Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuwe week - wat gaan jullie doen? :)

<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1307

Geregistreerd: 17 Dec 2014 21:51

Bericht 19 Nov 2018 11:57

Re: Nieuwe week - wat gaan jullie doen? :)

Vandaag; thuis met zoon. En vanmiddag krijgt dochter vriendinnetje te spelen. Man werkt de hele week tot laat Dus eet iedere dag alleen met de kids.
Dinsdag: werken
Woensdag: werken
Donderdag: heel de dag voor mezelf. Ga de kledingkast leegruimen en deze op marktplaats zetten. En we de kozijnen schuren en schilderen.
Vrijdag: kinderen bij oma, ik behangtrekken samen met een vriendin.
Zaterdag: 's morgen sinterklaasfeest van de belastingdienst van tante van mijn man. Smiddags ff rustig thuis met zn allen. Savonds moet dochter zwemmen.
Zondag: nog helemaal niks gepland. Gaan ws zwemmen en iig staat de dag in teken van het gezin.
<<

Anoniem313

Bericht 19 Nov 2018 12:43

Re: Nieuwe week - wat gaan jullie doen? :)

Drukte allemaal. Oh Boerenkool, wat heerlijk, een dag helemaal voor jezelf! Moet ik ook weer eens zien in te plannen. Deze week iig niet.

Maandag: werken en erna naar BSO + atletiek met de oudste.
Dinsdag: werken, 's avonds hardlopen.
Woensdag: thuis, sinterklaasgedichten schrijven, zwemles met oudste.
Donderdag: 's ochtends 6:30 de deur uit, ga twee dagen weg ivm werk, inclusief overnachting.
Vrijdag: werk op locatie dus, 's avonds thuis en crashen.
Zaterdag: hardlopen, erna naar Groningen ivm een etentje. Daar blijven slapen.
Zondag: op de koffie bij vrienden, dan door naar Amersfoort voor kraamvisite, 's avonds thuis en crashen. Oh nee, de week voorbereiden inclusief vooruit koken :smile:
<<

Anoniem245

Bericht 19 Nov 2018 13:28

Re: Nieuwe week - wat gaan jullie doen? :)

Ik heb een drukke week.

Vanochtend was ik thuis, ben bij de huisarts geweest want ben gisteren op mijn knie gevallen en die doet erg pijn. Zoon voelde zich vanochtend ook niet lekker dus die is ook thuis gebleven. Straks moet ik les geven en repetitie geven.
Morgen werken tot 14.30, zoon heeft muziekles en ik moet in de avond naar Eindhoven repeteren.
Woe: Werken en sinterklaascadeautjes kopen, en knutselen aan de surprise van zoon.
Do: Werken en in de avond weer naar Eindhoven voor de generale repetitie.
Vrijdag werken, en ik moet repetitie geven.
Zaterdag concours in Veldhoven, en als we thuis zijn doe ik niets meer.
Zondag repetitie en verder nog geen plannen.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 19 Nov 2018 13:42

Re: Nieuwe week - wat gaan jullie doen? :)

Maandag t/m woensdag: Werken.
Donderdag: Vrij en zonder kinderen, dus dan ga ik even bezig in huis. Heb echt ladingen klusjes liggen waar ik gewoon niet aan toe kom.
Vrijdag: Ik heb het idee dat ik dan iets heb, maar ik weet niet wat, haha.
Zaterdag: Boodschappen en zo. En ik hoop dat ik even tijd heb om een surprise proberen te maken.
Zondag: Met E. en mijn moeder naar een Sinterklaasshow, ben benieuwd wat de peuter daarvan vindt!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 19 Nov 2018 13:56

Re: Nieuwe week - wat gaan jullie doen? :)

Drukke weken allemaal!
Sterkte Marin, heel verdrietig.

Mijn week:
Vandaag: vrije dag, lekker uitgeslapen, boodschappen gedaan, flink stuk met de hond gewandeld. Ga zo even naar het tuincentrum, en daarna (vooruit) koken.
Dinsdag tm donderdag: werken van 10 tot 20 uur, verder geen plannen.
Vrijdag: vrije dag, wil even de stad in, en 's avonds gaan we borrelen bij vrienden.
Zaterdag: werken van 10 tot 21 uur, daarna nog door naar een verjaardag.
Zondag: vrije dag, in de ochtend ga ik wandelen met ons hondje en nog 20 andere Franse bulldogjes uit de omgeving. Lijkt me superleuk. 'S avonds uit eten.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers