kunnen bedenken en van alles maken met behulp van mijn snijplotter, naaimachine, etc. Maar het moet toch echt N. haar surprise worden. Morgen maar even overleggen samen. Misschien vindt ze iets zelf met de naaimachine maken wel leuk i.p.v. met dozen en papier aan de slag.
<<

Anoniem245

Bericht 28 Nov 2018 07:13

Re: Surprises kids

Filoria schreef:Zoon en ik houden allebei totaal niet van knutselen, het is tot nu toe elk jaar drama.
Dit jaar zijn we meteen nadat de lootjes getrokken waren naar een dure knutselwinkel gegaan om goede materialen te kopen. En maar meteen aan de slag gegaan, muziekje aan, gedaan alsof we het wel leuk vinden :thumbup: Nu is 'ie al af. Het is een zwembad.

Gedichtjes verzinnen vinden we allebei wél leuk. T. vond het jammer dat het maximaal tien regels moest zijn.

Als de kinderen ouder worden gaan we voor pakjesavond hier thuis gewoon heel lange gedichten voor elkaar schrijven denk ik, in plaats van surprises voor elkaar maken.


Haha dit is precies zoals bij ons. We hebben er zo'n hekel aan, en gisteren hebben we de allerlaatste surprise ooit gemaakt. Hij zit in groep 8 dus we zijn er vanaf.
We hebben een schoorsteen gemaakt, een vrij grote en van kartonnen rechthoekjes stenen gemaakt, eerst papier geplakt zodat we er zo'n 200 hadden en ze erna met lijm geplakt zodat we een 3D effect hadden. We zijn er de laatste week echt uren mee bezig geweest, en inderdaad muziek op, doen als of we het leuk vonden. Maar hij is heel mooi geworden :banaan:
<<

Anoniem272

Bericht 28 Nov 2018 09:44

Re: Surprises kids

Goed bezig!!!

En ik wil je niet bang maken, maar doen ze op de middelbare school niet ook aan surprises? :silent:
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 28 Nov 2018 11:41

Re: Surprises kids

Wij hebben op de middelbare school inderdaad ook nog surprises gemaakt. Niet elk jaar, maar ik kan me zeker drie keer herinneren (en een keer dat dobbelspel, dat vind ik dan weer iets vreselijks).

Y moet dit jaar voor het eerst een surprise maken voor een jongen uit haar klas. Wij maken een tafelvoetbal.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:23

Bericht 28 Nov 2018 12:04

Re: Surprises kids

Dochter moet ook voor de tweede keer een surprise maken. Leuk!
Wij gaan een bord met sushi maken. Want daar houd ze van. Vanmiddag gaan we beginnen.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 28 Nov 2018 13:06

Re: Surprises kids

https://youtu.be/bjLlvPjfizw

Ik moest meteen hieraan denken haha!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 28 Nov 2018 15:09

Re: Surprises kids

Wij mogen ook! Onze dochter heeft een jongen die van turnen houdt. Ik denk dus dat het zoiets wordt;
Afbeelding
Of
Afbeelding
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 28 Nov 2018 15:11

Re: Surprises kids

Filoria schreef:Goed bezig!!!

En ik wil je niet bang maken, maar doen ze op de middelbare school niet ook aan surprises? :silent:


Ik wil je ook niet bang maken maar mijn brugklassers zijn er dol op :ja:
⁠♡♡♡
<<

Anoniem245

Bericht 28 Nov 2018 15:15

Re: Surprises kids

Haha ja ik had al gezegd als ze het op de middelbare ook doen, zeg je maar dat je niet mee doet! Maar dat zien we dan tzt wel weer.
Het is zo'n gestress altijd om het op tijd klaar te hebben en eerst te bedenken wat we maken, en we houden er gewoon niet van dus er zit dan zoveel tijd in iets wat we eigenlijk niet leuk vinden. Maar het was nu wel heel gezellig moet ik zeggen.
<<

Anoniem272

Bericht 28 Nov 2018 15:34

Re: Surprises kids

Ja, wij vonden het stiekem ook leuk deze keer! Op tijd beginnen helpt he? En een soort acceptatie dat het nu eenmaal moet. En een oudere zoon met een ietsje langere spanningsboog :angel:
<<

Anoniem245

Bericht 28 Nov 2018 16:21

Re: Surprises kids

Ja dat klopt zeker. We waren gewoon eerder klaar dan we moesten. Wel heel strak gepland, want heb echt drukke weken achter de rug. En zoon had ook nog een toets, veel huiswerk en dan de surprise. Dus die baalde ook wel, maar in plaats van chagrijnig te doen was hij heel vrolijk en productief (is ook wel eens anders geweest).

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers