Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Partner irritatie topic

<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 14 Nov 2018 21:35

Re: Partner irritatie topic

Ja, zo was hier een moeder van school die mij echt aardig leek, gaat ze een pro-zwarte piet Facebook liedje delen en liken. :face:
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 15 Nov 2018 09:50

Re: Partner irritatie topic

Oh, herkenbaar.. Ik heb oa een tante die constant dat soort dingen deelt. Zo vervelend..
Ik snap ook gewoon echt het probleem niet, waaaaarom doen mensen zo moeilijk over Piet minder zwart maken? Alsof het voor de kindjes ook maar iets uitmaakt en het is toch echt hun feestje. Maar dat is een heel ander onderwerp natuurlijk, niet voor hier.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 15 Nov 2018 13:41

Re: Partner irritatie topic

Soleil schreef:Ja, zo was hier een moeder van school die mij echt aardig leek, gaat ze een pro-zwarte piet Facebook liedje delen en liken. :face:


Want dat maakt iemand ineens minder aardig?
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 15 Nov 2018 14:12

Re: Partner irritatie topic

Sam schreef:
Soleil schreef:Ja, zo was hier een moeder van school die mij echt aardig leek, gaat ze een pro-zwarte piet Facebook liedje delen en liken. :face:


Want dat maakt iemand ineens minder aardig?
Misschien bedoelt Soleil het in de zin van dat ze misschien een soort vriendschap wilde opbouwen met die moeder en dat ze daar hierdoor minder neiging toe voelt? Zoiets kan ik me zelf wel voorstellen. Ik zou me naar random mensen echt niet anders opstellen als ik zoiets zou zien op Facebook, maar in m’n inner circle ben ik wel wat kritischer.
#teammaple🍁
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 15 Nov 2018 21:35

Re: Partner irritatie topic

Wat UN zegt. Nog niet eens echt een vriendschap opbouwen, maar ik vind iemand wat minder tolerant overkomen.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6685

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 15 Nov 2018 22:35

Re: Partner irritatie topic

Oh ik had precíes hetzelfde met ZP discussie. Zodra iemand iets pro Piet deelt, daalt diegene echt op mijn respect ladder. En vind ik echt jammer!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 15 Nov 2018 22:39

Re: Partner irritatie topic

Zo heb ik iemand op m'n tijdlijn die al die hoax berichten deelt. Zij trapt er dus in zeg maar. Of berichten van verdwenen katten in 2015.

Ik snap niet dat je zo dom bent dat je dat allemaal deelt en geloofwaardig vindt. Zo onoplettend.
Zo iemand hoef ik ook niet dichtbij nee.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 15 Nov 2018 23:17

Re: Partner irritatie topic

Joh in mijn omgeving zitten ook mensen van pro oude zwarte Piet. Gisteren een heel gesprek over gehad, gevraagd waarom ze dat dan zo vinden. De veel gehoorde redenen. Toen ik vertelde dat hun kleinkinderen er totaal geen last van hadden van roetveeg zwarte Piet en dat het best fijn is om te zorgen dat iedereen het een leuk feest vindt waren ze het eigenlijk wel met me eens. Veel mensen denken er niet over na, of hebben het vermogen niet om er zo over te denken.
Iemand daalt dus niet meteen op m'n ladder. Ik vind iemand ook niet minder aardig.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2829

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 16 Nov 2018 08:00

Re: Partner irritatie topic

Eens met Sam. Ik zie op mijn fb tijdlijn ook wel pro ZP dingen voorbij komen. Het een erger dan het ander, maar aalemaal van mensen die zijn geboren en getogen in een klein dorp waar amper gekleurde mensen komen. Ik denk dat dat ook wel een rol speelt, zorgt toch voor een ander referentiekader.
<<

Anoniem316

Bericht 16 Nov 2018 08:25

Re: Partner irritatie topic

Mijn partner irritatie van deze week. Iets duizend keer zeggen en dan vergeet ie alsnog het te doen..
<<

Anoniem328

Bericht 16 Nov 2018 10:25

Re: Partner irritatie topic

Sam als ze zo reageren als in jouw verhaal dan is dat heel fijn.
Maar in mijn omgeving is er totaal geen begrip voor mijn standpunt. Ze vinden het dikke vette onzin, aanstellerij en vinden aanpassen niet nodig, want 'dan gaan ze daarna wel weer ergens anders over zeuren/vallen'.

En die opstelling heb ik dus wel moeite mee.

En nu ga ik weer on topic.

Ik word er gek van dat mijn man als hij zich omdraait in bed dan altijd het hele dekbed meesleept en ik dus bloot kom te liggen. En dit gebeurt echt 10 x per nacht. Super irritant!!
<<

Anoniem321

Bericht 16 Nov 2018 10:59

Re: Partner irritatie topic

Haha Olijfje, dat is herkenbaar, bij ons gebeurt dat ook. En zeker nu de nachten kouder worden is dat vet irritant!

Wat de ZP discussie betreft sta ik helemaal alleen. Op mijn werk, in het dorp, op de sportschool, mijn vriendenkring, familie, ALLEMAAL zijn ze pro zwarte piet. Ook mensen waarvan ik verwacht dat ze de zaken toch wel van meerdere kanten kunnen bekijken. Zo ben ik eerlijk gezegd wel teleurgesteld geworden in bepaalde mensen. Als er op het werk over wordt gesproken houd ik me maar afzijdig, want er is geen echte discussie te voeren.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 16 Nov 2018 11:36

Re: Partner irritatie topic

Ik vond trouwens net sokken terug op de brievenbus, echt? Hoe krijgt hij dat nou weer voor elkaar?
<<

Anoniem331

Bericht 16 Nov 2018 11:40

Re: Partner irritatie topic

Haha Soleil, hoezo? Op de brievenbus? Buiten? Zoveel vragen!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 16 Nov 2018 12:31

Re: Partner irritatie topic

Zo vond ik gisteren een vrij nieuwe onderbroek van m’n zoontje in de prullenbak. Toen ik het net navroeg bij m’n man zei hij ‘ja ik haal die twee dingen vaak door elkaar!’ dus ik vroeg ‘welke twee dingen?’ en toen zei hij ‘he, wat?’ en toen gingen we maar weer andere dingen doen :laughcry:
#teammaple🍁
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 16 Nov 2018 12:35

Re: Partner irritatie topic

De brievenbus hangt naast de voordeur, ik vermoed dat hij zich buiten alvast voor een deel heeft uitgekleed om de vieze spullen in de was te doen. En dat de sokken daarbij op de brievenbus kwamen, maar het ware verhaal zal zullen we nooit weten.
<<

Anoniem331

Bericht 16 Nov 2018 12:38

Re: Partner irritatie topic

Ah, ja dan kun je het je nog enigszins voorstellen :)
<<

Anoniem301

Bericht 16 Nov 2018 12:41

Re: Partner irritatie topic

Urban Naked schreef:Zo vond ik gisteren een vrij nieuwe onderbroek van m’n zoontje in de prullenbak. Toen ik het net navroeg bij m’n man zei hij ‘ja ik haal die twee dingen vaak door elkaar!’ dus ik vroeg ‘welke twee dingen?’ en toen zei hij ‘he, wat?’ en toen gingen we maar weer andere dingen doen :laughcry:

Hahahahahahahaa hoe kan dit
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 16 Nov 2018 12:42

Re: Partner irritatie topic

Geen idee! Hij was op zich wel al vanaf 5h op vanwege de jongste duivel in ons huis. Misschien verklaart dat de mist.
#teammaple🍁
<<

Anoniem318

Bericht 16 Nov 2018 12:50

Re: Partner irritatie topic

Draagt je zoontje nog een luier? Dan vermoed ik dat je man bedoelde dat hij de luier en onderbroek vaak door elkaar haalt.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 16 Nov 2018 12:50

Re: Partner irritatie topic

Haha UN! Bedoelt hij niet de wasmand en de prullenbak ofzo? Maar hoe haal je die door elkaar?

♥♥
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 16 Nov 2018 12:52

Re: Partner irritatie topic

Mijn man heeft heel lief twee cadeautjes voor me besteld, VIA MIJN EIGEN BOL.COM ACCOUNT :laughcry: Dus ik krijg alle bevestigingen in mijn e-mail. Verrassing!

Toen ik een printscreen stuurde met de mededeling dat hij misschien eens moest nadenken over een eigen bol.com account zei hij: "Ja of jij moet gewoon je mail niet checken!"

Hoe dan?

♥♥
<<

Patsy

Bericht 16 Nov 2018 12:59

Re: Partner irritatie topic

Haha Elliot, eigenlijk vind ik dit gewoon heel lief! Maar wel een beetje dom.
<<

Anoniem328

Bericht 16 Nov 2018 13:02

Re: Partner irritatie topic

Whaha Elliot wat een logica :palm: Maar verder wel lief van hem!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 16 Nov 2018 13:02

Re: Partner irritatie topic

Katrien schreef:Haha Elliot, eigenlijk vind ik dit gewoon heel lief! Maar wel een beetje dom.

Ja het is ook lief hoor, maar ook een beetje dom (zeker gezien het feit dat dit een herhaling is van wat er gebeurde toen hij mijn verjaardagscadeau had besteld. Een ezel stoot zich.....) :smile:

♥♥
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers