Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Droger aanschaffen

<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 15 Nov 2018 09:47

Droger aanschaffen

Ik zit er over na te denken om een droger aan te schaffen. In deze wintermaanden droogt mijn was soms zo ontzettend langzaam, ik word er niet goed van.

Maar waar moet ik op letten? Wat is nou handig? Ik zal hem max 1x per week gaan gebruiken denk ik. Dus het hoeft geen super deluxe te zijn.
Ik moet sowieso een droger hebben zonder slang naar buiten, want er zitten geen ramen in de ruimte waar ik hem neer wil zetten.
<<

Anoniem304

Bericht 15 Nov 2018 09:52

Re: Droger aanschaffen

Ik wilde een droger uit de serie van m'n wasmachine, dus toen heb ik me daarover laten adviseren bij een witgoedwinkel.
<<

Anoniem252

Bericht 15 Nov 2018 10:33

Re: Droger aanschaffen

Een warmtepompdroger, die zijn veel zuiniger. Wij hebben een Samsung eco, prima ding. Eentje kiezen met veel standen. Handig voor handdoeken, beddengoed en sokken!
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 15 Nov 2018 15:12

Re: Droger aanschaffen

Ik heb een tweedehands condensdroger, gekocht bij een witgoedwinkel. Hij doet het nu al 6,5 jaar prima en heeft mij maar €50 gekost. Enige nadeel is dat hij niet echt energiezuinig is.
<<

Anoniem286

Bericht 16 Nov 2018 13:33

Re: Droger aanschaffen

Hier ook tevreden met een warmtepompdroger. Programma duurt wel wat lang om te drogen maar als je hem toch niet achter elkaar gebruikt zal dat niet veel uitmaken.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 16 Nov 2018 13:52

Re: Droger aanschaffen

Wij hebben ook een warmtepompdroger en zolang ik alle filters (in de droger en onderin) maar goed schoon houd, dan werkt ie goed en ook snel.
<<

Anoniem294

Bericht 16 Nov 2018 15:22

Re: Droger aanschaffen

Ik heb zelf ook voor een warmtepomp droger gekozen omdat ik veel droog. Maar voor 1 x per week drogen zou ik niet aan zo'n aanschafprijs beginnen. Dat haal je er nooit meer uit.
Ik zou dan gewoon voor de goedkoopste gaan of een tweedehands. Onze tweedehands heeft het nog 8 jaar na aanschaf gedaan en is achter gebleven bij de koper van ons huis welke hem nog gebruikt. Persoonlijk zou ik dus denk ik een tweedehands van een goed merk kopen bij een witgoedhandelaar met garantie.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers