Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


lange broek voor lange hardloper

<<

Anoniem313

Bericht 20 Nov 2018 16:22

lange broek voor lange hardloper

Ja hoor, nu wordt het weer kouder en ben ik weer eens toe aan een nieuw paar lange running tights. Wat ik vooral zoek is een broek die je lekker hoog kan optrekken! Nike bijvoorbeeld heeft echt een te lage taille voor mij. Ik heb er twee van de Hema maar die worden wat oud en zoek nu een nieuwe. Dat model hebben ze ook niet meer. Naast de hoge taille heb ik het liefst ook een flinke kontzak, waar een iPhone inpast.
Wie helpt?
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 20 Nov 2018 16:33

Re: lange broek voor lange hardloper

Ik zag laatst een super fijne langskomen als ad op mijn Insta. Je kon er vanalles in kwijt, en hij leek me echt heel fijn. Hier heb je dus niks aan want ik weet de post niet meer.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11401

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 20 Nov 2018 17:03

Re: lange broek voor lange hardloper

Karrimor wellicht? Of craft?
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem313

Bericht 20 Nov 2018 17:35

Re: lange broek voor lange hardloper

Jip schreef:Karrimor wellicht? Of craft?


Hebben die een hoge taille ja?

Thanks for nothing Caro :heart:
<<

Anoniem272

Bericht 20 Nov 2018 18:34

Re: lange broek voor lange hardloper

Bij Decathlon hebben ze hardloopbroeken met lengtematen. Ik heb er één (heb zelf gemiddeld lange benen, maar ze hebben dus ook langere), en die kun je best hoog optrekken. Kalenji heet het merk geloof ik.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 20 Nov 2018 20:39

Re: lange broek voor lange hardloper

De Nike legendary tight fit, hi rise is echt mijn all time favorite. Hoog, lange pijpen (ik ben 1.82), zit super lekker, zakt niet af.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11401

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 22 Nov 2018 09:35

Re: lange broek voor lange hardloper

Caulfield schreef:
Jip schreef:Karrimor wellicht? Of craft?


Hebben die een hoge taille ja?

Thanks for nothing Caro :heart:


Ik kon ze mijn hele zwangerschap over mijn buik krijgen haha! Ik zou gewoon naar intersport, decathlon of een hardloopwinkel gaan en passen!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem313

Bericht 22 Nov 2018 09:48

Re: lange broek voor lange hardloper

Harrison schreef:De Nike legendary tight fit, hi rise is echt mijn all time favorite. Hoog, lange pijpen (ik ben 1.82), zit super lekker, zakt niet af.


Thanks!

Jip: ik wil juist niet naar winkels om te passen, daar heb ik geen tijd voor. Daarom vraag ik het hier.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11401

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 05 Dec 2018 09:57

Re: lange broek voor lange hardloper

Dat kon ik niet weten omdat het niet in je openingspost staat. Online kun je ook bestellen bij deze winkels. Succes er mee!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Misoe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 633

Geregistreerd: 22 Jun 2017 13:15

Bericht 05 Dec 2018 10:15

Re: lange broek voor lange hardloper

Under Armour heeft ook lange tights
<<

Anoniem313

Bericht 05 Dec 2018 11:09

Re: lange broek voor lange hardloper

Thanks Misou, die ga ik bekijken!
<<

Anoniem313

Bericht 07 Dec 2018 13:48

Re: lange broek voor lange hardloper

Heb gekeken naar Nike en Under Armour, maar kon de juiste modellen net niet helemaal vinden. Uiteindelijk is het een high waist van Asics geworden en hij loopt super! Mocht iemand nog op zoek zijn naar een high waist broek, ik raad deze van harte aan. Lekker stevige stof ook, goed voor de winter. En fijne ruime zakjes.

Afbeelding

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers