Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Kleding voor kids t/m 2 jaar

<<

Dorito

Noob

Bericht 24 Nov 2018 13:21

Kleding voor kids t/m 2 jaar

,,,
Laatst gewijzigd door Dorito op 01 Dec 2018 12:56, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 24 Nov 2018 13:28

Re: Kleding voor kids t/m 2 jaar

Ik ben vanaf maat 68 zachte spijkerbroekjes (van die joggingstof) aan gaan doen en in maat 74 ook soms een wat stuggere jeans. Qua leeftijd was dat 4 maanden voor maat 68 en 7 maanden voor maat 74. Vanaf maat 80 draagt de oudste eigenlijk alleen nog maar spijkerbroeken. Een enkele keer een joggingbroek, maar geen tricot meer. Ik heb twee jongens, voor meiden vind ik het wat langer leuk, met een langer shirt of blousje erop.
Voor de winter vind ik wat dikkere stoffen wel fijn, zeker als ze op de grond gaan spelen en niet meer op het speelkleed blijven liggen.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018
<<

Fientje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 24 Nov 2018 14:58

Mijn zoon is nu 15 maanden en draagt maat 86. Ik merk dat tricot prima kan voor shirts, maar voor broekjes wordt het al snel "pyjama-achtig". Daarom vind ik broekjes vanaf maat 80 mooier in French Terry.
Mijn zoon ging écht spijkerbroekjes dragen vanaf maat 74 geloof ik.
Trotse mama van M. 23.08.2017
Afbeelding
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 24 Nov 2018 16:31

Mijn jongste van ruim 2 draagt nooit spijkerbroeken of andere stugge stoffen. Dat vind ze duidelijk niet prettig.
Ik maak nagenoeg alle kleding zelf maar ik gebruik tricot alleen voor jurkjes, leggings en toen ze jonger was voor jumpsuits. Broekjes van tricot is niet zo mijn ding, maar dat is puur een kwestie van smaak.
In de wintermaanden draagt ze als basis 100% wol (rompers, maillots, leggings, longsleeves) met katoenen jurkjes of
gebreide wollen salopettes en evt een wollen vest erover.

Ik ben wel benieuwd naar je creaties. Heb je het naai-topic ook gevonden in de "sport en vrijetijd" pijler?
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 24 Nov 2018 16:34

Dorito schreef:Sindskort ben ik bezig met het maken van kleding voor kids t/m 2 jaar. Nu heb ik wat vragen voor de moeders onder ons met jonge kids.

- tot welke leeftijd vind je tricot broekjes fijn en vanaf welke leeftijd/welk moment worden het spijkerbroeken/stevigere stoffen?
Ik vind tricotbroekjes fijn tot ongeveer maat 92. Vanaf een maat of 74 ben ik stugger spijkerbroekjes aan gaan doen.
- wat voor stof doe je je kindje graag aan in de wintermaanden? (is tricot te koud?)
Ik vind tricot wel te koud in de echte winter, maar heb meiden en doe er gewoon een maillot onder evt. Maar je hebt ook dikker tricot toch? Dat zou ik prima vinden nu.
Ik ben heel erg benieuwd. Alvast bedankt!!
Juli 2015
Maart 2017
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 24 Nov 2018 16:41

Ik maak voor mijn dochter van bijna 3 alleen maar leggings van tricot. Tricot broekjes vind ik niet leuk.
Spijkerbroeken heeft ze eigenlijk vanaf maat 56 gedragen. Maar dat zijn altijd hele soepele (jogging)stoffen.
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 24 Nov 2018 16:57

Meg schreef:Ik maak voor mijn dochter van bijna 3 alleen maar leggings van tricot. Tricot broekjes vind ik niet leuk.
Spijkerbroeken heeft ze eigenlijk vanaf maat 56 gedragen. Maar dat zijn altijd hele soepele (jogging)stoffen.

Hier idd ook leggings voor de meiden, niet echt broekjes. Leggings vallen vaak al enorm wijd, in broekjes verzuipen ze helemaal (ze zijn beide heel dun).

Ik weet niet of je maatwerk doet. Maar mijn moeder maakt vaak voor mij deze leggings en die doet dan bijv de lengte van maat 86 en de smalheid van maat 80. Ik denk dat er veel mensen aan dit soort maatwerk (wat ook andersom kan voor dikkere kindjes) behoefte hebben.
Juli 2015
Maart 2017
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 24 Nov 2018 17:00

Kom je ook meeschrijven op het forum? Of is het alleen reclame?
Dundas schreef:Van plakken wortels kun je niet op reis.

https://www.instagram.com/ooph_baby/
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 24 Nov 2018 17:03

Urban Naked schreef:Kom je ook meeschrijven op het forum? Of is het alleen reclame?

Dat was ook mijn eerste gedachte inderdaad...
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 24 Nov 2018 17:19

Fiwen schreef:
Urban Naked schreef:Kom je ook meeschrijven op het forum? Of is het alleen reclame?

Dat was ook mijn eerste gedachte inderdaad...

+1 (of marktonderzoek)

Ken het probleem Pure. Ik verleng kleinere maten vaak ook voor dochter.
<<

Kexter

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 24 Nov 2018 18:07

Waarom nou gelijk weer zo'n vraag? Jullie willen toch meer leven op het forum. Ik vind het wel een goede vraag. Als je last hebt van een vraag dan negeer je het topic toch.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 24 Nov 2018 19:08

Omdat het gewoon reclame is kexter. Reclame is niet de bedoeling op dit forum, dat heeft niets te maken met hoe druk of rustig het is.
Dundas schreef:Van plakken wortels kun je niet op reis.

https://www.instagram.com/ooph_baby/
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 24 Nov 2018 20:31

En 'sinds kort' klopt ook niet gezien het aantal berichten op instagram.
♡ P 09.2015
♡ S 02.2017
♡ I LOVE YOU
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 24 Nov 2018 20:38

Ik ga even uit van het goede van de mens.

Mijn jongste draagt nu maat 74/80 en alleen nog zachte broekjes, in maat 86 ook nog wel denk ik, daarna ging ik bij de oudste wel over op spijkerbroeken afgewisseld met jogging achtige broekjes. Ik vind spijkerbroekjes niet leuk staan bij die kleintjes persoonlijk, ook niet de jogjeans variant en dit lijkt me ook comfortabel nog.
Ik combineer die zachte broekjes voor mijn jongste vooral met soepele spijkerblouses ( hij had ze van de zomer ook met korte mouw), mooie gebreide vestjes en nu in de winter van die gebreide kabeltruien. In ieder geval zo dat het er niet als een heel joggingpak uit ziet maar comfortabel maar toch gekleed is.

Ik vind tricot nu nog best kunnen qua warmte maar dan wel de dikkere kwaliteit. Mijn zoontje heeft ook een velours broekje met kniestukken ( a la mingo kids) wat ook lekker warm is voor nu.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Dorito

Noob

Bericht 25 Nov 2018 18:08

Bedankt voor de leuke reacties, hier heb ik heel veel aan!

De andere reacties vind ik bijzonder maar ga ik verder niet op in.
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 26 Nov 2018 10:28

Dorito schreef:Bedankt voor de leuke reacties, hier heb ik heel veel aan!

De andere reacties vind ik bijzonder maar ga ik verder niet op in.

Maar het is toch niet zo raar dat we dat denken? Je lijkt je speciaal aan te melden om dit topic te openen. Je plaatst verder totaal geen berichten. En je zegt dat je 'net begonnen' bent terwijl via je instagram duidelijk te zien is dat je al meer dan 2 jaar bezig bent.

Er zijn hier een hoop andere meiden, waaronder ik zelf, die ook kleding op bestelling maken maar die hier vooral zitten voor de gezelligheid ipv reclame maken/marktonderzoek.

Sowieso is reclame maken niet toegestaan in deze pijler en marktonderzoek ook niet. Daar is de verkoop pijler voor.

Dan is het toch niet vreemd dat we ons afvragen wat je hier komt doen.

Vind het ook raar dat de burgemeesters dit trouwens toelaten.

Terug naar Vraag & aanbod