Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Algemeen concerten topic

<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7543

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 22 Nov 2018 15:55

Re: Algemeen concerten topic

Olijfje dat wist ik uiteraard niet. Kan me er weinig bij voorstellen maar ik ben er nu best benieuwd naar. Al denk ik echt dat ik het nog steeds massaal zal vinden eerlijk gezegd. Denk echter niet dat ik er snel zal komen want de meeste artiesten die ik leuk vind zouden dat nooit vol krijgen haha. En ik vind Amsterdam maar onhandig, tegenwoordig gaan we dan liever naar bijvoorbeeld Keulen of Düsseldorf, is voor ons een stuk dichterbij.
Laatst gewijzigd door Mizz_S op 22 Nov 2018 16:27, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7543

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 22 Nov 2018 16:00

Re: Algemeen concerten topic

Even voor het idee, de laatste 3 concerten waar ik ben geweest (festival buiten in de zomer even niet meegeteld) waren niet meer dan 100 mensen. Dus ik vind het al snel massaal. :wink: Vroeger ging ik ook wel naar van die grote concerten maar ik vind dat gewoon niet zo leuk meer. Overigens vind ik de kaarten tegenwoordig ook vaak wel erg duur, maar goed dat is een andere discussie.
<<

Anoniem328

Bericht 22 Nov 2018 16:24

Re: Algemeen concerten topic

100 mensen dat is inderdaad wel even wat anders dan het Ziggodome!
Nou heeft 100 mensen ook mijn voorkeur maar ik denk niet dat Muse daaraan mee wil werken :P
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7543

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 22 Nov 2018 16:26

Re: Algemeen concerten topic

Jammer hè? Dat zou wel heel tof zijn!
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 22 Nov 2018 17:28

Re: Algemeen concerten topic

Vroeger ging ik naar concertjes in de oude Doornroosje in Nijmegen. Infadels, Spinvis en diverse kleinere acts heb ik daar live gezien. Dat was pas een intieme sfeer. Ook het oude gebouw zelf had wel wat.

Zo zijn er nog wel meer van die kleine podia's.
<<

Pollepel

Kwebbel

Berichten: 298

Geregistreerd: 25 Okt 2018 19:14

Bericht 22 Nov 2018 18:45

Re: Algemeen concerten topic

Ik ga ook naar Muse, maar dan in Londen.
Verder naar joep beving in de Tivoli.
En kees van hond maar dat is toch wat minder concert achtig ;-)
<<

Indigo

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1947

Geregistreerd: 23 Apr 2015 10:55

Bericht 22 Nov 2018 20:21

Re: Algemeen concerten topic

Olijfje schreef:Ik ben vaker in het Goffertpark geweest. Ik denk dat als je echt vooraan wilt staan dat je dan wel echt al 's morgens daar moet gaan staan.
Mijn ervaring is dat je in het midden minder zicht hebt. Ik stond ooit met de Red Hot Chili Peppers halverwege in het midden, ik heb echt het hele concert niks gezien.
Wij gaan sindsdien vaak wat meer aan de zijkant staan omdat het daar minder op elkaar gepakt is. Daardoor heb je veel beter zich dan wanneer je man op man staat.
Qua muziek hoor je het overal hartstikke goed hoor!

Bedankt, hier kan ik wel wat mee! Helemaal vooraan hoeft van mij niet, dacht meer wat aan het midden, maar denk dat we nu ook voor een zijkant gaan. Vind ik zelf ook wel prettiger dan zo middenin een mensenmassa staan.
2011 2012 2017
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 23 Nov 2018 07:16

Re: Algemeen concerten topic

Maandag gaan we naar Nightwish in het Ziggodome. Ik heb er enorm veel zin in.
10-08-2017 ♥
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 23 Nov 2018 08:03

Re: Algemeen concerten topic

Mizz_S, zulke kleinere concerten vind ik ook fijner, veel knusser en intiemer. Wat je zegt over de prijzen van de kaarten tegenwoordig is me ook al opgevallen. Jammer!

Veel plezier alvast, Isolt!
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 23 Nov 2018 09:54

Re: Algemeen concerten topic

Ik ga ook liever naar de kleinere concerten.
Laatste grote concert was afgelopen september, Xavier Rudd in de Afas live.

Verder staat Spinvis in paradiso op het programma en John Smith in de Vondelpark.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers