Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het schoencadeautje van vandaag

<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 18 Nov 2018 20:07

Re: Het schoencadeautje van vandaag

Wat onwijs leuk hè Elliot.
Wij hadden dus een banaan samen met T in zijn schoen gedaan. Bij gebrek aan wortel ofzo haha
Hij was erg onder de indruk van zijn cadeautje maar heeft het de hele dag over die banaan gehad.
Vanmiddag keken we Sinterklaas op tv en zei T: sinterklaas sinterklaas jij hebt mijn banaan gepakt dat is niet lief.
Dus alles nog maar een keer uitgelegd haha. Geloof dat hij het nu beter snapt.
2016
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 18 Nov 2018 20:18

Re: Het schoencadeautje van vandaag

Dochter heeft een kleine LOL surprise bal gehad en zoon een pakje pokemonkaarten.
<<

Joontjuh

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 03 Sep 2013 08:04

Bericht 18 Nov 2018 20:25

Re: Het schoencadeautje van vandaag

Beide dames een kartonboekje van Paw Patrol in de schoen gehad :-)

Toen we vanmiddag terug kwamen van de intocht bij ons in V.eghe.l had Sinteroma een grote lollie waarin kleine lollies zitten en ik had gezorgd voor een bakje met wat snoepgoed.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem286

Bericht 18 Nov 2018 20:34

Re: Het schoencadeautje van vandaag

Ze had een boek van woezen en pip over sinterklaas in haar schoen.

Haar reactie was ‘ hier heb ik niet om gevraagd’! En toen liep ze boos weg.
Dus.

Inmiddels al wel 4x moeten voorlezen maar ze was wat teleurgesteld; ze hoopte op een gamecomputer zoals ze het noemt
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 18 Nov 2018 20:40

Re: Het schoencadeautje van vandaag

Hebben jullie tips voor schoencadautjes voor een negenjarige jongen die vooral van gamen en buitenspelen houdt?
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 18 Nov 2018 20:44

Re: Het schoencadeautje van vandaag

Een Nijntje boekje. En m'n man kreeg kerstsokken van Happy Socks.
Let's discover the world together.
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 18 Nov 2018 20:45

Re: Het schoencadeautje van vandaag

Hahaha highway lekker dan. Wel eerlijk. ;)
Zie m’n dochter ook nog wel eens een keer zoiets doen, die kan zooo stellig en specifiek zijn in wat ze exáct wil.

Ze zei nu al weken consequent dat ze graag een paarse ballon wilde voor sinterklaas, dus die zat vanochtend in de schoen ;) ze was helemaal in de gloria hoor “oooh die wou ik zó graag!” Lieverd :)

Nu maar hopen dat de rest van de cadeautjes straks met pakjesavond ook in de smaak valt, ben nu al benieuwd haha.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 18 Nov 2018 20:49

Re: Het schoencadeautje van vandaag

Lady schreef:Hebben jullie tips voor schoencadautjes voor een negenjarige jongen die vooral van gamen en buitenspelen houdt?


https://www.opzijnplek.nl/ Hier heb ik een aantal dingen besteld, als je klikt op ‘buitenspelen’ kom je verschillende dingen tegen. Ik vind het een leuke site.
Voor het gamen heb ik geen tips:)
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 18 Nov 2018 20:49

Re: Het schoencadeautje van vandaag

Lady schreef:Hebben jullie tips voor schoencadautjes voor een negenjarige jongen die vooral van gamen en buitenspelen houdt?

Misschien wat fortnite of minecraft spullen (etui/sleutelhanger/legodoosje enz).
<<

Anoniem247

Bericht 18 Nov 2018 21:06

Re: Het schoencadeautje van vandaag

Lady schreef:Hebben jullie tips voor schoencadautjes voor een negenjarige jongen die vooral van gamen en buitenspelen houdt?


Mijn oudste is 8 en ik vind het ook echt heel moeilijk om iets te verzinnen. Hij heeft nu die cadeaubon gehad en ik heb nog een voetbal liggen en een chocolade advent kalender van de Angry Birds. Ik moet nu nog twee cadeautjes verzinnen. Ik ben aan de ene kant blij als hij het na dit jaar te weten komt dat Sinterklaas niet bestaat hij zelf mee kan verzinnen.
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2848

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:15

Bericht 18 Nov 2018 21:33

Re: Het schoencadeautje van vandaag

Ik had ook een teleurgesteld kind. Hij vraagt toch al weken om een gitaar of playmobil, hoezo kreeg ie dat niet?

Maar uitgelegd dat we toch pas gisteren het verlanglijstje in de schoen hebben gedaan en Sint dus nu pas weet wat hij wil, dat misschien nu gaat kopen zodat hij dat met pskjesavond krijgt. Ben alleen bang dat hij het nog niet helemaal snapt en dus volgende week ook teleurgesteld gaat zijn :( .
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 18 Nov 2018 21:58

Re: Het schoencadeautje van vandaag

Ava schreef:
Lady schreef:Hebben jullie tips voor schoencadautjes voor een negenjarige jongen die vooral van gamen en buitenspelen houdt?


Mijn oudste is 8 en ik vind het ook echt heel moeilijk om iets te verzinnen. Hij heeft nu die cadeaubon gehad en ik heb nog een voetbal liggen en een chocolade advent kalender van de Angry Birds. Ik moet nu nog twee cadeautjes verzinnen. Ik ben aan de ene kant blij als hij het na dit jaar te weten komt dat Sinterklaas niet bestaat hij zelf mee kan verzinnen.

Hoer gelooft hij sinds een paar maanden niet meer, dat scheelt wel wat ja maar het blijft moeilijk.

Bedankt voor alle tips, ik kan daar wel wat mee!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem298

Bericht 18 Nov 2018 22:03

Re: Het schoencadeautje van vandaag

De oudste kreeg Uno in haar schoen, de jongste een puzzel. En wij (man en ik) een chocoladeletter.
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 18 Nov 2018 22:11

Re: Het schoencadeautje van vandaag

Wat leuk dat enthousiasme Elliot!

Hier was er voor ons allevier een (omgewisselde) chocoladeletter, en zoon had een prentenboekje en dochter 3 setjes haarclipjes, van my little pony en Minnie mouse. Dochter was er zo blij mee, zoon was vooral verdrietig dat hij de chocoladeletter niet als ontbijt mocht eten. (Zelf was ik vooral verbaasd dat een kind dat zijn groente ook maar weigert te proeven, zo snel die letter in zijn mond stopt.)
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3476

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 18 Nov 2018 22:23

Re: Het schoencadeautje van vandaag

Zoon heeft little people set van Sinterklaas & zwarte Piet gehad! En doosje rozijntjes haha.

Wij allebei een december lot en kruidnootjes!
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Anoniem247

Bericht 18 Nov 2018 22:43

Re: Het schoencadeautje van vandaag

Lady schreef:
Ava schreef:
Lady schreef:Hebben jullie tips voor schoencadautjes voor een negenjarige jongen die vooral van gamen en buitenspelen houdt?


Mijn oudste is 8 en ik vind het ook echt heel moeilijk om iets te verzinnen. Hij heeft nu die cadeaubon gehad en ik heb nog een voetbal liggen en een chocolade advent kalender van de Angry Birds. Ik moet nu nog twee cadeautjes verzinnen. Ik ben aan de ene kant blij als hij het na dit jaar te weten komt dat Sinterklaas niet bestaat hij zelf mee kan verzinnen.

Hoer gelooft hij sinds een paar maanden niet meer, dat scheelt wel wat ja maar het blijft moeilijk.

Bedankt voor alle tips, ik kan daar wel wat mee!


Je hoeft niet te schelden.. :laughcry:
<<

Miccie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:01

Woonplaats: Den Haag

Bericht 18 Nov 2018 22:43

Re: Het schoencadeautje van vandaag

Wij hadden allemaal een chocoladeletter. Inderdaad ook omgewisseld. De oudste vond dat echt geweldig en was echt verbaasd.

De oudste had daarbij een Hotwheels auto en de jongste een verrassingspakket van Frozen van de Action.

De oudste was eerder wakker en heeft heel lief gewacht totdat zijn zus wakker was. Die heeft hij uit haar bed gehaald en samen kwamen ze enthousiast de kamer binnen om te vertellen dat er cadeautjes waren gebracht. Helemaal hyper stonden ze alles uit te pakken. De jongste was ook helemaal blij dat het paard de wortel op had gegeten en het water had opgedronken.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem316

Bericht 18 Nov 2018 23:18

Re: Het schoencadeautje van vandaag

Hier hebben we het nog niet gedaan. Ik weet niet of ik het alwel wil. Heb nog een week om erover na te denken, dan komt ie hier in het dorp.
<<

Anoniem257

Bericht 19 Nov 2018 02:38

Re: Het schoencadeautje van vandaag

Dee schreef:Hier hebben we het nog niet gedaan. Ik weet niet of ik het alwel wil. Heb nog een week om erover na te denken, dan komt ie hier in het dorp.


Wij doen het ook nog niet.
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1299

Geregistreerd: 17 Dec 2014 20:51

Bericht 19 Nov 2018 07:40

Re: Het schoencadeautje van vandaag

Hier hebben ze een letter van spek en chocoladesticks. Ze waren vooral bezig met wat het paard wel of niet had gegeten. We hadden namelijk verschillende dingen op een bordje gelegd, van chocolade tot wortels. En dat vonden ze beiden interessanter.
Zoon heeft wel zijn eerste driftbui al gehad mbt cadeautjes. Ze krijgen hier in het dorp een klein cadeautje, en hij kreeg een autootje, nou was me toch woest want hij wilde een vliegtuig. En sinterklaas wilde hem niet knuffelen. Intens verdriet.
<<

Dot

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 223

Geregistreerd: 29 Dec 2015 14:26

Bericht 19 Nov 2018 07:44

Re: Het schoencadeautje van vandaag

Mijn oudste kreeg handschoenen (zelf uitgekozen, hij weet sinds kort het geheim van sinterklaas) en mijn jongste kreeg ztringz.
<<

Blue flower

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 19 Nov 2018 08:06

Re: Het schoencadeautje van vandaag

Hier had de oudste een knex pakketje, de middelste een ninjago vlieg tol en de jongste de auto van Bing en flop. En alledrie een verwisselde letter.

Ze mogen alleen op zaterdag hun schoentje zetten en alleen de eerste x krijgen ze iets groters, de andere keren krijgen ze echt een kleinigheid maar geen speelgoed meer.
10.12.2010
21.03.2013
16.08.2016
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 19 Nov 2018 09:40

Re: Het schoencadeautje van vandaag

De oudste kreeg een superman, hulk en spiderman van lego (Ali express) en 3 chocolade munten. De jongste kreeg een mandarijn en kip, bloemetje en deurtje van de Duplo ( heb een doosje met boerderijdieren en toebehoren open gemaakt en in delen ingepakt zodat hij elke keer een beestje krijgt). Op de grond lagen nog iets van 5 pepernoten, die vond de jongste het interessantst, hij begon meteen te eten en keek niet om naar zijn cadeautje.

De oudste vind het allemaal wel interessant maar ook vreemd ( moet nog 4 worden). Hij stelt de hele dag vragen zoals die schoorstenen op de huizen zijn wel heel klein, daar past geen Piet door heen, hoe zit dat. Wij hebben wel een schoorsteen maar geen gat beneden ( klopt) waar moet Sinterklaas dan door heen? Als hij het Sinterklaas journaal kijkt vraagt hij telkens als hij een man in beeld ziet of die meneer Sinterklaas wordt enz.
Ik ben benieuwd hoe lang hij gaat geloven.......
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 19 Nov 2018 11:42

Re: Het schoencadeautje van vandaag

Hier had dochter zondagochtend een setje van twee kleine Hatchimals eitjes in haar schoen. Ik had niet bedacht dat ze van de baby een slofje neer zou zetten, daar heb ik dus maar de 'I love mommy' speen uit de Blije Doos in gedaan als cadeautje. Vriend, ik en N. hadden ook nog een chocoladeletter met een hap eruit in onze schoenen.
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 19 Nov 2018 11:48

Re: Het schoencadeautje van vandaag

Ze hadden beide een scheetkussentje en samen een yahtzee spel. Ook lagen er wat pepernoten rondom de schoentjes. Ze hadden een appel en mandarijn neergelegd, die appel was weg, van de mandarijn lagen alleen de schilletjes er nog :smile:
Hier mogen ze 2x per week de schoen zetten, 1x doordeweeks en 1x in het weekend. Denk dat ze doordeweeks alleen wat lekkers krijgen en in het weekend een cadeautje.
07.12.2011
11.12.2014
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers