Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke fles voor rijstebloem?

<<

Indigo

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1949

Geregistreerd: 23 Apr 2015 10:55

Bericht 25 Nov 2018 19:35

Re: Welke fles voor rijstebloem?

Hier gaat het nog wel in de fles :ja: , lekker makkelijk. Hij vindt het ook nog steeds heerlijk. Daarna eet hij nog wel een boterham op.
2011 2012 2017
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 25 Nov 2018 21:42

Re: Welke fles voor rijstebloem?

Oh gelukkig. J heeft het helemaal niet nodig dus ik wil er ook niet mee beginnen.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 25 Nov 2018 21:50

Re: Welke fles voor rijstebloem?

Marin schreef:Ja intussen krijgt hij het allang in een bakje ipv fles. Gewoon aan tafel. Maar pap an sich vind ik een ideaal ontbijt voor kindjes. Voorlopig mag ie dat blijven eten wat mij betreft.

T is al 2,5 en eet nogsteeds iedere ochtend pap. Tegenwoordig havermout. Prima toch.
2016
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 25 Nov 2018 22:04

Re: Welke fles voor rijstebloem?

Lady schreef:Oh gelukkig. J heeft het helemaal niet nodig dus ik wil er ook niet mee beginnen.


Wij hebben toevallig vandaag een pak gekocht, omdat ze vannacht een fles wilde. Maar ze zit dus in een sprongetje én ze is ziek, dus het zal niet per se zo zijn dat ze uitgehongerd is ofzo. Ik kijk het ook nog even aan.
❤ 7 juni 2018
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2376

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 25 Nov 2018 23:22

Re: Welke fles voor rijstebloem?

Misschien stomme vraag hoor maar als je baby wat ouder is kan je ook een papfles geven.. of op bordje, maar is dat ook rijstebloem?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 25 Nov 2018 23:43

Re: Welke fles voor rijstebloem?

Ik doe dat niet, ShallY. Ik geef intussen meergranen pap voor kindjes ouder dan 1. Rijstebloem is voor baby's vanaf 4 maanden, daarna heb je iets meer granen vanaf 6 maanden en zo bouwt het op. Staat je vrij natuurlijk om rijstebloem te geven aan een ouder kindje, maar het is wel vrij licht verteerbaar (en glutenvrij), daarom vind ik het zelf meer geschikt voor jongere kindjes en niet als echt ontbijt voor boven de één. Maar alles kan natuurlijk.
Let's discover the world together.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 26 Nov 2018 08:36

Re: Welke fles voor rijstebloem?

Hier nooit rijstebloem gegeven, ook niet als ‘doorslaapmiddel’. Wij zijn begonnen met een papfles als ontbijt, maar dat werkte ook niet zo lekker (veel te snel leeg), dus nu krijgt ze al tijden een bordje pap.
We hebben Difrax flessen en op aanraden van een medewerkster v.h. Kruidvat een Kruidvat 3-standenspeen gebruikt. Die past nl. op Difrax flessen.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 26 Nov 2018 09:14

Re: Welke fles voor rijstebloem?

ShallY schreef:Misschien stomme vraag hoor maar als je baby wat ouder is kan je ook een papfles geven.. of op bordje, maar is dat ook rijstebloem?


Ik zou gewoon de leeftijd op de verpakking volgen. En vanaf een jaar gewone pap (Brinta/Havermout).

Bijvoorbeeld deze vanaf 6 mnd: https://www.ah.nl/producten/product/wi239611/ah-biologisch-fijne-granen-pap-6-mnd
Of deze vanaf 1 jaar:
https://www.ah.nl/producten/product/wi186004/olvarit-zonnige-ontbijtpap-8-granen-12-mnd

Dat laatste hebben wij dus nooit gedaan. Vond ik zonde van het geld omdat mijn man altijd havermout eet.
T eet nu iedere ochtend havermout met blauwe besjes.
2016
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron